Adatok
MARBEN
7 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az ovis, kisiskolás gyerekek nagy hányada imád focizni. Ha egy egyesületbe szeretnénk bevinni gyermekünket, ott havi tagdíjat kell fizetni. A tagdíj mértéke változó, országszerte 4000 és 10000 között ingadozik, de ettől extrémebb is elképzelhető. Számos kérdés furdalja…..
MARBEN
2012.01.10 16:26:00
Tök logikus és érdekes levezetés. Ezek alapján (is) teljesen nyilvánvaló, hogy az olyan egyesületek, amelyek nem képesek a tagdíjakon kívül más bevételi forrásokhoz jutni (szponzorok, pályázatok, stb.), nem fogják tudni "tisztességesen" megfizetni az ott dolgozókat, ez esetben pedig nem is lesznek ott dolgozók, vagy mind nagyon frusztrált lesz, és akkor még nem is beszéltünk a versenyeztetésről meg minden egyébről, amire nem futja. Szülői, azaz a gyermekek szponzorai :-) szempontból a havi 8 ezer forint szerintem teljesen reális és vállalható, az egyesület szempontjából viszont még a 8 ezernél valamivel magasabb tagdíj sem nyújtana fedezetet egy csomó elengedhetetlenül fontos dologra, amiket te is említettél. Ezért ha jól sejtem, hamarosan olvashatunk egy bejegyzést arról is, hogy ma milyen lehetőségei vannak az egyesületeknek...
A cím elsőre talán merész...de a téma lényegét kiválóan visszaadja. A mondatot köszönjük kiváló stand up-osunknak, Kiss Ádámnak, aki természetesen nem ebben az összefüggésben használta ezt! :) A minap ismét részt vettem egy utánpótlás tornán...9 éven aluliaknak é(s a…..
A reklámnak az a célja, hogy eladjon. Minden áron. Az a lényeg, hogy aki a reklámot látja, akire hat a reklám, az úgy döntsön, hogy ő vásárol. A reklám célja a befolyásolás. Aki mást mond, az becsapja magát is.Éppen ezért a reklámokat szabályozzák. Nem lehet akármit és…..
MARBEN
2009.05.13 10:26:01
Érdekes, at senki nem jegyezte meg, hogy a SPAR-törpös akció nem arra buzdít, hogy vásároljunk, mert nyilván vásárolunk, amikor amúgy is vásárolnánk, hanem arról szól, hogy OTT, náluk, és ne a közeli TECSÓ-ban, Ósanban, KORÁB-ban, stb., mert ott nem kapsz semmi PLUS-t... Itt meg igen. Az ény gyermekeim elvileg már túl voltak a törpös időszakon, most mégis egészen fellelkesültek a kis műa sz@rokon - ergo az akció nálunk működik, mert előfordult, hogy ezért mentünk az ugyanolyan messze lévő TESCO helyett a SPAr-ba. Ennyi. Ez etikátlan? Hát, lehet, de szerintem ennél azért vannak sokkal durvább dolgok is...
Mint talán már feltűnt nektek, elindult a honlapunk a www.lehetmas.hu címen. Ezen olvasható többek között az alábbi veretes szöveg:"A Lehet más a politika! kezdeményezés tagjai és külső szakértői az elmúlt közel egy évben elmélyült műhelymunkát folytattak, aminek egyik…..
MARBEN
2009.01.09 12:53:59
Olyan sok a hozzászólás, hogy nincs türelmem végigolvasni, de azért látom, hogy itt (végre) zömmel olyan emberek írnak, akik a legtöbb fontos kérdésben hozzám hasonlóan (tehát szerintem helyesen :-)) gondolkodnak. Ez volna hát a nekem való mozgalom?
Ma töltöttem ki a www.politikaiterkep.hu kérdőívét, ami (korlátai ellenére) döbbenetesen tanulságos, és ott vettem észre, hogy gazdasági-társadalmi és kulturális értelemben a LMP minden pártnál közelebb áll hozzám. Nos, csak ezért jöttem most ide "körülnézni", mert eddig nem sok infóm volt erről a dologról. Ezentúl néha idenézek, s talán kicsit jobban figyelek majd a kapcsolódó hírekre.
Ma töltöttem ki a www.politikaiterkep.hu kérdőívét, ami (korlátai ellenére) döbbenetesen tanulságos, és ott vettem észre, hogy gazdasági-társadalmi és kulturális értelemben a LMP minden pártnál közelebb áll hozzám. Nos, csak ezért jöttem most ide "körülnézni", mert eddig nem sok infóm volt erről a dologról. Ezentúl néha idenézek, s talán kicsit jobban figyelek majd a kapcsolódó hírekre.
Az internet fejlődik. A penetráció nő. A reklámköltés nő. Ezek mind
olyan dolgok, amit olyan természetesnek veszünk, mint azt, hogy nyáron
melegebb van mint télen, vagy hogy az egyik kóla jobb, mint a másik.
Erre pár napja Máth András elém rakott egy érdekes…..
MARBEN
2008.08.01 16:37:57
Egyébként írtam már arról korábban pár sort, hogy milyen sok féle képpen lehet adatokat értelmezni, meg-, illetve félremagyarázni éppen a nyomtatott sajtó halálának jövendölése, és ennek az internetezők számának növekedésével való alátámasztása apropóján.
www.marben.blogter.hu/
ha esetleg érdekelne valakit
www.marben.blogter.hu/
ha esetleg érdekelne valakit
Konkrét lapcímeket vizsgálva azt is láthatjuk, hogy a Népszabadságot pl. a netezők 11,9%-a olvassa valamilyen, és 6%-uk napi gyakorisággal szemben a soha nem netezők 6,9, illetve 3,3%-ával, vagyis a Népszabadság kb. kétszer akkora olvasottsággal bír a „netpolgárok”, mint…..
Nemrégiben megjelent egy elemzés az NRC honlapján, melynek első mondata szerint: „Az internetezők több mint fele legalább egy napilapot rendszeresen olvas.”Ebből aligha következik, hogy „az internetezők fele szakított a sajtóval”, vagy hogy „semmilyen…..
Jóformán nem telik el nap, hogy ne olvasnánk az internetezők számának növekedéséről, illetve a nyomtatott lapok példány-, és olvasószámának csökkenéséről. Ha ezeket egymás mellé tesszük, már nem is lepődünk meg az olyan hangzatos megállapításokon, hogy „az…..
Az internetezés fővárosi dominanciájából mindössze annyi igaz, hogy valóban itt a legnagyobb az internet-használók aránya, de a vidéki városok lemaradása nem jelentős. Míg a budapestiek közel 49%-a, addig a megyeszékhelyen élők 46,5%-a internetezik, de a kisebb városok lakosai…..
Sokáig szinte alaptétel volt az is, hogy az internet a mellett, hogy elsősorban a „férfiaké”, ezen kívül (és belül) elsősorban a fiataloké. Tény, hogy az ezredforduló tájékán az internetezők 2/3-a még a 30., 38%-uk pedig még a 20. életévét sem töltötte be! Az…..
Rengeteg számadat jelenik meg a hazai internetezők számáról és összetételéről, mégis – vagy talán éppen e miatt – totális káosz uralkodik egyes fejekben, és már senki sem tudja, mi igaz és mi nem. Például sokakban rögzült az a – valaha igaz –…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz