Regisztráció Blogot indítok
Adatok
non olet (törölt)

0 bejegyzést írt és 455 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Korábban bemutattuk azt a videót, ahol Tesla tekercseken a Super Mario zenéjét nyomták egyesek. Most az ArcAttack a Star Wars főcímdalát adja elő, szintén Tesla-tekercseken. A védőruha és a főszereplő bátorsága nagyon tiszteletreméltó.+++UPDATE+++ köszi a pontosításért!ez nem…..
autózz! Szőke anyu nem tanul 2009.03.19 16:51:00
A buta ember is nagyon veszélyes lehet a volán mögött, ennek most épp Gábor a megmondhatója. Másrészről viszont levélírónk sem teljesen ártatlan, mert ha picit is, de megpöccintette azt a féket ijesztésképpen. De olvassátok el a sztorit és ítéljetek ti! Miskolc, hétköznap,…..
non olet (törölt) 2009.03.20 14:09:08
@Joooe:

Fizika 7. oszataly...
Nem kell a két követési
Elől-hatul annyi kell, hogy ha
barmelyik a 3 autobol varatalnul veszfekez akkor a reflexido alatt megtett utkulonbseg eleg legyen a kocc elkerulesehez.

Mert a jarmuvek aztan mar nagyjabol egyforman lassulnak majd a veszfekezes soran.


1 masodperces reflex ido az 130/3,6=36 meter

Mivel az aki ele bementel az ugye lassubb nalad
igy neki mogotted kevesebb hely kell...es fekutja is rovidebb lesz, ezert neki mogotted
90 km/ eseten pl. 90/3,6=25 meter mar eleg...

Az elotted levo meg gyorsabb nalad tipikusan, ezert azt ha megvolt a 36 metered, nemigazan fogod mar fekezes kozben utolerni.

36+25=61 meter+az autod hossza

Ezert irogatom, hogy:
A 130 kontra 90 eseten a szelsobe kisorolva a 60-70 meter a minimalis helyigeny, es nagyjabol 25-30 metert kell hagyni magad mogott...

A 2 utszeli oszlop hosszu(azaz a 100 meter) ures hely pedig már BŐSÉGESEN ELGENDŐ es BIZTONSAGOS hely a kisorolasra....

Mindez a tipikusnak veheto 130-90 esetben!
Azaz a már viszonylag nagy kulonbseg eseten.

Kisebb kulonbseg pl 130/110 ront a dolgon
mert 110/3,6=30,5 meter, azaz ehhez 5-6 meterrel tobb hely kell...mivel a mogotted levo gyorsabb, ezert a reflexidej alatt jobabn utoler baj eseten.

Magyarul minel lassabb az aki ele bemesz annal kozelebb mehetsz be ele! gond nelkul...

non olet (törölt) 2009.03.20 15:22:09
@kpetya:

Ja, hogy neked nehezités a követési távolság fevétele....hát az baj.

Megijedsz egy index-el eléd kerülő autotól ...ez pláne baj, mert akkor NEM figyeltél...

stb,stb.

Aki meglepődik azon, hogy az előzés után ....bemennek elé az ne vezessen már.
non olet (törölt) 2009.03.20 21:55:56
@kpetya:

Kilenvennel minimum 25 meter
Szazharmincnal minimum 36 meter

KELL ahhoz, hogy ha az elotted meno HIRTELEN varatlanul FEKEZ, akkor NE zugj bele a reflexidod miatt!!!!

Azaz ritkanagy vadbarom,
menthetelenultotalis hulye az aki
ennyi kovetesit sem tart maga elott.

Ez a 25/36 meter viszont bőven elég (lenne)
az előzésből visszasorolashoz, MERT
az előzést befejező indexét latva illene
hatul ismet felvenni a 25/36 metert...
mire az előzést befejező visszatér.

De nem a sok hugyagyu amuyg magar buszke eretsegizett/diplomas is ökör is
5-10 meterre követi ám 90-nel is,
130-nal az elotte menot.
Mert már 7.-es fikia is magas neki,
mint tyuknak az ABC...

Arrol nem is beszelve, hogy
25/36 meter CSAK akkor ELÉG, ha
fekezve all meg elotte a masik..

HA utkozik es ezzel jobban lassul, mint
a veszfek, akkor...aztan jön a 8-as karambol...

Mert
90-rol bizony 55-60 meter
130-rol pedig 100-105 meter
kell a megallasig, ha elottunk nem fekezo auto van, hanem utkozo auto vagy mas pl. oldalrol elenk kerulo akadaly...kutya, gyerek, akarmi...

Szoval ertelmes ember
orszaguton (25)35-40 meternel,
autopalyan (36)80-90 meternel
nem bujik kozelebb a masik seggehez....!

Belsőség Így könnyebb tartani 2009.03.14 09:53:04
  A Távol-Kelet elhalmoz minket sok jóval, de sosem hittem volna, hogy tempomatot is lehet utólag. Pedig de. Vélemények az azonos című cikkünkről...
non olet (törölt) 2009.03.14 19:42:08
@BeeTm:

Azert ez messze van a tempomattol!!!
Ez egy kezi gaz amit szukseg szerint allitgatsz ...ha jol ertem.

A tempomat ezzel szemben TARTJA a beallitott sebesseget AUTOMATIKUSAN
(esetemben +- 1 km/h turessel)

ha lejto jon eppen akkor is...
ha a szelerosseg valtozik akkor is...
ha az aszfalt minoseg valtozik akkor is...

non olet (törölt) 2009.03.14 20:28:33
@Hrzrasn:

Lofaszt nem tudsz rolam, de pofazol.
A CAN buszra speciel kulonbozo cuccokat tervezek...tobbek kozt autokba is.
Szeretem az ilyen szeles arcokat...
non olet (törölt) 2009.03.14 20:29:55
@yard:

A faszomat kostolgasd... oke ?
Alapvetően első mozdulatom szokott lenni a kukába helyezni a körlevél formájában terjedő, erősen hoaxgyanús sztorikat, az alábbi viszont már vagy negyedjére fut be - ezúttal Gyuri elszántságának köszönhetően, némi magyarázattal is kiegészítve -, ami azt jelenti, hogy nem egy…..
non olet (törölt) 2009.03.12 17:46:31
@leaping cat:

Halottam, de szerintem
e kerdes korben felemliteni n emrdemes...
Mert itt nincs szo arrol, hogy előre látná a gazolast mint esemenyt es abba belenyugodna.

Akkor lenne eshetoleges szandeka, ha pl.
latva a fektavon belul ele lepot nyugisan lassitas nelkul...menne tovabb, mondvan
vagy elutom vagy nem, majd lesz valami.


Gondatlanság:
könnyelműen bízik a következmények elmaradásában / nem tanúsítja a tőle elvárható figyelmet és körültekintést

-tudatos gondatlanság - luxuria:
könnyelműen bízik azok elmaradásában

-hanyag gondatlanság - neglegentia:
azért nem látja előre a következményeket, mert nem tanúsítja a tőle elvárható figyelmet / körültekintést.

Tudatos gondatlanság:
Annak nagyobb a lehetősége, hogy a következmény elmarad, így könnyelműen bizakodik


Egyenes szándék:
Ha az elkövető a tények tudata, ismerete mellett kívánja a társadalomra káros következmények bekövetkeztét, akkor azt mondjuk, hogy egyenes szándékkal cselekszik.

Eshetőleges szándék:
Az elkövető a következményeket nem kívánja, közömbös aziránt, hogy bekövetkezik - e.
/ nagyobb annak a valószínűsége, hogy ez a következmény bekövetkezik, mint annak, hogy elmarad./


Szoval a gyorshajtas a zebra elott max. "Tudatos gondatlansag", szerintem...
non olet (törölt) 2009.03.12 18:17:13
@leaping cat:

...és ki okozza a balesetet?!

A fektavon belul
a jarmu elé lepo?
vagy
a gyorshajto ?

He ?

Nyilvan a lelepo...OKOZZA.
non olet (törölt) 2009.03.12 22:08:34
@Lukrécia Bögre:

70*3,6=252

Fizika 7. osztály...
Szegény Yossarian szabálytisztelő állampolgár és empatikus ember lévén csak át akart engedni a zebrán egy puhatestűt, akit aztán a gyorsajtók a másik sávban ki akartak lapítani. Ez ugyan végül elmaradt, lett viszont sorozatos ráfutásos baleset. Kb. egy hónapja történt meg…..
Annak ellenére, hogy feltalálták egy ideje a headset-et meg a hiangosítót, TG azt vette észre, hogy egy rakás ember kézből telefonál vezetés közben. Akárki akármit mond, ez nem csak azért veszélyes, mert eltereli a figyelmet, hanem mert egy esetlegesen balesetet is könnyebb úgy…..
non olet (törölt) 2009.03.07 17:26:37
@ColT:
"wazze, de a cigi nem tilos, enni-inni szintén nem tilos."

