Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Fekete Krindusz

0 bejegyzést írt és 38 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Olvasónk a terrafon.hu-ról rendelt és fizetett, ám a kiszállításról szóló visszaigazolás kamunak bizonyult, a visszautalás pedig még mindig nem történt meg. A webáruházról közben összegyűlt jó pár hasonló sztori, a vélemények alapján már a rendőrségi feljelentés is megvolt. Mi is írtunk nekik, de…..
Fekete Krindusz 2019.09.25 11:59:31
@Kenderice: prevenció, az semmi ?
Vajon ki tehet ezek ellen? Az állam ?
Fekete Krindusz 2019.09.25 14:50:45
@Kenderice: tehát ennek úgy kellene működnie, hogy semmi felelőssége nincs az embernek a pénze költése során, mert majd az állam úgyis megvéd ?
Fekete Krindusz 2019.09.26 08:44:52
@Kenderice: A Fogyasztóvédelmi törvény még véletlenül sem ezzel foglalkozik. A Btk. pedig megbünteti a csalót, aki leüli, ha nincs pénze. Attól még a poszter nincs a pénzénél...
Ha a semmi közepén veszünk házat, akkor biztosak lehetünk benne, hogy túl sok szolgáltató között nem válogathatunk majd. Így volt ez olvasónk esetében is, aki nyugodtak volt, hiszen a környéken mindenhol van UPC, pont náluk ne lehetne? Pont. Update: kivizsgálta az ügyet a UPC, a levél után a…..
Fekete Krindusz 2019.09.19 16:07:53
geocaching.hu/poi.geo?id=5228

szerintem puruttya.
A román cégtől online megrendelt és kifizetett párna rendben megérkezett, ám a kereskedő nem tájékoztatta a szállítót, így a DPD futárja tartotta a markát. Azt gondolnánk, hogy ilyen esetben néhány egyszerű lépésben könnyedén igazolhatjuk, hogy nem tartozunk semmivel, ám ez úgy néz ki, nem ilyen…..
A lakástűz csúnya és veszélyes dolog, jobb azt megelőzni, ez egyértelmű. Itt van például a Gorenje mikrója, ami annyira vigyáz ránk, hogy ha túl meleg lenne a grillező alatt (3 és fél perc), gyorsan kikapcsol. Inkább legyen teljesen nyers az a steak, mint hogy baj legyen, nem igaz? (A képünk…..
Olvasónknak nagyon kellett valami, ami csak az Euronoics-nál volt meg és ezért bármire képes is lett volna. A termék doboza azonban eltűnt pont úgy, mint a türelem a vásárlóval szemben. Tisztelt Euronics! Mérhetetlenül csalódott és dühös vagyok az értékelhetetlen kiszolgálásuk és tehetetlen…..
Fekete Krindusz 2019.08.28 16:32:56
itt az új változat:

www.arukereso.hu/hajvago-szakallvago-c4208/remington/vacuum-mb6550-p220548004/

A HC az tényleg egy öreg szar, hálisten nem adták oda a kiállított darabot kiegészítk nélkül
A repülőgépek vészkijárata melletti üléseken 18 éves kor alatti utas nem ülhet, ez minden gépen így van. De tegyük fel, hogy erre nem gondolsz, amikor online megveszed a jegyeket. És? Majd a rendszer úgyis szól, ha valami nem stimmel, igaz? Na, a kiwi.hu rendszere nem, bár születési dátummal kellett…..
Fekete Krindusz 2019.08.22 12:43:08
@Szarazkoro: nem, nem olvasunk ÁSZF-et, ez így. Viszont ha nem olvassuk el, indokolatlan az ott leírtkat számonkérni...
Mi van akkor, ha a szolgáltató azt mondja, megszűnik a tarifacsomag, amit épp használunk és felajánlj egy másikat. A naiv ügyfél feltételezheti, hogy a meglévőhöz hasonlót kínál, az alapos és felkészült ügyfél pedig utánajár az új tartifacsomagnak és feltételeinek. 2019 május 17.én A felhívott…..
Mi van akkor, ha a megvásárolt terméket nem webshop forgalmazza, hanem a partnere? Kinek könyörögjön olvasónk a hiányzó dokumentumokért? A jó hír az, hogy a magyar jogszabályok értelmében önmagában a garancia jegy hiánya nem képezi a jótállási/szavatossági igény érvényesítésének akadályát. 2018…..
Fekete Krindusz 2019.08.02 15:59:01
A használati itt van:
www.hasznalati-utasitasok.hu/bosch/ergomixx-msm67170/k%C3%A9zik%C3%B6nyv?p=95

A számla pedig az email-fiókodban, freemail esetén a spam-mappában.
A legnagyobb magyar portálok is megírták, így az Index is, hogy a hétvégén egészpályás adathalász támadás indult a magyar neten. A csalók a legnagyobb magyar szolgáltatók nyereményjátékának álcázott popup üzenetekben próbáltak adatokat kicsalni a naiv netezőkből. Van UPC-s is, mi egy Telekomosba…..
Fekete Krindusz 2019.08.02 15:15:47
@Egy Hun Hunniából: " Azt nem árt tudni a dologhoz, hogy a paypal átutalás visszavonható, ha valami indokolható kifogás van."

Meg azt sem árt tudni, hogy ha a PayPal felé igazolod a kérdőjeleket, akkor a panaszost a PayPal kifakkolja a picsába.
A szolgáltató lehet bizalmatlan, kérhet előleget az új ügyféltől, de mi van az ügyfél bizalmával? Olvasónknál a Vodafon épp eljátszotta azt. Tőlük még várjuk a választ, hogy mi ilyenkor a helyzet és hol van a 60 000 Ft. Május elején szerettem volna egy telefont és egy 2 éves előfizetést vásárolni…..
Fekete Krindusz 2019.08.01 11:52:07
@KaTe: "holott 3 MUNKAnapon belül kötelesek lettek volna előrántani egy új készüléket a régit pedig kedvük szerint dugni oda, ahova jónak gondolják. "

tehát mégegyszer. Nemrég itt is volt róla cikk. Nem három napon belül kell cserélni, hanem,a három napon belül jelentett cseregény esetén nem lehet hivatkozni arra, hogy a javítás az kettő forint és inkább javítják.
Attilláék nagy útra készültek, mindent jól kitaláltak, és még itthonról, a Wizzair oldalán béreltek autót Los Angeles-be az AVIS-nál. Végül egy igazi ügyfélszolgálatos bénázásba botlottak, ráadásul május óta nem is reagálnak az utólag is benyújtott panaszra. Jó sokat buktak a sztorin, aztán…..
Fekete Krindusz 2019.07.30 13:11:23
Ádám nem járult hozzá ahhoz, hogy az E.ON reklám céljából is megkeresse őt, ezért a cég most más irányból támad. Az adatkezelési tájékoztatás hasznos információ, tehát nem reklám, de gyakori elküldésével hátha egyszer eljön az a pillanat, amikor megadja az adatait és beleegyezik a reklámokba? Az…..
Fekete Krindusz 2019.07.29 11:42:48
@Xezs7: ebben az esetben mi is az elv ?
A Praktiker, a szállító és a fuvarozó között valahogy elkallódott olvasónk három megrendelt terméke, majd ebből hosszas könyörgés után kettő mégis előkerült. De hol lehet a harmadik? Rendeltem 3 terméket a webáruházon keresztül, amihez házhoz szállítást is kértem. A termékeket és a szállítást is…..
Van az a helyzet, amikor az embernek valami kisüti az agyát és nem jut eszébe a száz éve használt PIN kód. A Homár is járt már így, de olyankor nem a bank volt a hülye, hanem a Homár. Na de József hiába tudta és tudta és tudta, az OTP újra és újra és újra nem fogadta el a PIN kódját. Az új kártyával…..
Fekete Krindusz 2019.07.25 13:22:19
@Méhészborz:

"Az automata elsőre elfogadta a pint, második körben összeg kiválasztás után pedig elnyelte a kártyámat hibás pinre hivatkozva."

ekkor kell elengedni az ilyen kártyásdit és vagy valami felnőttre bízni, vagy hasitasizni, ha ennyire nem megy.
Fekete Krindusz 2019.07.25 13:34:31
@Xezs7: így van, bármilyen PIN-kódra továbbenged és a legvégén írja, hogy hiba.

Tehát NEM FOGADTA EL SENKI SEM A PINK KÓDOT. Sem az automata, sem a benzinkút. És az új kártyán sem fog működi a behallucinált PIN-kód.
Levente a kánikula közepén szerette volna magával vinni az ebéd mellett megmaradt ásványvizét, ám azt nem vihette ki a Vakvarjúból. Nem tűnik nagy dolognak, de ha már kifizette, ha már szomjas, mi ebben a probléma? Az üveget még a betétdíj kifizetése után sem vihette birtokon kívül. Na de vajon…..
Fekete Krindusz 2019.07.10 16:11:27
@Karipapa01: a városi legenda szerint azért kaszálták el a fogyasztóvédelmi hatóságot, meg felügyelőséget, mert borzasztó sok volt az aliexpressre, wishre a panasz és egyszerűen nem győzték gyártani a kifakkoló leveleket. Nem állhat mögötted az állam minden helyzetben, még ha ingyen van, akkor sem.
A szállásfoglalós oldalak vendégértékeléseire alapozott szállásfoglalás után most jöjjön a másik oldal. Egy vendégház, amit tönkretett a booking.com. Levélíró vállalkozónk nem értette, miért nem jönnek foglalások az oldalról, aztán meglátta a lehúzó kommentet, amit…..
Fekete Krindusz 2019.06.06 13:18:54
@FDToth: szerinted a netpincéren a legolcsóbb kifőzde az a párizsi michelin csillagos étterem versenytársa ? Ha az előbbi 9,4, míg az utóbbi kevesebb, akkor az a te olvasatodban jobb hely ?

Más, árukereső. Ügyél jogosan elégedetlen, nem lett a rendelése kézbesítve, bekapcsolt Caps Lock-al írja a véleményt, de 5 csillagot kaptunk.
Ugyanez fordítva: a vásárló megírja, hogy példás csomagolásban a megígért szállítási időben kézbesítettük a megredelést. írja, két kollégával volt szerencséje beszélni, név szerint Ádámmal és Ildikóval. Mindketten udvaraisan segítettek, köszöni szépen, mert nyugdíjasként nehéz. Két csillagot adott, az egyik Ádámé, a másik Ildikóé.
Fekete Krindusz 2019.06.10 16:02:59
@MrZed001: nagyon jót írsz a szöveges érteklésekről, tényleg érdemes csak azokra odafigyelni.
Nemrég Szicíliában az első két éjszakát egy, a bookingon új szálláson töltöttük. Ha nincs 5 értékelésed, addig nincs pontszámod sem, de az értkeléseket lehet olvasni. Volt 2 darab 8,2 pont, mindketten leírták a pluszokat, mínuszokat, valamint egy szöveg nélkül 1-es. Én voltam a negyedik értekelő, 8,3-ra jött ki. Direkt figyeltem, az ötödik utánam 9,0-t adott, így a szállás 6,94-el jelent meg. Ma már rá sem kattintanék, pedig kitűnő szállás.

A posztoló meg ne aggódjon, két év után annulálódnak a pontok.
Ugyan az akciós termékek általában gyorsan elfogynak, főleg ha olcsó eperről van szó, de mi van akkor, ha az akció csak az újságban létezik? Ha sosem volt olcsó eper? Vagy ha már egy ládával kiraktak, mehet a reklám? Nem gyanús ez? Csak engem háborít fel teljes mértékben,…..
Fekete Krindusz 2019.06.05 13:19:47
@HarryKlein: melyik kereskedelmi gyakorlat ? Annyit tudunk, hogy kettő darab fehérvári üzletben nincs a hétnapos akció ötödik napján akciós eper. Szerinted ez versenyjogot sért ?
via GIPHY Mivel egy vadiúj hűtő nem szokott úgy zakatolni, mint egy gőzmozdony, az ifjú tulajdonos joggal kért cserét a készülékre, ám elsőre úgy tűnt, hiába. Sokadszorra is nehézkes az eljárás, pedig tájékozott, jól informált fogyasztóról van szó, aki ismeri a jogait.…..
Fekete Krindusz 2019.06.03 15:08:48
@nagyonköcsögduda: "Lehet, hogy csak be kellet volna állítani a lábait, hogy egyenesen álljon..."

nálunk futópad esetén történt ilyesmi. Leszállítottuk, azonnal telefonos reklamáció: "nem működik, bekapcsol, de a szalag nem indul, Sec.ER hibakód, cserét kérek" Tapasztalt kolléga azonnal tudta a megoldást, a biztonsági, mágneskorongot kell a helyére tenni, ami kvázi szlusszkulcsként szolgál. Nem, őt ne tornáztassák, hibás teljesítés, 72 órán belül támasztott csereigény, úgyhogy cseréljük ki. Legyen kedves a használati 6. oldala alapján beüzemelni.
Ez után kb. 1 hónap csend, majd levél a kormányhivataltól.
Megakadályoztuk fogyasztói joga gyakorlásában. Oké, akkor cseréljük.

A csere után a jelenet megismétlődött: az új sem működik, ugyanaz a hibakód. Jó, tessék a helyére tenni a mágneses lófaszt, de még most, amig telefonálunk. Majd most a felfele nyilacskát tessék nyomogatni. Működik? igen. Rendben, használja egészséggel, köszönjük a vásárlást.

Másnap visszaért a "hibás teljesítés". A futópadnak semmi baja, a bekapcsolás és a biztostó mágnes behelyezése után hibátlanül működik.

A 124 kilós futópad felvételéért és visszaszállításáért 110 eurót számlázott a DHL. Polgári pe, igaz ?
Az online vásárlás gyakran meggondolatlan, a részeg online shopping pedig egyenesen óriási biznisz. Olvasónknál ugyan nem erről van szó és csak egy ártatlan parfüm érkezett volna, de a végeredmény és a kérdés ugyanaz: meddig és hogyan lehet lemondani egy téves rendelést? És ha…..
Fekete Krindusz 2019.05.31 11:42:50
@fingcsavar: igy van, jónapot kívánok. Ha pedig újra akarsz rendelni, de a bolt meg nem küldi, akkor fogyvéd, mert nem akarnak kiszolgálni.
Mit tehetünk akkor, ha az applikáció rossz pakolási zónába helyez, de nem vesszük észre és ezért más összeget fizetünk a parkolásért, aztán meg jól megbüntetnek? Hát azon kívül, hogy megírjuk a Homárnak, sajnos nem sokat. Megosztok egy terézvárosi parkolás történetet aminek az elszenvedője…..
Fekete Krindusz 2019.05.23 17:19:20
@БУММЕР: " Költségvetési csalàs alapos gyanujàval feljelentést tettem.." Azigen :DDDD
via GIPHY Ha műszaki cikket kapunk ajándékba, általában diszkréten mellé csúsztatják a számlával összetűzött garancialevelet is, amit aztán vagy kíváncsian megnézünk, vagy nem. Na de mi van akkor, ha az ajándék elromlik, a kereskedőnek meg semmi sem elég, főleg nem az ajándékozás ténye.  Az…..
Fekete Krindusz 2019.05.21 15:45:57
@FDToth: tehát mit mondtak ? nem kb. hanem teljesen pontosan...
Fekete Krindusz 2019.05.21 17:01:51
@FDToth: tökéletes válasz. Ezeket az intézményeket éppen abból a célből üzemeltetik, hogy minden egyéb feltétel nélkül fordulhass hozzájuk és a beadványhoz nem szükséges a másik fél beleegyezése, hozzájárulása, előzetes tájékoztatása...
Fekete Krindusz 2019.05.21 17:21:22
@FDToth: na látod! te is tudod jól, hogy 30 napon belül megírják a semmit. tehát mi értelme van ezzel fenyegetőzni? Ez már nem úgy működik, hogy ha valami nem a papírforma szerint halad, akkor előhúzod, mint valami jollly jokert. "Jaj neeeee, csak a fogyasztóvédelmet neeee" Ugyan, kérlek ...
Pár hete jelentették be, hogy összeolvad a magyarországi e-kereskedelem két meghatározó szereplője, a már nyolc országban jelenlevő Extreme Digital és az eMag magyarországi leányvállalata.  Kíváncsiak várjuk, hogy a fúzió után mi változik. Az ügyfélszolgálatokkal például lenne mit csinálni, akárhogy…..
Biztosítós sztorijaink általában a káreseményeket követően íródnak, amikor a csalódott ügyfelek konstatálják, hogy nem vagy nem olyan mértékben kártalanítja őket a biztosítójuk, mint amire számítottak. Zs.-ék el sem jutottak idáig, mert már akkor felhúzták magukat, amikor…..
Fekete Krindusz 2019.03.26 15:56:36
@szegfu76: elárulod kérlek, hogy milyen autóról van szó?
Régi, jónevű cipőmárka a Birkenstock, a német megbízhatóság és minőség lábon hordott attribútuma, amely valami elképesztő csoda folytán az utóbbi évek egyik divatikonjává is avanzsált. Ehhez biztosan kevés volt a kényelem és tartósság, ugyanis a kissé bumpszli, parafatalpú lábbeli pár évvel…..
Fekete Krindusz 2018.11.06 12:36:49
@Kondom Keselyű: hogyne. mi amikor kikerültünk, 41 százalékkal több eladásunk volt, mint egy héttel előtte, ugyanazon a csütörtökön,