Adatok
Negatív visszacsatolás
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
"Mondom mi? A termék a hibás, nem a vásárlás!" - Auchan Savoya parki történetek 2.
2018.06.11 12:08:55
"Az Auchan Retail Magyarország számára kiemelten fontos vásárlói elégedettsége, ezért is nagyon sajnáljuk az itt leírt esetet. A történteket kivizsgáljuk, és mindent elkövetünk annak érdekében, hogy többek közt vevőszolgálati folyamataink fejlesztésével hasonlóak ne történhessenek a jövőben." -…..
Negatív visszacsatolás
2018.09.11 16:49:39
@Denton85: A vevőszolgálatos, kereskedő stb. köteles ott a helyszínen megálapítani a termék hibáját és azt cserélni vagy a vételárat visszafizetni. Ha pont ugyanolyan nincs az üzletben még a más márkás azonos műszaki tartalommal bíró készüléket sem vagy köteles elfogadni ha az nem ugyanolyan mint amit te megvásároltál. Nem hivatkozhat arra, hogy itt nem tudjuk kiprobálni vagy nincs megfelelő szakember eldönteni a hiba megállapítására.
Tékozló Homár
A Media Markt szerint "jó tanulópénz" a semmire se jó termék a csalódott vásárlónak
2018.09.07 14:54:30
Vacak kacatot árulni, aztán vállat vonni, hogy "jó tanulópénz volt" - hááát nem épp elsőosztályú eljárás, pláne, ha egy akkora cég mutatja be, mint a Media Markt, ahova az ember többek közt azért is megy kínai webshop és a sarki 1eurós helyett, mert bízik abban, hogy amit árulnak, az ha olcsóbb is,…..
Negatív visszacsatolás
2018.09.11 15:25:08
@Zuzer78: Hát az lehet. Vagy a kis hölgy megtalálta a régit és azt hitték ez kölcsönző!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz