Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sikeresmarkaepitok

21 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mindannyian mások vagyunk, már leszületésünkkor eltérő habitust is öröklünk, plusz ránk rakódik a környezetünkből hozott sokféle viselkedésminta.  Ezek a viselkedési minták végigkísérik az embert élete során, így konfliktuskezelésben, kommunikációban és az élethez való hozzáállásban is eltérőek…..
Nagyon, de nagyon aktuális téma. Talán ma van az a nap, amikor nem csak a két médiafelületünk olvasottsága a legnagyobb, de az MLM-ügynöki aktivitás is a legmagasabb. Van az úgy, hogy társadalmilag és gazdaságilag sok család munka és ezzel bevétel nélkül marad. Ez is egy ilyen időszak és ekkor…..
Egyre többen keresnek fel, de sok közöttük a "Légyszi, mond el a véleményed erről..." típusú ügyfél? Este 11-kor is képes rád írni, mert kérdése van? A privát számodon is hív, ha a cégest nem veszed fel? Itt az ideje, hogy meghúzd a határokat! Félsz attól, hogy kevesebb ügyfeled lesz?…..
Valami pusztító energiák vannak egy ideje, hiszitek vagy sem, de kb. ami elromolhat az el is romlik és természetesen ez informatikai oldalon is igaz. Ilyenkor a legjobb, amikor hagyatkozol az intuícióidra, vagyis a megérzéseid útján haladsz ahelyett, hogy tikkelnél fél szemedre, mint a Motkány a…..
Minden vállalkozó, főleg kezdetben belesik ebbe, hogy tele van félelemmel: mit fognak róla gondolni, kinek fog tetszeni a terméke és kinek nem, hasznos-e amit csinál, lesz-e elég vevője, elég jó-e abban, amit csinál....Neked melyik a legnagyobb félelmed? Rengeteg kutatás foglalkozott már azzal,…..
A napokban több olyan beszélgetés is volt a mastermind csoportunkon belül, hogy vannak vállalkozók, akik a békés stagnálásra szavaznak és nem akarnak fejlődni. Mert nekik jó úgy, ahogy van, sem a gyártáson nem akarnak növelni, sem kapacitáson vagy legalábbis ezt vallják. De vajon működőképes-e a…..
Naponta kapok MLM-es üzeneteket olyan emberektől, akik számomra teljesen hiteltelenek. Dundi életmódtanácsadó, sminkelni nem tudó sminktermék-árusító, sikeres áloméletet ajánló sikertelen ember (már a háttérből látszik, hogy az ezeréves szekrénysor és otthonka szintű öltözék pálmafás tengerpart…..
Gyakran hallom az ügyfeleimtől, hogy el vannak teljesen veszve a káoszban. Nem az időszakos káoszban, hanem a totálisban, amikor egyik napról a másikra él a vállalkozásuk, egyik kéz nem tudja, hogy mit csinál a másik és ad hoc jelleggel megy minden. Vagy munkadömping van, vagy semmi az ég világon,…..
Manapság a szleng annyira beköltözött a mindennapokba, hogy már a reklámanyagoknál is megjelenik a szókincsben való hatása. Főleg a fiatalokat célzó hirdetéseknél a szórendtől kezdve a szóhasználatig, mintha egy másik világba kerülnénk. Ennek persze megvan a jó oldala is, amikor a szóvicceket…..
Előadást tartok 2019. április 26. Pénteken 10:00 órától a G. IX. Előadóban a volt Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetemen (SZIE Budai Campus, Villányi út), ahol szó lesz a:� Kertészeti és agrármarketingről� Élelmiszermarketingről� Kertészeti karrierépítésrőlahogyan a gyakorlatban profin…..
2019-ben már párszor sikeresen belefutottunk cégként is, hogy meghalt a Facebook, instagram, Messenger, WhatsApp....és akkor mi is van valójában? Szép esős vasárnapot írunk, 2019. április 14-ét konkrétan, amikor a márkád követői számára elérhetetlen lettél, mert meghalt a közösségi oldal úgy egy az…..
A márkaépítésben folyamatosan lehet fejlődni és tanulni, így a Sikeres Márkaépítők csapata is becsatlakozott pár márkaépítésről szóló csoportba, illetve kurzusokra járunk és az elmúlt pár napban egy érdekes gondolaton járt az agyunk. A tanácsadó azt mondta, hogy érdemes az összes (jelenleg 5…..
Kezdő vállalkozóként (de talán még a mai napig is) lehetetlen, hogy minden aprósággal profi fotóshoz rohangáljunk. Eleinte főleg a pénzügyi okok miatt kényszerültem saját fotók készítésére, manapság már inkább addig kísérletezek, míg bele nem jövök, ráadásul a gyorsaság nálunk céges szinten mindig…..
Érdekes kérdés merült fel bennem. A napokban több fronton is elkezdtük megint a követőinket, hírlevélre feliratkozóinkat kérdezgetni, elégedettségi kérdőívvel vagy csak pusztán egy-két kérdéssel.  Erre sokan azt reagálták privátba (más márkák), hogy miért jó ez nekünk, hogy odakommentelnek…..
Elég régóta járunk vásározni ahhoz, hogy tudjuk, hogy nem minden a tömeg. Biztos Neked is volt már olyan vásári/fesztiválozós eseményed, ahol ugyan sokan voltak, mégis eladni aligha tudtál.  De ha sokan vannak, akkor miért rossz az értékesítés?  Egyes rendezvényszervezőkkel jó viszonyt ápolunk,…..
Volt már Veled úgy, hogy mentél a szíved után, alkottál, gyártottál vagy ami épp a munkád része és belefutottál olyan együttműködőbe, akivel nem jöttél ki feltétlenül jól? Vagy érezted már azt, hogy munka kapcsán elbeszéltek egymás mellett, mert az ő értékrendje másképp volt, mint a Tied? Nagyjából…..
Amikor valaki a mi portfóliónkra ránéz kívülről, akkor két dolgot lát: rengeteg mindennel foglalkozunk és élvezzük, amit csinálunk. Jön is rögtön a következő kérdés, hogy: "Hogy van erre mind időtök? Nem forgácsoljátok szét magatokat?" A válasz, ha nem én adnám, akkor így hangozna: De! De mivel…..
A kis cégek, manufaktúrák és egyszemélyes vállalkozások gyakran esnek abba a hibába, hogy halvány lilájuk sincs arról, hogy milyen emberek olvassák őket, kik járnak és merre az oldalaikon. Egyrészt ennek az az oka, hogy sok mini cégnek honlapja sincs és így a Facebook business oldalon tájékozódnak…..
Egy újabb izgalmas és elgondolkodtató kérdéskör fogalmazódott meg a csoportunkban és ez nem más, mint a sztereotípiák.  A sikerrel és gazdagsággal rengeteg sztereotípiánk, paradigmánk van, amit előszeretettel hangoztatunk is. Mindenki, szinte alig vannak kivételek, olykor-olykor mindenkinek…..
Egy érdekes kérdést tettünk fel a napokban a Facebook csoportunkban: Van-e összefüggés a siker, a gerinc és az önbizalom között?  Nagyon érdekes volt már az első komment is, mert rögtön az volt a feltételezés, hogy egyenes gerinc és siker nem létezik...vagy mégis?  A sikert a legtöbben pénzben…..
A Sikeres Márkaépítők csapata mögött két olyan brand áll, melyek ismertek saját szegmensükben hosszú évek óta. Kezdődént ők is onnan indultak, ahol, most Te is jársz valószínűleg. Legalul. Saját erőből, tanulással és gondolkodásfejlesztéssel értek el oda, ahol most vannak, így amit itt olvashatsz az…..