Adatok
hlnp
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

A Homár megemeli, kicsit lengeti, majd földig hajtja fogyasztóbőr süvegét: a Wizz Air a maga területén elért a lehetőségek elméleti határához és szinte fénysebességgel száguld a szenyósági bajnokság aranyérme felé. A fogyasztóbarát repülős cég új húzása az, hogy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Volt viszont egy alkalom, amit sosem felejtek el. A brüsszeli járaton iszonyú sok gyerek utazik, és egyik alkalommal történt meg velem a horror: már az ereszkedés legeslegkezdetén a velem egy sorban ülő gyerek hányni és sírni kezdett, ami egészen a leszállásig tartott, persze nem volt zacskó kitéve, és EGYETLEN LÉGIUTASKÍSÉRŐ SEM sietett a szülők segítségére! Se zacskó, se mosdóba kivinni, se gyógyszer, dögöljön meg, ha már egyszer felszállt! Meg mindenki más is a folytogató hányásszagban, ami szintén elviselhetetlen volt. És a végén a légiutaskísérő nő! azt mondta, hogy leszálláskor ők sem állhatnak fel, így nem tehet semmit.
Mindez a nilsholgersson által idézett "A csapat 100%-san felkészült, ügyfélorientált szakemberekből áll, akik mind szigorú etikai szabályok alapján dolgoznak, kiváló csapatszellemben."-ről jutott eszembe.