Regisztráció Blogot indítok
Adatok
FairyGarden

69 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hol is kezdjem... Lássuk csak... Talán három évvel ezelőtt illene, amikor a tavaszi szünetet ágyban voltam kénytelen tölteni. Szédültem még ülve is, amire mindenki azt mondta, hogy a frontoktól lehet (akkor épp nagyon szeles volt az időjárás). A háziorvosom azonban kevéssé volt derűlátó, így…..
Kedves 5. osztály, a mai órán két nagyon furcsa, de nagyon látványos eredményt adó technikával fogunk találkozni. Festékkel fogunk dolgozni ma, de teljesen más módon, mint ahogy eddig szoktunk! A következő technikákhoz temperát javasolok, vízfestékkel nem lenne elég intenzív a színe. Mielőtt…..
Kedves 8. osztály, a mai óránk tananyaga: az op-art művészet. Mielőtt a feladathoz hozzáfognátok, olvassátok el a tudni valókat erről a különleges stílusról! Az op-artról röviden Nem túl meglepő, ha azt mondjuk, a festészet a látáson keresztül próbál meg hatni ránk. Az op-art viszont illúzióval…..
Kedves 6. osztályosok, a mai alkalommal egy nekünk már teljesen természetes jelenséggel fogunk foglalkozni: a reklámmal. Kérlek benneteket, hogy mielőtt a feladathoz látnátok, olvassátok el a reklámok jellemzőit. A reklám a hírcsere egy formája, rendszerint egy bizonyos termék vagy szolgáltatás…..
Kedves 7. osztályosok, a mai órán egy nagyon színes, látványos művészeti ággal fogunk foglalkozni. Ez a street art. Első körben olvassatok kicsit erről, majd lejjebb megtaláljátok a feladatot is! A street art fogalma, története A street art, avagy utcaművészet klasszikus városi jelenség, amely…..
Kedves 5. osztály, a mai alkalommal egy különleges és bonyolultnak tűnő, ám mégis nagyon egyszerű technikával ismerkedünk meg. Ez a Zentangle technika. Mit jelent a szó, hogy Zentangle? Bontsuk fel elemeire, hogy megértsük:- Zen: A szó Indiából származik, jelentése “belső koncentrálás”,…..
Kedves 8. osztály! A mai feladatunk meglehetősen rendhagyó lesz, de bízom benne, hogy tetszeni fog nektek is! :) Olyan kreatív megoldásokat várok tőletek, amelyeken látszik, hogy gondolkodtatok a megvalósításán, de közben jól is éreztétek magatokat.  A feladat az lesz, hogy híres festményeket…..
Kedves 6. osztály! A mai napon a képregények világában fogunk tenni egy kirándulást.  Ezt a dolgot mindannyian ismerjük, szerintem mindenki olvasott már képregényt. No de hogy készül? Képről képre természetesen. ;) Mi szükséges hozzá? - kreativitás- ötletek- minimum 1 főhős- a történet- és…..
Kedves 7. osztály! A mai órán enteriőrtervezés a feladatunk. Ismét egy furcsa, francia eredetű szó... De vajon mit jelenthet? Az enteriőr jelentése: építmények belső tere, helyisége és annak berendezései. Azt már tanultuk, hogy minden korban más volt a divat - és ez természetesen a bútorokra is…..
Kedves 5. osztály! Elérkeztünk egy olyan témához, amellyel már találkoztunk év elején: a színekkel fogunk foglalkozni. Felteszek most néhány kérdést, hogy felelevenítsük a színkeverésről tanultakat! (A válaszok a füzetedben vannak.)Melyek a főszínek? (vörös, citrom, kék)Ezekből milyen színeket…..
Kedves 8. osztály! A mai órán ismét a kreativitásotokra és az eddig tanultakra lesz szükség. Mindannyian ismerünk olyan híres logókat, mint ezek: Kép forrása: https://www.netpaths.net/logo-design-company-online-branding/ Nem is kell magyaráznunk őket, ha rápillantasz, egyből tudod, hogy melyik…..
Kedves 7. osztály, ma is tervezési feladatot hoztam nektek. A múlt heti munkáitok nagyon kreatívak voltak, s bízom benne, hogy a mait is szívesen és ügyesen elkészítitek! :) Ma azt szeretném, ha a jövőbeli családtagjaidnak terveznél használati tárgyat. Az évszám: 2120.  100 év. Sok minden…..
Kedves 6. osztály! A mai órán egy igen érdekes jelenséggel fogunk foglalkozni, a mozgással.Pörgetőskönyvet fogunk készíteni, amit már biztosan ismertek is, hiszen valószínűleg az alsó tagozatban készítettetek már ilyesmit. Mi is az a pörgetős könyv?  Képzeljétek el, hogy már a filmgyártás…..