Kozben idegesit, csuszkal az ulesen, ha kiesett a paprika belole, stb , stb
Amig kicsomagolod neha 2 kez is kell...

Szoval elegeg eltudja vonni a szendvics is figyelmet...ami ures uton es/vagy kis tempoanl még elmegy, de surubb forgalomban es/vagy tempos haladasnla mar erdekes tud lenni idonkent a helyzet...

Szoval mindegyik tevkenyseggel akkor kezdodik igazan a baj amikor LE KELL VENNI a SZEMET az utrol!....es ez alatt tortnhet barmi...

Nem elfeledni egyetlen masodperc felrenezes alatt is sok tiz metr haladhat az auto!!!
Kozben kerulhet elenk keresztbe, a masik savbol, jardarol, az elottunk menorol
az ut szelerol BARHOL, BARMI, BARMIKOR.

Egyetlen masodperc nem figyeles...
20 km/h eseten is mar ~ 6 meter vakvezetes!
40 km/h >>> 11 meter BŐ KÉT AUTO HOSSZ!
60 km/h >>> 17 meter
90 km/h >>> 25 meter
110 km/h >>> 30 meter
130 km/h >>> 36 meter
150 km/h >>> 42 meter
160 km/h >>> 45 meter

...es ezen utszakaszok alatt vakon, eselytlenul vezetni... az a bolondok vakmerosege!
non olet (törölt) 2009.03.07 21:03:55
@FaZon:

...és aztán ott van ám még az IS!!!, hogy

-----------
4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati!!!!!!!! jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan !!!!!!! is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza.

Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni!!!!!!, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos.
----------

Szoval mi is a gondod fazon...?!
András levelét olvasva nehezen tudnám eldönteni, hogy annak melyik részét gondolja komolyan és hol kell éreznünk némi iróniát. Ha az egész levél teljesen komoly, na az a gáz. Ti mit gondoltok? Autópálya, három sáv. Ez az, amit már nem tudjnak feldolgozni az emberek. A legtöbb…..
non olet (törölt) 2009.03.05 10:09:07
@decibá:

Az egyuttmukodes ott kezdodik, hogy
a szabalyokat betartjuk...nemdebar ?

Akkor is ha ezzel nagyybbat szivunk a masiknal pl. kihuzodaskor a 130 >> 120 >> 90 esetben.

Ezen felul letezhet az udvariasag es a masik segitse/kimelete...de ezt nem leht elvarni !

És nem is kotelezo megtenni...

Ha olyan kedvem akkor varok rad es eltekinetk aszbaly adat elonyomtol!
Ha nem olyan kedvem van akkor meg huzzal elolem kifele, ahoyg az elo van irva szamodra.

Ez az ÉN döntésem, Neked nincs ra befolyaod.
Ohajtnai persze ohajhatod, hogy ... hagyjalak
békén...de nem varhatod el.
non olet (törölt) 2009.03.05 10:11:20
@Pepe83:

1. Ugyebar a Jobbra tarts! miatt NEM maradhat elottem bent !!!!!!! tartosan.

2. Ha megis akkor erre valo a villantas, hogy eszrevegye mennek am azert...
non olet (törölt) 2009.03.05 10:50:36
@decibá:
Rendben...:-))))

Mondjuk az se artana, a veztokben tudatosulna, hogy a sajat kmorajuk szerinti 130 az biztosan nincs annyi...es ha tartjak a szerintuk 130-at akor ezert erzik ugy, hogy masok gyorsabbak naluk egy kicsivel...

Mert egyre tobben mennk GPS alapjan ami
sebessegmereskor PONTOSABB, mint barmely kmora.
(megpedig 0,18 km/h pontossagu meres, a sebesseg kiirasa pedig 1 km/h pontossagu)

Ezert akik GPS alapjan autoznak 5-6 km/h-val nagyobb tempot tartanak! de azt pontosan...
megpedig ~ 135 km/h a bevett tempo a palyan, mert ez meg biztosan trafi mentes sebesseg.
A sajat kmoran nezve ez azomban mar 140km/h koruli kijelzes altalaban...

