Regisztráció Blogot indítok
Adatok
K.Klarissza

154 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az organikus közösségépítés kulcsfontosságú 2024-ben, mert segít megtalálni az igazi rajongóidat. Azok az emberek, akik valódi érdeklődésből vagy szenvedélyből követik a márkádat, hűséges közösséggé és vásárlóvá válnak.  Ehhez azonban fontos a megfelelő stratégia, amit az alábbi cikkben hat ponton…..
Ha vállalkozásod a leadek generálásán múlik, akkor bizony nagy konverziós tölcsérre van szükséged. Valójában azonban minden vállalkozásnak van értékesítési csatornája, akár felismeri, akár nem.  Ebben a cikkben a hatékony potenciális ügyfelek generálásának 3 fázisát mutatjuk meg. 1. fázis:…..
A különböző vizuális hátterektől kezdve a bejegyzések kommunikációs stílusának tesztelésén át, a generatív mesterséges intelligencia többféle módot kínál a marketing funkciók optimalizálására. Tetszik vagy sem, az AI egyre jobban a mindennapi életünk részévé válik, így fontos, hogy megtanuljuk…..
Naprakész vagy az Instagram változásaival kapcsolatban? Kíváncsi vagy, mely Instagram frissítések várhatóak? Ebben a cikkben megvizsgáljuk azokat az Instagram módosításokat, amelyek hatással vannak a marketingedre. 1. Instagram történetek Az Instagram jelenleg egy új együttműködési funkciót…..
Egy korábbi blogcikkünkben már kifejtettük, hogy mi is pontosan a tartalomnaptár és milyen előnyei vannak. Ha nem olvastad még, kattints ide! A tartalomnaptár létrehozása a vállalat céljaitól és tartalmi igényeitől függően változik. Elemezni kell a célközönséget és a piacot, ötleteket kell gyűjteni…..
A TikTok néhány új változást alkalmaz az uniós felhasználók számára, összhangban az EU digitális szolgáltatásokról szóló törvényével, amely új működési feltételeket ír elő a digitális platformok számára a felhasználók adatainak nagyobb védelme érdekében. A változtatások pedig jelentősen…..
Természetesen az Instagram célja, hogy segítsen még jobb és minőségibb Reels videók létrehozásában, hiszen így tudja a felhasználókat is a platformon tartani. Most például teszi ezt azáltal, hogy megkönnyíti a nagy teljesítményű, rövid formátumú videókon alapuló sablonok felfedezését és…..
Az Instagram hashtagek használata továbbra is az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy több figyelmet és elköteleződést érj el a platformon. Előző cikkünkben kifejtettük, hogyan működnek az Instagram hashtagek, milyen előnyeik vannak, melyek a legnépszerűbb hashtagek jelenleg és azt is megnéztük,…..
Az Instagram hashtagek használata továbbra is az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy több figyelmet és elköteleződést érj el a platformon Hány hashtaget érdemes vajon használni? Melyek a hashtagek különböző típusai? Milyen trendek vannak jelenleg? A feliratokban vagy a kommentekben…..
Mivel a Meta úgy tűnik, gyorsan és jól igazodik a generatív mesterséges intelligenciához, új hirdetési eszközök sorát építi ki, amelyek segítenek finomítani a mesterséges intelligencia lehetőségeit, beleértve az új, beépített generatív eszközöket a hirdetéseknél. Május közepén a Meta már ismertette…..
Jelenleg a Reels videók tarolnak az Instagram és a Facebook felületein. A Meta ezt a szép növekedést ki is használta és rögtön több újítással is jelentkezett a Reels videók területén. A Meta egyszerűsített visszacsatolásvezérlési opciókat ad a Reels videókhoz, így jelezhetjük, hogy miből szeretnénk…..
Mivel több mint félmilliárd felhasználó nézi naponta az Instagram történeteket, érdemes hatékony marketingstratégiát építeni rá. Ebben a cikkben megmutatjuk az öt legjobb módszert az elköteleződés és a történetek nézettségének növelésére. 1. tipp: Matrica használata Az egyik leggyorsabb módja a…..
A Reuters Intézet közzétette éves áttekintési statisztikáját a hírfogyasztási trendekről, amelyek sok tekintetben tükrözik az általános online használati szokásokat. A jelentés érdekes megfigyeléseket tartalmaz mindazok számára, akik vállalkozóként napi szinten használják a közösségi médiát. A…..
Az influencer marketing nagyon divatos szó manapaság. Már nem korlátozódik néhány vállalkozásra vagy ügynökségre, hanem standard marketingtechnikává vált. Ennek eredményeként szinte minden jelentős iparágban megszaporodtak az influencerek és a márkák minden eddiginél jobban alkalmazzák az influencer…..
A kínai tulajdonú közösségi média alkalmazást, a TikTok-ot betilthatják az Egyesült Államokban, miután egy kétpárti szenátori csoport új törvényjavaslatot terjeszt elő. Az információs és kommunikációs technológiát veszélyeztető biztonsági fenyegetések megjelenésének korlátozásáról szóló törvény…..
Az Instagram két új hirdetési lehetőséget vezet be. Az egyik az emlékeztető hirdetések, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy feliratkozhassanak esemény-figyelmeztetésekre. A másik pedig a keresési eredményekben megjelenő hirdetések, amelyek még inkább elősegítik a felhasználókkal…..
Tény, hogy a Z generáció sok időt tölt online, vásárlóerejük pedig egyre csak erősödik. A Morning Consul a közelmúltban végzett egy felmérést, hogy többet megtudjon a Z generáció közösségi média használatáról. Hol tölti online idejét a Z generáció? Mennyi időt tölt a Z generáció a közösségi…..
 Ha javítani szeretnénk profilunk Instagram helyezését, a legjobb, amit tehetünk, ha minél több interakciót (lájkolást, megjegyzést, mentést és kattintást) hajtunk végre. Ebben a cikkben mutatunk hat módszert, mellyel növelhetjük profilunk és bejegyzéseink rangsorolását az Instagramon, ami…..
Az Instagram folyamatosan módosítja az algoritmusokat, hogy a legjobb élményt nyújthassa az alkalmazások felhasználóinak szerte a világon. A blogcikk első részében végig mentünk azokon a változásokon, melyek 2022-ben történtek az Instagram algoritmusával, majd megnéztük, hogyan működik az…..
A tinédzserek és a gyerekek mostani generációja úgy nőtt fel, hogy a közösségi média könnyen elérhető számukra. Sajnos, mivel sokkal nagyobb arányban használják, mint az előző generációk, a függőség kialakulása is egyre nőtt. Az alábbi cikkben megvizsgáljuk a közösségi média tinédzserekre…..
A cikk első részében áttekintettük az együttműködési hirdetéseket és megnéztük, hogyan használják a különféle márkák és hogyan működnek együtt a dinamikus és az együttműködési hirdetések. Ha lemaradtál róla, katt ide! Ebben a cikkben áttekintjük az együttműködésen alapuló hirdetések funkcióját és…..
Kíváncsi vagy arra, hogyan készíthetsz hatékony videós tartalmakat az Instagram, TikTok, YouTube és más közösségi média platformok számára? Ebből a cikkből megtudhatod, hogyan hozhatsz létre marketingcélokat szolgáló videótartalom stratégiát. Elő a videós tartalmakkal! Jelenleg a videós tartalmak…..
Ebben a cikkben áttekintjük az együttműködési hirdetéseket és megnézzük, hogyan használják a különféle márkák. Továbbá azt is megtudhatod, hogyan működnek együtt a dinamikus és az együttműködési hirdetések. Együttműködési hirdetések Ez a hirdetési forma tulajdonképpen lehetővé teszi a márkák…..
Az influenszer marketing az elmúlt években már a mindennapjaink részévé vált, mégis az érintettek egy része nincs tisztában a működésükre irányadó jogi környezettel. Legyél akár influenszer, akár ügynökség, ezekkel a jogi információkkal mindenképp tisztában kell lenned! Mit csinál egy…..
Bizonyára Te is szeretnéd, hogy vállalkozásod és termékeid több érdeklődő elé kerüljenek az ünnepi szezonban. Az új követők szerzésétől a szezonális különlegességek tudatosításáig az ajándékok rengeteg lehetőséget kínálnak marketingcéljaink eléréséhez. Fontos azonban, hogy mindezt tudatosan és…..