Adatok
dinyus
0 bejegyzést írt és 113 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Marseille legendás pooljában van aki inkább robogóval tolja. ..
dinyus
2011.10.11 13:55:01
minek vesz fel bukósisakot a végén? fél a sötéttôl? azt hittem, legalább szaltózik egyet vagy valami, de csak bénázik végig.
Focibuzik és gamerek gyűljetek! Itt van a világ legjobb sportjátéka, a gigantikus Space Invader. Nem kell más hozzá, csak néhány futballista, pár tucat focilabda, egy elhagyatott gyárépület és egy kis virtuális épületfestés. A cél: lődd ki az összes űrlényt a Chelsea…..
dinyus
2011.10.06 10:12:57
Elmebeteg vírusfilmekre bukkantam a neten, amikben egy Stockholmi filmes klub rendezvényét népszerűsítik a szervezők. A horrorfilmekre specializálódott Elmsta 3000 Horror Fest egy egész napos filmmaratonnal várta az érdeklődőket, akik még egy ember sorsáról is dönthettek. A…..
dinyus
2011.10.04 09:35:15
Egyszerű szerintem a válasz is RaveAce kérdésére, amennyiben nem változott az utóbbi időkben az érintett helyszínen a táblázás, mostanában már ritkábban járok arra. Sokszor inkább azt tapasztaljuk, hogy a lakott terület határa messze az utolsó ház után van, így ez jó…..
dinyus
2011.09.01 09:39:48
@Rife67: pár hete eltûnt, szerintem rájöttek (ha ilyen létezik Magyarországon), hogy feleslegesen van ott. Úgyhogy ott 90-nel lehet menni egészen a zebráig, ahol 60-as korlátozás van.
Tehát aki megszokásból 70-nel megy ott, nyugodtan gyorsítson fel, és ne poroszkáljon a belsô sávban, hogy hamarabb hazaérjek. :)
Tehát aki megszokásból 70-nel megy ott, nyugodtan gyorsítson fel, és ne poroszkáljon a belsô sávban, hogy hamarabb hazaérjek. :)
dinyus
2011.09.01 13:34:58
@záporjózsi: de, ott volt. 3 éve járok haza arra minden nap, és mindig úgy volt, hogy város vége, utána 70, zebránál 60, utána 90, Megyeri híd felé 60, aztán 50, végül 80 az M0-n.
Időnként kapunk olyan posztot, amiben szerepel kisebb-nagyobb erőszak és ledöbbenek, hogy milyen primitív emberek vannak és még autót is vezetnek. Sajnos az ilyenek általában úgy gondolják (és sokszor jól), hogy elég pénzük meg kapcsolatrendszerük van, így mindent szabad,…..
dinyus
2011.08.26 12:14:17
@ügyfélszolgálatos: de ha a neki szemben sávban tolat, akkor jó irányba megy, nem? akkor meg mi a probléma? :)
Gépjárművezetői oktatásban és vizsgáztatásban kereshetnénk bőven hibát. Sokszor látok olyan tanulóautókat a forgalomban, akik nem mennek a megengedett sebességgel sem. Ehhez még hozzájön, hogy sajnos vannak kötekedő vizsgabiztosok, akik abba is beleszólnak, aminek nincsen…..
dinyus
2011.07.08 09:45:59
@newtehen: egyetértek, teljesen jogos a bukta.
dinyus
2011.07.08 09:49:10
@thinker_: nem úgy van inkább, hogy ha adsz, akkor elnézik azokat a hibákat, ami miatt egyébként meg kéne, hogy buktassanak?
Minek mész oda?!
..
Nem, nem hagylak titeket ma sem rendes poszt nélkül. Dinyus a karácsonyi bevásárlási verseny hajrájában egy idegbeteggel találkozott össze, de becsületére legyen mondva, hogy megpróbálta tisztázni a félreértést. Persze van, akivel nem lehet mit kezdeni...A mai díjnyertes hülye az…..
dinyus
2010.12.23 10:37:45
@M11an: egyszer váltottam sávot, ahogy írtam is, nem percenként 5x. A seggfej pedig kettônk közül nem én vagyok.
A Stella Artois nem a kedvenc söröm, de ha csak a reklámok alapján kellene választani, kizárólag ezt innám. Imádom a Stella többnyire kifinomult és okos kampányait, amelyekben mindig ott van valami megmagyarázhatatlan elegancia. Legújabb kampányuk ismételten csak irigykedő…..
dinyus
2010.04.21 10:18:12
@Könyvelő Mo: azért vannak jó szar sörreklámok is, lásd mostani Gösser ("Nekünk is az a fontos, ami neked is számít" vagy mi)
Érdekes levelet küldött EZ, tulajdonképpen egy monológot, amiben kiöntötte most a világfájdalmát, legalábbis azt a részét, ami a blogban jelen lévő témaköröket illeti. Lehet, hogy túl sok posztot olvasott mostanában, mert bár előfordul azok mindegyike az utakom, amiket…..
dinyus
2010.03.31 17:16:31
@Geza16V: mondjuk ha a külsôben kicsit messzebb van vki, akit meg akarsz elôzni, akkor bôven ráérsz kimenni akkor, amikor már kicsit közelebb van :)
dinyus
2010.03.31 17:21:31
@Geza16V: ilyenkor kell Y-t levillogni és ledudálni. Ha nem kapcsol, akkor pedig jobbról el mellette, két kocsihossz helyen azért el lehet köztük menni.
Azt mindannyian tudjuk, hogy vannak a jó rendőrök, meg vannak a rossz rendőrök. Dinyus vagy valami őrült nagy szerencsétlen bagázzsal futott össze múlt szombaton, akik azt se tudták, kit kell megállítani, vagy lehúzásra mentek. Hogy mi az igazság, az valószínűleg már soha az…..
dinyus
2010.03.22 10:19:04
@107!: köszi a választ, sajnos sejtettem, hogy ez lehet a háttérben, de azért reménykedtem, hogy sima tévedés.
A Bad Pussy mindaz, amit elvárnék egy játéktól: van benne macska (alap :-D), műfaját tekintve az egyik kedvencem, különbségkereső, ráadásul újrajátszható, a történet humoros (és nem kicsit morbid), de ami a legfontosabb, ezt bizony hazánk fiai készítették. Ha nem tévedek,…..
Biztos nem Norbert volt az első, aki rávillogott a belső sávban poroszkáló autósra, de pont akkor ér ott szakadhatott el a cérna, meg levélírónk le sem tudta szakítani magáról előzés után újonnan szerzett ellenségét. Rövid de annál idegesítőbb sztorival szeretnék…..
dinyus
2009.11.30 13:54:20
@psmith: az a baj, hogy az utakon közlekedő önérzetes suttyók a villogást személyes sértésnek veszik, pedig egyszerűen egy jelzés. Miért ne villoghatna? És ha csak 1 perc? Akkor se tartsa fel az embereket feleslegesen, más idejével ne szórakozzon.
Van, aki - nyilvánvalóan környezetvédelmi okokból - nem szeret fékezni, Dinyus autójába is egy ilyen autós szállt bele majdnem, mert ő úgy gondolta, hogy nem volt az a piros még olyan piros és mindketten átfértek volna lendületből. Mondom én, hogy veszélyes dolog megállni csak…..
dinyus
2009.11.13 00:51:09
@magannyomozo: olvasni tudsz-e? én vagyok a posztoló, tehát egyrészt ott voltam :), és ezt arra válaszoltam, hogy ott nem is lehet 70-nel menni reggel, akkora dugó van...
dinyus
2009.11.13 12:43:26
@cambridge.on:
1. nem gondoltam meg magam, nem kövér gáz után léptem hirtelen a fékre
2. miért is kellett volna fülemet-farkamat behúzva elsunnyognom? Én lettem volna a hibás azért, mert a mögöttem jövő egy hülye? Na nem már. Inkább neki kellett volna egy kicsit visszafognia a pofáján.
