Adatok
Cs. Krisztina
14 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Facebook algoritmusok gyakran igazi rejtélynek tűnnek, nem igaz? De még mindig ez az a közösségi média felület, amelyen a felhasználók brandeket követnek, így itt lehet őket leginkább elérni a Sprout Social statisztikái szerint.
Hogyan működnek a Facebook algoritmusai manapság?
A rendszer…..
Az évek alatt a Facebook, mint hirdetési felület, továbbra is kiapadhatatlan lehetőségekkel bír. Egyre több targetációs opciót találunk, ami még komplexebbé teheti a kampányainkat. De mégis, hogyan állítsuk be a lehető legjobb hirdetéseket?
Válasszuk a megfelelő…..
Az alábbiakban összeszedtünk néhány indokot, hogy miért javasoljuk a humort a bejegyzéseidbe.
Mindenki szeret nevetni
Elsőre kockázatosnak tűnhet a humorizálás, de ha vevő rá a célközönséged, akkor hidd el megéri bevállalni! Mark Zuckerberg szerint a legnagyobb…..
Amikor beállítunk egy kampányt, két lehetőség közül választhatunk: megjelenés vagy pedig kattintás után fizetünk. A kattintás utáni elszámolást CPC-nek nevezik (cost per click) ez a leggyakrabban használt módszer. Ha ezt alkalmazzuk, csak akkor kell fizetnünk, ha valaki rákattint a…..
Egy kampány kreatívja az egyik legfontosabb alappillér a megfelelő konverziószám sikerét illetően. Ezzel találkozik először a felhasználó, és emiatt áll meg a egy pillanatra a görgetés megszokott mechanizmusában - legalábbis, ha megfelelően jó a vizuális tartalom. Nézzünk…..
A hirdetési platform előnye, hogy könnyen elérhetjük a célközönségünket, például az egyetemistákat, akik Szeged és környékén élnek és mondjuk szeretik a Slipknot bandát. De persze a felelősség is nagy. Mutatjuk a listát, amit érdemes kiküszöbölni, ha szeretnél belekóstolni a hirdetések világába.
…..
Közösségi média mindenkinek
Történt valami? Meséld el! Storytelling a közösségi médiában
2019.04.08 13:36:48
Az algoritmusok változhatnak, de egy valami nem: az emberi természet. Márpedig az emberek imádnak sztorikat olvasni és mindig szeretnek valami személyeset megtudni. Ha elmesélsz egy személyesebb hangvételű történetet, akkor a követőid úgy érzik majd, hogy közelebb kerültek hozzád, ezáltal pedig…..
Mi a carousel?
Egy olyan hirdetési forma, amikor 3-5 hirdetést egy görgethető egységgé vonhatsz össze. Valószínűleg láttál már hasonlót, csak nem tudtad, hogy az az.
Carouselek 2015 óta léteznek, úgyhogy ez a hirdetési típus viszonylag még fiatal, de a Facebook állítása…..
A Facebook egy új “Miért látom ezt?” (Why am I seeing this?) információs panelt terjeszt el annak érdekében, hogy még inkább átlátható képet kaphassunk arról, hogy miért pont azok a hirdetések jelennek meg nekünk, amik. Még pontosabban fogjuk tudni, hogy hogyan lettünk…..
Te is tapasztaltad már, hogy a kitűnően működő kampányaid egyszercsak mintha “elromlottak” volna? Hallottál már arról az angol kifejezésről, hogy “ad fatigue”?
Mi az az ad fatigue?
Az ad fatigue minden kampányt befolyásol, még a legsiekresebbeket is. Akkor következik be, amikor a hirdetés…..
Közösségi média mindenkinek
Írj jobb tartalmakat a mentális modell segítségével!
2019.02.18 08:18:00
Az eredményességhez rá kell hangolódnunk rajongóinkra, igyekeznünk kell, hogy megérthessük mit, miért és hogyan gondolnak, és ezáltal azonosulni tudjunk a gondolkodási mechanizmusaikkal.
De mi a mentális modell és hogyan segít ez nekünk?
A mentális modell gondolati folyamatok…..
Megszámlálhatatlan módon bemutathatjuk a márkánkat, de néha nehéz a “bármit választhatunkból” kiválasztani a legjobbat. Kicsit olyan érzésünk is lehet, hogy gyönyörű hóesésben állunk, nézzük a hófödte tájat, de nem tudjuk kiválasztani a legszebb hópelyhet.
Hogyan…..
Közösségi média mindenkinek
Három dolog, amit minden marketingesnek tudnia kell az AR-ral és VR-ral kapcsolatban
2019.01.17 08:30:00
Az AR (augmented reality) és a VR (virtual reality) egyértelműen a jövő. Az AR lehetővé teszi, hogy virtuális elemekkel töltsük meg a környezetünket, a VR segítségével pedig egy teljesen más, valóságosnak tűnő világba csöppenhetünk. Nagyon meggyőző érzelmeket gerjeszthetünk ezekkel a technológiákkal…..
A közösségi-média felületeken nem célszerű négy oldalas történeteket közzétenni - vagyis lehet, de nem erre van igény. A legjobb ha frappánsan és érthetően összefoglaljuk a mondanivalót, egy kis humor jól jöhet, ha olyan a rajongóbázisunk, azonban a balladai homálynak nincs helye. De hogyha a szöveg…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz