Adatok
Herman
0 bejegyzést írt és 342 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Merő rosszindulatból elegyedtem szóba a Tuning Show-n alig észrevehető kisebbséget alkotó suzukis srácokkal, akik délre már teljesen bepácolódtak a velük tőszomszédságban lévő pecsenyesütő irányából érkező ételszagtól. Személyes érintettségem miatt is érdekelt, miért…..
Herman
2012.03.31 14:49:39
Lehetetlen eladni ezt ennyiért...pár hónap múlva majd örülni fog, ha 1,5 millát kap érte...

Már maga a filmre vett előzési manőver is megérne egy misét: forgalomtól elzárt területen át, kanyarban bukkan fel a fekete Mazda, majd belassít, és összetöri saját magát a kiszámíthatóan mozgó öreg vason. Nem ismerjük túl közelről az orosz közlekedési kultúrát, de…..
Herman
2012.02.17 13:08:26

Nézem a Top Gear idei második adását (Season 18 Episode 2), röhögök a marhákon, ahogy szoktam, a sorozat ismét zseniális. Azon felül, hogy Hammond bebizonyítja: a NASCAR korántsem gyerekjáték, a másik két hülye elmegy Kínába, megnézni az ottani helyzetet. Megdöbbentőek a…..
Herman
2012.02.10 09:09:10
@newtehen:
No meg a feneketlen pénztárca :D:D
Aki megteheti, és van rá zsé, az úgyis régi bálnákkal, és 7-es bömcsikkel fog 20 év múlva is flangálni..
No meg a feneketlen pénztárca :D:D
Aki megteheti, és van rá zsé, az úgyis régi bálnákkal, és 7-es bömcsikkel fog 20 év múlva is flangálni..

Egykori kollégám mondása, „hogy csak a káröröm az igazi öröm, mert nincs benne irigység.” Ennek ellenére nem szép dolog, még ha nehéz is önuralmat gyakorolva tárgyilagosan szemlélni azt, hogy valaki Hummerrel megy a balatonakarattyai jégre és az beszakad alatta. A…..
Herman
2012.02.07 20:45:08
@Carlov:
ez az eset csak a jéghegy csúcsa!
Nem egy, nem kettő hasonló eset volt már, nem érdemes karaktert pazarolni rájuk...(pl. lambo vs porsche, stb...
A társadalom egy része ( az a bizonyos "újgazdag elit" sajnos mindenek felett állónak képzeli magát, de sokszor ráfáznak, mert a fizika és a természet felettük áll.
Nem irigység beszél a többségből... sőt, sokunknak különb gépe van, elhiheted, mint ez a szaros hummer...kell a halál faszának.
Itt a mentalitás, a kivagyiság, a feltűnési viszketegség, a primitív, bunkó viselkedés a fő dolog, amiért a többség kiveti magából ezeket az alakokat!
Az igazi valódi polgári klasszikus elit elítéli ezeket a majmokat, ezeket a burzsujokat, nem ül szívesen egy asztalhoz velük.
ez az eset csak a jéghegy csúcsa!
Nem egy, nem kettő hasonló eset volt már, nem érdemes karaktert pazarolni rájuk...(pl. lambo vs porsche, stb...
A társadalom egy része ( az a bizonyos "újgazdag elit" sajnos mindenek felett állónak képzeli magát, de sokszor ráfáznak, mert a fizika és a természet felettük áll.
Nem irigység beszél a többségből... sőt, sokunknak különb gépe van, elhiheted, mint ez a szaros hummer...kell a halál faszának.
Itt a mentalitás, a kivagyiság, a feltűnési viszketegség, a primitív, bunkó viselkedés a fő dolog, amiért a többség kiveti magából ezeket az alakokat!
Az igazi valódi polgári klasszikus elit elítéli ezeket a majmokat, ezeket a burzsujokat, nem ül szívesen egy asztalhoz velük.

Az autóipar egy gigantikus piac, melyben fénysebességgel terjednek a jó és rossz hírek (utóbbiak még gyorsabban). Bárhol bármi apróság történik, ami akár csak nyomokban is utalhat a későbbi változásokra, azt azonnal szájukra veszik az elemzők és a stratégák. Semmi nem marad…..
Herman
2012.01.02 08:35:56
en.wikipedia.org/wiki/List_of_defunct_United_States_automobile_manufacturers
Ez csak egy példa...és még sok sok ország, több száz gyártója elsorvadt, beolvadt más cégekbe!
Ez csak egy példa...és még sok sok ország, több száz gyártója elsorvadt, beolvadt más cégekbe!
Herman
2012.01.02 08:37:03

Ma egy kicsit később értem be a szerkesztőségbe a megszokottnál. Jó mentségem volt: Károly kutyámmal állatorvosnál voltam, ami nincs is annyira messze a lakásunktól és a szerkesztőségtől, de annyira éppen, hogy autóval kelljen menni. Szinte végig a szentendrei úton. Az idő…..

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle, de sajnos túl jó az a fránya Integra, nem könnyű elengedni. Nyolc év után még a rosszból is nehéz kiszállni, nekem viszont jó volt, szóval nincs okom panaszra, és ettől még…..
Herman
2011.11.21 15:52:47
Herman
2011.11.21 16:13:44
@ommm:
NA ebben teljesen igazad van.
2007-ben se volt jobb a helyzet, pedig akkor még a zöme átlag 6-8 éves volt...azóta csak romlott a helyzet.
A HAHU-s jelenlegi felhozatalán megtalálható sárga ITR-ről tudom, hogy 2x legalább TK-s volt, egyszer meg is haltak benne, de az egyik fekete , és az egyik fehér is megérne egy misét...
Sajnos ezek az autók legtöbbször tuningos hülyegyerekek áldoztatai lesznek másodkézben...
De ismerek egy olyan iTR-t amelyiket egy hondabuzi nyugger vett anno újonnan, és 2008-ban adták el...44.000 km volt benne. törésmentes.
Na azt azóta is siratom,,,de hát akkor már megvolt az új vas.
NA ebben teljesen igazad van.
2007-ben se volt jobb a helyzet, pedig akkor még a zöme átlag 6-8 éves volt...azóta csak romlott a helyzet.
A HAHU-s jelenlegi felhozatalán megtalálható sárga ITR-ről tudom, hogy 2x legalább TK-s volt, egyszer meg is haltak benne, de az egyik fekete , és az egyik fehér is megérne egy misét...
Sajnos ezek az autók legtöbbször tuningos hülyegyerekek áldoztatai lesznek másodkézben...
De ismerek egy olyan iTR-t amelyiket egy hondabuzi nyugger vett anno újonnan, és 2008-ban adták el...44.000 km volt benne. törésmentes.
Na azt azóta is siratom,,,de hát akkor már megvolt az új vas.

Egy Mission M25 elnevezésű, evangéliumi keresztény lelkipásztorokból és háborús veteránokból álló csoport Harley Davidson motorkerékpárokkal konvojban kilencnapos túrát tart Izraelben, Run to the Wall Israel (Menet a Falhoz) címen. ..

Ötven százalék kedvezményt kaphat a regisztrációs adóból, aki év végéig honosíttatja eddig külföldi rendszámmal, illegálisan használt autóját. Ehhez elvileg elég bemutatni az autó külföldi forgalmiját és rendszámát. A törvény más kikötést nem tartalmaz, mégsem…..
Herman
2011.10.20 21:01:35
@BenFranklin:
Előbb utóbb elsöprik a forradalmak a hatalmaskodókat....
Most Afrika, és Ázsia, HOLNAP EURÓPA!
Előbb utóbb elsöprik a forradalmak a hatalmaskodókat....
Most Afrika, és Ázsia, HOLNAP EURÓPA!

Peka barátunk arról híres a szerkesztőségben, hogy a világ legváratlanabb pontjairól – ennek következtében – a legváratlanabb időpontokban képes bejelentkezni valami érdekességgel. Úgy látszik, egy ideje már az USA keleti partvidékén portyázik, huzamosabb floridai…..
Herman
2011.10.01 11:26:13
@Fantozzi.ie:
ebben mi a különös?
Én is állandóan garázsban tartom a verdám, új kora óta...havat soha, esőt meg igen ritkán látott. Olyan az állapota, mint ha vatta új lenne.. pedig nem az, már 10 éves, most futott bele a 140.000 km-be.
Persze, van még a családban 2 másik kocsi, ami amolyan melósautó.
Az a baj, hogy a piacon kevés ember fogja megfizetni ezt a hozzáállást, és a felárat. Csak autóbuzik, vagy a megszállottak.:D:D
ebben mi a különös?
Én is állandóan garázsban tartom a verdám, új kora óta...havat soha, esőt meg igen ritkán látott. Olyan az állapota, mint ha vatta új lenne.. pedig nem az, már 10 éves, most futott bele a 140.000 km-be.
Persze, van még a családban 2 másik kocsi, ami amolyan melósautó.
Az a baj, hogy a piacon kevés ember fogja megfizetni ezt a hozzáállást, és a felárat. Csak autóbuzik, vagy a megszállottak.:D:D
Herman
2011.10.01 11:43:11
totalcar.hu/tesztek/x5ml06/
Idézet:
"Az első M osztály 1997-ben mutatkozott be, és az amerikai piacnak szánt, európai szemmel meglehetősen gagyi kialakítású utastér nem zavarta a vásárlókat, hiszen az amerikai SUV-ok többségénél így is jóval igényesebb volt, ráadásul ez volt az első Merci SUV. Az eredmény napjainkig közel 650 000 vásárló."
Idézet:
"Az első M osztály 1997-ben mutatkozott be, és az amerikai piacnak szánt, európai szemmel meglehetősen gagyi kialakítású utastér nem zavarta a vásárlókat, hiszen az amerikai SUV-ok többségénél így is jóval igényesebb volt, ráadásul ez volt az első Merci SUV. Az eredmény napjainkig közel 650 000 vásárló."

Elméleti oldalról közelíteném meg az üzemanyag-kérdést. Az érdekel, hogy vajon melyik üzemanyagfajtával kapok több energiát úgy, hogy közben a lehető legkevesebb adót fizessek. Hadd legyek már én is szemét, nem? Mai cikkünk blogposztja...

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd gyorsan menni? Mai cikkünk blogposztja...
Herman
2011.09.07 11:53:43
Herman
2011.09.07 11:58:09
@rekszem:
a sebességmánia az emberiség ősi ösztöne...minden gépezet egyre gyorsabb és gyorsabb...a hajóktól kezdve a repülőkig...
az autók se maradhatnak ki ebből..
a cél: az ADRENALIN. és a sebbesség élménye.
Nos, uraim. ezért SOHA sem lesz megállítva a trend, és rend sem lesz...
mert vannak, akiknek ez az ösztön ki van kapcsolva, vagy elnyomják magukban, de sokan vannak, akikben felszínre tör, és nem lehet leállítani..
egyesek versenyzők lesznek, egyesek szintúgy, de a közutakon...
ez van... annyi meg egy bambi.
a sebességmánia az emberiség ősi ösztöne...minden gépezet egyre gyorsabb és gyorsabb...a hajóktól kezdve a repülőkig...
az autók se maradhatnak ki ebből..
a cél: az ADRENALIN. és a sebbesség élménye.
Nos, uraim. ezért SOHA sem lesz megállítva a trend, és rend sem lesz...
mert vannak, akiknek ez az ösztön ki van kapcsolva, vagy elnyomják magukban, de sokan vannak, akikben felszínre tör, és nem lehet leállítani..
egyesek versenyzők lesznek, egyesek szintúgy, de a közutakon...
ez van... annyi meg egy bambi.

Mindig a legszörnyűbb rémálom válik valóra, főleg, ha öreg Mercit vesz vagy ad el az ember.
Ott ült a sámliján a műhelyben, jó mélyre leszívta a cigit, mint mindig, amikor a gondolatot szó követi majd. Közben a lábával egy automataváltót billegtetett, a nyári vihar előtti…..

Pedig elhihetik, ilyenkor szeretnénk mindannyian a rendőrt, aki egy pihenőhelybe intené le az egész karavánt és mondjuk indítana százezerről per autó, alkudni pedig csak felfelé lehet.
Mai publikációnk blogposztja...