Ezert

Jomagam azt szoktam javasolni, hogy

Mindenki menjen a sajat orja szerinti 138-140 kozott!!! ahogy a zöm is teszi, mert ekkor MÉG BIZTOSAN NEM FOGJAK megbuntetni soha! es ekkor van tenyleg 130 koruli tempoja valojaban.

Ha modja van ra es egy GPS navi kozelebe kerul akr csak eyg kis idore is akkor pedig MÉRJE meg mekkora az elteres a sajat kmoraja es a valosag kozott...meg fog lepodni!
130-nal a 6-8 km/h csalas sem ritka eset..

Aztan kesobb tartsa fejben az eredmenyt, es korrigaljon ennyivel vezetes kozben...

Meglepve tapasztalja majd, hogy az őt előzni szándekozok szama nagyon le fog csokkeni!

Szoval javaslatom a sajat kmora szerinti:
138-140 >>> 130-nal
96-98 >>> 90-nel
56-58 >>> 50-nel

Kevesebb gond lesz az uton...
autózz! Melyik sáv fogy el? 2009.02.26 07:35:00
Nagyon rákaptatok múltkor egy közlekedési szituáció kielemzésére, napok óta ömlenek bele a kommentek, ennek a posztnak a megírásakor a számuk alulról súrolja az ezerhatszázat. Gabesz is ennek hatására kaphatott ihletet. Szerintetek ki, hol merre, hogyan mehet itt tovább? A…..
non olet (törölt) 2009.02.26 13:42:34
@makacs szennyeződés:

Termeszetesen, hiszen szabad!

HA a dugoban allok akkora balfaszok, hogy egysorban allnak ketto helyett...az az ő bajuk!

Ha meg a vegen balra megyek akkor meg foleg miert ne eloznek....he?!
non olet (törölt) 2009.02.26 13:44:15
@makacs szennyeződés:

Pontosan!!!!

Ne add fel...ÉLJ a lehetőséggel!
Mint azok akik ISMERIK a KRESZ-t :-)))
autózz! A suzukis a hunyó? 2009.02.24 07:40:00
Alábbi sztorink megoldása Mókusélet kommentjével fog majd kiteljesedni, hiszen levelében nem árulta el a végkifejletet. Lehet találgatni, vajon az élet - vagyis a bíróság - ezúttal hogyan döntött. Tekintettel arra,hogy az itt írogatók nagy része A-Z-ig tökéletesen tudja a…..
non olet (törölt) 2009.02.24 15:31:52
non olet (törölt) 2009.02.24 16:10:14
@TH:

Azt, hogy még hiányzik valami info...!


Megneztem a google-ben ezt a ket utca sarkot, es biztos, hogy csak UGY nem lehet ahogy irod.

maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=hu&geocode=&q=budapest&sll=59.708069,30.41861&sspn=0.133517,0.444946&g=puskin&ie=UTF8&ll=47.495034,19.062819&spn=0.002707,0.006952&t=h&z=18

Még lennie kell ott valami másnak is azon a két keresztutcai lámpán kívul.
non olet (törölt) 2009.02.24 18:13:22
@TH:

Bocs, de 120 km-ről, azert nem megyek el oda körülnézni....

Viszont ÚGY nem lehet ahogy írod, hivatalból.

KELL ott lennei még valami forgalomtechnikai megoldásnak! is...amire szarnak a nepek, mert
a szabaly szerintzuk i sathgatha, nem csak szerinted :-)

És ezert erkeznek meg jobbrol a Síp utcai zold kozben...szoval jard körbe, egesz biztosan meg fogod talalni mi az amit áthágnak egyesek.
autózz! Ismered a KRESZ-t? 2009.02.23 07:44:00
Gábor nemrégiben izgalmas közlekedési szituáció résztvevője volt és úgy gondolja, a gyakorlat és az elmélet nem egészen fedte egymást ebben az estben. A mellékelt ábra mutatja a helyzetet. Levélírónk fel is teszi a kérdést, vajon mi a szabályos megoldás? A héten történt a…..
autózz! Ne ítéld el a BMW-st! 2009.02.22 12:16:00
Viktor posztja ezúttal - nem elsőként - a sokszor emlegetett BMW-s kollégák szemszögéből írja le a közlekedési tapasztalatait, hiszen ő maga is ezt a márkát használja, és nem érzi úgy, hogy jogos lenne a sok sztereotíp megjegyzés. Olvasom ezt a blogot, amit a BMW tuladonosok…..
non olet (törölt) 2009.02.22 18:32:52
@bikila:

Hat ugye amikor melletted direkt rugdossak a gazt, varva, hogy odanezz... a hude megy am ez seat izeben...