Kedves 2. osztályosok! A mai óránk tananyaga: kollázs-portré. De mi az a kollázs? Nohát...Hiszen már tanultunk róla! :) A kollázs olyan – általában művészi – alkotás, amely valamilyen felületen több dolog (fénykép, újságcikk, levél, egyéb tárgyak stb.) csoportos felragasztásából…..
Kedves 4. osztályosok! Kérlek most állj fel a székről, s indulj el az udvarra! Nézz körül alaposan, egészen addig, amíg a látványtól el nem mosolyodsz! Tavasz van. Végre itt van a jó idő, s a természetben minden csupa szín és zsongás. A fűben ezernyi színben pompáznak az aprócska virágok, s…..
Kedves 3. osztályosok!A mai órán ismét a papírok lesznek a főszereplők, de most nem képet fogunk készíteni!No, nem kell megijedni, semmi nehéz nem lesz benne! :)A következő előkészületekre van szükség:- kerítsetek egy wc papír gurigát- vegyétek elő a színes papírokat, ollót és ragasztót- vegyetek…..
Kedves 5. osztályosok! A mai feladattal ismét az ókori görög időkbe repülünk, de kicsit másképp. Egy történetet hoztam nektek, ehhez kapcsolódik a feladat is. Kérlek benneteket, hogy olvassátok el ezt a rövid történetet! Parisz ítélete Thetisz istennő és Peleusz király lakodalmára hivatalos volt…..
Kedves 4. osztályosok! Ma egy olyan feladatot hoztam nektek, ami egészen biztosan jó móka lesz! Anya vagy a nagyi segítsége biztosan jól jön hozzá, de szerintem már egyedül is menni fog! Ujjbábot fogunk varrni, méghozzá egy kiscsibét - ha már a húsvét itt kopogtat a kertajtóban.  Használjatjátok…..
Kedves 2. osztályosok! A címből már biztosan rájöttetek, hogy ma egy igazán illatos, buborékos buliba hívlak benneteket! Persze mindenki otthon marad, ahogy azt kell! :) Tegye fel a kezét az, aki szereti az óriási buborékokat! :)  No, akkor ma elkészítjük hozzá a "buborékfújót", amit nem is kell…..
Kedves 4. osztályosok! Nemsokára elérkezik április 22., amikor is az egész világon a Föld napját ünnepelik. Mi is ezt fogjuk most tenni! Mindannyian tudjuk, hogy Földünk jelenleg is segítségre szorul, s ideje lenne észbe kapnia az emberiségnek. Talán még megmenthető a bolygónk, de ezért tennünk…..
Kedves 2. osztályosok! Mindannyian tudjuk, hogy mi is az a patika vagy gyógyszertár. Gyógyszereket tudunk ott vásárolni, amelyekkel betegségeinket gyógyíthatjuk. Kaphatunk ott pirulát fejfájásra, cseppeket orrdugulásra, és a többi, és a többi.  De milyen lehet az a patika, ahol nem gyógyszereket…..
Kedves 1. osztályosok! Ma egy nagyon érdekes, kreatív feladatot hoztam nektek! Fordítva fogunk dolgozni, mint ahogy eddig tettük. Hogyan? No, lássuk csak! A feladatotok ma az lesz, hogy tavaszi képet készítsetek, vízfestékkel. Eddig semmi szokatlan nincs benne, ugye? Na, ugye... :) A turpisság…..
Kedves 3. osztály! Ma egy nagyon kedves, régi ismerőssel fogunk találkozni. A madárijesztő sok-sok versben és mesébe előfordul, s én is egy ilyen verset hoztam most nektek. Kérlek benneteket, hogy kövessétek az utasításokat! - Olvasd el figyelmesen a verset! Figyeld meg a madárijesztő…..
Kedves 6. osztály! Ma egy kicsit mással fogunk foglalkozni, mint az elmúlt hetekben. Még a félév elején beszéltünk az anatómiáról, foglalkoztunk kicsit emberi test részeinek (elsősorban az arcnak) rajzolásával. Ma is ezzel fogunk foglalkozni. Ne ijedjetek meg, semmi nehéz nem lesz benne.  Amire…..
Kedves 1. osztályosok! Több alkalommal rajzoltunk már tájképet, így ez a mai feladat sem lesz nehéz számotokra, csak egy pici csavart rejtettem el benne. Ez a csavar pedig a szivárvány.  Láttatok már szivárványt?  Milyen színeket láthatunk benne? Segítek! A sziváványban 6 szín látható, amelyek…..