Adatok
Landi Média
1 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Az elmúlt időben kétszer is tapasztaltam, hogy a Sopron IC elejére GYSEV-es Szilit kaptunk. Értetlenül álltam a dolog előtt, hiszen az 1-es vasútvonalon a 160-as sebesség is adott, ám erre ez a mozdony alkalmatlan. Természetesen ez nem is marad késés nélkül és nagyjából az ezzel a módszerrel kiadott…..
Landi Média
2021.03.08 09:47:48
Egyrészt tényleg igaz hogy a GYSEV-nél kicsit kevés mozdony van, de nem ez a legnagyobb oka annak hogy az 1-es vonalra Szilit küldenek. Az 1-es vonalon tényleg lehetne akár 160 km/h-val is menni, de ez legtöbbször a Budapest és Győr közötti leromlott pálya állapota miatt lehetetlen. Átlagosan max 120 km/h-val haladnak a gyorsvonatok és az IC-k, ami bizony késéssel jár, de ez az utasok biztonsága érdekében történik. Amig egy teljes, mindenre kiterjedő felújítás nem történik az 1-esen, addig biztos maradnak a Szilik.
Landi Média
2021.03.09 00:12:44
@Békássy Csaba:
Én szerintem is, lehet hogy a kevés karbantartás miatt tart itt ez vonal. Végülis lehet akármilyen minőségi az anyag, mert ha nem javítgatják néha akkor még a legjobb pálya is tönkre megy. Egyébként pályafelújítások terén meg lehetne kérdezni a MÁV-ot/(GYSEV-et), hogy a nemzetközi vonalak felújítása helyett miért az elővárosi vonalakat újítják fel. Egyébként a magyarországi 160 km/h-s seb.korlát kicsit gáz ahhoz képest hogy például Ausztriában 200 felett is mehetnek a vonatok. Az ilyen korszerűsítésekre kéne költeni, mert hiába tudnak a legújabb IC+-ok akár 200-al is menni, ha erre nincs lehetőség Magyarországon.
A mozdonyokról pedig csak annyit, hogy a Szili tudtommal leginkább a magyar vonalakon közlekedik, nem véletlenül, mert Ausztriában ennél sokkal korszerűbb és gyorsabb mozdonyok is vannak. Hamburgnak pedig a környékén sem lehet látni Szilit, legalábbis személyforgalomban biztos nem.
Én szerintem is, lehet hogy a kevés karbantartás miatt tart itt ez vonal. Végülis lehet akármilyen minőségi az anyag, mert ha nem javítgatják néha akkor még a legjobb pálya is tönkre megy. Egyébként pályafelújítások terén meg lehetne kérdezni a MÁV-ot/(GYSEV-et), hogy a nemzetközi vonalak felújítása helyett miért az elővárosi vonalakat újítják fel. Egyébként a magyarországi 160 km/h-s seb.korlát kicsit gáz ahhoz képest hogy például Ausztriában 200 felett is mehetnek a vonatok. Az ilyen korszerűsítésekre kéne költeni, mert hiába tudnak a legújabb IC+-ok akár 200-al is menni, ha erre nincs lehetőség Magyarországon.
A mozdonyokról pedig csak annyit, hogy a Szili tudtommal leginkább a magyar vonalakon közlekedik, nem véletlenül, mert Ausztriában ennél sokkal korszerűbb és gyorsabb mozdonyok is vannak. Hamburgnak pedig a környékén sem lehet látni Szilit, legalábbis személyforgalomban biztos nem.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz