Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Thundergod

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
"Az Auchan Retail Magyarország számára kiemelten fontos vásárlói elégedettsége, ezért is nagyon sajnáljuk az itt leírt esetet. A történteket kivizsgáljuk, és mindent elkövetünk annak érdekében, hogy többek  közt vevőszolgálati folyamataink fejlesztésével hasonlóak ne történhessenek a jövőben." -…..
Thundergod 2018.06.12 09:59:58
@Logan Grimnar: Én motorolajat vettem, azt se szabad? Akkor mire is való a hipermarket, ha csak élelmiszert érdemes benne vásárolni? Gondolom Te sem vettél még soha egy fülhallgatót sem az Auchanban.
Az alábbi beszámoló alapján a Savoya Parkban működő Auchan munkatársainak rém határozott elképzelése van a megfelelő vásárlói magatartásról, és az esetleges véletlen vagy tapasztalatlanságból fakadó kilengéseket nem restek  a helytelenül viselkedők orra alá dörgölni akár többszörösen is. Az…..
Thundergod 2018.05.30 23:09:44
@Terézágyú: Én ezt értem, és megértem. De 1: A nő közölte, hogy neki úgyis vissza kell mennie a polccímkét ellenőrizni. Akkor belehalt volna abba, ha visszaviszi, és UDVARIASAN, miután elnézést kért a hibáért, visszaadta a pénzt, megjegyzi, hogy "Legközelebb a polccímkét azért tegye meg, hogy ott hagyja".
2: És ha reklamálok, visszamegy, leszedi az akciós polccímkét, és utána azt mondja, hogy nincs is ott akciós cimke?
3: Vagy esetleg időközben leszedi egy árufeltöltő, mert eszébejut, hogy már nem is akciós az olaj?

Ennyit erről.

@Xezs7:
Sokszor 1400 forint sok pénz ám, nem mindig az összegszerűség számít. Magam szerelem az autómat az utolsó csavarig, úgyhogy nekem egy szerviz nem 50 rongy. És isten adja, hogy alkatrészre se kelljen a kopóalkatrészeken kívül költenem ennyit. Persze probléma mindig van, de az nincs belekalkulálva az autózás költségeibe, hogy időnként itt-ott akár direkt, akár véletlenül átbasznak, ezt azért szerintem Te is belátod nem?

@KaTe: Ugyanazt tudom mondani, mint Terézágyú kollégának a válaszom elején, kiegészítve annyival, hogy szerintem a polccímke értéke, és az azért levágott hiszti, valamint a gyökér viselkedés nem volt arányban egymással. Az 1400 forintomat jogosan akartam visszakapni.

@Többiek akik azt hiszik szar a kocsi: Köszi srácok, a kocsi nem eszi az olajat, csak 2 flakon volt még otthon az előző olajcsere óta, és vettem még kettőt a következő cseréhez.
Thundergod 2018.05.30 23:12:27
@Lancelot0: Igen, tényleg nem létezik, ezt meg sündisznók fotosoppolták direkt nekem, hogy igazam legyen, és megkapjam a 15 perc hírnevemet :D

www.arukereso.hu/motorolaj-c3678/total/5w40-classic-1l-p78437276/
Thundergod 2018.06.12 09:38:22
@hegyipatak: Kedves válaszoló! Emberekkel dolgozom, ügyfélszolgálatozom is, elégedetlenségeket kezelek én is, csak nem ilyen paraszt módon. És amikor odamentem, nem volt "eleve" rossz a hangsúly, korrekten elmondtam, hogy tré az árcímke, és drágábban adták el a cuccot. De nem azt mondták, hogy mindjárt utánanéznek, hanem lebasztak a címke miatt... Nem tartom korrektnek, de friss homár poszt éppen a Savoya "ósan" kedves ügyfélszolgálata :D