Adatok
Öregnéző
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Az elmúlt időszakban jelentős port kavart a nagy dirrel-durral beharangozott, majd lefújt HÉV járműtender. A dolog meglehetősen zavaros, a valós célok, motivációk korántsem világosak, már csak azért sem, mert mind a MÁV, mind pedig a kormány oldaláról hiányzott a transzparenciának még a látszatja…..
Öregnéző
2021.05.10 11:27:42
@ZBR: A kettes villamos nyomvonalát hangsúlyoztam, elolvasva az itt megjelent cikket, amihez próbáltam egy gondolatot hozzáfűzni, de úgy látom a lényeg (nyomvonal) elsiklik a homályba, és lett belőle egy elavult villamos befogadó képessége!
Hát igen a befogadó képesség nagyon fontos!
Csak segítek a fenti cikkből olvasottal. (Ha a villamos méretén, befogadó képességén a hangsúly?) .
De miért ne lehetne egy villamos is ilyen hosszú, befogadó képességű?
" Azok ugyanis nem azért akkorák, amekkorák, mert van valami műszaki gát a növelés előtt, hanem mert városi környezetben hosszabb járművek nem férnének be a megállókba, illetve a bonyolult belvárosi közúti csomópontok rövid zöldidői nem tudnák őket kezelni."
Jé a körút azért működik!
A kettes NYOMVONALÁN és csepeli HÉV útvonalán nem számottevő a csomóponti zöld idő! Megálló hossz sem megoldhatatlan!
A tervezett csillivilli építkezés soha el nem készülő project, hiszen a csepeli HÉV-MÁV sem volt képes a stadion építés miatt a tervezett hídfelújítás után a Boráros térig végig közlekedni, a csúszás csak + 7-8 hónap, talán augusztus?
Remélem megértést adtam, további szép napokat.
Hát igen a befogadó képesség nagyon fontos!
Csak segítek a fenti cikkből olvasottal. (Ha a villamos méretén, befogadó képességén a hangsúly?) .
De miért ne lehetne egy villamos is ilyen hosszú, befogadó képességű?
" Azok ugyanis nem azért akkorák, amekkorák, mert van valami műszaki gát a növelés előtt, hanem mert városi környezetben hosszabb járművek nem férnének be a megállókba, illetve a bonyolult belvárosi közúti csomópontok rövid zöldidői nem tudnák őket kezelni."
Jé a körút azért működik!
A kettes NYOMVONALÁN és csepeli HÉV útvonalán nem számottevő a csomóponti zöld idő! Megálló hossz sem megoldhatatlan!
A tervezett csillivilli építkezés soha el nem készülő project, hiszen a csepeli HÉV-MÁV sem volt képes a stadion építés miatt a tervezett hídfelújítás után a Boráros térig végig közlekedni, a csúszás csak + 7-8 hónap, talán augusztus?
Remélem megértést adtam, további szép napokat.
Öregnéző
2021.05.10 17:02:12
@Budapest HBF: Én vagyok a hibás!!! Könyörgöm engedjétek el a kettes villamost...Buta voltam, hogy mertem említeni ezt a számot. Én a nyomvonalra koncentráltan próbáltam megértetni, hogy a meglévő nyomvonal átalakítása mindenképen olcsóbbnak tűnik mint alagutat fúrni akármeddig!
A jelenlegi jármű ipar képes a városunkba futó (2-es, 6-os, 17-es)) villamost más méret, értékrend, kapacitás szerint is legyártani. A körút helyett, nem új útvonalat, hanem az alkalmazkodó átépítést végezték el.
Hiszen hoszabb gyorsabb alacsonypadlós járművek érkeztek és lám-lám működik.
Pont az itteni blogban olvasható, hogy a méret változtatható, és ez fényképekkel is alátámasztva!.
Egyébként az utazási szokások, az utazók létszáma is megváltozott. Sokak fejében a csepeli munkásosztály munkába és hazaszállítása rögzült. Felesleges a 110 méter hosszú szerelvényekben gondolkodni, ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy egy, max két csuklós busz átveszi és szállítja az érkezőket a Boráros térre, már több mint egy éve anélkül, hogy elviselhetetlen tumultust okozna.
Csepel Tanácsház tér rengetek alternatívát kínál az utazóknak, a HÉV ennek már csak egy kisebb részét, használja fel!
Nyílván nem az én, ÖN, TE, véleménye alapján fog elkészülni, csak ötletelünk, viszont én ezt gondolom!
Amikor valmire válaszolok akkor igyekezem érvekkel is alátámasztani mondandómat. További szép napot!
A jelenlegi jármű ipar képes a városunkba futó (2-es, 6-os, 17-es)) villamost más méret, értékrend, kapacitás szerint is legyártani. A körút helyett, nem új útvonalat, hanem az alkalmazkodó átépítést végezték el.
Hiszen hoszabb gyorsabb alacsonypadlós járművek érkeztek és lám-lám működik.
Pont az itteni blogban olvasható, hogy a méret változtatható, és ez fényképekkel is alátámasztva!.
Egyébként az utazási szokások, az utazók létszáma is megváltozott. Sokak fejében a csepeli munkásosztály munkába és hazaszállítása rögzült. Felesleges a 110 méter hosszú szerelvényekben gondolkodni, ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy egy, max két csuklós busz átveszi és szállítja az érkezőket a Boráros térre, már több mint egy éve anélkül, hogy elviselhetetlen tumultust okozna.
Csepel Tanácsház tér rengetek alternatívát kínál az utazóknak, a HÉV ennek már csak egy kisebb részét, használja fel!
Nyílván nem az én, ÖN, TE, véleménye alapján fog elkészülni, csak ötletelünk, viszont én ezt gondolom!
Amikor valmire válaszolok akkor igyekezem érvekkel is alátámasztani mondandómat. További szép napot!

Fúúúúúú!!! A Presser könyvet írt!
Az úgy kezdődött, hogy a fene tudja miért és hogyan, de egyszerre csak azon kaptam magamat, hogy a kedvenc zenekarom az LGT. Amikor az egyik karácsonyra kaptam egy Supraphon-lemezjátszót (ha megfelelő az életkorod, emlékszel rá, a rácsatolható teteje volt a…..

Eddig nem voltunk túlságosan megelégedve a True Detective idei epizódjaival, de mintha az évad második felére kezdene magára találni a sorozat és annak készítője, Nic Pizzolatto is. Akár egyetlen jelenet is képes csodát tenni, ráadásul ki gondolta volna, hogy pont Stephen Dorff mentheti meg az HBO…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Köszönöm!