Regisztráció Blogot indítok
Adatok
KovácsCsilla

35 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Régen az Astoria egy fontos találkozóhely volt, impozáns színtere a nagy beszélgetéseknek. Az Astoria Com Agency ezt kívánja újraéleszteni és egy rövid beszélgetésre invitálni a média világának fontos szereplőit. A hétfői Találkozás az Astórián keretein belül Orbán Violettával, a Femina Hazai…..
November utolsó hetében kezdetét veszi az adventi időszak, melyre női kiadványainkkal is tudatosan készülünk, hogy az ünnepi időszakban hirdetőink számára is még hatékonyabb elérést tudjunk biztosítani. Az adventi időszakban minden kiadványunk karácsonyi köntösbe öltözik. A női online magazinok…..
Az idei év eseményei ellenére a Feminánál most is azon dolgoztunk, hogy odafigyelve az ügyféligényekre új hirdetési lehetőségekkel bővítsük kínálatunkat. Ennek eredményeként a nyáron elstartolt az év újdonsága, a Femina longform. A látványos és személyre szabható hirdetési felület és a cikkeken…..
Tanulj, fejlődj! – Nagykép a gasztronómiáról címmel, a Dívány kiemelt médiatámogatásával indítja első online kampányát a Piqniq Budapest és a Mastercard. A három hónapos projekt célja, hogy láthatóságot adjon a szektorban dolgozóknak, és megszólaltatásukkal teret engedjen a szakmai…..
Karácsony alkalmából új, ingyenes matricacsomagot indítottunk, hogy még sokszínűbbé tegyük követőink számára a Viber-beszélgetéseket az ünnepek alatt is. 2017 augusztusában nagy sikerrel indítottuk el első matricacsomagunkat, melynek főszereplője Anna és rosszcsont kutyája, Virsli volt. Ezzel egy…..
A digitális kor olyan új kihívások elé állít minket, szülőket, amelyek megoldására nemhogy mintánk, de sokszor megfelelő tudásunk sincs. Hogyan tanítsuk meg a gyereket biztonságosan használni az internetet, ha mi sem tudjuk, hogyan kell? Milyen szabályokat kellene hoznunk a kütyüzésre? Milyen hatása…..
Idén tizenötödik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. Büszkék vagyunk rá, hogy a Femina.hu immár nyolcadik alkalommal szerepel a díjazottak között. A díj olyan pozitív visszajelzés a Femina.hu részére, mely szakmai alapon emeli ki a…..
Megújult az Indamédia csoport gasztroportálja, a Sóbors. A médium friss és modern arculattal, új lehetőségekkel várja olvasóit és a hirdetőket. A Sóbors 2018 májusában indult, és azóta is dinamikusan fejlődik, naponta átlagosan 27 000 belföldi olvasó* látogatja az oldalt. A dizájnváltás…..
A Femina rendezvénysorozata, a Femina Klub idén immár negyedik alkalommal kerül megrendezésre, és októbertől új helyszínen várja az érdeklődőket Szily Nóra, az estek háziasszonya: a József Attila Színház színpadán beszélget majd elismert hazai szakemberekkel. Idén is érdekes és fontos témákat…..
A júliusi olvasottsági adatok alapján továbbra is a Femina.hu és az Nlc.hu a két legolvasottabb női portál, magasan megelőzve a piac többi szereplőjét. A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint júliusban, multiscreen platformon, a teljes közönség körében az Nlc.hu…..
A júniusi olvasottsági adatok alapján továbbra is a Femina.hu és az Nlc.hu a két legolvasottabb női portál, magasan megelőzve a piac többi szereplőjét. A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint júniusban, multiscreen platformon, a teljes közönség körében az NlCafét…..
A májusi olvasottsági adatok alapján továbbra is a Femina.hu és az Nlc.hu a két legolvasottabb női portál, magasan megelőzve a piac többi szereplőjét. A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint májusban, multiscreen platformon, a teljes közönség körében az NLCt 2 743…..
A legfrissebb, áprilisi olvasottsági adatok alapján továbbra is a Femina.hu és az Nlcafe.hu a két legolvasottabb női portál, magasan megelőzve a piac többi szereplőjét. A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint áprilisban, multiscreen platformon, a teljes közönség…..
A legfrissebb, márciusi olvasottsági adatok alapján a Femina.hu és az Nlcafe.hu a két legolvasottabb női portál, magasan megelőzve a piac többi szereplőjét. A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint márciusban, multiscreen platformon, a teljes közönség körében az…..
Április 15-én került sor az évad utolsó előadására a Turay Ida Színház színpadán. A nagy érdeklődés most sem maradt el, teltház előtt beszélgetett estjeink állandó háziasszonya, Szily Nóra ezúttal Tari Annamária klinikai szakpszichológussal. Az évadzáró, a korábbiakhoz hasonlóan, fontos…..
A MagyarBrands program idén kilencedik éve díjazza a legeredményesebb magyar vonatkozású márkákat, ahol kiváló fogyasztói márka kategóriában a Femina.hu ötödik alkalommal hozta haza a rangos kitüntetést. A MagyarBrands védjegy a hazai és nemzetközi piacon olyan értéket képvisel, mely a…..
A februári olvasottsági adatok alapján a Femina.hu és az NLCafé.hu a két legolvasottabb női portál Magyarországon, továbbra is toronymagasan megelőzve a piac többi szereplőjét. A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint februárban multiscreen platformon a teljes…..
Március 6-án a Femina Klubban Szily Nóra ismét teltházas közönség előtt beszélgetett vendégeivel, ahol a téma testünk megismerése és az életmódváltás volt. Szily Nóra, a Femina Klub háziasszonya, Rácz Brigitta, az Indamedia csoport női portfóliójának lapigazgatója, Kovács Klaudia, a Duciforradalom…..
A januári olvasottsági adatok alapján a Femina.hu és az NLCafé.hu a két legolvasottabb női portál Magyarországon, továbbra is toronymagasan megelőzve a piac többi szereplőjét. A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint januárban, multiscreen platformon, a teljes…..
Mindig fontos szerepet töltött be a Femina Média kiadó (Femina, Retikül, Nőifriss, FeminaShop) életében a társadalmi szerepvállalás az olyan kezdeményezésekben, melyek közel állnak kiadványaink értékeihez. Ezért is csatlakoztunk idén januárban az Indamedia csoport másik két női kiadványával, a…..
  Az újévi fogadalmunkat, miszerint még nagyobb forgalmat generálunk a Femina.hu oldalra, már az év első hónapjában sikerült teljesíteni! Januárban nemcsak a napi rekordunkat sikerült megdönteni, hanem a havi rekord is megdőlt: közel 3 millió egyedi látogató kereste fel portálunkat...
A Só&Bors csapata állandóan frissülő cikkekkel és beszámolókkal kísérte végig a Bocuse d'Or szakácsolimpiát. A gasztroőrült, hobbiséf vagy szimplán csak érdeklődő és tájékozódni vágyó olvasók igen aktívan követték a fejleményeket; átlagosan közel 8800 alkalommal olvasták a Só&Bors írásait. A…..
Idén tizennegyedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. Büszkék vagyunk rá, hogy a Femina.hu immár hetedik alkalommal szerepel a díjazottak között. A Superbrands minden évben átfogó kutatást végez, melynek során a legkiválóbb, Magyarországon…..
  Kedd délután ellepték szerkesztőségünket kollégáink gyermekei, akik nevetéssel és izgalommal töltötték meg az irodát, hisz nem kisebb hírességre, mint a Mikulásra várakoztak, aki idén hozzánk is ellátogatott, és kis csomagokkal ajándékozta meg a kicsiket. A Krampuszok kézműves foglalkozással is…..
A Marketing&Média novemberi számában olvashatunk egy cikket Videós lufi a Facebookon címmel, mely a hazai digitális piac helyzetét, a Facebooknak való kitettségét vizsgálja a nagy port kavart hír apropóján, miszerint a Facebook hosszú időn keresztül valótlan adatokat közölt a közösségi oldalon…..