Adatok
Brandbook
8 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Márkatörténetek
Kitartás alapértékeink mellett – Interjú Szabó Gergővel, a GANZ KK tulajdonos – ügyvezetőjével
2019.11.21 11:41:06
A 100 éves múltra visszatekintő GANZ Kapcsoló- és Készülékgyártó Kft. életében a 2017-es év gyökeres változásokat eredményezett. A tulajdonosi kör teljesen átalakult, megváltozott a menedzsment és teljes mértékig átalakult a vállalat arculata, kommunikációja. Milyen hatással volt az évszázados…..
Márkatörténetek
B2B márkaépítési gyakorlat - Online eszközök és platformok használata
2019.11.11 10:24:49
2018 december és 2019 január folyamán a Brandbook.hu, a SonicData és a Brandexcellence Akadémia egy kérdőíves felmérés keretében megvizsgálta a hazai B2B vállalkozások márkaépítési gyakorlatát. A felmérés célja az volt, hogy minél pontosabb képet kapjanak a magyar vállalatok által alkalmazott…..
dataanalytics - fókuszban az adatok
egy tipikus "data analytics" projekt - lépések, teendők
2019.05.02 15:52:59
Hogyan épül fel a gyakorlatban egy tipikus adatelemzési / adatbányászati projekt? Milyen lépései vannak, mire kell figyelni, mik a fő fókuszok? A bejegyzésben röviden összefoglaljuk, amit érdemes tudni a folyamatról.
..
dataanalytics - fókuszban az adatok
hatékonyabb munkáltatói márkaépítés adatok segítségével
2019.04.10 22:46:21
A 21. században - akárcsak az élet más területein - az üzleti életben is kiemelt figyelmet kaptak az automatizáció, a mesterséges intelligencia és tanuló algoritmusok, valamint az adatok. A nagy mennyiségben rendelkezésre álló adatok lehetővé teszik, hogy a vállalkozások azokat különböző…..
Kik vagyunk?
A SonicData Kft. az üzleti képzésekkel és tanácsadással, adatalapú kutatásokkal, mérésekkel segíti a partnereit az intelligensebb üzleti döntések meghozatalában.
A tevékenységünk elsősorban marketing, értékesítési illetve pénzügyi kérdésekre fókuszál, de akár más - például HR vagy…..
A legkiválóbb magyar márkákat elismerő MagyarBrands Díj átadására 2018. április 12-én ünnepélyes keretek között került sor. A MagyarBrands Program célja ráirányítani a fogyasztók, és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, a legnépszerűbb, vezető termékekre és szolgáltatásokra, valamint a…..
Márkatörténetek
Vajon tényleg mindig a vevőnek van igaza? Hogyan mondjuk meg a vevőnek, hogy téved?
2018.07.25 14:30:18
Mindannyian találkoztunk már dühös ügyfelekkel. Amikor az emberek azt hiszik, hogy az utazási terveik, autóik, egészségük és a bármilyen viszontagságok elleni biztosításaik csak arra valók, hogy megtudják, mivel nem azonosak; ezek szolgálnak receptként a csalódásra, a hitetlenségre és a tiszta…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz