Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Timsel

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Gábor mindent megtett, amit a Pannon ajánlott neki. Utalt, faxolt, telefonált, levelezett, de a szolgáltatótól pontos tájékoztatás helyett csak híváskorlátozást kapott. Szerinte az ügyfélszolgálat hibájából nem tudja használni a telefonját, ezért perelni fog. Tisztelt…..
Timsel 2009.02.26 23:58:28
@Pittykapitany: :)))) hehhe red, restless, rock solid....de egyébként egy kutya mind...(bár a többit csak hallomásból ismerem):)
Timsel 2009.02.27 00:26:17
@Christophofil: Abban igazad van, hogy valószínűleg is ott van el...aszva a dolog, mint máshol, hogy a híváskorlátozás automatikusan ugrik fel az elfizetésre, viszont hiába fizette be 3 nappal korábban ez nem könyvelődött le (ti.: átfutási idők), emiatt kérhette az üfszolis az igazolást. Tehát ez valóban el van cseszve (mondjuk ez egy egyhavi elcsúszásnál parásabb, s mikor 2000Ft-ról van szó)Tehát, ha a rendszerben sem látszódik, ha esetlegesen faxolt, viszont kiment az sms, hogy 1 napon belül korlátozzuk, akkor a szépen csengő hangja miatt sem tudunk mit tenni, mert ennyi erővel mondhatná, hogy múlt hét kedden fizetett. Szóval itt is, ott is van igazság, szerintem. De hangsúlyozom, h abból indulok ki, ami nálunk van!
Timsel 2009.02.27 00:29:20
@Christophofil: Ne haragudj, de nem vagyok retardált, TUDOM mit jelent a csoportos beszedési megbízás, csakhogy az ember látja, hogy mi történik a folyószámláján, látja, h nem volt elég keret, sőt értesítették is, ebből is tudhatta volna, hogy 2 hónapja nincs lóvé a számláján! Csakhogy ő nem az első értesítésre ugrott...ezen van a hangsúly, de mint írtam, mindkét fél részéről van igazság!