Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Andrásovics

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hatvanhat évnek kellett eltelnie, hogy a holokauszt áldozatainak leszármazottjai hangsúlyozottan egy elenyésző kisebbsége rádöbbenjen, hogy a MÁV bűnös módon segítette a náci német birodalmat a zsidók deportálásában. Ők most Chicagóban kitalálták, hogy 248 1771 milliárd…..
Andrásovics 2010.02.11 14:04:21
@Zahal: ezek után csodálkozol rajta, te nemokos, hogy ekkora az antiszemitizmus.????
Így kell gyűlöletet szítani! Mindig csak a zsidók vannak a terítéken. Más nincs is a világon. Afrikában csak emberszabású majmok élnek, nem?
Én elismerem, hogy ez az egyik legnagyobb gaztette volt az emberisgégnek, de nehogy már Izrael meg az USA ugrálon emberi jogi kérdésekben. Ha lenne isten akkor most rájuk szakadna az ég!
Andrásovics 2010.02.11 14:20:15
@Zahal: én miféle ember vagyok???? Fejtsd ki Légy szíves.
Andrásovics 2010.02.11 14:23:26
@Zahal: tudod, drága barátom, számomra ez a pereskedő csűrhe kb ugyanazt a színvonalat képviseli, mint azok, akik a TV székházat dobáltak.
Vác felé is megjelennek hétvégén a Stadler Flirtjei Határidő előtt megérkezett a második 30 darabos Flirt-rendelés első két járműve a MÁV-hoz. A svájci Stadler több mint két hónappal az eredeti határidő előtt szállított. A Kötött pálya információ szerint a 30. (vagy…..
Andrásovics 2009.01.21 07:31:04
@variable speed: te hol élsz?????????
Balaton és Pécs felé??????? Informálódj, mielőtt ostobaságokat írsz!!!!!!!!
Andrásovics 2009.01.21 08:35:37
@CsárliFirpó: Szolnok és Bcsaba között most húzzák fel a pályát 160km/h-ra ( Tisztenyő és Mezőtúr között elméletben már 160-as a pálya, persze a sziliknek ez mit sem számít :), és valóban nagy igazság, hogy Mo. sajna centrális közlekedési struktúrával rendelkezik, és nincsenek meg a transzverzális közlekedési folyosók. Az egész kelet-nyugat forgalom,a Bp. déli összekötő vonalon/hídon ömlik át, ami által nagyon sérülékeny a magyar vsútközlekedés. Egyszer volt hol nem volt egy déli fővonalunk ( Nagyvárad-Nagyszalonta-Békéscsaba-Szeged-Szabadka-Baja (duna híd)-Dombóvár-Nagykanizsa-Zágráb-Fiume), de ugye ezt szétvágták az országgal együtt. ( Nahh belenyúltam egy méhkasba :) Sajna ezt még csak jószomszédi alapon sem tudjuk/akarjuk újraépíteni. Papíron létezik még egy Szolnok-Cegléd-(Duna híd)Pusztaszabolcs??-Székesfehérvár-Győr alternatíva is, amely főleg teherforgalmat bonyolítana, de ez ügyben sem történtek érdemi lépések soha. Persze ez jó drága is lenne, és inkább csak stratégiai jelentőséggel bírna. Közúton valamivel jobb a K-NY összeköttetés, de Budapest itt is tulsúlyban van, ráadásul az M8-as és az M9-es is jelenleg a semmiből a semmibe vezet, ezáltal nem is tehermentesítik a déli M0-ás szakaszt érdemben.
Andrásovics 2009.01.21 08:49:34
@pistiq: sajna így van. A MÁV-ot le kellene fejezni, kicsontozni és kibelezni, hogy értsék meg végre, hogy elmúltak a 80-as évek. Ez egy megfizetett szolgáltatás ( jegyár+ állami dotáció a mi kis adónkból ), amiért normális minőségű és megbízható szolgáltatást várunk, nem pedig mocskot, hideget, késést, sztrájkot, pofázást ( tisztelet a kivételnek ), nyáron 35fokban meg nem letekerhető fűtést a a kupéban, pocsékolást, gázolaj síbolást... várunk. Sajna a MÁV az még mindig egy szocialista nagyvállalat átláthatatlan struktúrával rendelkezik, ahol fel sem tűnik, ha valaki a saját zsebére vasanyagnak elad 2000darab tehervagont...
A MÁV-ot meg kellene szűntetni végre, mert különben a magyar vasútközlekedés fog elhalni.
"A szinkron monnyon le!", "Az anyád az! Ha már ezért fizetnek, nyisd ki a szótárat...", ezek még a legfinomabb megfogalmazású (néha ugye konkrét) anyázások, amikbe a hazai filmes fórumokon fordításokkal, szinkronnal kapcsolatos kommentek között kutatva bukkan az…..