Adatok
Simonyai Kata
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az a rés a fenti képen ugyan remek macskabejáró vagy drogrejtekhely lenne, de ilyenekre az átlagember nem szokta használni a vadiúj mosógépét, hanem azt egyszerű, hétköznapi módon csak szeretné bekötni és a ruháit tisztítani vele. Szegény Ádám ezzel már nem fogja. Története pedig szolgáljon…..
Simonyai Kata
2019.01.09 13:17:57
@G.Adam: Nagyon szívesen elmondanom, bár szóban egyszerűbb lenne..
Én is mindenféle hangnemet megütöttem a céggel. Ráadásul én magam vettem át a terméket, és vittem haza, nem pedig futár!! Én is ugyanezeket a köröket futottam. A végén már mondtam , és azt erőltettem hogy pénz visszafizetést kérek. De nálam ez 14 napon belül volt.
A helyedben felhívnám őket- persze tudom ez is min. fél óra mire egyáltalán vkivel tudsz beszélni- mondd el a problémádat a 20. ügyfélszolgálatosnak is, aki nagyon készséges, és kérd hogy a pénzvisszafizetés jogával élnél, mivel jelezted írásban a problémát! És visszavinnéd a terméket, és vállalod hogy bizonyos százalékkal olcsóbban visszaveszik. Légy kedves velük! Nyomtasd ki a levelezésed, és azzal menj az Ezred utcába! És szóljanak oda az Ezred utcába hogy menni fogsz. Ott helyszínen fogja vki elbírálni hogym enniyért vásárolják vissza.
Ha ezt így nem fogadják el, én akkor is biztosan megjelennék a géppel az Ezred utcában! Számlával, levelezéssel együtt.
Ezeket a köröket lefutottam én is mint te. Én is hívtam a márka szervizt, akik kb. kinevettek. És utána jött szóba hogy vagy kihívok vkit a szervizből és ír egy papírt hogy hibás a termék, és utána azt még megint elbírálják ők is vagy vállalom hogy olcsóbban visszaveszik. Nálam nem is volt kérdés, hogy mit választok, még aznap vittem, persze oda vittem vissza ahol vásároltam ,de oda viszont nem szóltak, hogy menni fogok, és nem is vihettem volna vissza oda, mert hogy kicsit a raktáruk... Szóval átérzem a helyzetet, és tanultam belőle!
Ez esetleg még segíthet:
net-jog.hu/2018/04/19/elallas-jotallas-szavatossag/
Én is mindenféle hangnemet megütöttem a céggel. Ráadásul én magam vettem át a terméket, és vittem haza, nem pedig futár!! Én is ugyanezeket a köröket futottam. A végén már mondtam , és azt erőltettem hogy pénz visszafizetést kérek. De nálam ez 14 napon belül volt.
A helyedben felhívnám őket- persze tudom ez is min. fél óra mire egyáltalán vkivel tudsz beszélni- mondd el a problémádat a 20. ügyfélszolgálatosnak is, aki nagyon készséges, és kérd hogy a pénzvisszafizetés jogával élnél, mivel jelezted írásban a problémát! És visszavinnéd a terméket, és vállalod hogy bizonyos százalékkal olcsóbban visszaveszik. Légy kedves velük! Nyomtasd ki a levelezésed, és azzal menj az Ezred utcába! És szóljanak oda az Ezred utcába hogy menni fogsz. Ott helyszínen fogja vki elbírálni hogym enniyért vásárolják vissza.
Ha ezt így nem fogadják el, én akkor is biztosan megjelennék a géppel az Ezred utcában! Számlával, levelezéssel együtt.
Ezeket a köröket lefutottam én is mint te. Én is hívtam a márka szervizt, akik kb. kinevettek. És utána jött szóba hogy vagy kihívok vkit a szervizből és ír egy papírt hogy hibás a termék, és utána azt még megint elbírálják ők is vagy vállalom hogy olcsóbban visszaveszik. Nálam nem is volt kérdés, hogy mit választok, még aznap vittem, persze oda vittem vissza ahol vásároltam ,de oda viszont nem szóltak, hogy menni fogok, és nem is vihettem volna vissza oda, mert hogy kicsit a raktáruk... Szóval átérzem a helyzetet, és tanultam belőle!
Ez esetleg még segíthet:
net-jog.hu/2018/04/19/elallas-jotallas-szavatossag/
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tavaly nyáron ugyanebben a cipőben voltam teljesen, ugyanezzel a céggel. 3 hónapig tartott lezárni az ügyet.
A megoldás az lett hogy visszavittem a gépet, ahol vettem, de elvileg az Ezred utcai üzlet/raktárhoz kell visszavinni a nagyobb gépeket (mosógép, mosogatógép stb.) ott elbírálják és nem tudom pontosan de kb. 10-30% -kal olcsóbban visszaveszik, hibától függően! Viszont ehhez kell igazolni hogy te jelezted feléjük az észlelt hibát írásban, nálam ez 1 hét volt. Telefonon. előtte leegyeztetve vittem vissza a gépet...
Sok sikert! Ha kérdésed van, szívesen válaszolok, segítek ha tudok.
Üdv: Sorstárs