Adatok
illiana
0 bejegyzést írt és 57 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
A mindenért fizetett, végül semmit sem vett igénybe végtelen szomorúsága
2019.11.21 10:00:00
via GIPHY
Ezen a borongós novemberi csütörtökön olvasónk levele gondoskodik az elmélyülő letargiánkról. Vannak azok a történetek, amiknél nincs mit tenni. Hiába csinált mindent jól (jó, a bőrönd méret kicsit necc, de ezt meg ismerjük), hiába tett meg mindent, amit lehetett, végül ott áll egy halom…..
illiana
2019.11.23 13:58:01
Ezt nem tudom, de általában az outletekbe gyártott termék 2. kategória. Sokan ezt nem akarjak elhinni. Plusz Mo-on minden sokkal drágább, outletben se olcsóbb mint egy nêmet online shopból rendelve akció keretében.
illiana
2019.11.23 15:11:52
@ekat: de hogy ha nem polivalami akkor mi? A bőröndök többsége ami kemény mint műanyag, a textilből készült is valamilyen szintetikus anyag. Az alumium maradt csak, de azt inkább kulfoldrol lehet beszerezni és sokkal dragabb. Én kinéztem online, és megrendeltem. Lefoliazva érkezett semmi gond nem volt vele, mig az uzletben naponta leveszik, nyitják, görgetik, visszaemelik stb. Sokkal könnyebben karcolódhat. Online 14 napim van vissza kuldeni is, és a postakoltseg 7€.
illiana
2019.11.23 15:14:23
@ekat: igy más.
Andrea egy nagyon fontos kérdést feszeget és még a Homárt és a szakértőket is dicséri, gyakorlatilag ilyen egy tökéletes e-mail! Na de a lényeg: mi a helyzet a szállítási költségekkel?
Sok jó dolgot irtok, gratulálunk érte! Jók a szakértők is, ezért szeretnék kérdezni tőletek én is. Szerintem…..
illiana
2019.11.20 23:04:52
@GiaMarie: De egy online kártyás fizetéssel vannak adatok, esetleg az nem használható fel? Mondjuk ami 10.000 forint áfával terhelve az már euróban 33 euró maximum áfával, igy a valós költsége a terméknek gondolom 10 euró alatt lehet.
Ekkora összeggel tényleg nem érdemes szórakozni, gondolom a vásárlóközönség se a több diplomás marketinges osztályvezetők és ügyvédnők közül alakul ki. Mindebben egyetértek veled, az elöző hozzászólásomat is leszámítva.
Ekkora összeggel tényleg nem érdemes szórakozni, gondolom a vásárlóközönség se a több diplomás marketinges osztályvezetők és ügyvédnők közül alakul ki. Mindebben egyetértek veled, az elöző hozzászólásomat is leszámítva.
illiana
2019.11.21 10:25:25
@MAXVAL bircaman közíró: Igen, sajnos az elmúlt 30 év alatt se alakult ki egy bizonyos vásárlói és kereskedői kultúra, azért írom mind a kettőt mert sokszor mind a két féllel vannak problémák. Nagyon sokszor tapasztaltam éget verő bunkóságot kereskedők-vendéglátósok részéről. Talán a legérdekesebb tapasztalatom egy cipőbolthoz fűződik ahol kézzel készített lábbeliket csinálnak egyedi kérésre 6 számjegyes árban. Ott az eladó srác megjegyezte hogy túlságosan ormótlan a lábamon a cipő, nő létemre ilyen lábat, és inkább ne. De volt hogy az angol kockás márkbaboltba az Andrássyn nem szerettek volna kiszolgálni, mert nem úgy tűntem az egyszerű ruházatom miatt, mint aki képes több százezret kiadni bármire. Amiket itt írnak azok pedig a másik oldal, ahol olcsóbb termékeket árulnak, amiket ahogy tudjuk nem a nagy doktorok keresnek általában. Nem lennék kereskedő Magyarországon.
illiana
2019.11.21 10:29:08
@MAXVAL bircaman közíró: ezt a bizonyos társadalmi réteget az előző rendszer termelte ki. A felsoroltak egy értelmesebb általános iskolasnak is egyértelmű, de sok kispénzű annyira sza##ago, hogy bámit megtenne pár fillérért. Ez a kérdés gyökere, amin még egy pár évtized se fog változtatni.
Avagy így tömegközlekedj havi húszezerért. A duplán vett bérlet oka, hogy az automata az utas szerintem nem nyomtatott, de a gép mást mond. Volt már ilyen sztorink, ott még egy korrekt választ is találtok. Panaszosunknak egyébként egészen jó megoldási javaslatai lennének, de…..
Ugyan az akciós termékek általában gyorsan elfogynak, főleg ha olcsó eperről van szó, de mi van akkor, ha az akció csak az újságban létezik? Ha sosem volt olcsó eper? Vagy ha már egy ládával kiraktak, mehet a reklám? Nem gyanús ez?
Csak engem háborít fel teljes mértékben,…..
illiana
2019.06.08 21:03:59
Tékozló Homár
A MÁV szerint úgy mehetsz csak Pécelre, ha hamarabb jössz vissza, mint ahogy odamentél?
2019.05.13 09:11:11
A MÁV időkaput működtet Pécelen? Vagy inkább az automaták nincsenek felkészítve arra a helyzetre, hogy ha nem állítunk be kézzel intervallumot, akkor a 4 órás érvényesség egy retúr jegy esetében a visszaútra is a vásárlás pillanatától ketyegjen. Gyakorlott automatás vásárlók csak legyintenek, mi?…..
illiana
2019.05.13 16:20:06
@Keményen Trollkodó Kisember: Külföldön a görögöknél néhány vonalon ez a fajta rendszer van. Az automatánál vagy a jegypénztárnál kiválasztod az úticélod annak az arányában fizeted a viteldíjat majd kapsz egy jegyet ami egy pici kártya kb. mint a bkv vonaljegy csak keményebb papíron nyomják és a peronon elhelyezett gépen kilyukasztod ami rányomja a pontos időt és amikor befut felszállsz a vonatra. Visszaútra is válthatsz jegyet ott de majd utazás előtt lyukasztod. Senkit nem izgat mikor jösz majd vissza, a víteldíj azonos. Nincs visszaváltás. Teljesen egyszerű és logikus a rendszer.
"Az ülőfelület elvesztette tartását, a töltetanyag elvékonyodott. Ez okozza a huzat gyűrődését. A minőségellenőr megvizsgálta az áruházban kiállított darabot, amelyen hasonló elváltozások figyelhetők meg" - igen, oké, de talán egy 2 személyes háztartásban szolgáló kanapénak 1 év használat után nem…..
illiana
2019.04.12 21:19:04
Az alábbi történetben olvasónk is elismeri, hogy fia hibázott: nem ellenőrizte a benzinkúton váltott megyematricáit, és az is értjük, hogy a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató a mi érdekünkből és azért van, hogy behajtsa mindenkin az autópálya használati díjat, mégis nehéz nem úgy értelmezni a…..
illiana
2019.01.28 14:41:50
@Nancsibacsi: Tulajdonképpen fizetett ő csak a kutas alkalmazott hibázott. Ha korrektek lennének elengednek a büntetést mivel fizetett a használatért összeségében nem sunyi módon matrica nélkül hajtott fel.
Ha 3 fajta kiflit veszek a sparban: egy magvast, egy hagyományos fehéret és egy teljes kiőrlésű barnát és a pénztáros kettő magvasat és egy fehéret üt be nem én vagyok a tolvaj aki megkárosítja a boltot.
Ha 3 fajta kiflit veszek a sparban: egy magvast, egy hagyományos fehéret és egy teljes kiőrlésű barnát és a pénztáros kettő magvasat és egy fehéret üt be nem én vagyok a tolvaj aki megkárosítja a boltot.
Tékozló Homár
Az Applenek fogalma sincs az egészről, az Istyle szerint a call center sokszor mond hülyeséget, az Aegon nem fizet - a vevőnek vajon mennyire érte meg ez a biztosítás?
2019.01.25 14:17:50
Aki kötött már életében biztosítást, annak tutira van biztosítós sztorija is azzal a konklúzióval, hogy "csak addig vagy fontos, amíg megkötöd, aztán fizetsz évekig, és ha beüt a menkű, csak a kibúvókat keresik." Mindez a másik oldalról úgy néz ki, hogy "a biztosító nem jótékonysági szervezet, hanem…..
illiana
2019.01.27 13:04:07
@Kolompár Magneto: Lehet venni Rolexet másodkézből olcsóbban de én nem azonsitnám egy Iphonenal aminek maximum 4-5 év a szolgálati ideje jobb esetben. A 90 évek vége fele a mobiltelefon 100 ezerbe került ami akkor hatalmas összegnek számított, feltételezem Bécsben akár egy Rolex is kijött volna ebből az összegből. Ma egy ilyen mobil muzeális értékkel bír, mig a Rolex egy kis szervíz után mükődőképes. Van aki évtizedekre vásárol Rolexet vagy Omegat míg az IPhone napi használati cikk.
illiana
2019.01.27 13:12:37
@tildy[UK]: Uk-ban egy IPhone nem luxuscikk még az indiai/pakisztáni bevándorlók is megtehetik hogy a legújabb modelleket vásárolják meg. Magyarországon luxuscikk, társadalmi státuszt meghatározó fogyasztási cikk.
Jó telefon az IPhone csak az ára magas a magyar bérekhez. Általánosságban elmondható hogy ahol alacsony az életszínvonal ott az emberek leleményesege se ismer határokat , ha mindenkinek fizetne a biztosító laza feltételek mellett akkor régen csődöt jelentett volna. A fejlett országokban más a helyzet.
