Adatok
higinos
0 bejegyzést írt és 42 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kezdjünk itt, lesz miről beszélni :) ..
higinos
2022.04.25 10:16:15
@Flowey: A Russel, Hamilton páros kezd durván kontrasztos lenni. Az első futamon pariban voltak, Ham picit gyorsabb Rus-nél, 2. futam Ham homály (évi 1 szar futam?), 3. futam Russel mázli, 4. futam Ham homály. Kezd kínos lenni. Lehet azt mondani, hogy Ham unott/kedvtelen (ami 7 vb cím után megértenék), de urambocsá, ne csak az űrautóval villogjon, hanem amikor gürizni kell a középmezőnyben, akkor igenis tegye oda magát, mert ez így nagyon kontraproduktív. Toto rádióüzenete pedig nagyon rossz üzenetet hordoz, főleg Russel 4. helyének fényében. Én meglepődnék, ha a Merci Barcelonára megoldaná a dolgot, viszont ha így tolják le az egész évet, és Russelnek mindig "mázlija" lesz, nagyon kínos lesz év vége felé (visszavonulás?)
Majdnem írtam egy Vert had seregszemléje című ráhangolódó posztot, de olyan távolról követtem a téli szünetet, az autók bemutatóit és a hosszú hétvégényire rövidült tesztet, hogy teljesen letettem az írásról.
A 2018/19-es törés egyelőre nem gyógyul.
Értelmetlennek tartom Verstappen-Hamilton…..
Egyelőre megint kapitulálok...
higinos
2020.10.16 09:29:20
@gyorgyh74: Egyetértek! Én rászoktam a felvételről nézésre, 15 perc alatt letudtam az egész futamot és nem maradtam le semmiről. Jó ez így :)
Megváltás lenne számomra, ha a MErci kilépne a sportból, Maxi fiú VB lenne, de mar azt is elviselném, csak legyen vége a dominanciának.
Megváltás lenne számomra, ha a MErci kilépne a sportból, Maxi fiú VB lenne, de mar azt is elviselném, csak legyen vége a dominanciának.
Az egyik Mercedes mindent elvesztett, míg a másiktól a defekt sem tudta elvenni az első helyet. A Ferrari dobogója Lewis Hamilton három kerekes győzelménél is nagyobb meglepetés volt...
higinos
2020.08.05 11:38:49
@gyorgyh74: Ha már a HAAS-t említetted, emeljük ki Magnussen teljesítményét is, aki néha úgy közlekedik a pályán, mintha csak ő lenne ott. Nekem vele kapcsolatban Maldonado feelingem van. Érthetetlen Albon büntetése számomra. A másik vezetői hibáját kihasználva egy lesipuskás előzést láthattunk volna, ha Magnussen nézi a tükröt is. Természetesen indoklást a büntetésre nem kaptunk, ami már csak azért is érdekelt volna, mert Magnussen belső kamerájából is látható mellette Albon első szárnya, szóval nem elég, hogy a hátsó tengellyel egy vonalban volt a RedBull első tengelyével (amire ugye a szabálykönyv mindig hivatkozik), de konkrétan mellette volt az egész autó. Mire fel a büntetés?
Az egyik Mercedes győzött, a másik büntetéseket gyűjtögetett, és mindössze tizenegyen értek célba a szezonnyitóvá előlépett Osztrák Nagydíjon. Lando Norris maszkban pezsgőzhetett először, a mezőny három világbajnoka pedig gyorsan elfelejtené az egészet...
higinos
2020.07.09 16:09:37
@gyorgyh74: Legalább azt nem mondhatom rá, hogy csak a pénz miatt jött vissza. 15 misi, még Ricciardo fizetését se üti meg.
Hiába szorítja egyre szűkebb keretek közé az üzemanyag-felhasználást, valójában a szabályalkotó lohol a szürkezónában többletteljesítményt keresgélő csapatok után. El sem kezdődött az idei szezon, amikor kiderült, hogy bizonyos fronton még a 2019-es sem zárult le. Mi zajlik a Ferrari és az FIA…..
A csapatok készen állnak a barcelonai tesztre, megérkezett az új szezon, az utolsó év a jelenlegi technikai szabályrendszer szerint. Lewis Hamilton hetedszer, Max Verstappen először, vagy valaki más örülhet a végén? És hogy kerül a Forma1-be egy birodalmi lépegető (AT-AT)?..
higinos
2020.03.02 10:57:43
@gyorgyh74: Én most kivételesen nem látom ennyire borúsnak a FIA közleményt, sőt, egy jó döntés született. Amit mi halandók eddig tudhatunk az kb. a FIA lefektetett egy szabályt, és a szabályhoz kitalált egy mérési metódus. A Ferrari ehhez a mérési metódushoz alkalmazkodva készített egy motort ami a mérés után egy picit okosabban működik. Picit sarkítva megfogalmazva. Itt van 100 liter víz, percenkét felhasználhatsz belőle egy litert, és és szigorúan mérem, hogy az percenként tényleg 1 liter legyen, szólt a szabály. Azzal elfelejtettek foglalkozni, hogy azzal az egy literrel mit csinálsz utána. A Ferrari ezt a kiskaput láthatta meg, mondván, hogy van olyan szituáció amikor nekik abban a percben nem kell 1 liter víz, csak 8 deci, de akkor is kiveszem az 1 litert, és a 2 decit elteszem későbbre. A Ferrari megfelelt ezzel a lefektetett szabályoknak? MEG! A sport szellemiségének? Na annak nem. És itt van a kutya elásva. A bíróságon a ferrari a szabály betartásába kapaszkodott volna, aminek megfelelt, a fia meg a szabály létrehozásának okába aminek nem. Szerintem ezért engedték el a dolgot, mert senki nem nyerhet, mivel mindkettőjüknek igaza van és egyikőjüknek sincs. Nekem erről a Red Bull trükkös hajlékony szárnya jut eszembe. 1 éven keresztül próbálták bebizonyítani, hogy jobban hajlik az a szárny a kelleténél, de a FIA mérési metódusának mindig megfelelt. Ügyes anyaghasználat? Kreatív tervezés? Mindegy, mert szabályos, de mégse (szabad szemmel látható volt, hogy jobban hajlik mint kellene). Következő évben elkezdték máshogy mérni a szárny feszességét, és mindjárt jó lett a RedBull szárnya is. Idén máshogy mérik az átfolyást, Ferrari alkalmazkodni kénytelen. Vagy itt a DAS. Szerintem egy kurva nagy ötlet (kár hogy a mercié), és végre láttunk valami tényleges innovációt, ami a begyöpösödött régi normákat értelmezi picit újra, egy 1000 éves alkatrészt (kormány) használ picit kreatívabban a szabályok keretein belül. Hogy ezzel egy másik szabály (felfüggesztés) picit szürke zónájában kapirgál, az megint szabályalkotási hiba, amit a FIA rögtön korrigált 2021-re.
Sebastian Vettel és Charles Leclerc egymást vádolja az ütközésért, a csapatuk mindkettejüket. A szezon utolsó előtti fordulóján bekövetkezett, amire kezdettől fogva számítani lehetett. Mondjuk nem arra, hogy Pierre Gasly nem a Red Bull pilótájaként áll dobogóra. ..
higinos
2019.11.18 22:33:25
@gyorgyh74: Én nem látom azt, amit mindenki más a Hondában. Szerintem a Red Bull nélkül a fasorban sem lennének, a Renault-al csatáznának. A Red Bull már többször bizonyította, hogy tud szarból várat építeni, régi Renault motor is az egyik legszarabb volt a mezőnyben, mégis 4 VB cím (tudom, a legkisebb is volt).
higinos
2019.11.18 22:44:15
@MRNN_F1: Én nem látom ennyire borúsnak a Vettel Leclerc helyzetet. Szerintem simán elveszik Vettel-től a kiemelt státuszt, és lehet küzdeni egyenlő feltételekkel az első koccig (lehet egy VB címbe fog kerülni). Év közben azt mondtam Leclerc lelépte Vettel-t, de az utolsó 5 futam fényében szerintem pariban vannak, egyik se jobb a másiknál. Vettel-nek kellet Singapur, hogy visszatérjen belé a lélek, ugyan még mindig nem kerek, de talán már jön ki a gödörből.
higinos
2019.12.05 12:03:42
@gyorgyh74: Én 14:05 beálltam a boxba Assettoban, míg a kevésbé F1 buzi haverok köröztek tovább. 14:10 start, 14:20 újra Assetto és volt 2 kurva jó futamom. Totál hidegen hagyott az F1, pedig kis túlzással az elmúlt 20 évben minden futamot láttam :(
Sebastian Vettel két helyet nyert a rajtnál a futam előtti megállapodást felrúgásával. Elnézést az ócska kibeszélőshow témára emlékeztető címért, de muszáj villámposzttal visszatérnem a hallgatásból, mert a Ferrari átesett a palánkon a csapatutasításaival. ..
higinos
2019.10.28 22:44:39
@MRNN_F1: Ham-Ver eredetileg nekem is 1-1 volt, aztán a helikopter videót többször megnézve és kikockázva (+Ver belső kamerája alapján 100%-ban Max a hibás). 1. Max a megcsúszás előtt már terelni akarta le Hamiltont/nem hagyott neki helyet. 2. Maxnek megcsúszott a segge, eltalálva Hamilton oldalát, és szerintem egy pillanatra a két kerék is összeért (Sainz kamerája), és ez okozhatta Hamilton megbicsaklását (+hogy a műfűre lett taszajtva). Nagyon pici kontakt volt, de szerintem annyira pont elég, hogy a Merci egyensúlyt veszítsen a legrosszabb pillanatba. Fura, hogy Hamiltont védem, de nálam ez most Max sara.
higinos
2019.11.18 12:15:22
Hú, bennem nagyon sok gondolat kavargott a futam után:
1. 3-4 éve szó volt róla, hogy nem fogják tolerálni a Fals startot az SC kimenetelekor, szerintem Hamiltoné egy megkezdett start volt, amit félbeszakított (nem néztem vissza, nem volt hozzá türelmem). Hol a bünti?
2. Hamilton újra bizonyította, hogy ha nincs a segge alatt 1mp-vel gyorsabb autó, akkor hajlamos ideges lenni, fejben széthullani, és hibázni. Ugyebár Vettelt cukkolják ezzel mindig, de Hami se különb.
3. Ha már Vettel, őt tartom felelősnek az ütközésért, DE, odateszek egy halovány DE-t, mivel a 10 pilótából 9 egyenesben való előzésnél elkezdi terelni a másik autót, és 10 pitából 8 reagál a terelésre, és "terelődik". Leclerc ebben most nem volt partner, ettől függetlenül Vettel rosszul mérte fel a távolságot. Volt már idén meg tavaly is több ilyen baleset, amikor előzésnél a hátsó kerék elakad az elsőben. Szerintem ennek köze van a szélesebb első szárnyhoz is.
4. Nálam, ha Hamiltonba valaki belerongyol 300-al, akkor is Hamilton a hibás, szóval ez most nagy szó lesz tőlem, DE szerintem Hamilton nem hibázott az Albon esetnél. A belső kamerájából (www.youtube.com/watch?v=_Pv_qdZGo9Y) szerintem az látszik, hogy el tudott volna fordulni, ha Albon nem zár rá, és minimum egymás mellett fordultak volna a kanyarban.
5. A Toro Rosso-nak bejönnek a káosz futamok, Gasly is talált egy dobogót mint Kvyat. Vicces, hogy a RedBull-al nem sikerült dobogóra állnia.
1. 3-4 éve szó volt róla, hogy nem fogják tolerálni a Fals startot az SC kimenetelekor, szerintem Hamiltoné egy megkezdett start volt, amit félbeszakított (nem néztem vissza, nem volt hozzá türelmem). Hol a bünti?
2. Hamilton újra bizonyította, hogy ha nincs a segge alatt 1mp-vel gyorsabb autó, akkor hajlamos ideges lenni, fejben széthullani, és hibázni. Ugyebár Vettelt cukkolják ezzel mindig, de Hami se különb.
3. Ha már Vettel, őt tartom felelősnek az ütközésért, DE, odateszek egy halovány DE-t, mivel a 10 pilótából 9 egyenesben való előzésnél elkezdi terelni a másik autót, és 10 pitából 8 reagál a terelésre, és "terelődik". Leclerc ebben most nem volt partner, ettől függetlenül Vettel rosszul mérte fel a távolságot. Volt már idén meg tavaly is több ilyen baleset, amikor előzésnél a hátsó kerék elakad az elsőben. Szerintem ennek köze van a szélesebb első szárnyhoz is.
4. Nálam, ha Hamiltonba valaki belerongyol 300-al, akkor is Hamilton a hibás, szóval ez most nagy szó lesz tőlem, DE szerintem Hamilton nem hibázott az Albon esetnél. A belső kamerájából (www.youtube.com/watch?v=_Pv_qdZGo9Y) szerintem az látszik, hogy el tudott volna fordulni, ha Albon nem zár rá, és minimum egymás mellett fordultak volna a kanyarban.
5. A Toro Rosso-nak bejönnek a káosz futamok, Gasly is talált egy dobogót mint Kvyat. Vicces, hogy a RedBull-al nem sikerült dobogóra állnia.
higinos
2019.11.18 13:45:28
@gyorgyh74: "Az angol végig tisztában volt azzal, hogy mi Albon valós pozíciója, ez fordítva nem mondható el" - Hogy én nem fogok vitát kezdeményezni Hamilton bűnösségével kapcsolatban az hótziher, de feltűnt, hogy az utóbbi 1-2 évben lett divat arra hivatkozni, hogy "nem láttam a tükörben/nem tudtam hol van/holttérben volt/takarta a másik kocsi/stb...". Nem azért kapják ezek a bamba majmok a csilliós fizetésüket, hogy ne vasárnapi sofőrként közlekedjenek a pályán?
Vicces lesz amúgy, ha Gasly emiatt a potya 2. hely miatt Albon előtt végez a tabellán :)
Vicces lesz amúgy, ha Gasly emiatt a potya 2. hely miatt Albon előtt végez a tabellán :)
Számítottam rá, hogy ez lesz a vége. Előbb visszafordíthatatlan se veled, se nélküled helyzetbe kerültem az idei szezonnal, és hónapokon keresztül tiltakoztam, nehogy szakítófélbe kerüljek a blogolással is. Nem Kanada után volt az első rajongót próbáló időszakom, de most olyan, mintha örökké…..
higinos
2019.09.23 14:26:42
@MRNN_F1: Mivel Hamilton bajnoki címe nem kérdés, ezért azt már elengedtem, de tiszta szívből szurkolok, hogy Bottas év végén 5. legyen (azért nem 6., mert Albon nagyon messze). A mezőny legantipatikusabb versenyzője, egy 0, egy antijellem. Ugyan azt a pályát írja le mint Massa, csak amaz legalább egy szerethető karakter volt. A Mercedes aroganciája miatt kívánom, hogy bukják el a konstruktőri címet.
Semmi meglepő nincs azon, hogy folyton Sebastian Vettel visszavonulása a téma, de mikor veszi észre a csapata, hogy az eredményei alapján már nem volna szabad feltétel nélkül a németre építkezni?..
Kilenc versenyt kellett várni az idei első nem Mercedes elsőségre, mégis további három óra múlva derült ki, hogyan végződött az új generáció első összecsapása. Max Verstappen megtarthatta a kétes előzéssel megszerzett győzelmét...
higinos
2019.07.02 13:25:58
@JTU: Szerencsére abban a helyzetben vagyok, hogy bárki felett mondok bátran ítéletet, mivel nincs konkrét kedvencem, és magáért az F1-ért és a jó versenyekért rajongok. Én minden pilótának adok 1-2 évet, hogy elnyerje a szimpátiámat, Verstappent még kedveltem is a tororosoban, de 1-2 év alatt leépítette a szememben a reputációját. Ugyan ez Hamilton is. Szépen lassan az évek alatt gondoskodott róla, hogy ne csak ne kedveljem, hanem konkrétan utáljam. Én a tiszta versenyzés híve vagyok, lehet agresszívan, bátran versenyezni, de szabályosan, korrekt módon. Mondhatnám azt is, hogy légy annyira korrekt a másikkal, amennyire elvárnád, hogy ő is az legyen veled. Ezek a pilóták azért keresnek milliárdokat, mert meg tudják azt tenni, hogy 300-as tempónál elfordulnak egymás mellett akár többször is úgy, hogy a két kerék közé nem tenném oda az ujjamat. A túraautósan bevetődöm a kanyarban és rólad elfordulok illetve a kiszorítalak a kanyarban és derékszögben elfordulok módit bárki meg tudja csinálni, nem egy nagy kunszt. Az openwheel nem a test-test elleni kontaktról szól, aki ezt akarja az nézzen rallycrost. Vannak szabályok, a pályának vannak határai (fehér vonal), tekints rá úgy mint a betonfalra. Nem vezetünk senkit bele a betonfalba, pláne szándékosan. Hamiltonra csak egy példa: 2014 Bahrain. Azóta mondom, hogy Hamilton az egyetlen akinek megengedik a pályáról leterelést, Magnussent, Perezt, Kvyat, de bárkit a középmezőnybe mindig büntetnek miatta.
higinos
2019.07.02 13:30:17
@gyorgyh74: Az agresszív és a görény agresszív között van különbség. Ricciardoban pont az a jó, hogy megvan a képessége, hogy centire kiszámolja a féktávot, ezért a bevetődéses előzései tiszták és szépek szoktak lenni. Persze addig jár a korsó a kútra... Hibázott már ő is, de nekem tiszta versenyzőnek tűnik.
higinos
2019.07.02 15:34:52
@Simon Endre: Én nem keverném a két esetet össze. A Vettel döntés ártott a sportnak, mert megfosztottak minket egy jó futamtól, de a szabályok értelmében simán büntethető volt. Ez az eset árt a sportnak, mert a mostani szabályok értelmében büntetést érdemel, és arra sarkalja a pilótákat, hogy minden megengedett, majd a zöld asztalánál eldöntjük, hogy az most belefért-e.
Csak egy példa. "A" pilóta azt látja, hogy lehet a szabályokat rugalmasan értelmezni, egy hasonló manőverrel kiteszi "B" pilótát a sóderágyba, és hiába büntetik később, az B pilótán már nem segít. Holott ha az ilyen esetet büntetnék, az jelzés lenne "A" pilótának, hogy csak tisztán előzhetsz.
Csak egy példa. "A" pilóta azt látja, hogy lehet a szabályokat rugalmasan értelmezni, egy hasonló manőverrel kiteszi "B" pilótát a sóderágyba, és hiába büntetik később, az B pilótán már nem segít. Holott ha az ilyen esetet büntetnék, az jelzés lenne "A" pilótának, hogy csak tisztán előzhetsz.
Mercedes 8/8, unalom 100/100. Nyugodtan bajnokká avathatták volna Lewis Hamiltont a szezon nyolcadik fordulóján, már csak formaság a hátralévő szezon...
higinos
2019.06.24 16:40:02
@MRNN_F1: Hamilton 34 éves, és jövőre 7x-es világbajnok lesz. Kizártnak tartom, hogy 37 éves kora előtt visszavonuljon, és azt se hiszem el, hogy nem lebeg a szeme előtt, hogy minden rekord mellett az ő neve szerepeljen. Arra én is a nyakamat teszem, hogy más csapathoz nem megy, max akkor vonul vissza, ha Mercédesz kiszáll az F1-ből.
higinos
2019.06.24 20:51:46
@gyorgyh74: @MRNN_F1: Az meg se fordul a fejetekben, hogy Bottas esetleg ennyit tud? Ha jó napja van, és kedvenc pályája, akkor esetleg összejöhet neki valami, de amúgy egy teljesen középszerű pilóta. Nem egy Hamilton, de még csak Rosberg se, én sose értettem a sztárolását, semmi kiemelkedőt nem mutatott. Az hogy meg tud verni egy Massa-t nem egy nagy teljesítmény. Szerintem a szerződtetésében 2 tényező játszott szerepet. Az első a "de ki mást?" kérdés, a második a hangsúlyosabb: "Toto Wolf".
higinos
2019.06.24 22:45:19
@gyorgyh74: Én kezdem egyre jobban elhinni, hogy év elején Hamilton tényleg olyan pató pál urasan állt hozzá, úgy is kivérzik magától a srác, legalább picit jól érzi magát.
A 2019-es év jelképe lehetne a Spanyol Nagydíj: az ötödik Mercedes győzelem után nincs helye további illúziónak. Lewis Hamilton három éve nem talál legyőzőre Barcelonában...
Valtteri Bottas visszakapta a sorstól a tavaly defekt miatt elbukott győzelmét. Kár, hogy a futam legizgalmasabb manővere egy tolatás közben megesett koccanás volt...
higinos
2019.04.29 20:30:11
@gyorgyh74: Amikor valaki fikázza a Vettel érát mindig megfordul a fejemben, hogy az illető csak ránézett a wikipediára (vettel 4x), vagy látta is a futamokat? A 2010-es az utóbbi idők legélvezetesebb éve volt, oda-vissza verésekkel, az utolsó pillanatig nyitott bajnoksággal. 2011-ben Vettel megmutatta mit tud a kezére játszó technikával, ez valóban uncsi év volt. 2012 megint végletekig kiélezett harcokat hozott szintén szoros befutóval. 2013, na ezt tényleg hagyjuk. Szóval annyira érdekelne már, valaki fejtse már ki, azt leszámítva, hogy utálja Vettelt, mi az isten baja volt azzal a 4 évvel? És nem vagyok Vettel rajongó, mielőtt rám sütik.
higinos
2019.04.29 22:12:51
@gyorgyh74: Nekem azon rángatózik folyton a szemem, hogy a redbull 4 éves "dominanciáját" folyamatosan összevetik a Merci mostaniéval, és mindig azt mondják, hogy ugyan az. Nálad is ezen akadtam ki: "hogy az első pozíció mögött ebben a két korszakban voltak még csaták". Én nem az első pozíció mögött láttam a csatákat, hanem az elsőért. Ne vedd magadra, de amikor századszor olvasom ugyan azt már bennem is elszakad valami, és most a 100. pont a te hozzászólásod volt. A "MINDENT VISZ"-et lehet dög unalmasan mint a Merci, és élvezetesen/izgalmasan mint a Redbull. A Schumi-ferka érát azért nem keverném ide, mert halottról... izé növényről jót vagy semmit.
Alig ért véget az első epizód, máris hatalmas felháborodás és hírverés kísérte az újonnan induló animét, ami gyakorlatilag borítékolta, hogy végig fogom nézni, ha törik, ha szakad. Mivel az Anime News Network fórumán is eléggé megoszlottak a vélemények, és már a pilot epizód sugárzása előtt is…..
higinos
2019.01.09 12:15:51
@Emerald Dragon: ezen beszartam :)
A lekörözött Esteban Ocon amatőr módon megfosztotta a győzelemtől Max Verstappent, akik a futamot követően sisak nélkül is összecsaptak. A balhé árnyékában Lewis Hamilton nyerte a Brazil Nagydíjat, a Mercedes pedig a 2018-as konstruktőri bajnokságot...
higinos
2018.11.12 15:25:41
@gyorgyh74: Támogatom a véleményt. 1 napja azt harsogja a média mindenhol, hogy Ocon mekkora egy fasz. Nem értem, mért nem kérdőjelezi meg senki Verstappen mozdulatát? Ennyire tövig be kell nyalni a Holland "csodagyereknek"?
Igen, Ocon hülye volt, kört csak akkor veszünk vissza, ha azt problémamentesen meg tudod tenni (mondjuk ez már szerintem egy hülyeség). De hogy maxi ekkora hülye legyen. Szerintem beindult nála a reflex, hogy őt senki nem előzheti meg, csak éppen vert helyzetben próbált keménykedni. Látja, hogy Ocon gyorsabb, elmegy mellette az egyenesben, külső íven frissebb gumin jobban betapadva a következő kanyarban belülre kerülve, simán el kellett volna engednie. Én azt mondom, hogy ezt most megérdemelte, és csak saját magát okolhatja.
Igen, Ocon hülye volt, kört csak akkor veszünk vissza, ha azt problémamentesen meg tudod tenni (mondjuk ez már szerintem egy hülyeség). De hogy maxi ekkora hülye legyen. Szerintem beindult nála a reflex, hogy őt senki nem előzheti meg, csak éppen vert helyzetben próbált keménykedni. Látja, hogy Ocon gyorsabb, elmegy mellette az egyenesben, külső íven frissebb gumin jobban betapadva a következő kanyarban belülre kerülve, simán el kellett volna engednie. Én azt mondom, hogy ezt most megérdemelte, és csak saját magát okolhatja.
higinos
2018.11.13 09:22:09
@MRNN_F1: Igen, a szabály az szabály, de!
A jobb kéz szabály is addig véd, amíg megadják.
Nézzük újra Verstappen szemszögéből.
Nicsak, jön mögöttem egy FI, és már mellettem is van sőt, már előttem. Befékezek mellé, hisz úgyis csak keménykedi, óóó, jobbra jön a kanyar, vajon ott van még.... áááá, biztos visszavett, hisz én vagyok az első, bele se nézek a tükörbe, én itt most befordulok.
Akár hányszor visszanézem, csak az jut eszembe: HÜLYE!
Imho, Verstappen jövőre nagy bajban lesz. Idén egész évben úgy versenyzett, hogy nincs vesztenivalója, nem a VB-ért megy, hanem futamgyőzelemért. Ennek köszönhetően olyanokat is megtesz, amit az élmenők nem tehetnek meg, mert figyelniük kell az összképet. Én kifejezetten örülök neki, hogy összeakadt Oconnal, végre volt valaki, aki elég tökös volt ahhoz, hogy megállj parancsoljon a dúvadnak.
A jobb kéz szabály is addig véd, amíg megadják.
Nézzük újra Verstappen szemszögéből.
Nicsak, jön mögöttem egy FI, és már mellettem is van sőt, már előttem. Befékezek mellé, hisz úgyis csak keménykedi, óóó, jobbra jön a kanyar, vajon ott van még.... áááá, biztos visszavett, hisz én vagyok az első, bele se nézek a tükörbe, én itt most befordulok.
Akár hányszor visszanézem, csak az jut eszembe: HÜLYE!
Imho, Verstappen jövőre nagy bajban lesz. Idén egész évben úgy versenyzett, hogy nincs vesztenivalója, nem a VB-ért megy, hanem futamgyőzelemért. Ennek köszönhetően olyanokat is megtesz, amit az élmenők nem tehetnek meg, mert figyelniük kell az összképet. Én kifejezetten örülök neki, hogy összeakadt Oconnal, végre volt valaki, aki elég tökös volt ahhoz, hogy megállj parancsoljon a dúvadnak.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz