Adatok
Jules Matelot
2 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A határnyitás, a rendszerváltás és a német újraegyesítés megemlékezés-sorozatába a Reakció is beszáll. Emlékezzünk a keletnémet Staat utolsó napjaira a papírautóval: a német precizitás utolsó állomásaként szakemberünk elvégzi azokat a finombeállításokat, amiket…..
Jules Matelot
2009.09.15 12:51:27
@bz249: igaz, de arról nem találtam, és gondolom ott is meleg van földre szálláskor, vagyis hasonló lehet. meg amúgyis érdekes :)
Jules Matelot
2009.09.15 13:54:08
@bz249: oké, legyen szilikon :)
Az online átalakulás első és legnagyobb lépését a mai napon tesszük meg. Elindítjuk a hetek óta készülő, új honlapunkat, amely végre valódi otthona lesz a Reakciónak. Mostantól vége a csökkentett módnak: a blog mellett újra lesznek igazi reakciós cikkek, a blog pedig…..
Jules Matelot
2008.08.18 20:24:02
Negyvenedik alkalommal rendezték meg idén a Kékszalagot, Európa legrégebbi és leghosszabb tókerülő versenyét. A Reakció különítménye naplementére érkezett a boglári partra, hogy megörökítse a még Keszthely felé tartó mezőnyt - mit sem sejtvén, hogy a leendő…..
Nem azért, mert finnyáskodó puhányként odahagytuk 2002-ben a Balaton déli partját, és a bázist Badacsony mellett ütöttük fel, hanem mert az üzleti szemléletű tenyérbemászás most érte el nálunk a tűréspontot. Szórakoztatógyár és ízléstelenség centrum lett az én…..
Jules Matelot
2008.07.09 11:47:59
-helyszíni tudósítás Lelléről-
üdvözlet!
Azt hiszem, van itt egy kis félreértés a yachtklubot illetően: nem a városi mahartkikötő lett átalakítva, hanem fél km-rel keletebbre egy volt üdülő helyén épült fel a yachtklub, saját kikötővel, erről szól a hirdetés. Ez eddig is lezárt telek volt.
www.epiteszforum.hu/node/7842
(bocs, nemtom hogy lesz ez link)
a kis képek egyikére rákattintva előjön még több kép, azok között az egyiken látszik, hogy (az ott üres) medence kék vizéről van szó.
a mahart kikőtőben néhány éve épült igényes klubház, és nem tudok róla hogy le lenne zárva a kikötő.
az új pedig láthatóan igényes és szép épületek sora. csupán két kérdés merül fel bennem:
miért kell mindig rakás egyforma épületet pakolni egymás mellé?
valamint gazdagék miért szeretnek mindig gettósodni?
A Balaton továbbra is zöld!
Az Y-ba és Üvegházba a gimisek járnak.
A boglári Thomas disco-ba jártak traktorral, susogós melegítőben és csattogós papucsban.
A Stone-ban már nem olyan jó a zene, mint 7-10 éve, cserébe sznob maradt, és még így is a legjobb.
Szoros verseny alakult ki Siófok, Balatonföldvár és Lelle között. Érdemes mindenhol bulizni egyet!
A Lellei borhét pedig a legnagyobb buli!
A szabadstrandon pedig orosz bevándorlók beszélnek németül, állítva hogy németek, amíg ki nem derül, hogy én is jobban beszélek náluk!
A vitorláskikötőkkel az a problema, hogy pesti pénzesek lerakják a vitorlást, de a helyiek nem tudják kifizetni a szezonra a 300.000 ft körüli pénzt a mahartnak.
És a Balaton a legjobb hely a világon!
üdvözlet!
Azt hiszem, van itt egy kis félreértés a yachtklubot illetően: nem a városi mahartkikötő lett átalakítva, hanem fél km-rel keletebbre egy volt üdülő helyén épült fel a yachtklub, saját kikötővel, erről szól a hirdetés. Ez eddig is lezárt telek volt.
www.epiteszforum.hu/node/7842
(bocs, nemtom hogy lesz ez link)
a kis képek egyikére rákattintva előjön még több kép, azok között az egyiken látszik, hogy (az ott üres) medence kék vizéről van szó.
a mahart kikőtőben néhány éve épült igényes klubház, és nem tudok róla hogy le lenne zárva a kikötő.
az új pedig láthatóan igényes és szép épületek sora. csupán két kérdés merül fel bennem:
miért kell mindig rakás egyforma épületet pakolni egymás mellé?
valamint gazdagék miért szeretnek mindig gettósodni?
A Balaton továbbra is zöld!
Az Y-ba és Üvegházba a gimisek járnak.
A boglári Thomas disco-ba jártak traktorral, susogós melegítőben és csattogós papucsban.
A Stone-ban már nem olyan jó a zene, mint 7-10 éve, cserébe sznob maradt, és még így is a legjobb.
Szoros verseny alakult ki Siófok, Balatonföldvár és Lelle között. Érdemes mindenhol bulizni egyet!
A Lellei borhét pedig a legnagyobb buli!
A szabadstrandon pedig orosz bevándorlók beszélnek németül, állítva hogy németek, amíg ki nem derül, hogy én is jobban beszélek náluk!
A vitorláskikötőkkel az a problema, hogy pesti pénzesek lerakják a vitorlást, de a helyiek nem tudják kifizetni a szezonra a 300.000 ft körüli pénzt a mahartnak.
És a Balaton a legjobb hely a világon!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Metal seal helps keeps space shuttle safe
-NASA Tech Briefs, Nov 1999-
Metal seals and bellows Hydrodyne Division of EP.I. Burbank, CA 818-841-9667 www.hydrodyne.com
Imagine temperatures reaching 1,347'F. Now imagine the challenge of achieving hermetic scaling at those temperatures - far beyond the capability of rubber or plastic gaskets. Add to that pressures that soar to 7,900 psi. Those are the challenges faced on the hydrogen fuel pump of the Space Shuttle when the main engines fully engage. But thanks to advances in metallurgy, seals made of metallic alloys have proven to be the solution.
Pratt & Whitney Space Propulsion in West Palm Beach, FL, chose metal seal" and bellows made by Hydrodyne to meet the critical needs of the Space Shuttle Main Engine (SSME) project. According to Mike Paytas, a development engineer for Pratt & Whitney. NASA needed seals for the turbine housing on the fuel pump side. "The pressures generated were in the thousands of pounds psi, and the metal seals were able to handle it safely. We had them design and manufacture some W' seals and bellows."
The choice of material for a metal seal or bellows is based on compatibility with the system fluid and temperatures.
Hydrodyne uses, among other materials, Inconel 718, a nickel-chrome alloy, and Rene 41/Waspaloy. Each metal seal has a coating, which is dependent upon the required degree of plasticity. Teflon is a commonly used coating; gold is used for extreme temperatures such as those reached when the shuttle main engines are fired. "We are now looking at Hydrodyne's metal seals for our jet engine side," said Paytas.
...hamár az űrhajó egy logikai lépésre van a trabanttól. :)