Regisztráció Blogot indítok
Adatok
IMS

93 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Media Future Zrt. által forgalmazott adserver bevezetése óta jelentősen csökkent a hirdetéskiszolgálási veszteség a cég első partnere, az Indamedia Sales értékesítési portfóliójába tartozó kiadványoknál. Az Indamedia-portfólió kiadványai 2021. február elsején álltak át, a Gemius AdOcean…..
Az Indamedia csoport portfóliójába tartozó gasztromagazin egész áprilisban magasra tette a lécet, a húsvéti hétvégén pedig egyszerűen kirobbanóan teljesített. A Sóbors ugyanis fennállása óta egyedülálló látogatószámot ért el április 2-án, amikor egészen pontosan 135 592 látogató böngészte…..
Az ismert autós portál főszerkesztői feladatait Zomborácz Iván, a Totalbike eddigi szerkesztője veszi át Papp Tibortól, aki továbbra is marad a kiadványnál rovatvezetőként. A Totalcar élére új főszerkesztőt neveztek ki a Totalbike eddigi szerkesztője személyében. Zomborácz Iván 2021. május 1-jétől…..
Az Indamedia Sales 22 éve vezető szerepet tölt be az online médiapiacon. Egyedi, sokszínű és jól szegmentálható hirdetési megoldásokat kínálunk ügyfeleink számára. Nálunk sohasem áll meg az élet, nagy figyelmet fordítunk arra, hogy termékportfóliónkat folyamatosan fejlesszük, és előremutató,…..
Az Indamedia Sales 22 éve vezető szerepet tölt be az online médiapiacon. Egyedi, sokszínű és jól szegmentálható hirdetési megoldásokat kínálunk ügyfeleink számára. Nálunk sohasem áll meg az élet, nagy figyelmet fordítunk arra, hogy termékportfóliónkat folyamatosan fejlesszük, és előremutató,…..
Az Élet Kis Virága Alapítvány alapító elnökével készített interjúval Hódos Hajnalka nyerte a Magyar Újságírók Szövetsége (MÚOSZ) és a Fellowes újságírói pályázatát. A Femina újságírója díjazott cikkében a sérült gyermekeket otthon ápoló családok életét és gondjait mutatta be. A Társadalmi problémák…..
Tovább erősödött az Index: 2021 márciusában ugyanis folyamatosan egymillió feletti egyedi látogatószámot tudott hozni a piacvezető hírportál. Az Index egyébként ezzel az egész hónapot is megnyerte a napi átlagos látogatószámok tükrében. Az év harmadik hónapja újabb sikereket hozott az Index…..
Nemcsak új arculatot kapott a népszerű gazdasági portál, hanem szerkezeti változásokon is keresztülment. Az átláthatóbb és letisztultabb nyitóoldal új elemekkel bővült, illetve hamarosan videós és podcast anyagokkal is kiegészül a tartalom. Az új honlap új hirdetési lehetőségek előtt is megnyitotta…..
Az Indamedia-portfóliójába tartozó hírportál hónapról hónapra erősödik, maga mögé utasítva a többi hazai online kiadványt. Márciusban nem volt olyan nap, hogy nem egymillió felett lett volna az Index egyedi látogatószáma. Egyre jobban látszik a tartalmi, vizuális és egyéb területen megvalósult…..
Az új arculat mellett tartalmi fejlesztésekkel is erősíti pozícióját a Femina.hu, amely a Indamedia-csoport egyik sikertörténetévé vált a látogatottsági adatok alapján. 2020 második felében egyértelműen megszerezte a piacvezető pozíciót a magazinok között, most induló kampányában az „Énidő.Veled”…..
Január után februárban is sikerült az Indexnek megszereznie a látogatottsági lista első helyét, a hírportált naponta átlagosan több mint 940 ezer olvasó kereste fel az év második hónapjában. Az Indamedia más kiadványai is jól szerepeltek, a Femina például az összesítés negyedik helyére került. 2021…..
Az Indamedia Sales 22 éve vezető szerepet tölt be az online médiapiacon. Egyedi, sokszínű és jól szegmentálható hirdetési megoldásokat kínálunk ügyfeleink számára. Nálunk sohasem áll meg az élet, nagy figyelmet fordítunk arra, hogy termékportfóliónkat folyamatosan fejlesszük, és előremutató,…..
A 15-29 év közötti célcsoportra fókuszáló kampányok sikeressége szempontjából kiemelten fontos a megfelelő eszközök és felületek kiválasztása. Az Indamedia Sales sikerterméke, az Inda Week garantáltan eléri a Z generációba tartozók 67,46 százalékát mindössze egy hét alatt. A Z generáció tagjai…..
Az egyik legjelentősebb futballeseményt és a magyar válogatott szereplését folyamatosan nyomon követi az Index. Olyan együttműködési ajánlattal készültünk partnereink számára, mellyel akár 159 millió megjelenés is elérhető a kampány ideje alatt. A 2020-as Európa-bajnokság az első a történelemben,…..
A választott célcsoportra 65 százalékos elérést garantáló Inda Week tökéletes megoldásnak bizonyult a Samsung és a Renault legutóbbi kampányában is, hiszen a vállalt értéket messze felülmúlva, egy hét alatt elérték a megcélzott szegmens csaknem 80 százalékát. A Samsung Palette népszerűsítését célzó…..
Piacvezető női magazinunk, a Femina, valamint a Dívány és a Sóbors is kiemelten foglalkozik a húsvéttal: készülődés, DIY- és gasztrotippek, receptek, programajánlók színesítik a tartalmakat. A női kiadványaink az elmúlt évben tovább erősödtek a piacon, hiszen a Femina helyet bérelt magának a…..
Február közepén indul el a Mitől nő a nő a 21. században? című interjúsorozat, melyben Szily Nóra a nőiséget, a nők jövőjét és helyzetét kutatja.   Az interjúsorozatban három héten keresztül várhatóan tíz interjú jelenik meg, melyekben a Femina Klubokból is már jól ismert Szily Nóra kérdez tíz…..
Az elmúlt két évben elért jelentős látogatottság-növekedés mellett a Díványnak sikerült prémiumközönségi bázist is kiépítenie: az utolsó negyedévben ugyanis a napi átlag 119 ezer olvasó 34 százaléka AB státuszú volt.* Ráadásul a tendenciák azt mutatják, hogy ez a prémiumközönség egyre több tartalmat…..
Az Index idén is figyelemmel kíséri a legrangosabb európai labdarúgókupát, a Bajnokok Ligáját. A jelentős figyelemmel kísért sporteseményhez kapcsolódóan önálló melléklet támogatására már a nyolcaddöntőktől kínálunk lehetőségeket. Februárban indulnak a BL nyolcaddöntők, az Index egészen a május…..
Az Indamedia-portfólió minden kiadványa új adservert használ 2021. február elsejétől. A Gemius AdOceanre való átállásnak a köszönhetően még inkább korszerű és innovatív megoldásokat kínál cégcsoportunk. Az elmúlt hónapokban többször is hírt adtunk a portfóliónkba tartozó több kiadvány…..
Az Indexet januárban naponta átlagosan 890 142 olvasó kereste fel, ezzel a látogatottsági lista első helyére került az év első hónapjában. Az Indamedia cégcsoporthoz tartozó hírportál már tavaly év végén is erősen hajrázott, lendületét januárban is megtartotta, és összesen 18 napon szerezte meg a…..
Gedei Norbertet nevezték ki az Index eddig betöltetlen főszerkesztő-helyettesi posztjára. Az új szakember érkezésével teljessé vált a hírportál szakmai vezetése. Jelentős mérföldkőhöz érkezett az Index azzal, hogy Kitzinger Szonja és Ilku Miklós főszerkesztő-helyettesek mellé harmadikként Gedei…..
Januártól Perkó Rudolf látja el a Totalcar.hu Kft. ügyvezetői feladatait. A korábbi vezető, Bazsó Gábor is a magazinnál folytatja a munkát a kreatív tartalomgyártás területén támogatva a sikeres kiadványt. Ziegler Gábor, az Indamedia Zrt. vezérigazgatója Perkó Rudolfot, a Totalcar eddigi…..
Folytatva az óév utolsó két hetének sikersorozatát, 2021 elején is minden nap az Indamedia valamely hírportálja – az Index vagy a Femina – került a látogatottsági lista első vagy második helyére. A 2020. december 21. és 2021. január 5. közötti időszak öt napján is az Indexet, szilveszterkor pedig a…..
A szombati (december 5.) közönségmérési adatokból az látszik, hogy kimondottan erősen teljesített több Indamedia-kiadvány is. Azon túl, hogy az Index első lett, a Femina pedig szintén ott volt a dobogó harmadik fokán, az ötödik helyre megérkezett a Napi.hu is.  Tehát az Indamedia Sales…..