Jó telefon az IPhone csak az ára magas a magyar bérekhez. Általánosságban elmondható hogy ahol alacsony az életszínvonal ott az emberek leleményesege se ismer határokat , ha mindenkinek fizetne a biztosító laza feltételek mellett akkor régen csődöt jelentett volna. A fejlett országokban más a helyzet.
illiana
2019.01.27 13:16:04
@dedunoka: Gondolj bele mekkora a profitjuk a semmiért cserébe. Nem hülyék elveszíteni a fizető ügyfélt. Ha pedig fizetni kell, húzzák a szájukat rendesen.
Tékozló Homár
A lépcsőházig vitte csak a kiszállított árut az Auchan öntudatos futára
2019.01.23 11:33:11
Az online bevásárlás az egyik legnagyobb vívmány a konzumálás történetében. Nincs tülekedés, nincs hétvégi feszkó, nincs impulzusvásárlás és ráadásul a cipekedést is meg lehet úszni, ami ugye egy család havi bevásárlásánál már jelentős anyagmozgatással járó feladat. Ha utóbbi nem része egyes…..
illiana
2019.01.23 21:49:56
@csulla: Mindig is voltak ilyen nők. Van aki pénzért szül, van aki a gazdag férjét akarja megtartani a gyerekkel de közben nyűg neki. De ha ezeket a nőket kiállítanád a sarokra csak az első kliensig húznák a szájukat..
illiana
2019.01.23 22:44:24
@élhetetlen: Gratulálok ha ennyi jött le neked.
illiana
2019.01.23 22:47:44
@WLaci: Remélem nem az a Laci vagy aki a cigibizniszben gazdagodott meg az utóbbi pár évben. Vicces ám ez a prolizás.. Jók azok a prolik ha dolgozni kell és cipelni..
via GIPHY
Eddig főleg a Digi Homár-portfóliójában voltak ilyen komikus elemekben és ismétléses humorban gazdag történetek, de úgy tűnik, az eddig főleg számlázásos vagy szerződéses sztorikban erős UPC-nél is csikorognak a fogaskerekek.
Tisztelt Homár Blog!
Küldök egy szaftos sztorit a UPC…..
Tékozló Homár
"A legfontosabb teendő ilyenkor, hogy soha többé nem fizetsz a weboldalon kártyával'
2019.01.04 10:06:00
Manapság, amikor egy fogyasztói sérelem akár órák alatt is körbefuthat a facebookon, az ügyfélszolgálatok szerepe alaposan megnőtt. A legnagyobb gondossággal üzemeltetett cégeknél is előfordulhatnak ugyanis hibás áruk, technikai gebaszok vagy nehéz időszakban lévő pincérek, de…..
Tékozló Homár
Káromkodáson kívül mit tehetünk, ha sérülten érkezik meg a csomagunk?
2018.12.12 11:25:00
A csomagküldési malőrök aranyfokozatú eleme a sérült csomagok esete. Az, hogy egy küldemény épségben érkezik-e meg, sok mindenen múlik. Ezek egy részére nincs ráhatásunk, amire viszont feladóként van, az a csomagolás. A pakkban lapuló holmi épségét és a címzett…..
Bár jó ideje élünk a permanens akciók, leárazások, kuponos hétvégék, szezoneleji- és végi sale-k világában, a lakosság egy részére továbbra is mágikus vonzerővel bírnak a figyelemfelkeltő táblák, áthúzott árak és minuszolt százalékok, amik sajnos sokszor csak mézesmadzagok. Nincs jobb tanácsunk:…..
illiana
2018.12.05 14:26:16
@halaloszto: Nem a középosztály a gond. Vannak akik megtehetik és megengedhetik maguknak. Engem a kiszolgálás és a stílusok ami zavar.
Azt hiszed, egyszerű és egyértelmű válaszod van a címbeli kérdésre? Az lehet! De, hogy nem egyezik a megoldásod a Magyar Postáéval, az is biztosnak tűnik az alábbi sztori alapján. Hacsak nem mégis a cég érvelése sántít valahol, ugye.
Nem friss sztori, de vicces. Rövid leszek.
Egy találós…..
Régóta tudjuk, hogy a fapados légitársaságok végtelen kreativitással találnak újabb és újabb lehetőségeket arra, hogy pénzt húzzanak le az utasoktól. Ezek sorába remekül illeszkedik a Wizz Air újítása: a reptéren vásárolható check-in előremenős jegy, amiben persze nem a pénzért gyorsabb sorba…..
illiana
2018.11.14 21:33:01
@nyúúúlacska: ez pontosan igy van. Régen nem mindenkinek volt lehetősége repülőre ülni igy az utazóközönség is válogatott volt. Ma ezt a felsokategorias járatokon lehet már csak tapasztalni. Ma már a fapados olyan mint a hármas metro utazóközönség délután.
Tékozló Homár
Aki a német központtal levelezget, annak nincs meghosszabított garancia!
2018.10.01 10:37:26
Régi, jónevű cipőmárka a Birkenstock, a német megbízhatóság és minőség lábon hordott attribútuma, amely valami elképesztő csoda folytán az utóbbi évek egyik divatikonjává is avanzsált. Ehhez biztosan kevés volt a kényelem és tartósság, ugyanis a kissé bumpszli, parafatalpú lábbeli pár évvel…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz