Regisztráció Blogot indítok
Adatok
fektor

0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vicces műcsókot detektáltunk tegnapelőtt a Barátok köztben Claudia és Valter között. A jelenetben a táskás szemű szőke asszony háttal állt a kamerának, a pasija meg kissé félretartott fejjel behajolt elé és... és úgy maradt kb. 4 mp-ig . Oké, végül is ki mondta, hogy izzó…..
A Tv2-nél tényleg tudják, hogy a rossz hír is hír. A lényeg, hogy forogjon a termék neve. Hogy mindenki tudja: Joshi Bharat stúdiója még mindig egy vértől sikamló aréna, ahol a lelki tanácsadás szünetében mindenki rúghat, fejelhet, és lekeverhet pár jól irányzott sallert. A…..
Igazi 2009-es hangulatú trükköt dobott be az ismert utazási iroda: megpróbálják májusban elhitetni a legbutább utasokkal, hogy azért emeltek árat, mert február óta sokat romlott a forint. De ezt csak a legbutábbak hiszik el, mivel az összes többi tudja, hogy a februári mélypont…..
Lenyúlás, elhallgatás, nyílt színi kalmárkodás: ezek már nem csak a politikai, hanem a közértpénztárosi osztály tagjaira is jellemzőek J. szerint. Olvasónk, mondjuk ki férfiasan, Törpgate-et kiált, amennyiben súlyos visszaélésekkel (konkrétan elhókuszpókosodással!) vádolja…..
fektor 2009.04.29 15:21:57
Paranoiás ügyfél már régóta figyelheti a biztonsági őröket, akik tidzséhúkeres vetődésekkel kápráztatják el a raklapokat, amikor a vásárlók elfordulnak. Most azonban végre sikerült rajtakapnia egyet, amint személyleírásukat cébézte be, miután megfogtak egy üveg Metaxát:…..
KK be akart írni a vásárlók könyvébe, mert a miskolci Intersparban fél éve lejárt tésztaféléket árultak. Ekkor jött a hazugsággyár, a trükközés és a jegyzőkönyvhamisítási kísérlet. Pompás (úgy értem, szomorú) sztori alant. Az alábbi levelet több mint egy hónapja…..
"Elfogyott a türelmem" - mondotta az Európai Bizottság ipari biztosa egy német rádiónak nyilatkozva a múlt héten. Günther Verheugen haragját az váltotta ki, hogy habár az EU évek óta szorgalmazza az egységes mobiltöltők bevezetését, az ügyben érdemi előrelépés nem…..
fektor 2009.02.18 08:47:55
@EUkomm:

"ez jó hír, viszont addig is érdemes kihúzni a töltőt, mert becslések szerint a töltő által használt elektromisáram-mennyiség 95%-a megy kárba, ha a töltőt állandóan bedúgva hagyjuk."

Na jó, de Januárban, amikor nyakunkon volt a gázválság, azért megnyugtató volt, hogy ha más nincs a töltővel fűthetünk.
Ezekszerint nem csak a számtech boltoknak van bajuk a hitelkáryamultik tranzakciós tarifáival. Velük szemben viszont a Deichmannban lehet kártyával vásárolni, épp csak azt felejtik el közölni, hogy a tranzakciós díjat a vevő fizeti:Anyu vásárolt a Deichmannban 9990 Ft-ért…..
fektor 2008.06.09 15:05:27
Megkérdeztem a Deichant, és ezt a sajtónyilatkozatot küldték:

Hibák a kártyákkal való fizetések terhelésekor


Június 5. 2008 – Az utóbbi hetekben néhány magyar vásárló a számlakivonata ellenőrzése közben vette észre, hogy a bankkártyás vásárláskor kapott ellenőrző szelvényen szereplő összeg, nem egyezik a számlakivonaton szereplő összeggel. A mai napig 23 ilyen esetről tudunk, melyek során a magyar kártyakibocsátók – tévedésből – a belföldi tranzakciót, külföldi tranzakcióként kezelték és így többletköltségeket számoltak fel az ügyfeleknek. A nemzetközi kártyaszervezetek ( mint a Visa és a MasterCard) üzleti feltételeinek megfelelően, Magyarország területén, magyar kártyával történő vásárláskor a megfelelő összeget forintban kell az adott kártyára terhelni. A többletköltségek ez esetben nem megengedettek.

A Visa, a MasterCard, a Deichmann és a fizetést lebonyolító Telekurs Multiplay kapcsolatban állnak az érintett magyar kártyakibocsátókkal, annak érdekében, hogy többet ne forduljon elő a tévedésből fakadó többletköltségek kiszabása, valamint azért, hogy az érintett kártyatulajdonosok a hibásan terhelt összegeket visszakapják.

Niklaus Santschi, a Telekurs Multiplay vezetőségének egyik tagja elmondta: „ A Deichmann kérdéses magyarországi tranzakcióit minden esetben megfelelően, azaz belföldi ( magyarországi) kifizetésként dolgoztuk fel, majd azt, terhelésre, a kártyatulajdonos magyarországi kártyakibocsátója felé továbbítottuk. Az összes esetben a nemzetközi kártyaszervezetek ide vonatkozó előírásait követtük, mindenre kiterjedően. Mindezt a Visa és a MasterCard is megerősítette nekünk. Sajnálatos, hogy a közvéleményben az a kép alakult ki, miszerint a Deichmann a téves levonások okozója. A cipőkereskedelmi láncnak semmilyen befolyása nincs a kártyatulajdonosok kártyáin történő terhelésekre.

Háttérinformációk

A Telekurs a Svájci Tőzsdével, és a SIS-el együtt a Swiss Financial Market Services része, mely a Svájci Bankok fennhatósága alá tartozik. A Svájci Bankok megbízásából és a Svájci Nemzeti Bank fennhatósága alatt a Telekurs végzi a Swiss Interbank Clearing-et, melynek keretében a bankok közötti kifizetések svájci frank alapon kerülnek feldolgozásra.
A kártyaalapú fizetési tranzakciók területén a Telekurs Multiplay Svájcban, vezető szereplő a debit- és hitelkártyákkal történő fizetések feldolgozásában. A Telekurs Multiplay több mint 16 európai ország MasterCard, Maestro, Visa, V PAY és JCB kártyákkal történő tranzakcióit dolgozza fel. A hatásos megoldásoknak, a Svájcban történő központi feldolgozásnak, valamint a MasterCard és Visa nemzeti, továbbá nemzetközi bizonyítványainak birtokosaként a Telekurs Multiplay minden olyan feltételt teljesít, mely feljogosítja ezen tevékenységek egész Európában történő végzésére. 2007-ben a Telekurs Multiplay Svájcban 72,2 millió hitelkártya, valamint 195,3 debitkártyás fizetést bonyolított le. Ez 28,5 milliárd svájci franknyi összforgalomnak felel meg.


További kérdéseivel kérjük forduljon:

Kristóf Nóra
PR Manager
Mediator Group Reklámügynökség
1026 Budapest, Pasaréti út 65/A
mail:
n.kristof@mediatorgroup.hu
mobil: + 36 20 220 2906
telefon: + 36 1 225 1903
fax: + 36 1 225 1904

VISA Europe
Bernadett Nagy
Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants
Oktogon Haz
1062. Aradi u. 8 -10
Tel.: +361 266 7833
Fax.: +361 266 7344
Bernadett.nagy@mmdcee.com
www.mmdcee.com
fektor 2008.06.09 15:06:59
Valamint ezt:

Sajtóközlemény

A Deichmann vásárlóinak semmilyen hátránya nem származik a bankkártyás vásárlásokból
Az esetleges károk minden esetben jóváírásra kerülnek / Nincs árfolyam különbözetből adódó kockázati tényező
Az utóbbi napokban csekély számú reklamáció érkezett hozzánk, az üzleteinkben történt bankkártyás vásárlások kapcsán. Az okok, bizonyos bankkártyákkal való történt vásárlások során történt hibás elszámolásban keresendők. A vevők, bankszámla kivonataikon a normál áron felül extra költségeket találtak, melynek okai számukra ismeretlenek voltak. Mindezzel kapcsolatban jogos volt felháborodásuk. Ezen kívül egy olyan híresztelés is szárnyra kapott, mely szerint a bankkártyás vásárlások során az ügyfelek bankszámla kivonatain árfolyam különbözet mutatkozott - mivel a kártyaleolvasók kibocsátója svájci illetőségű.

A DEICHMANN kivizsgálta a történtekkel kapcsolatos panaszokat és a következő tényeket állapította meg.
- Mindeddig összesen tíz hibás elszámolás történt.
- Az összegek bankkártyákról való leemelése nem a DEICHMANN, hanem a kártyát kibocsátó bankok hatáskörébe tartozik. Az érintett bankok szoftverei, tévedésből külföldi tranzakcióként kezelték a kifizetéseket és ennek megfelelően számolták annak díját. A valóságban azonban minden esetben hazai tranzakcióról volt szó. Így mindez semmilyen többletköltséggel nem járhat és nem állhat fenn az árfolyam különbözetből adódó többletköltség – az érintettek feltételezésével ellentétben. A DEICHMANN által megbízott svájci szolgáltató csupán a bankkártyák érvényességének ellenőrzéséért felelős. Így pénz sem Svájcba, sem a céghez nem jut vissza. A szoftverhiba a kártyát kibocsátó bank részéről – saját elmondásuk szerint – már kijavításra került. Az érintettek a Raiffeisen Bank, az FHB Bank és a Commerzbank voltak.
Mindezzel egy időben a bankok biztosították a vásárlókat a többletköltségek megtérítéséről.
Ezen felül Czeczeli Tamás, a DEICHMANN MAGYARORSZÁG KFT. ügyvezetője elmondta, hogy minden esetben gondoskodni fognak arról, hogy a vásárlókat ne érje semmiféle anyagi kár – annak ellenére, hogy a történtek egyértelműen a bankoknak róhatók fel. Czeczeli Tamás megerősítette: „ Amennyiben valakit mégis anyagi kár érne, a DEICHMANN átvállalja azt.” A vevőinknek tudniuk kell, hogy nálunk mindenkor korrekt elbánásban részesülnek.
Az ügyvezetőt felháborította, hogy a bankok által okozott hiba miatt kell szabadkoznia, míg ezzel kapcsolatban az érintett bankok hallgatnak. „ Elvártam volna, hogy az érintett bankok és a velük együttműködő kártyaszervezetek, megfelelő időben magyarázatot adjanak. Ehelyett ez a feladat ránk, mint kiskereskedelmi láncra hárult.
„ Abból indulunk ki, hogy a téma mindezzel lezárult” – folytatta Czeczeli. „ Amennyiben ezzel kapcsolatban a továbbiakban is érkeznek reklamációk, első lépésben leállítjuk a bankkártyás fizetéseket. Számunkra magától értetődő tény, hogy a vásárlóink megbízhassanak a bankok korrekt elszámolásában.