Most olvasom Bende Tibi posztját a véresen komolyan vett gyorsulási versenyünkről és rádöbbenek, hogy tulajdonképpen ja, rákészültem én is. Pedig nem is terveztem különösképpen, úgy gondoltam, hogy odamegyek, vívunk egyet a Motordokival (ahol ilyen rövid távon ő az esélyesebb)…..
Herman
2011.08.29 15:26:40
@ommm:
én nemrég vettem powerflex verseny szilentet felső bakra az USA tuningtól.
Jobb, tartósabb, elvileg örök garis...
Szép sárga színű. Árban 8000 Ft volt. De ha beválik, akkor megérte, mert a sima max 2 évet bír.
én nemrég vettem powerflex verseny szilentet felső bakra az USA tuningtól.
Jobb, tartósabb, elvileg örök garis...
Szép sárga színű. Árban 8000 Ft volt. De ha beválik, akkor megérte, mert a sima max 2 évet bír.
Herman
2011.08.29 15:29:04
@V12 Power:
simán tudják a t5 mocik...
a c70-ben még jobb is, gyárilag 6,9...
de ha meglesz a heico átépítés, akkor 6 sec alatt lesz.
simán tudják a t5 mocik...
a c70-ben még jobb is, gyárilag 6,9...
de ha meglesz a heico átépítés, akkor 6 sec alatt lesz.
Herman
2011.08.29 15:39:34
@ommm:
ez így van. bár nálam a c70 tölti be a játszóautó szerepet :D
mivel van egy v40-es is a családban..családi autónak 8 év alatt bevált.(jövőre talán lecseréljük egy XC60-asra, mert már el van kissé fáradva)
ez így van. bár nálam a c70 tölti be a játszóautó szerepet :D
mivel van egy v40-es is a családban..családi autónak 8 év alatt bevált.(jövőre talán lecseréljük egy XC60-asra, mert már el van kissé fáradva)

Árpád csak egy jó hobbiautót akart. Volt is egy kivételesen szép állapotú, majdnem veteránkorú, 1982-es Toyota Carina Coupéja, egészen múlt csütörtökig. Akkor lopták el az autót Budapestről, a XI. kerületből, a Mohai útról. Mivel testületileg tagadjuk, hogy a szerelem csupán…..
Herman
2011.08.23 14:25:59
@CorollaVVTI:
sajnos nem a tied...szín hasonló volt, de kopott, koszos, acélffelnis, de a típus hasonló, talán eggyel fiatalabb generáció...nem néztem meg alaposan, csak elsuhantam melette.
sajnos nem a tied...szín hasonló volt, de kopott, koszos, acélffelnis, de a típus hasonló, talán eggyel fiatalabb generáció...nem néztem meg alaposan, csak elsuhantam melette.

A fejlett Nyugaton tényleg nem sokat ér egy ilyen Mégane. Talán a benne lévő benzin a legnagyobb érték, ha el akarná adni az ember. Feltéve, hogy akad vevő. De nem akad.
A fejlett világ ugyanis kitalálta, hogy a régebbi autók fenntartása aránytalanul drága legyen. Ezért aztán a…..

Merthogy a rendszám szerint itt van, nem Kínában, még csak nem is az oroszoknál, ráadásul rögtön egy GTI. De valahogy túlságosan ismerős ez az autó. Az a maszk, azok a fényszórók... Hát persze! Előző BMW 5-ösről vannak a lámpák, a hűtőrács pedig, ha jól sejtem, egy Golf 5…..

Minden adott a totális idiotizmushoz: menő verda, profi kormányfogás, kikapcsolt biztonsági öv és egy meglehetősen telített mélygarázs (igen, álldogál ott egy Veyron is). Na meg persze egy arra járó lelkes hülyegyerek, aki az egészet rögzíti, majd kirakja a világ legnézettebb…..
Herman
2011.07.05 15:44:29
@Jossarian:
:D
Amióta a világ a világ, a hatalmasok, és befolyásos személyek (nevezhetjük őket milliomosnak, újgazdagnak, oligarchiának, kékvérűnek, maffiának, stb....) pénzügyi erejük segítségével kilóra megvesznek mindent és mindenkit..
:D
Amióta a világ a világ, a hatalmasok, és befolyásos személyek (nevezhetjük őket milliomosnak, újgazdagnak, oligarchiának, kékvérűnek, maffiának, stb....) pénzügyi erejük segítségével kilóra megvesznek mindent és mindenkit..

Mivel én elsősorban az öreg Opelben utazom az út során, ezért Pista cserében ráült a mindenkor aktuális mobilnetünkre. És mivel a céges netbookon semmilyen wifi nem fut továbbra sem, ezért én nemigen látok semmit abból, ami megjelenik. Tegnap, az egyik tréleres Volvóban ülve…..
Herman
2011.06.25 10:35:30

Ha mindenki csak minden másnap enne húst, sokkal beljebb lennénk kibocsátásban, mintha az egész Földön havonta egy hétre leállna a közlekedés.
Mai cikkünk blogposztja...
Herman
2011.06.22 14:58:01
@Kulics:
Kína a világ legnagyobb környezetszennyezője, a saját vizkészleteit már 90%ban tönkretette, és csak mostanában kezdett rohamosan fejlődni....csak a tisztánlátás végett.
Én nem azt mondtam, hogy ők lesznek a jövő szuperhatalmai, de az tény, hogy a lakosságuk JOGOSAN akar európai színvonalon élni....mert nekünk ha lehet, akkor nekik is.
De milyen ára lesz ennek??
Kína a világ legnagyobb környezetszennyezője, a saját vizkészleteit már 90%ban tönkretette, és csak mostanában kezdett rohamosan fejlődni....csak a tisztánlátás végett.
Én nem azt mondtam, hogy ők lesznek a jövő szuperhatalmai, de az tény, hogy a lakosságuk JOGOSAN akar európai színvonalon élni....mert nekünk ha lehet, akkor nekik is.
De milyen ára lesz ennek??
Herman
2011.06.22 15:00:24
@Kulics:
és ez be fog következni...
egy tudós mondta, hogy hosszú távon a föld bolygó kényelmes, éhezés nélkülözés nélküli életvitelt csupán 2-3 milliárd emberig tud biztosítani...
Már most 7 milliárdan vagyunk.
Ébresztő! ezek a tények...
és ez be fog következni...
egy tudós mondta, hogy hosszú távon a föld bolygó kényelmes, éhezés nélkülözés nélküli életvitelt csupán 2-3 milliárd emberig tud biztosítani...
Már most 7 milliárdan vagyunk.
Ébresztő! ezek a tények...
Herman
2011.06.22 15:03:51
@newtehen:
majd meglátjuk.
Lesznek ottan gondok, az bizonyos...
De Európa jövőjét nagyban fogja befolyásolni mindaz, ami ott történik, meg a 3. világban...
Mert ha csak számszerileg nézzük is, ők vannak többen...és rohadtul éhesek...
Felzabálják majd a tartalékokat, akkor mi marad nekünk?
majd meglátjuk.
Lesznek ottan gondok, az bizonyos...
De Európa jövőjét nagyban fogja befolyásolni mindaz, ami ott történik, meg a 3. világban...
Mert ha csak számszerileg nézzük is, ők vannak többen...és rohadtul éhesek...
Felzabálják majd a tartalékokat, akkor mi marad nekünk?

Megelégelte a kormány, hogy egyre több, becslések szerint már közel harmincezer hazai autós próbál külföldi rendszámmal adót, bírságot elkerülni. Mai cikkünk blogposztja...
Herman
2011.06.15 12:43:53
@Shadowbull:
örülj neki, vazze. Csak vigyázz, nehogy egyszer a száguldozás közepette becsússz egy román kamion alá.
:D
örülj neki, vazze. Csak vigyázz, nehogy egyszer a száguldozás közepette becsússz egy román kamion alá.
:D
Herman
2011.06.15 16:01:56
@ommm:
Köszi. De a tények makacs dolgok. Aki megértette, az megértette, aki meg nem, az magáról állított ki (lelki) szegénységi bizonyítványt..
Köszi. De a tények makacs dolgok. Aki megértette, az megértette, aki meg nem, az magáról állított ki (lelki) szegénységi bizonyítványt..
Herman
2011.06.15 16:04:00
@Bathory:
Modern rabszolgaság....
Semmivel sem jobb rendszer, mint anno a hűbéruraknál...
jelen esetben a hűbérúr a multi, az alkalmazottak meg a zsellérek...
A történelem ismétli önmagát.
Modern rabszolgaság....
Semmivel sem jobb rendszer, mint anno a hűbéruraknál...
jelen esetben a hűbérúr a multi, az alkalmazottak meg a zsellérek...
A történelem ismétli önmagát.

Ön is ilyen képet lát maga előtt, ha egy modern, jól felszerelt szerelőműhelyre gondol? Nem? Pedig valahol ez a természetes – Koszticsák Szilárd képe megmutatja a motorkerékpár-szerelők utcáját az afganisztáni Baglán tartomány székhelye, Puli-Khumri külvárosában. Na,…..

2011. április 14. 12.00–14.00, Velodrom Millenáris, Budapest --- Jövő csütörtökön vegyen ki szabadságot! Jelentsen beteget! Lógjon el a tanításról, keressen helyettest – érjen rá valahogy! És kérje ki a gyereket is az iskolából, mert olyasmi történik majd itt,…..

Talán olvasták Alfám történetét, a csodaszép, minden porcikájában csábító, V6-os 166-os sztoriját. Lehet, azt is, hogyan sikerült visszaszereznem vételárát a morálisan kissé ingoványos neppertől. Nem kezdenék hosszú fejtegetésbe arról, miként és hogyan jutottam el…..
Herman
2011.04.04 09:20:58
@Shadowbull:
Mindegy milyen márka, ha nem volt kezelve..
Én meg láttam Audit, Bmw-t, Mercit is csúnya bőrrel, nem 10-en évest, hanem szinte újat..
Fentebb írta egyik kolléga, ha nem is havonta, de fél évente minimum kéne kezelni a bőrt! Új korától kezdve.
Egy minőségi átbőrözés meg egy vagyon, olcsóbb színazonos bontott hibátlan üléseket szerezni!
Mindegy milyen márka, ha nem volt kezelve..
Én meg láttam Audit, Bmw-t, Mercit is csúnya bőrrel, nem 10-en évest, hanem szinte újat..
Fentebb írta egyik kolléga, ha nem is havonta, de fél évente minimum kéne kezelni a bőrt! Új korától kezdve.
Egy minőségi átbőrözés meg egy vagyon, olcsóbb színazonos bontott hibátlan üléseket szerezni!
Herman
2011.04.04 18:08:21
@Burgermeister:
Jó állapotúnak látszik. Ennyi pénzért megéri.
De azt tudnod kell, hogy pl. egy első féktárcsacsere+betét nem áll meg 100.000 Ft alatt, ha minőségit veszel (pl. zimmerman, brembo!
Egy olajcsere+szűrő, + komplett vezérléscsere kb. 120.000 Ft. (nekem csak az olaj 20.000 Ft általában, mert csak a legjobbat teszem bele, a turbo miatt)
Vannak árak, de hát ez Volvo, nem Suzuki!
(példának okáért én amikor megvettem a C70-est, akkor 280.000 Ft ment rá, az első kötelező szervizre, csupán a kopó cserékre (komplett vezérlés alapból, első-hátsó fékek, olajcserék (összes, még váltóolaj is, + apróságok)
Úgyhogy ez egy luxuskocsi ami a szervizárakat illeti, azé nem a tesco gazdaságos kategória, arra számítani kell!
Jó állapotúnak látszik. Ennyi pénzért megéri.
De azt tudnod kell, hogy pl. egy első féktárcsacsere+betét nem áll meg 100.000 Ft alatt, ha minőségit veszel (pl. zimmerman, brembo!
Egy olajcsere+szűrő, + komplett vezérléscsere kb. 120.000 Ft. (nekem csak az olaj 20.000 Ft általában, mert csak a legjobbat teszem bele, a turbo miatt)
Vannak árak, de hát ez Volvo, nem Suzuki!
(példának okáért én amikor megvettem a C70-est, akkor 280.000 Ft ment rá, az első kötelező szervizre, csupán a kopó cserékre (komplett vezérlés alapból, első-hátsó fékek, olajcserék (összes, még váltóolaj is, + apróságok)
Úgyhogy ez egy luxuskocsi ami a szervizárakat illeti, azé nem a tesco gazdaságos kategória, arra számítani kell!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz