Regisztráció Blogot indítok
Adatok
K.Klarissza

30 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Klear adatelemző vállalat új jelentést készített az Instagramon jelenlévő influencer marketing helyzetéről - mindezt több, mint hárommillió szponzorált poszt elemzésével. Az adatok azt mutatják, hogy az influencer marketing valóban növekszik. Az elemzés szerint az #ad (#hirdetés) hashtag-et…..
Nem árulunk el vele nagy titkot, ha azt mondjuk, az aktív megjelenés a közösségi média platformokon nagy előnyöket hozhat minden vállalkozás számára. Nagyon sokan viszont csak hirdetési helyként használják, holott ezen túlmenően kiváló csatornát jelenthet a vendégekkel való kapcsolattartásra…..
A közösségi média jövőjének előrejelzése nem túl könnyű feladat, hiszen ez az ágazat szinte naponta változik, új eszközök és segédprogramok kerülnek bevezetésre - további lehetőségeket kínálva az online marketing teljesítményének összekapcsolására, nyomon követésére és maximalizálására. Viszont azon…..
Gyakran felmerül a kérdés, hogy mi a helyes protokoll a hangulatjelek használata esetében, amikor online tartalmat készítünk. A hangulatjelek használatának köszönhetően a tartalommarketing sokkal kifejezőbbé és személyesebbé válhat. Számos hangulatjel teszi az ügyfelet boldogabbá, és persze…..
A TikTok 2017. szeptemberében indult világhódító útjára, azóta pedig már a Snapchat kulcsfontosságú riválisának tekintik. A TikTok jelenleg a legtöbbször letöltött alkalmazás A TikTok népszerűsége elindítása óta hihetetlen ütemben növekszik. 2018. októberében ez volt az Apple áruházban a…..
A közösségi médiának sok előnye van: egy olyan hely, ahol tudjuk tartani a kapcsolatot a barátainkkal, terveket készíthetünk és különböző eseményekről hallhatunk. Ugyanakkor stressz és szorongás forrásává is válhat. Íme néhány tipp, amivel elkerülhetjük a közösségi média árnyoldalát: Ellenőrizd a…..
A legjobb chatbotok egyáltalán nem tűnnek robotoknak - bár azok, mégis nagyon élethűek. Felmerülhet a kérdés, hogyan lehet létrehozni egy technológia-alapú robotot, amely úgy kommunikál ügyfeleiddel, mint egy ember? Könnyen! :) Ha egy kis megismeréssel, humorral és empátiával látjuk el a botunkat,…..
Mint cégtulajdonos nyilván szeretnéd ellenőrizni a vállalkozásod mindennapi folyamatait. Óriási segítség, ha olyan alkalmazottakkal dolgozol együtt, akik tisztában vannak a közösségi média stratégiákkal, rendszeresen töltenek néhány órát ötleteléssel a következő marketing kampányra, illetve,  ha…..
Miért szeretjük a chatbotokat? Mert nagyon kényelmes a használatuk. Megkérhetjük Siri-t, hogy válaszolja meg a kérdéseinket, vagy játsszon le egy zenét, útmutatásokat kérhetünk a Google-tól, vagy felhívhatunk bárkit, aki szerepel a névjegyzékünkben.Ezek mind példák a chatbotok működésére. Olyan…..
Ha GDPR-ról (általános adatvédelmi rendelet) van szó, az ügyfelek adatait kezelő cégek esetében számtalan kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogyan lehetne a vállalkozások technológiai aspektusait jobban megfeleltetni a GDPR-nak. Ha chatbotot használsz céged értékesítési és marketing…..
Sokan félnek teljesen automatizálni a felhasználók számára küldött üzeneteket, és lássuk be, hiába a modern technológia, adódnak olyan helyzetek, amikor manuálisan, nekünk kell kezünkbe venni az írányítást. Mi lehet ilyenkor a megoldás? Semmiképpen sem az, hogy búcsút intünk a chatbot általi csodás…..
A Facebook Messenger Chatbot marketing stratégiája lehetővé teszi az ügyfeleid számára, hogy kapcsolatba lépjenek veled, megismerhessék a cégedet, és azt, hogy végül ügyfeleiddé válhassanak. Ahhoz azonban, hogy megértsük ennek működését, először is tisztázzuk, mi is az a marketingcsatorna. A…..
A 2019-es év félidejében számos vállalat újraértékeli az előző hónapok tapasztalatai alapján a stratégiai döntéseit. Ezeket a döntéseket erőteljesen befolyásolják a technológiák trendjeinek előrejelzései. A mesterséges intelligencia és az általa lehetővé tett automatizálás rengeteg vállalkozás…..
A közösségi média az ügyfélkapcsolatok kiépítésében kulcsfontosságú szerepet tölt be. Ha helyesen használjuk, a közösségi csatornákban sokkal több rejlik, mint hogy megválaszoljuk ügyfeleink üzeneteit, hiszen általuk tartós kapcsolatokat és márkahűséget tudunk…..
Ebben a cikkben vezető Facebook Messenger marketingszakértők legjobb tippjeit szeretnénk Veled megosztani, mely segíteni fog abban, hogy kihasználd a chatbotban rejlő lehetőségeket. Alakíts ki egy karaktert a Messenger botnak 2019-ben a Messenger botok fénykorukat élik, nincs…..
Minden bizonyíték, ami céged hitelességéről ad tanúbizonyságot, hatalmas érzelmeket vált ki ügyfeleidből. Ezek az érzelmek pedig jelentősen befolyásolják potenciális ügyfeleid reakcióit a termékeidre, szolgáltatásaidra. Éppen ezért most megosztunk veled néhány tippet arra vonatkozóan, hogy tudod…..
A mai vállalkozói piacon félreértés van azon a téren, hogy a közösségi médiában való jelenlét biztos módja az ügyfelek megszerzésének. Ez sajnos nem teljesen. Igaz, hogy a weben és a közösségi médián keresztül jelenősen növelheted a forgalmat, de tudnod kell, hogy hogyan alkalmazd ezeket a…..
Izgalmas hírek? Élő sportesemények? Mindezt valós időben kínálhatod Facebook közönségednek akkor is, ha előre felvett anyagról van szó! Ellentmondásnak tűnik? Meglehet, de erre kínál tökéletes megoldást a Watch Party! Mi is az a Watch Party? A Watch Party egy olyan posztolási…..
Van már chatbotod? Vagy csak még a gondolata fogalmazódott meg benned? Most összegyűjtöttük, milyen trendeket várhatunk 2019-ben a chatbotok és a mesterséges intelligencia területén! 1. A chatbotok nagyobb és széleskörű elfogadása A botok alkalmazása 2019-ben sokkal szélesebb körűvé válik. Az…..
Mi a közös a pszichológiában és a közösségi médiában? Sokkal több, mint gondolnád! Hiszed vagy sem, nagyon sok tudományos oka van annak, hogy az emberek milyen tartalmakat szeretnek, mit osztanak meg, milyen posztok alá kommentelnek, mire kattintanak, és milyen tényezők hatására vásárolnak…..
Mi a közös a pszichológiában és a közösségi médiában? Sokkal több, mint gondolnád! Hiszed vagy sem, nagyon sok tudományos oka van annak, hogy az emberek milyen tartalmakat szeretnek, mit osztanak meg, milyen posztok alá kommentelnek, mire kattintanak, és milyen tényezők hatására vásárolnak…..
A közelmúltban a „Ten Year Challenge” nevű mém vírusosan kezdett el terjedni a Facebookon és az Instagramon. A kihívás részeként a felhasználókat arra kérték fel, hogy egy aktuális és egy tíz évvel ezelőtti fotójukat tegyék egymás mellé. Több mint 5 millió ember vett részt a kihívásban, beleértve…..
Korábban írtunk már róla, hogy miért jobb a chatbot, mint az e-mail, vagy hogy lehet egy jó chatbot-alapot készíteni, amiről itt olvashattok. Most viszont azt szeretnénk megmutatni, hogy hogyan tudjuk chatbotunkat még személyesebbé tenni. Chatbot és chatbot között órási…..
Vannak platformok, ahol elárasztják vele a követőket, máshol félnek a használatától. Igen, ez a #hashtag! Annak ellenére, hogy a hashtagek a Facebook-on már 2015 óta jelen vannak, kezdetben nem örvendtek nagy népszerűségnek, sőt sokan a mai napig egyáltalán nem alkalmazzák…..
A Facebookon a közönség elérésének legjobb módszerei az adatok tanulmányozása, a folyamatos kísérletezés, a nyitottság a tanuláshoz és a növekedési gondolkodásmód kialakítása. Ennek tükrében a Buffer Social és a BuzzSumo összefogott, hogy elemezzen több, mint 43 millió Facebook posztot, melyek a…..