Regisztráció Blogot indítok
Adatok
G.Adam

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Akinek ismerősnek tűnik a fenti kép, nyugodjon meg, nem a szeme káprázik, és nem is lett időutazó! Pedig nem  szúrtam be rossz képet a posztba, és nem is egy régebbi bejegyzés frissítésében vagyunk most. Hanem a nagy magyar abszurd valóságban, ami ezzel a rövidke levéllel kezdődött:  Kedves…..
G.Adam 2019.01.15 13:39:58
Megint remek "mit kellett volna tenni" hozzászólások tarkítják a posztot, miközben az ember nem azért fordul ehhez a bloghoz, mert erre nem jött volna rá magától.

Kár ilyen kérdéseket feszegetni, hogy miért nem nyitja ki valaki, ha rosszul döntött akkor, ha nem. Egyszerűen vannak ilyen élethelyzetek és van ami talán még fontosabb, létezik a KRESZ-ben is használatos "bizalmi elv".

Az ember nem úgy közlekedik, hogy minden autóvezető egy őrült, aki maga is meg akar halni és engem is életveszélybe akar sodorni. Vásárolni sem így szoktam, mert ilyen az alap bizalmi beállításom mások felé. MIndenkiről sokat elmond hogy látja "by default" az embereket maga körül, de nekem ha kihoznak egy sértetlen csomagot, úgy, hogy sose volt gondom se Edigitallal, se Whirlpoolal, miért gyanakodnék. Ha alszik a gyanú, nem kezdek nyomozni.

Hozunk döntéseket, néha rosszakat. Igen is építkezésnél, felújításnál sokszor van, hogy az ember előre gondolkodik, megpróbál kihasználni egy jó akciót, mint a Black Friday. De pl konyhabútort akarsz helyre terveztetni, érdemes megvenni előre a gépeket és azokra szabni a dolgokat, stb. Nálunk ezek egyike se volt, de vannak ilyen helyzetek, voltak családban, kollégáknál, nincs ezzel baj.

Én ugyan abszolút listaáron, nem akciósan vettem a mosógépet, de a felújítás, leginkább a beszerelés csúszott nálunk is, végül később bontottunk. Megjegyzem az enyémmel egyidőben azonos futárok által, Edigitaltól jött egy Whirlpool mosogatógép is, ami hibátlan állapotú volt, pedig ugyanúgy nem bontottuk hetekig. Egymás mellett álltak, egyiknél működött a bizalom a hibátlan csomagolás láttán, másiknál nem.

Még egyszer megjegyzem: az ember nem szaladgál pajszerral a lakás lezárt és lefóliázott részén, hogy szétverjen mindent maga körül. Kiváltképp a mosógép belsejét ;)

Az itteni poszt és az összefüggés számomra inkább a gyártó felé vezeti a figyelmet, mint az Edigital felé - épp a sértetlen csomagolás miatt.
Az a rés a fenti képen ugyan remek macskabejáró vagy drogrejtekhely lenne, de ilyenekre az átlagember nem szokta használni a vadiúj mosógépét, hanem azt egyszerű, hétköznapi módon csak szeretné bekötni és a ruháit tisztítani vele. Szegény Ádám ezzel már nem fogja. Története pedig szolgáljon…..
G.Adam 2019.01.11 10:27:08
@scherier: ez valóban nagyon furcsa egybeesés és nagyon szomorú vagyok, hogy ha szándékosság áll mögötte, akkor nem csak 1 ilyen eset fordult elő. Persze véletlenként is nagyon bosszantó, remélem nektek is és nekünk is sikerül valamiféle kompenzációt elérni. Mihamarabb indíts te is egy ügyet a Békéltető Testületnél, az Edigital pálfordulására a végtelenségig várhatunk, valószínűleg amíg nem muszáj, nem fognak semmit tenni.
G.Adam 2019.01.09 13:59:42
@KaTe: amit írsz, megerősítem, semmi gondom nem volt a kb. 8 év alatt az Edigitállal, amíg erre a méltányossági kérésre, később konfrontálódásra nem került sor. Őszintén szólva bennem van, hogy "tőlük soha többé semmit", de valójában minek kössem meg a magam kezét ilyen elvekkel, hiszen egyébként valószínűleg az időben észrevett problémát már orvosolták volna. Nem kategorikus akarok lenni, és rossz érzés "követelőzni" méltányosságért, de a cég és az én viszonyomban jelenleg ők azok, akik átadtak nekem egy használhatatlan terméket és várok tőlük hajlandóságot valamifajta egyezségre, mivel én egy HIBÁTLAN áru értékét már megfizettem.
G.Adam 2019.01.11 10:24:22
@PQ: Kedves Anna, nagyon sajnálom, hogy veletek is hasonló történt, ha tudok valamiféle tapasztalatot és reményt megosztani a békéltető testületi eljárás eredményével kapcsolatban, itt meg fogom tenni feltétlenül. Egyelőre még nem jelentkeztek.