1. nem gondoltam meg magam, nem kövér gáz után léptem hirtelen a fékre
2. miért is kellett volna fülemet-farkamat behúzva elsunnyognom? Én lettem volna a hibás azért, mert a mögöttem jövő egy hülye? Na nem már. Inkább neki kellett volna egy kicsit visszafognia a pofáján.
dinyus
2009.11.13 14:44:38
@logikaibukfenc: van az 4 is :) zöld, sárga, piros, piros-sárga
A közlekedők igen jelentős részei olyanok, mint a birkák. Egy megindul valamerre, aztán megy utána a többi is, mintha az lenne a világ legtermészetesebb dolga. Ha útlezáráson keresztül, akkor úgy. Ha a kamion nem fér el, akkor lezúzza a táblát is, de megy tovább. Maybe sztorija…..
dinyus
2009.11.09 12:04:27
@isti77: pont ez jutott eszembe nekem is a poszt kapcsán :) minden reggel látom, hogy simán mennek be az emberek, ma pl én voltam az egyetlen, aki "balek" módra elkanyarodott jobbra, és kerülővel jutottam el az utca végére...
Keresem a szavakat... Nem tudom, hogy víruskampánynak szánták-e, vagy puszta ön-paródia-e, de szerintem nem lesz nagy sikere...Már az ötletet is a szemetesbe dobtam volna. Egy ekkora márkához, és a Procterhez szerintem mindenképpen méltatlanok ezek a videók. Még ha valami…..
dinyus
2009.11.04 15:49:20
Szerencsétlen Renegade kapott dudálást meg motorbőgetést a háta mögül, meg aztán mellé bónuszként majdnem néhány pofont is, csak mert nem akarta áthágni a KRESZ előírásait és ezzel még nagyobb dugót okozni a keresztforgalomnak, no meg akadályozni a zebrán a gyalogosokat. Ma…..
dinyus
2009.10.21 11:19:17
@kincs_ami_nincs: hát, igazából a sínre se mehetnél rá, amíg nem vagy biztos benne, hogy át tudsz menni :)
Vajon tényleg én ennék az egyetlen férfi, aki nem veszi ketté a Pilóta kekszet, és nem harapja ki a krémet a közepéből, ahogy azt a reklám sugallja?
Hogyan kell a Pilóta kekszet enni?(opinion)
..
Én nem tudom, hogy Tornado86 komolyan gondolja-e a kérdéseit, amiket feltett a lenti levelében, nem is tudom, hogy lehet-e őt és a szabályosságot egy lapon említeni. Legutóbbi írásával sok indulatot és sokszáz kommentet generált, most itt az újabb sztori, kíváncsi vagyok, ti mit…..
dinyus
2009.10.19 21:34:58
@hatesz: te meg azt számold majd ki, hogy ha naponta kb 100km-t autózom, abból kb 50-et városon kívül, kb 25-öt pedig 70-es táblánál, akkor havonta mennyivel autózom többet azok miatt, akik az előbbinél 70-80km/h-val, utóbbinál pedig 50-60km/h-val autóznak, csak azért, mert félnek gyorsabban menni és/vagy előzni. Ha lehet előzni, mert nem jönnek szembe, és nem kezdenek előzni az elöttem levők, akkor igenis előzni fogok és nem állok be 20.-nak a sorba.
dinyus
2009.10.20 11:03:23
@metal: persze, ezt nem is a posztra írtam konkrétan, hanem azokra a commentekre, miszerint lassú járművet csakis sorban egymás után szabad előzni.
Márciusi Dusán nicknevű olvasónknál a Gillette aktuális szpotja verte ki a biztosítékot, amiben a borotvagyártó három nagyágyúja segítségével alázza be azokat az ügyfeleit, akiket nemrég még ő maga beszélt rá az előző, most éppen elavultnak mutatott termékének…..
Ideggyenge anyukákkal már engem is hozott össze a sors, legutóbb néhány napja voltam külső szemlélője egy jelenetnek reggel nyolc után néhány perccel, amikor a drága édesanya több ízben lebunkózta és parasztozta a 8 éves körüli lányát, mert az nem ismeri az órát. Neszta…..
dinyus
2009.09.14 10:26:18
@endruboy79: ez egyébként abból a szempontból is praktikus, hogy védettebb hely, mint a másik oldal (olvastam egyszer, hogy a sofőrök ösztönösen a saját oldalukat védik baj esetén). Persze nem látod a gyereket, ha hátranézel, de ezt egy kis tükörrel meg tudod oldani (és máris nem kell hátrafordulgatnod, jó kis balesetveszélyt okozva).
Mindig fura nekem az, amiről Gábor mai levele szól, mégpedig hogy az emberek mennyire közömbösek tudnak lenni bármi kapcsán. Ez a "bármi" ezúttal egy égő autó volt, amit szorgosan kerülgetett mindenki, de segíteni meg nem álltak volna. Az eset tegnap este 6 körül…..
dinyus
2009.09.11 13:34:51
@*Scattiii* vörös dög: de most komolyan, akinek nincs poroltója az mégis hogy segítsen egy ilyen helyzetben?
dinyus
2009.09.11 14:06:01
@*Scattiii* vörös dög: az autós résszel egyetértek (kifejezetten idegesítő, amikor vmilyen baleset miatt a bámészkodók lelassító autósok miatt van dugó), de egy gyalogos miért ne bámészkodhatna?
Végre valaki épp nem minket szidalmaz a posztíró helyett, hanem lelkes olvasó és a blogot meg színvonalasnak tartja, kell is kompenzálni, mielőtt még - és most E/1-re váltok, hogy csak a magam nevében beszéljek - az egóm a földig lenne rombolva. Igazából erre azért nagy esélyt…..
dinyus
2009.09.09 14:14:00
@izémizé: az M2-től már 110-zel lehet menni, mert autóút, és nincs korlátozás.
dinyus
2009.09.09 14:48:04
@kuf: bocs, ezek szerint félreérthetően írtam: az M0 110-es az M2-től (ugyanis erre vonatkozott izémizé kérdése)
dinyus
2009.09.09 16:46:23
@cso zsi: én annak a logikáját mondjuk nem értem, hogy egy kihajtó miért oldja fel. A behajtó ugye azért, mert aki azon bejön, az nem tudhatja, hogy mi volt előtte, de a kihajtónál mi a racionális ok?
Pál két dolog kapcsán kíváncsi a véleményetekre. Az egyik a címben szereplő kérdés, a másik pedig az, hogy miért mindenki előzve akar besorolni lassítás helyett. Ez utóbbit én is megfigyeltem és alkalmazom is, mert lassabban reagálják le azok, akik már csak azért sem…..
Nem tudom, hogy csak a média kapta fel ezeket az eseteket mostanában, vagy valóban sűrűbben fordul elő, hogy valami idióta minden akadályt, táblát, felfestést figyelmen kívül hagyva a legnagyobb lelki nyugalommal felhajt az autópályára forgalommal szemben és fel sem tűnik neki,…..
dinyus
2009.08.25 10:16:30
@EBOA:
azért gazdasági totálkárt nem olyan nehéz összehozni, pláne egy öregebb autóval. Ugyanis az csak azt jelenti, hogy nem javítható a biztosító szerint gazdaságosan, tehát asszem az autó értékének 60%-áig (a mi 6 és fél éves autónk úgy lett GT, hogy zöld lámpánál elindulva kanyarban (tehát szerintem kb 30km/h-s sebességgel) belementem egy a piroson átjövő autó oldalába - az eleje jól összetört az autónak, de a motornak pl. nem lett baja).
azért gazdasági totálkárt nem olyan nehéz összehozni, pláne egy öregebb autóval. Ugyanis az csak azt jelenti, hogy nem javítható a biztosító szerint gazdaságosan, tehát asszem az autó értékének 60%-áig (a mi 6 és fél éves autónk úgy lett GT, hogy zöld lámpánál elindulva kanyarban (tehát szerintem kb 30km/h-s sebességgel) belementem egy a piroson átjövő autó oldalába - az eleje jól összetört az autónak, de a motornak pl. nem lett baja).
dinyus
2009.08.25 15:52:32
@Perillustris: :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz