Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Ger6ö

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Gáborhoz hasonló halálközeli élménye bárkinek lehet egy magyarországi autópályán, hiszen a tapasztalatok azt mutatják, hogy a közlekedők egy része még mindig úgy hiszi, halhatatlan testet kapott és terminátor módjára közlekedik. Január 27-én, kedden reggel 9 körül mentem…..
Ger6ö 2009.02.03 10:39:56
Érdekesek ezek a kommentek. Jómagam 17 éve vezetek autót, 8 éve motort. Tapasztalataim szerint az embereknek van egy fajta hozzá állása ehez a dolgokhoz. Ha beülök az asszony Corsájába (pici, szürke, jellegtelen) komolyan mondom rámhuzzák a kormányt, sávváltásnál nem engednek be, kereszteződésben meg ki. Motorral kifejezetten életveszély (nem az a városban 160al száguldozós fajta vagyok), az a fajta figyelmetlenség ami nállunk van, életveszély (Uram atyám hol vagyunk mi a kúlturált vezetéstől). Az esethez hozzá tette vki korábban ez itthon autópályán minden napos eset. Tök igaz.
Közlekedési szempontból a Kresz kimondja senkit nem kényszeríthetsz irányváltásra, fékezésre stb szándékosan. A vezető ott hibázott, hogy a sávváltásnál körültekintünk - 200 méter, az 4 bólya a pályán ott te meg nem állapítod a másik mennyivel jön, (max saccolsz) ha jött mondjuk 180-200al akkor kb 5-7mp múlva mögötted volt ha 130nál kitetted az indexedet, szabályosan és bementél elé, tetted ezt sebességileg szabályosan, de fékezésre kényszerítettél vkit akkor szabálytalan voltál (más tészta az ő gyorshajtása). Ellenben ha már bent vagy elötte 130al, akkor kresz szempontjából addig mehetsz bent amíg elötted az útpálya nem nyílik meg, azaz a kamionok után a magyarországon jobbra tarts nevezető játékszabály kihagyása sárgalapot eredményezne (mint ez olvastuk is nemrég egy cikkben, ahol nyilt, üres pályán emberünk belül ment tartósan, erre a köv lehajtónál 5.000.- el jutalmazta a rendőr ), azaz te hunyó lennél, de ott sem a feltartás miatt, szóvalez itt nem az a szitu. A kamionok közé, nem kell bekényszerülni (megjegyzem hallkan, ez a bekényszerülés az 1.2-1.4 literes kollégák körében népszerű akiknél a 130 az már egy kisebb kifutó jeles eredménye, egy "normális" jármű egy gázfröcsivel elintézi, így nincs ez a letoltak érzés, hanem elintézed egy udvarias lehúzódással (azaz menjél paraszt). Az egész szitu egy etikátlan, szabálytalan mindennapos eset ami a vicc, hogy még fogtad magad és el is mentél "feljelenteni", de nem mert mégse.
Kívánni ne kívánj másnak rosszat mert visszaüthet és hidd el én szedtem már ki elöttem izomkodókat autókból, nagyból, 5ösből, karikásból, csillagosból és a 130kilós, redősnyakú acélos tekintetű fiúkák hihetelen anyámasszony katonákká vállnak és olyanokat hallasz, hogy köszönöm és sorolhatnám még. Tonna vassal keménynek lenni az hajlandó elhitetni, hogy sérthetetlen vagy. Sokan ezért nem ülnek motorra se, ja hogy 130-al 1 méter magasan ülök, suhan a táj és a lábam 20 centire a föld felett. Ott megéreznek vmit az emberek ebböl. A száguldózok meg ne ordibáljanak ha már ökrök és 180al ráfutnak egy kiskocsira - tudom ezt könnyű mondani - mert ismerjük el a 130as előzükkel nincs baj, ugyanez akkor gáz ha 130al megyünk és ugyanezt a 100al kijövő kis 1 literes teszi, a 80al kapaszkodó kamillák között, és a sofőrben annyi sincs, hogy lehuzódna két kamion között, ahol elengedné a hirtelen 6-8-10 kocsira összesűrűsödő forgalmat. De ha reccsen, csattan akkor már késő gondolkodni, hogy is kelett volna....