Regisztráció Blogot indítok
Adatok
hifgif

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Néhány ponton tényleg enyhítettek, csökkentek a bírságok is, de az autósok mégsem lehetnek nyugodtak. Új veszély leselkedik rájuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
hifgif 2012.09.07 12:37:30
@imittto:

no igen, azért a Totalcarnak lehetne annyi felelőssége, hogy szaklaplként ezt a nem elhanyagolható tényt is közli

Egy-két sörrel kerékpárúton, vagy mellékúton igenis lehet biztonságosan közlekedni. A kerékpár nem gépjármű, ezt kellene felfognia mindenkinek.

Főúton, hogy nem lehet az szerintem rendben van, az ellen nincs kifogásom.
hifgif 2012.09.07 12:41:01
@atpijkamo:

elméletben

de gyakorlatilag nekem biztonságosabbnak tűnik dugoban a leállósávban haladni 60-al, mint a kocsisorok között 40-50-el.
Nem mentség a szegénység, és a az sem, ha valakit még soha nem bírságoltak meg. Április 15-től hatályos az új szabálysértési törvény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
hifgif 2012.04.16 14:17:56
@btomi1980a:

Bp - Nagykanizsa 1,5óra!!! 209Km = 139,3 km/h átlag

BP - Kecskemét 35perc!!! 85Km = 145/7 km/h átlag

:D:D:D
hifgif 2012.04.16 15:23:28
@btomi1980a:

baszki, károgsz, hogy milyen szar, hogy mennyi idő alatt érsz ide meg ide

majd rámutatok, hogy tulajdonképpen igen gyorsan

erre engem hülyézel le

aham, értem

amúgy nem azért kell 90-et menni országúton, mert mondjuk sokan járnak, hanem azért mert ha 5 évente egyszer arra téved egy gyalogos, kerékpáros, robogós, vagy lovaskocsi, vagy bármi
Kémet játszottunk a Mercedes fejlesztőközpontjában, de lebuktunk: összetörtük az álcázott prototípust. Mai cikkünk blogposztja...
hifgif 2011.07.11 21:51:02
@streetsta:

Ezt igazából elsőre is megértettem. Ami kicsit bosszantó, hogy a szakértő urak azt szeretnék megmagyarázni, hogy ez egy teljesen természetes dolog, mármint a nagyfogyasztás-alaocsony kibocsátás, alacsony fogyasztás-magas kibocsátás. Akkor is ha ugyanazt a katalizátort használjuk, és akkor is ha dugóban araszolunk, meg laza 50-el poroszkálunk.

Mert ha ez igaz lenne, akkor a városokban a zöld autók a crazok lennének katalizátorral szerelve és nem a hibrid toyoták.
Ha mindenki csak minden másnap enne húst, sokkal beljebb lennénk kibocsátásban, mintha az egész Földön havonta egy hétre leállna a közlekedés. Mai cikkünk blogposztja...
Érdekes dolgokat szeretne a Levegő Munkacsoport. Például, hogy az alig pár hete közfelháborodást okozó Budaörsi úti buszsávot vissza kellene állítani. Méghozzá egészen végig, az Erzsébet-hídig egybefüggővé kellene tenni. Érvként hozza fel, hogy Őrmezőn, a lakossági…..
hifgif 2011.06.15 07:02:41
@cso zsi:

ott tévedsz, hogy ha megnyitnak egy újabb sávot, akkor ugyanaz a forgalom kerül rá a szélesebb keresztmetszetre

Egyrészt azért tévedsz, mert ha nagyobb egy út kapacitása, akkor azok is autóba fognak ülni, akiket eddig a dugó elrettentett már a város szélénél, másrészt a belvárosban ugyanúgy beáll dolog, hiszen ott már nincsenek soksávos utak, és nem igen bővíthetőek.

És amerikában is vannak már fizetős autópálya sávok, ahová csak akkor lehet behajtani, ha fizetsz, vagy(/és) ha kettőnél többen ülnek a kocsiban.

Amúgy az is röghej, hogy az m3 és m1,m7 átmenő forgalma a belváros keresztül bonyolódik, mikor ott az m0-ás. Lehet, hogy nagyobb kerülő, mint keresztülmenni a városon, de hát ez van, ezt le kell nyelni, és a fogyasztáson amúgy se dob jelentőset, mert 80-nál elég spórolós a dolog, és időben is hasonlóra jön ki a dolog.
Bennünk pedig az ehhez hasonló levelek tartják a lelket: " a Szakítshabírsz" tartotta bennem a lelket: hogy igen, lehet nevetni is azon, ami velünk történik." Beszélnünk kell, gondolkoztam - ezek után mindig valami súlyos tartalom következik: valaki térdre…..