Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Workforce

18 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Beköszöntött az ősz, kezdetét vette az iskola, óvoda, egyes szülők legnagyobb örömére, mások bánatára. Munkáltatóként mit tehetünk, hogy megkönnyítsük az ovi/suli kezdést kisgyermekes munkavállalóink számára? Legyünk rugalmasak, amennyire csak lehetünk! Tanévnyitók, szülői értekezletek. Egy…..
Az Instagram, mint márkaépítési eszköz Az Instagram vitathatatlanul a Z generáció első számú közösségi platformjává nőtte ki magát, azonban téves lenne azt állítani, hogy az idősebb generációk tagjai nem élnek a felület nyújtotta lehetőségekkel. Nem is gondolnánk, milyen sokan használják az…..
Beköszöntött a forró nyár, a hőmérséklet gyakran elviselhetetlenül melegnek tűnik. Ilyenkor az embernek legtöbbször szinte semmihez nincs kedve, így a munkahely gondolata is sokszor kellemetlen grimaszt varázsolhat az arcunkra. Munkáltatóként mit tehetünk, hogy a nyári kánikulában a lehető legjobb…..
Lehetne akár egy újabb számítógépes őrület neve is, de valójában a hazai munkaerő piac és generációs problémakör egyik hasonlata. Mivel elég sok helyen foglalkozunk munkáltatói márkaépítéssel, így gyakran találkozunk az „X” és a „Z” generáció közös munka végzésével kapcsolatos problémákkal, meg…..
Egymilliárd euró felett jár a leégett Notre-Dame újjáépítésére összegyűlt pénzösszeg, és messze még a vége a felajánlásoknak. Világszinten értékes műremekről, katolikus szimbólumról van szó, ezért nincs ember, aki ne kapta volna fel a fejét a szomorú hírre, főleg itt, Európában. Az első támogatási…..
Legutóbb a családbarát munkahely fogalmával ismerkedtünk egy kicsit közelebbről, most pedig górcső alá veszünk egy más szempontból baráti megközelítést. Magyarországon is egyre elterjedtebbé vált az állatbarát munkahely kifejezés. Zömmel lepik el a közösségi média felületeit a posztok „irodakutya”…..
Kifejezetten elterjedté vált napjainkban a „családbarát” kifejezés. Mindenki előszeretettel használja ezt a szépen csengő szófordulatot: bevásárlóközpontok, bankok, szállodák, cégek. Számos vállalat tolja az arcunkba álláshirdetéseiben, illetve alkalmazza brandépítés során, hiszen egyszerű simán…..
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy munkáltató, aki… Így kezdődne egy mese egy olyan munkáltatóról, aki tényleg szeretne munkáltatói márkát építeni. De vajon ez csak egy mese, vagy valóban komolyan foglalkoznak munkáltatók a márkaépítéssel? Amikor elindítottuk blogunkat, született egy…..
Véleménye mindenkinek van, legyen szó akár munkáltatóról, akár munkavállalóról. Mik a megfelelő módszerek és felületek, hogy hangot adjunk ezeknek? A pozitív és negatív észrevétel egyformán fontos, vagy valamelyiket célszerű magasabb szintre emelni? Ne legyünk közhelyesek Munkáltatóként oda kell…..
Ördögtől való dolog nemet mondani, vagy tökéletesen rendben van? Életünk minden területén aktuális kérdés, hogy kinek, mikor, hogyan, milyen formában mondhatunk nemet, illetve mondhatunk-e egyáltalán. Kiemelten kényes téma ez munkahelyünkön, akár feletteseinkkel, akár munkavállalóinkkal, akár…..
Sokaknak borsódzik a háta, ha meghallja a gyakornok kifejezést, legyen szó akár munkáltatóról, akár munkavállalóról. Miért festünk egyből negatív képet erről, illetve miért kelt szinte azonnal rossz érzést az emberben? Tulajdonképpen megéri gyakornokot alkalmazni, vagy túl sok buktatóval jár?…..
Régóta nem újdonság már a munkaerőért folyó ádáz harc egyes szakmákban, ágazatokban, de a hiányt egyre több tényező változása, bekerülése is nehezíti, különösen a kékgalléros munkavállalók körében. Mik is ezek, s hogyan, hol jelentkezhetnek, mihez kezdjünk velük? Az elmúlt évek munkaerő piaci…..
December végére mindenki fokozottan ünnepi hangulatba kerül, kortól, nemtől, beosztástól függetlenül. Vajon a karácsonyra készülődés milyen mértékben befolyásolhatja a munkáltatói márka megítélését? Employer branding tevékenységekre is lehet hatással az ünnepi forgatag? Természetesen igen. El is…..
Hogyan működik az employer branding azokban a szakmákban, ahol a legégetőbb a munkaerőhiány? Egyáltalán a “kék galléros” munkavállalókat motiválja a munkáltatói márka? Korábbi blogbejegyzésünkben szélesebb spektrumban írtunk a motivációról. Most az Employer Branding (EB), mint az elköteleződést…..
Az elmúlt hetekben szokásokhoz híven lezajlott az őszi HVG és Műegyetemi állásbörze, mi pedig fogtuk magunkat, és ellátogattunk mindkettőre! Korábban is írtunk már a kiállítók szerintünk leggyakrabban elkövetett hibáiról, employer branding tippeket adtunk, hogy mivel a legcélszerűbb megragadni a…..
Bizonyos élethelyzetekben már állandósult magatartásnak minősül, hogy itatjuk az egereket, mint például ballagások, esküvők, szakítások, temetések. Arra viszont sehol nem készítenek fel bennünket, mi a teendő, ha munkahelyünkön törik el a mécses. A sírás manapság az intimitás szerves részévé vált.…..
Számos olyan belső kommunikációs, gamification alapú, szervezeti működést és kultúrát támogató platform van jelen a hazai piacon, amelynek segítségével a munkavállalók visszajelzést adhatnak és kaphatnak munkahelyükön. Ezen programok egyúttal kiváló eszközként szolgálnak ahhoz, hogy a vállalatok…..
Az emberi szükségletek hierarchiája, a Maslow-piramis belső motivációnk eredetét hivatott ábrázolni. Mindennapi igényeink talán nincsenek közvetlen párhuzamban munkahelyi szükségleteinkkel, ennek ellenére erős kapcsolat van a kettő között. Nem véletlen, hogy a piramis első, legfontosabb eleme a…..