Regisztráció Blogot indítok
Adatok
tothbalazs88

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Jövő héten jelenti be nagy debreceni bővítését a Wizz Air. Sajtótájékoztatóra szóló meghívóból nem illik cikket írni, de nem mindenki gondolja így, a Délhírnél például most is annyira örültek, hogy nagy bejelentést ígérnek debreceni nagy emberek jelenlétében, hogy helyből világgá kürtölték: jön a…..
tothbalazs88 2018.05.13 22:51:56
@erbusz: szerintem pont most szerkesztgetik. MMX (is) már vagy 3 hete fenn volt a jövő évi tavaszi menetrendváltásig, aki akkorra foglalt pl, akkor elveszne neki? Nem hiszem. Szerintem most töltik fel.
tothbalazs88 2018.05.13 22:53:11
@erbusz: de amugy igen kezd kifejezetten izgalmas lenni :D ha már frekcenciat növel BVA-n, TLV-n is, tuti lesz 2. gép
Gyors növekedési fázisban elég ritka fejlemény, hogy bázist zárjanak be az ultra fapadosok, most mégis érdekes átrendeződés látszik. Több kicsi szenvedős bázis megy a kukába, hogy a gépeket átcsoportosítva máshol nagyobb profittal tudjanak a cégek terjeszkedni. A fő célpont: Bécs. Úgy tűnik, a…..
tothbalazs88 2018.03.27 10:21:50
Olvasgatom itt a Debrecen Airportról szóló cikkeket, és kommenteket, és egyszerűen nem értem, mi ez a sok ellenérzés...Rendszeresen utazom Debrecenből, kipróbáltam már minden jelenlegi desztinációt, és a járatok nagyon jó kihasználtsággal működnek, legalábbis az alapján, amit láttam, tapasztaltam. Pl. Párizs BVA rendszeresen 90% feletti töltöttséggel repül, pedig az egyik, bázisnyitás környékén írt cikkben kapott annyi sz*rt, hogy csak lestem. Azaz valóban menő, hogy Debrecenből van Wizz Párizsba! Nem tudom, a cikkek írói mire alapozzák azt, hogy Debrecenben nem megy a Wizz, de tényszerű közlések helyett nekem nagyobb arányban az jön le az írásaikból, hogy "írjunk valamit, amiben fikázunk, hogy megmutassuk, hogy mi nagyon f*sza gyerekek vagyunk". A megszüntetett útvonalakról - már-már kárörvendőnek tűnő stílusban - úgy írnak, mintha más légitársaság más városokban nem ezt tenné nem megfelelő kihasználtság esetén (tudom, hogy nem fapados téma, de biztos a Lufthansa sem azért emelte a járatszámot heti 5-re, mert imádják feleslegesen reptetni a gépeiket). Ez a reptér kemény munkával taposta ki az idáig vezető utat, próbálkozott, nagyot álmodott, lépett a kezdeti veszteséges működés tudatában is és bizony megérdemli a további bővítést. Ha van eszük -márpedig van, mert nagyon jó a jelenlegi vezetés-, olyan szinten ki fogják használni a Ryanair nagyváradi kivonulását, meg a Wizz kassai báziszárását, ahogy azt kell (feltehetőleg az sem véletlen, hogy Kassát zárja be a Wizz, ugye...) A másik, hogy második bázisgép év végi telepítéséről szólnak a pletykák, ami látva a kassai báziszárást, elég reálisnak tűnhet. Kis londoni járatszám-emeléssel (heti +2-4), Doncaster (heti 2), Köln ( heti 2) átvételével, a Ryanair Barcelonájára (heti 2) való rámozdulásával, Bergamo (heti 2) visszatételével a debreceni bázisgépre, meg egy-két új desztinációval (heti +2-4) még akkor is ok a téma, ha egy-két napon W-ben repül a gép (ez az én vízióm). Az év második felében kiépül az ILS, a második terminál kész, ezek viszont a tények.
Egyébként szeretem olvasni az írásokat, amikor megalapozott, érdekes dolgokról szólnak.
Egy szó, mint száz: legyünk pozitívak, s örüljünk inkább szerintem, hogy van az országnak egy másik reptere is, ahonnan lehet és érdemes utazni.
tothbalazs88 2018.04.03 07:52:19
@Fly2018: a Wizz honlapján azt olvastam, hogy folyamatosan töltik fel a téli menetrendeket. Debreceni portálokon olvastam, hogy állítólag megint valami nagy ugrásra készülnek járatfejlesztés tekintetében, amit rövid időn belül közölnek az utazóközönséggel. A Nagyvárad - Ryanair tárgyalás sikertelen volt úgy hallottam, így kell is hamar lépni, mielőtt a váradiak nem teszik meg más légitársasággal. Gondolom lesz megint egy sajtótájékoztató, s kb. azzal egy időben lesz az új debreceni menetrend is.