Adatok
hifgif
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Néhány ponton tényleg enyhítettek, csökkentek a bírságok is, de az autósok mégsem lehetnek nyugodtak. Új veszély leselkedik rájuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
hifgif
2012.09.07 12:41:01
@atpijkamo:
elméletben
de gyakorlatilag nekem biztonságosabbnak tűnik dugoban a leállósávban haladni 60-al, mint a kocsisorok között 40-50-el.
elméletben
de gyakorlatilag nekem biztonságosabbnak tűnik dugoban a leállósávban haladni 60-al, mint a kocsisorok között 40-50-el.
Nem mentség a szegénység, és a az sem, ha valakit még soha nem bírságoltak meg. Április 15-től hatályos az új szabálysértési törvény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
hifgif
2012.04.16 14:17:56
@btomi1980a:
Bp - Nagykanizsa 1,5óra!!! 209Km = 139,3 km/h átlag
BP - Kecskemét 35perc!!! 85Km = 145/7 km/h átlag
:D:D:D
Bp - Nagykanizsa 1,5óra!!! 209Km = 139,3 km/h átlag
BP - Kecskemét 35perc!!! 85Km = 145/7 km/h átlag
:D:D:D
hifgif
2012.04.16 15:23:28
@btomi1980a:
baszki, károgsz, hogy milyen szar, hogy mennyi idő alatt érsz ide meg ide
majd rámutatok, hogy tulajdonképpen igen gyorsan
erre engem hülyézel le
aham, értem
amúgy nem azért kell 90-et menni országúton, mert mondjuk sokan járnak, hanem azért mert ha 5 évente egyszer arra téved egy gyalogos, kerékpáros, robogós, vagy lovaskocsi, vagy bármi
baszki, károgsz, hogy milyen szar, hogy mennyi idő alatt érsz ide meg ide
majd rámutatok, hogy tulajdonképpen igen gyorsan
erre engem hülyézel le
aham, értem
amúgy nem azért kell 90-et menni országúton, mert mondjuk sokan járnak, hanem azért mert ha 5 évente egyszer arra téved egy gyalogos, kerékpáros, robogós, vagy lovaskocsi, vagy bármi
Kémet játszottunk a Mercedes fejlesztőközpontjában, de lebuktunk: összetörtük az álcázott prototípust.
Mai cikkünk blogposztja...
hifgif
2011.07.11 21:51:02
@streetsta:
Ezt igazából elsőre is megértettem. Ami kicsit bosszantó, hogy a szakértő urak azt szeretnék megmagyarázni, hogy ez egy teljesen természetes dolog, mármint a nagyfogyasztás-alaocsony kibocsátás, alacsony fogyasztás-magas kibocsátás. Akkor is ha ugyanazt a katalizátort használjuk, és akkor is ha dugóban araszolunk, meg laza 50-el poroszkálunk.
Mert ha ez igaz lenne, akkor a városokban a zöld autók a crazok lennének katalizátorral szerelve és nem a hibrid toyoták.
Ezt igazából elsőre is megértettem. Ami kicsit bosszantó, hogy a szakértő urak azt szeretnék megmagyarázni, hogy ez egy teljesen természetes dolog, mármint a nagyfogyasztás-alaocsony kibocsátás, alacsony fogyasztás-magas kibocsátás. Akkor is ha ugyanazt a katalizátort használjuk, és akkor is ha dugóban araszolunk, meg laza 50-el poroszkálunk.
Mert ha ez igaz lenne, akkor a városokban a zöld autók a crazok lennének katalizátorral szerelve és nem a hibrid toyoták.
Ha mindenki csak minden másnap enne húst, sokkal beljebb lennénk kibocsátásban, mintha az egész Földön havonta egy hétre leállna a közlekedés.
Mai cikkünk blogposztja...
Érdekes dolgokat szeretne a Levegő Munkacsoport. Például, hogy az alig pár hete közfelháborodást okozó Budaörsi úti buszsávot vissza kellene állítani. Méghozzá egészen végig, az Erzsébet-hídig egybefüggővé kellene tenni. Érvként hozza fel, hogy Őrmezőn, a lakossági…..
hifgif
2011.06.15 07:02:41
@cso zsi:
ott tévedsz, hogy ha megnyitnak egy újabb sávot, akkor ugyanaz a forgalom kerül rá a szélesebb keresztmetszetre
Egyrészt azért tévedsz, mert ha nagyobb egy út kapacitása, akkor azok is autóba fognak ülni, akiket eddig a dugó elrettentett már a város szélénél, másrészt a belvárosban ugyanúgy beáll dolog, hiszen ott már nincsenek soksávos utak, és nem igen bővíthetőek.
És amerikában is vannak már fizetős autópálya sávok, ahová csak akkor lehet behajtani, ha fizetsz, vagy(/és) ha kettőnél többen ülnek a kocsiban.
Amúgy az is röghej, hogy az m3 és m1,m7 átmenő forgalma a belváros keresztül bonyolódik, mikor ott az m0-ás. Lehet, hogy nagyobb kerülő, mint keresztülmenni a városon, de hát ez van, ezt le kell nyelni, és a fogyasztáson amúgy se dob jelentőset, mert 80-nál elég spórolós a dolog, és időben is hasonlóra jön ki a dolog.
ott tévedsz, hogy ha megnyitnak egy újabb sávot, akkor ugyanaz a forgalom kerül rá a szélesebb keresztmetszetre
Egyrészt azért tévedsz, mert ha nagyobb egy út kapacitása, akkor azok is autóba fognak ülni, akiket eddig a dugó elrettentett már a város szélénél, másrészt a belvárosban ugyanúgy beáll dolog, hiszen ott már nincsenek soksávos utak, és nem igen bővíthetőek.
És amerikában is vannak már fizetős autópálya sávok, ahová csak akkor lehet behajtani, ha fizetsz, vagy(/és) ha kettőnél többen ülnek a kocsiban.
Amúgy az is röghej, hogy az m3 és m1,m7 átmenő forgalma a belváros keresztül bonyolódik, mikor ott az m0-ás. Lehet, hogy nagyobb kerülő, mint keresztülmenni a városon, de hát ez van, ezt le kell nyelni, és a fogyasztáson amúgy se dob jelentőset, mert 80-nál elég spórolós a dolog, és időben is hasonlóra jön ki a dolog.
hifgif
2011.06.15 07:19:05
Sokféle tesztet ismerek, néhányat alkalmazok is, például az IKEA fagyigépét, ha valaki nem tudja kezelni, lapát. De a genya-tesztet nem ismertem. Van ez így. Az igazságszolgáltatás most elég nehéz, mert szegény kapálózó fiút is megértem, egy picit. Iciri-picirit. Mivel…..
Bennünk pedig az ehhez hasonló levelek tartják a lelket: " a Szakítshabírsz" tartotta bennem a lelket: hogy igen, lehet nevetni is azon, ami velünk történik." Beszélnünk kell, gondolkoztam - ezek után mindig valami súlyos tartalom következik: valaki térdre…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
no igen, azért a Totalcarnak lehetne annyi felelőssége, hogy szaklaplként ezt a nem elhanyagolható tényt is közli
Egy-két sörrel kerékpárúton, vagy mellékúton igenis lehet biztonságosan közlekedni. A kerékpár nem gépjármű, ezt kellene felfognia mindenkinek.
Főúton, hogy nem lehet az szerintem rendben van, az ellen nincs kifogásom.