Akkor ha olyan a kedvem, hát nem valtok el
csak 50-55-nel 1.-esbol es akkor ugye
már rogton a 4-esbe...oszt ennyi :-)))

Ilyenkor cirka 17 km/h-t gyorsul a szeker masodpercenkent ...szoval 3 masodperc az egesz jatekido...
non olet (törölt) 2009.02.22 18:48:01
@BruceTheHoon:

Pl.
amikor orakig tart a kocsognek neki a lamapatol 50-re gyorsulni ...es atlepem.

amikor a korforgalom elott szazmeterkkel mar fosik es atlepem

szoval akkor amikor feltunoen benazik a forgalom ritmusahoz kepest, pedig az atlagot siman hozna az atlagos autoja...

Ilyenkor egy erosebb autoval altalaban siman atlepik egy kis gazpoccintssel az azzal birok es kesz...mert nem okoz ez gondot nekik.

Mire a benazo eszreveszi mar vege is a manovernek :-))) nem okoz gondot az egesz csak a masik altalaban felszivja magat tole...foloslegesen.
non olet (törölt) 2009.02.22 23:28:04
@SoundkeY:

és akkor mivan...?

Egy dizeles maskent gyorsul mint egy VTI-s benzines...

A dizel to legyet mondjuk 2000-tol 3500-ig
Azatn valt ..gyorsulas szunetel :-)
Aztan megint tol eg ydarabig DE már KISSEBET, mert valtott egy fokozatot...

A pl. Civic meg elkezfd tolni szinten 2000-tol
aztan 4500 korul belep a VTI es tol tovabb 6800-7000-ig....

Igy a vegen ugyanott van 1800 kobcentibol
mint a behemot BMW a 3 litere disellel...

A kepesseg kb ugyanaz.

Csak a japan NEGYEDE aron es joval tisztabban hozza (nem rakkelto dizel szemet) hozza azt amit a BMW ....marmint mondjuk gyorsulasban.

Ettol meg a Civic egy hetkoznapi szaladgalo auto, foleg helyi, rovidtavu kozlekdesre amit barki megvehet en a hasonlo aru es vele ossze sem merheto minosegu suzuki, ford,seat, skoda,akarmi helyett...

A 3,5 literes BMW meg egy joval csendesebb, kenyelmesebb, nagyobb tartalekokkal rendelkezo UTAZO auto...

MASRA valo a ket auto...szerintem.

Amiert itt osszelett merve az a KIHIVASOk kerdese es a gyors manovereke adhato valasz adott forgalmi helyzetkben...

Marpedig ebben a ket nincs lenyegi kulonbseg hasznalhatosagban koztuk...es enm is naygon hasznaljak maskent oket.

Megis a BMW alpbol utlat targya, Civic meg joval kevesbe...mivel mint lathato az utcai vislekdesben keves az elteres...marad a sárga irigyseg faktor :-)))

Legtobben a BMW- azert utaljak mert draga autó.

Egy alig negy-öt millios Civicen mit utaljon a hatmillos VI-s golf gazdaja....de egy 15 millios BMW-en, azon van mit...

Pedig a golfot kb egyforman eszi meg reggelire mindketto, ha epp arrol van szo...
 Rövid idő alatt másodjára fordul elő, hogy egyetértek a miniszterelnökkel.Az első a Szerbiának nyújtott gáztámogatás volt januárban, ez különösebb belpolitikai vonzattal nem járt. Most azonban egy lényeges, csak bennünket érintő kérdésben is elfogadom az…..
non olet (törölt) 2009.02.22 18:07:13
@közlekedési bűnöző:

Az asszony NEM fizet adot!!!

Mivel adobol kapja bruttojat, igy
CSAK visszaadja az ado egy reszet....


Azt nem tudom mire koltesz, de nezegesd ezt mielott panaszkodsz!

---------------------------------------
Egy normalisabb 2 szobas lakas ~ 9-11 milla
Ebbol legyen hitel 7 milla ....havi ~40-45 eFt

Kozos koltseg ~6 eFt
Viz ~ 3 eFt
Villany ~ 8 eFt
Futes/melegviz ~ 15 eFt (evi 180eFt)
Telefon ~5 eFt
Internet ~ 7 eFt
Lakas biztositas ~ 4 eFt
Eletbiztositas ~ 3 eFt (nem befektetes)
---------------------------------------
Lakhatas: ~ 90eFt
----------------------------------------

Egy normalisabb atlag auto 3,5 milla
Ebbol legyen hitel 3 milla ...havi ~45 eFt
Kot biztositas ~ 3 eFt
CASCO ~10 eFt
Ado ~ 2 eFt
Szerviz ~ 3 eFt
------------------
Auto fixen ~65 eFt
Hasznalat ~ 1000km/ho ugy
15 eFt (ez mar az atlag 150%-a!!)
-------------------------
Auto szumma: 80 eFt
-----------------------

Eddig tehat 170 eFt/ho
Kaja 2 fore ~50 eFt
Ruhazkodas ~10 eFt
Ujsag, szorakozas ~ 10 eFt
Egyeb ~ 20 eFt
Megtakaritas~ 20 eFt
----------------------------
Szumma ~ 280 eFt/ho

Ennyi kell a jol eleshez, ami
mar tartalmaz JO lakast, UJ autot
nem garasoskodo, biztonsagos eletvitelt
es valami kis tartalek kepzest is...!
-----------------------------------
Ez ÉPPEN két ÁTLAG BÉR!!!!!!

non olet (törölt) 2009.02.22 18:22:20
@Nűnű:

...hogy vegre ELKÉRJE a munkaja arat a videki is!!!!

Ha nem vallalnatok sirdoglva melot netto 80-ert akkor megkapnatok erte azt amit a pesti melos is megkap, mert ő enm vallal...ennyi.

Nem irdogalni kell hanem kialli magadrt!
Ezekben a válságos időkben már az euróárfolyamot sem lehet követni. Kinek van ideje hetente átárazni a teljes készletet? Ezt gondolhatták a Homár egyik kedvenc internetszolgáltatójánál, az Externetnél is, ahol januártól biztos, ami tuti alapon 15-szörösére emelték fel az…..
A becsületesen közlekedők gyakran szenvednek hátrányt amiatt, hogy igyekeznek a szabályokat betartva előre haladni. Közben meg lehet szörnyülködni azon, hogy a kevésbé szabálytisztelők például a leállósávot használják a gyorsabb haladás érdekében, ami nem csak pofátlanság,…..
non olet (törölt) 2009.02.16 10:14:45
@scsaba1:

A navi GPS alapu sebessegmeroje PONTOS kmora is egyuttal (+-0,18km/h pontossagu) igy segiti a limitek minel jobb kihasznalasat...

Megfelelo beallitssal figyelmeztet amikor atlepi az emberfijja a limitet.
non olet (törölt) 2009.02.16 10:17:13
@Gonosztörpe:

Bizony....OTT gondolkodnak is.

Nalunk meg a nép nyitja meg a kulon savot amikor szukseges a szabalyt leszarva...
Mert kell es kesz!

A szükseg (szar)törvényt bont, ahogy a régiek mondják.
Nem is tudom, hogy a sebességmérősdi témakörön belül foglalkoztunk-e már azzal, hogy az autós társadalom tagjai mennyire segítik egymást abban, hogy elkerülhessék a nemrégiben igen megdrágult gyorshajtási csekkek postaládába való érkezését. D=M=C hozta végül elő ezt a…..
non olet (törölt) 2009.02.15 19:07:33
@kolbászoszsömle:

ahogy gyorshajto sem...!!!

A gyorshajto pont ugyanugy felelos,mert
szabályt SÉRT, mint a kutya gazdaja.

Ha
lehet onkenyesen gyorshajtani
akkor ugyanugy
lehet onkenyesen kutyat kiengedni is.

...ugye ?!!! nincs kulonbseg.

Hiszen egyik onkyneskedo sem szamit ra, hogy baj is lehet belole.

Amugy lasd a ma esti hiradoban:
gyorshajtas, 3 hulla
non olet (törölt) 2009.02.15 20:57:59
@valami hidralika mittudomén:

OLVASGASS MÉG....
Mert nem ugy van, ahogy irod.

Nalam pl. biztos, hogy sokkal tobb dologban tevedsz.
Minden bizonnyal sokan emlékeztek a Rossz helyen parkolt, kiszúrták a kerekeit című posztra. Az autó tulajdonosa, Ördög megtisztelt minket válaszával és bár érzek némi sértődöttséget a szavaiban, becsületére váljék, hogy elismeri a felelősségét a szabálytalan parkolás…..
non olet (törölt) 2009.02.13 17:59:51
@107!:

...tevedsz !!!

Amit a nemet hatosag enged az ITT IS MOZOGHAT.
Mas kerdes, hogy nalunk nem engednek.

Ide johet a H1 nemet rendszammal...
innen meg mehet a Trabant oda magyarral.

Ez az UNIO baratocskam...
non olet (törölt) 2009.02.13 18:07:12
@107!:

Mit nehez ?!

NEM az autonak kell tavol lenni...
Csak a gazdajanak kell eletvitel szeruen OTT IS elnie...vagy kettos allampolgarnak lennie.

Ha meg cege akkor ugye az egesz kerdes lenyegtelen.
non olet (törölt) 2009.02.13 20:43:50
@107!:

A rend kedveert es a mihez tartas vegett.

Ize..a rendőrt ADÓBÓL fizetjuk !!!

Meg még jó 2 millio masik allami alkalmazottat is....MI a nem AZ adobol fizetest kapok.
Mókusélet ugyan sztorija végén úgy érzi nincs tanulság, mégis sokat mondó kis történettel állunk szemben. Hogy miért is? Olvassátok! A Fiumei úton haladtam az Orczy felé - tudom, sikeres nem lehetek, ha erre járok. Aki ismeri a környéket, az tudja, hogy a Kőbányaihoz érve egy…..
non olet (törölt) 2009.02.04 15:58:07
@Nikorene:

Aha tehat a fizika mar gyozott...

Mas kerdes a valo vilag gyakorlata.

Mint irtam ott nem szokas szamitani a bajra...de ha megis baj van akkor cserbe
ezert.. tobben is megszivjak tipikusan.
non olet (törölt) 2009.02.04 16:03:38
@Lunitari:

Nem arrol van itt nagyban szo, hogy
nem tudod kizarni azt akit tenyleg akarsz,
ha figyelsz es ez a celod...hanem
arrol, hogy ez nem szabalyos...

Sot soxor bunkosag is egyben.
non olet (törölt) 2009.02.04 16:19:23
@leaping cat:

Harom eset lehetseges....

1. az alarendelt helybol lassit ettol
a folrendelt megnyugszik es megy tovabb.
Normal eset.

2. az alarendelt nem egyertelmeun lassit
a folerendelt ezt latva felkeszul a heylzet kezelesere... elveszi a labat a gazrol, esetleg halvanyan fekez is, es ha kell picit
manoverezik is a masik miatt...
Hatar eset...elsobbseg még nem serult.
Veszhelyzet ugyanis nem alakult ki...

3. az alarendelt lathatoan nem lassit
a folerendelt emeiatt erosen fekezni es/vagy menekulni KENYERUL ez az elsobbseg meg NEM adasa. Ami szabalytalan eset sot esetleg baleset is...

A veszhelyzetert az alarendelt a felelos.

Szombat hajnalban már aggódtam, hogy Dömsödi Gábort se fogjuk megúszni, ugyanakkor persze azért reménykedtem. Mindhiába: megjött az ő közleménye is. Akit érdekel az Autó 2 sztori, azoknak mindenképpen ajánlom, összeszedett dolgozat. 13 éve használja jogtalanul Surányi Péter az…..
Gyula közlekedési játszópajtása vagy igen türelmetlen, vagy nyomott pár energiaitalt, mielőtt autóba ült volna, mert nem volt képes egy trolimegállásnyi időt sem várni, ha hősünk nem dudál rá, akkor lezúzta volna a villanybuszt, levélírónkat és saját autóját is. Ez az a…..
Hülye suzukis, már megint. Folyton beleakadok ebbe az állatfajba, hogy színváltós legyen tőlük a fejem. Aztán meg azoktól, akik az ilyenek miatt általánosítanak. Ubulnak is egy agyatlan idióta jutott ki nemrég, akinek némi nézeteltérés után épp előtte tartotta a napi rendes…..