Adatok
YetiSport
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hónapok óta megy a disputa. Lesz-e magyar motor, álmodhatunk-e arról, hogy olyan kétkerekű áll a garázsban, ami itt, határainkon belült készült? Átkozzuk a komcsikat, hogy elhajtották anno a Yamahát, figyeljük Mázló Imrét, hogy képes-e életet lehelni a Pannóniába.…..
YetiSport
2008.07.01 08:14:18
Még egy apróság amit nemigazán reklámoztak a készítők. Az igaz, hogy a Sherco az egyik legjobb blokk a szegmensben, de mint minden rendes VERSENY SM/Enduro blokkban 20 üzemóránként ír elő olaj és olajszűrő cserét a gyár. A retrónál jól fog kinézni, ha egy hosszú hétvégére magával viszi az olajcseréhez szükséges felszerelést a vásárló...
YetiSport
2008.07.01 14:17:29
Néhány napja hírt adtam a blogomon arról, hogy megint lesznek Danuvia motorkerkpárok, de nem reménykedtem túlságosan, mert a Pannóniát látva... voltak kétségeim. De ez tovaszállt. Egyértelműen. A magyar sajtó és az internet is szénnéhallgatta a bemutatót, még az…..
YetiSport
2008.06.30 12:06:53
Pár komoly csúsztatás azért van a dologban:
Jelenleg még a VB-re tuningolt egyhengeres 500-as verseny SM-ek se érik el a 70 lóerőt, nemhogy egy sorozatgyártású. Mindegy melyik gyártótól nézzük, főleg katalizátorral nem. (Inkább 50 az a 70)
A Supermoto az 99,5%-ban Sherco hiszen csak a műanyag idomokat és kizárólag a hátsó kipuifogódobot cserélték le. Azt nem gondoljátok komolyan, hogy a képen lévő SM kipufogójában van katalizátor. Tehát az SM esetében a fejlesztés hatalmas munkája az idomok legyártása volt. A Retro valóban szép munka, ami szintén csak a design-t jelenti, minden más összevásárolt. Bár a Taivani Accel villahiddal nemszoktak annyira villogni:
sherco.hu/galeria/2008/08motorok/supermotard_4.5i.jpg
www.accel123.com.tw/down/P3P4.jpg
Jelenleg még a VB-re tuningolt egyhengeres 500-as verseny SM-ek se érik el a 70 lóerőt, nemhogy egy sorozatgyártású. Mindegy melyik gyártótól nézzük, főleg katalizátorral nem. (Inkább 50 az a 70)
A Supermoto az 99,5%-ban Sherco hiszen csak a műanyag idomokat és kizárólag a hátsó kipuifogódobot cserélték le. Azt nem gondoljátok komolyan, hogy a képen lévő SM kipufogójában van katalizátor. Tehát az SM esetében a fejlesztés hatalmas munkája az idomok legyártása volt. A Retro valóban szép munka, ami szintén csak a design-t jelenti, minden más összevásárolt. Bár a Taivani Accel villahiddal nemszoktak annyira villogni:
sherco.hu/galeria/2008/08motorok/supermotard_4.5i.jpg
www.accel123.com.tw/down/P3P4.jpg
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz