Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nynfus

0 bejegyzést írt és 43 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
5 db üzemanyagcellás buszra kapott megrendelést a Van Hool Oslóból. A járművek a 2007-ben bemutatott prototípushoz hasonlóan (lásd kép és videó) 13 méter hosszúak lesznek, a rozsdamentes acélból készült kocsiszekrény itt viszont – a helyi szokásoknak megfelelően - LE…..
Omnibusz Bemutató: SzKT-ARC Tr187 2010.10.02 19:19:00
Érdekes és különleges megoldást választott a trolibuszflottájának korszerűsítésére, fiatalítására a Szegedi Közlekedési Társaság, melyet részben a kényszer szült: az anyagiak sajnos nem tették lehetővé új járművek vásárlását, viszont az elavult, korszerűtlen…..
nynfus 2010.10.03 01:07:54
Forrás: infobus.pl Furcsának tűnhet a hazai közlekedéssel foglalkozóknak a cím, csak sajnos nem itthonról, hanem a Lengyelországban található Leszno városból érkezett a hír. Ugyanis az itthon elterjedt tévhittel ellentétben az EU igenis ad pénzt közúti járművek beszerzésére…..
nynfus 2010.06.04 10:58:17
Teszt: Credo Citadell 19 - Ikarus V187  Minden ízében különleges teszt tapasztalatait osztjuk meg olvasóinkkal. Két buszt veszünk górcső alá és össze is hasonlítjuk őket. A Budapesti Közlekedési Vállalat az elmúlt két hét során kettő darab magyar gyártású, teljesen…..
Proszektúra Középszerű műdal? 2010.05.10 17:49:00
Egy söralátétre tutira ráférnének azok a dicsérő szavak, amiket ez a Dessewffy Tibor nevű alak kaphatott, amikor a székely-himnuszt - bocsánat: a Székely-himnuszt! – egy tévéműsorban úgy minősítette, hogy egy középszerű műdal.Középszerű! Műdal! A SZÉKELY-HIMNUSZ!!!…..
A Közép-Európa gondolat halott. Mi mást bizonyítaná ezt a legjobban, mint a most fellobbant szlovák-magyar vita. A napokban olvastam el Hanák Péter „ Ragaszkodás az utópiához” című könyvét. A liberális történész a nyolcvanas években egyik szószólója volt annak a…..
A világ arra való, hogy az okos nemzetek más kárán tanulhassanak. Ha tudjuk, mit és hogyan kúrnak el más országok, akkor azt nekünk már nem kell kipróbálni. De a magyar embert nem annyira érdekli a közvetlen szomszédaink sorsa sem, mint a magyar celebvilág pillanatnyi áleseményei,…..
nynfus 2009.07.08 23:54:55
@Comandante en Jefe: kutyát nem érdekli ott ez a törvény. Ha önkényesen meghosszabbítanánk a külföldiek földvásárlását korlátozó moratóriumot, na arra fölkapnák a fejüket. A magyar föld érdekesebb számukra, mint a magyar ember.
A lényeg: szeressük egymást! És ezt komolyan mondom. Mindenki más szarik a fejünkre.
Belsőség Audi 2009.07.03 02:47:29
  Meglepő kijelentésnek tűnhet, de korántsem az. A Volkswagennél összedugták fejüket az elemzők, az eredményt itt láthatják. Hogy mondják spanyolul, hogy több legyet egy csapásra?  Vélemények az azonos című írásunkról...
Yuki Takahashi mosolya nem volt őszinte, mikor Talmácsi Gábor szezon közben elszegődött a Scot Racinghez. Igaz, hogy a magyarnak nem volt Moto GP tapasztalata, de tőkeerős szponzora igen: a MOL biztosította háttér sokat nyomott a latba, amikor az RC212V-t osztogatták. A korábbi hírek,…..
Talmácsi Gábor komoly csapathoz került – köszönhetően a Mol szándéknyilatkotának. A Scot Racing Team nem azért született, hogy egész egyszerűen a Moto Gp-ben szerepeljen, hanem azért, hogy ott megküzdjön a legjobbakkal is.Nem rövidtávon terveznek a Scot Racingnél! Andrea…..
Bár egy időben úgy nézett ki, hogy veszélybe kerül a BKV használtcsuklósbusz-vásárlási akciója, a cég mai közleményéből az derül ki, hogy az üzlet megvalósulhat. A 30 használt, maximum 10 éves csuklósra kiírt közbeszerzési tendert a belga minőségi buszgyártó…..
nynfus 2009.05.30 02:37:22
@Káposztakukac:
Ehhez képest a NABI Amerikában elég tisztességes üzletet csinált a 400-as sorozatra alapozva. Amúgy te hallottál már arról, hogy a Magyarországon gyártott busz magyar embereknek ad munkát, akik Magyarországon adóznak, csakúgy, mint a gyártó cég? Arról nem beszélve, hogy ha sikerülne egy normális fejlesztőbázist is létrehozni itthon, azzal egy saját lábain álló iparág jöhetne (újra) létre, ami nem függ a túltenyészett multik kénye-kedvétől. Mert egy tízmilliós ország fejlett tömegközlekedéssel el tud tartani egy buszgyárat. De szadeszes barátainknak az a dolguk, hogy kimondják: "ma már nem lehet magyar buszgyártásról beszélni".
 A hetedik kerület az áron alul eladott épületekkel, ledózerolt régi házakkal, és a helyükbe felhúzott igénytelen panelekkel betonozta be magát az építészeti közbeszédbe, úgyhogy amikor a Dob utcában megpillantottam a sárga és fehér falanszter, akkor egyből páradús…..
nynfus 2009.05.11 18:05:15
@sd m: a logikai kapcsolat sajnos az, hogy Budapesten bármit meg lehet csinálni.
Amúgy nem hiszem el, hogy normális, hogy egy 6 méter széles utcában befelé dől a homlokzat, a Dózsa György úton az más.
Rám került a sor az e heti szerkflotta-posztban, így kezdhetek vakaródzni, hiszen mi a francot is írjak egy immár 12 éves japán kisautóról? Baja van, szeretni nem, ellenben tisztelni lehet, megy, működik, nem áll meg, és nem olcsó hozzá a pótalkatrész.Ennyi persze nem elég, így…..
Ausztria rettenetesen megverte Magyarországot. Az első harmadban is halványabbak voltunk egy kicsit a vártnál, a közbülsőnél gyengébbet nagyon régóta nem láttunk. Az osztrákok többet lőttek a kapunkra – 60-28-ra nyertek ebben a mutatóban –, hatszor be is találtak.…..
A kieséses kör másik meccse sem úgy alakult, hogy nekünk jó legyen. A dánok vezetését még kiegyenlítették a németek, a második harmadban nem esett gól, a harmadikban viszont már csak Reginék szereztek gólt, kettőt is, 1-3. Ha vasárnap nem kapjuk el a győztest számunkra…..
nynfus 2009.05.02 01:38:21
Közelebb vagyunk ma a fehéroroszokhoz, mint néhány éve a franciákhoz és a britekhez, amikor úgy nyertünk ellenük, hogy néhány kontrával megzavartuk állandó támadásaikat. Ez a válogatott a miénk, és jó, hogy abban a korban élünk, amikor ezt láthatjuk. Amikor alig több mint…..
nynfus 2009.04.29 10:50:39
@ComLo: azért elég szar érzés lehet, hogy akinek 15 éve adod a passzokat most nincs ott
nynfus 2009.04.29 12:55:25
@xunilo: A szlovák és a tegnapi meccs előtt is azon izgultam, hogy nehogy nagy pofont kapjunk, de a realitás az lett, hogy kis szerencsével akár nyerhettünk is volna. De amúgy én sem értek a hokihoz, szóval lehet, hogy csak az elfogultság szól belőlem.
Újabb hajós hír: Pozsony után ezúttal a magyar főváros környékéről. Az országos hírügynökség tudósítása nekem kicsit optimistának tűnik, különösen a hajóra átülő autósok becslésében, de ne nekem legyen igazam.MTI Még ez évben dunai szárnyashajók kapcsolódnak be a…..
Közleményt adott ki a BKV a használt belga buszok tervezett beszerzéséről. A közvélemény a Népszabadság szerdai cikkéből értesült az ügyről. A szocialista napilap (és később internetes kiadása) azt érzékeltette, hogy a beszerzéssel valami nincs rendben. Azt kifogásolták,…..
nynfus 2009.02.27 12:33:57
@klarky: éppen tegnap este volt erről egy riport az m1-en. A kitartóbb volt Ikarusos szakik továbbra is erőltetik a buszgyártást szerte az országban, kicsiben. Nem adják fel. Csak éppen politikusaink erről nem vesznek tudomást. Világos, hogy egy multi többet tud a zsebükbe tömni.
nynfus 2009.02.27 13:30:28
@innovation: az általad említett úr korábban egy másik műsorban már elmondta, hogy az Ikarusnak az volt a baja, hogy a 90-es évek elején is az évi 10000-es legyártott darabszámot akarták erőltetni ahelyett, hogy egy reális, 1000 db-os körüli kapacitásra álltak volna át. Ebben igaza van, de azért tudni kell az úrról, hogy annak idején a GANZ feldarabolásánál is ott "bábáskodott", és annak is meg lehet nézni az eredményét. Azért a magyar busz témában én még reménykedem.
nynfus 2009.02.27 14:04:17
@innovation: Erről a NABI-t kellene megkérdezni. Nem tudom, hogy fejlesztés is folyik-e itt vagy csak a gyártás egy része. De az biztos, hogy a céget annak idején az Ikarus alapította, a műszaki alapot az Ikarus buszok adták. Csak aztán az Ikarus a 90-es években kiszállt, mondván az európai és az orosz piacra akarnak koncentrálni...
A közlekedési cég gazdái megijedtek az eredménytelenül szörfölő újságtól. A Kötött pálya információi szerint elhalasztotta csütörtöki brüsszeli útját az a BKV-delegáció, amely a 32 eladó használt csuklós buszt nézte volna meg. A döntés oka bizonyára a…..
nynfus 2009.02.26 13:42:06
@niklex: különösen, hogy eredetileg a NABI buszok műszaki alapja az Ikarus 400-as sorozata volt.
nynfus 2009.02.26 14:17:40
@budapestjovoje: te láttál már Van Hool buszt 15 évig a 7-es vonalán közlekedni?