Adatok
nissin
0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kevés dolog van amit jobban utálunk a goánál. Persze ez nem igaz, mert sok dolog van amit utálunk, de a tetején biztos ott a goa is, mindegy. Szóval ezek a vad goások lemennek mezőre fesztiválra, és ott taposnak vagy egy hetet egy húzásra. Már jönnek a hasznos tanácsok, mint…..
nissin
2008.07.24 13:14:37
Kedves gabyka! Csak nehogy túlszívjátok magatokat a nagy pörgés közben!
Már az ombudsman is vizsgálja a szlovák rendszámok vizsgálatát. A VPOP nem igazán mondja meg, hogyan ellenőrzik a szlovák rendszámosokat, de a jelek szerint az Apeh vezérkarnak sincs sok ötlete, mi legyen a büntetés.
Vélemények az azonos című cikkről...
Lapozgatom a brit Top Gear augusztusi számát és a hirdetési blokkban mire bukkanok? Na, mifene? Jacques-ék bekeményítettek? Aztán kicsit utánatúrtam a neten és megtaláltam ezt: Hoppá, ezek tényleg komolyan gondolják! De valami csak nem stimmelt. A patinás francia márka, amelyik…..
nissin
2008.07.23 11:57:34
A találkozóra megközelítőleg nyolcvan autó érkezett nem csak hazánkból, de mit ad isten, Lengyelországból, Szlovákiából és – úgy emlékszem – Csehországból is. Miközben az autók nagy része egy tájékozódási versenyen vett részt, Nyuszival, a találkozó…..
nissin
2008.07.23 11:55:12
Andi egy különleges akciót talált a Sparban, csak ínyenceknek: Minden kedves olvasónak szeretném felhívni a figyelmét arra, hogy a SPAR-ban új akció kezdődött. Ugyanis 2008. július 20-án a kosaramba pakoltam, egy akciós "prémium kalács" néven árusított kalácsot. A…..
nissin
2008.07.22 13:00:13
Új feladat, ezúttal könnyebb, mint az azóta közmondásossá vált Chevy Cobalt. Mi ez? Régi restanciánk ez, még május elején kaptuk a képeket Norberttől, az alábbi szöveg kíséretében: Üdvözlet! Múlt csütörtökön Lengyelországban, a mellékelt nyakig "álcázott…..
nissin
2008.07.21 22:33:41
Mert mit is tesz a friss levegőjű, hangulatos kertvárosi környezet? A friss levegőjű, hangulatos kertvárosi környezet, a csendes kis utcák és a remek kirándulásokat igérő Halomi erdő elsősorban a nyugodt életet kedvelőknek teremti meg az otthon, és a munka utáni megnyugvás…..
nissin
2008.07.14 13:06:16
Igazából mi, vevők vagyunk a hülyék: elhisszük, hogy egy tízéves, középkategóriás dízelautóban lehet 125 ezer kilométer. Nem lehet. Vélemények az azonos című publicisztikáról...
nissin
2008.07.10 23:17:28
nissin
2008.07.09 23:20:35
Attila egy buszon találkozott azzal a magyaros (=portáskommunista) jelenséggel, miszerint a fogyasztó gyermek, méghozzá a hülyébbjéből, aki örüljön, hogy fizethet, miközben a szolgáltató bácsi miheztartás végett lenyom neki pár sallert. Én a széplaki Ezüspart hotelben láttam…..
Nikinek bizonyítéka van, hogy az igazi magyaroknak már az őseik is frankfurteren avagy wienerwurston híztak. A Wikipéda azt írja, hogy a hotdog név a virsli alapanyagából ered, ami kábé 1845-ig főként kóbor kutya volt, eszerint a mélymagyarok kutyazabálók leszármazottai lennének.…..
Mit gondol, melyikre van nagyobb esély? Hogy még egyszer ebben az életben körberadírozza Zeltweget egy JPS-matricás Formula-1-es Lotusszal, vagy hogy napokon belül füvet fog nyírni a kertben? Szerintem kár ezt feszegetni, lúzerek vagyunk mind. Magyarjaink közül F1-es autót csak olyan…..
Hisztérikus kommunikációs megoldást fedezett fel Mária Marketing szabóság blogján. Bár a Nógrád Volán fizetett újsághirdetéssorozattal igyekszik felhívni az utazóközönség figyelmét, hogy szemetelni és firkálni csúnya dolog, a kivitelezés backdoor-gyökereket sejtet. Csak az…..
Ezt még a nem Homár-olvasó fogyasztók is tudják, mégis jó érzés fotóbizonyítékot látni arról, hogy nem egyszer direkte rosszul járunk a hipermarketek akcióival. A bogarak egyébként igen érdekes és dekoratív élőlények, aki el akarja őket távolítani, ennyi büntetést bőven…..
A hétvégén meghalt a falunkban egy 24 éves srác. Motorral esett el, a saját hibájából. Nem akarok moralizálni, kioktatni, de van két tanulsága az ügynek, ami miatt leírom, mi történt. Fiatal gyerek, nem sok tapasztalattal, nagy, erős motort vett, azt mutogatta a haveroknak egy…..
Feri egészen logikus módon a talált Vodafone-os telefont a szolgáltató elveszett/ellopott kártyákkal ill. telefonokkal foglalkozó részlegén keresztül szerette volna eljuttatni a tulajdonoshoz, de hiába. A történetből legalább megtudtuk, hogy az önkormányzatoknál létezik talált…..
nissin
2008.07.02 19:51:34
Nos,írtam a vodának,mert ez az eset nagyon kiverte a biztosítékot nálam,az első levélnek annyi volt a lényege,hogy ezt mégis hogy képzelik stb stb...bemásolom ide a választ és,hogy én mit reagáltam erre.Meglepően gyorsan,másnap válaszoltak is,ezért gondolom a következő válaszuk is holnap megérkezik,de arra majd késöbb fogok írni nekik,mert húzok a balatonra,végeztem a vizsgaidőszakkal,úgy hogy megérdemlem:)
akkor itt a beszélgetés:
Tiszelt Ügyfélszolgálat!
Köszönöm,hogy válaszoltak,más szolgáltatóknál,vagy multicégeknél ez nem szokás...dicséret érte!
Bizonyára,önöknek sem megnyugtató ez a helyzet,hogy esetleg több éve hűséges előfizetőjük ha bajban van nem tudnak segíteni.Két esetről beszélhetünk,ha be van kapcsolva a készülék,a jóhiszemű megtaláló így könnyen tudja értesíteni a tulajdonost,de mi van,ha nincs bekapcsolva?
Nos az önk. talált tárgyak osztályán,hiába adják le,ők sem tudnak vele mit kezdeni,nem tudják értesíteni a tulajdonost és valjuk be senki nem is keresi ott.
Lenne egy javaslatom: Az egyik,hogy ilyenkor,ha valaki bejelenti,hogy talált egy kikapcsolt telefont vodás kártyával,önök kérjék el a sim kártya adatait és a telefon adatait és esetleg (mivel önök tudják az előfizető adatait,lakcímét stb) egy levélben (úgy is küldenek minden hónapban)
értesítsék a tulajdonost,hogy melyik vodafone üzletben veheti át,a megfelelő adategyeztetés után.Egy ilyen levél nyilván költség...de a havonta kipostázott one magazin,meg reklám is biztos nem olcsó és egy ilyen nagy és sikeres cégnek pár ilyen eset igazán nem jelenthet problémát.Ha igen,akkor az ügyfél következő számlájához hozzáírhatnák a költségét,vagy az átadás a díj megfizetése után történhetne meg.Az ügyfél akkor is legyen fontos,ha bajban van,ne csak akkor,ha fizetni kell.
Viszont amit nyerhetnek: Elmondhatják magukról,hogy a másik két szolgáltatóval szemben önök tényleg megtesznek mindent az ügyfeleikért.A legfontosabb,pedig hogy garantáltan megtartják az ügyfelet és nem fog esetleg más szolgáltatóval szerződést kötni.És higgyék el egy több tízezer forintos telefon illetve a több száz telefonszám felbecsülhetetlen érték a gazdájának.
Nyilván ennek a levélnek semmi értelme,nyilván nem változik a gyakorlat,az is lehet,hogy az az igazi ok,hogy így majd az ügyfél új telefont vesz,új szerződést köt,ami nyilván jobban megéri önöknek,mint azzal fáradni,hogy visszakapja a régit én nem tudom...csak azért foglakoztam a témával,mert elszomorító,hogy ha az ember segíteni akar,akkor sem tehet semmit.
Szép napot!
-- Eredeti üzenet --
Feladó: ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com
Címzett: nissin@citromail.hu
Másolat:
Elküldve: 09:06
Téma: Válasz a 2290340 számú bejelentésére
Tisztelt Levélíró!
Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Tájékoztatjuk, hogy elveszített mobiltelefonok előkerülése esetén mindhárom magyarországi mobilszolgáltató hasonlóképpen jár el. Tekintettel arra, hogy ezen megvásárolt készülékek magánszemélyek tulajdonát képezik, lopás gyanúja esetén rendőrségi bejelentés megtétele, elvesztés ténye esetén a helyileg illetékes önkormányzat Talált tárgyak osztályának értesítése a jóhiszemű állampolgár lehetősége a probléma megoldására.
SIM-kártya adat, készülék IMEI száma, de tudakozótiltás esetén még telefonszám alapján sem adható ki ügyfélszolgálatunkon adat, értesítési szám ügyfelünkről, még a jelzett cikkben szereplő esetben sem, ezt adatvédelmi törvények tiltják.
Szíves megértését köszönjük! Bízunk abban, hogy segítségére lehettünk!
Tisztelettel:
Huszár Csaba
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoport
akkor itt a beszélgetés:
Tiszelt Ügyfélszolgálat!
Köszönöm,hogy válaszoltak,más szolgáltatóknál,vagy multicégeknél ez nem szokás...dicséret érte!
Bizonyára,önöknek sem megnyugtató ez a helyzet,hogy esetleg több éve hűséges előfizetőjük ha bajban van nem tudnak segíteni.Két esetről beszélhetünk,ha be van kapcsolva a készülék,a jóhiszemű megtaláló így könnyen tudja értesíteni a tulajdonost,de mi van,ha nincs bekapcsolva?
Nos az önk. talált tárgyak osztályán,hiába adják le,ők sem tudnak vele mit kezdeni,nem tudják értesíteni a tulajdonost és valjuk be senki nem is keresi ott.
Lenne egy javaslatom: Az egyik,hogy ilyenkor,ha valaki bejelenti,hogy talált egy kikapcsolt telefont vodás kártyával,önök kérjék el a sim kártya adatait és a telefon adatait és esetleg (mivel önök tudják az előfizető adatait,lakcímét stb) egy levélben (úgy is küldenek minden hónapban)
értesítsék a tulajdonost,hogy melyik vodafone üzletben veheti át,a megfelelő adategyeztetés után.Egy ilyen levél nyilván költség...de a havonta kipostázott one magazin,meg reklám is biztos nem olcsó és egy ilyen nagy és sikeres cégnek pár ilyen eset igazán nem jelenthet problémát.Ha igen,akkor az ügyfél következő számlájához hozzáírhatnák a költségét,vagy az átadás a díj megfizetése után történhetne meg.Az ügyfél akkor is legyen fontos,ha bajban van,ne csak akkor,ha fizetni kell.
Viszont amit nyerhetnek: Elmondhatják magukról,hogy a másik két szolgáltatóval szemben önök tényleg megtesznek mindent az ügyfeleikért.A legfontosabb,pedig hogy garantáltan megtartják az ügyfelet és nem fog esetleg más szolgáltatóval szerződést kötni.És higgyék el egy több tízezer forintos telefon illetve a több száz telefonszám felbecsülhetetlen érték a gazdájának.
Nyilván ennek a levélnek semmi értelme,nyilván nem változik a gyakorlat,az is lehet,hogy az az igazi ok,hogy így majd az ügyfél új telefont vesz,új szerződést köt,ami nyilván jobban megéri önöknek,mint azzal fáradni,hogy visszakapja a régit én nem tudom...csak azért foglakoztam a témával,mert elszomorító,hogy ha az ember segíteni akar,akkor sem tehet semmit.
Szép napot!
-- Eredeti üzenet --
Feladó: ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com
Címzett: nissin@citromail.hu
Másolat:
Elküldve: 09:06
Téma: Válasz a 2290340 számú bejelentésére
Tisztelt Levélíró!
Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Tájékoztatjuk, hogy elveszített mobiltelefonok előkerülése esetén mindhárom magyarországi mobilszolgáltató hasonlóképpen jár el. Tekintettel arra, hogy ezen megvásárolt készülékek magánszemélyek tulajdonát képezik, lopás gyanúja esetén rendőrségi bejelentés megtétele, elvesztés ténye esetén a helyileg illetékes önkormányzat Talált tárgyak osztályának értesítése a jóhiszemű állampolgár lehetősége a probléma megoldására.
SIM-kártya adat, készülék IMEI száma, de tudakozótiltás esetén még telefonszám alapján sem adható ki ügyfélszolgálatunkon adat, értesítési szám ügyfelünkről, még a jelzett cikkben szereplő esetben sem, ezt adatvédelmi törvények tiltják.
Szíves megértését köszönjük! Bízunk abban, hogy segítségére lehettünk!
Tisztelettel:
Huszár Csaba
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoport
Újlipótvárosi olvasónk jelezte, hogy sarki kisboltjában a dátum szerint még két napig fogyasztható Alföldi tej egész szállítmánya megpimpósodott. Természetesen a jelenség lehet lokális, bár a Homár egyszer már látott ugyanilyet egy néhány órára asztalon felejtett pohárban.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz