Regisztráció Blogot indítok
Adatok
127_sud

0 bejegyzést írt és 128 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
1995, Katalán Rali. Kankkunen kiesett, Sainz vette át a vezetést, mögötte 8 másodperccel Colin. Akinek ez a két név nem mond semmit, az ne olvasson tovább.A csapatutasítás az volt, hogy minden maradjon így, ez garantálta a maximális pontszámot a csapatnak, viszont tökéletesen…..
127_sud 2015.04.29 10:17:46
@Pasas: Bizony nagy szívás volt kb. 800m-el a cél előtt lerobbanni de a navigátor Moya dobta be a sisakját a hátsó üvegen.
Örvénycsappantyú, lambdaszonda, változó szelepvezérlés: szinte kedvet kap az ember egy jó kis dízelhez. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
127_sud 2015.04.22 13:26:36
@zeddez: Igen nekem is 1980 rémlett az Alfa esetében...
Azért a cikk jó ez nem kérdés csak nem a BMW kezdte elterjeszteni a változó szelepvezérlést.
Rég volt új poszt az Autonánia-rovatban. Pista már nem álmodozik, hanem ha felhorgad, vadul vesz is. Dani áttette a fókuszt autókról robogókra. Bende Tibby épp a Bogara megültetésével, majd visszamagasításával, majd újbóli megültetésével, és az ehhez kapcsolódó filozófiai…..
127_sud 2014.10.02 10:49:51
@Inner Circle:
Azért a 4 ajtósból (illetve 5 ajtós) is volt jól felszerelt modell. 82-ben jött ki a Quadrifoglio Oro első elektromos ablakemelőkkel és fényszórómosóval, az 1,5-ös 95 Le-s motorral szerelték. Igaz az már "műanyagos" nem korai széria de nem ment rosszul.
A GTV az más tészta, az szintén egy király gép.
1970, Monza. Monza, ahol abban az évben, pár hónappal később egy borzalmasan szétszakadt autóban veszíti életét a zseniális Jochen Rindt, Monza, ahol csak olyan van, hogy teltház. Áprilisban Rindt még élt és minden bizonnyal figyelemmel kísérte az 1000 kilométeres versenyt, hiszen…..
Ez az aranylövés. A Hiéna-poszt, amelyhez nem is kell kép, maximum egy szponzorlogó, ez: Ugye? Na, tíz szerencsés jöhet velünk és a WTCC-mezőny magyar ostorával gokartozni egy kiadósat január 15-én (szerdán) 14:00-tól vakulásig, de legalábbis este hatig biztosan. Tudják, ez az…..
Belsőség Na, mit olvas Csikós? 2013.11.30 18:02:38
Megjött. Már vártuk. Mert megígérte a nő a 4 τροχοί című laptól, hogy majd küld egyet, de egyikünk sem vette komolyan. Elvégre újságíró. Ez a Tannistesten történt, ahol Az Év Autója zsűri gyűlik össze, hogy megmártsa testét az automobilgyártás újdonságaiban.…..
127_sud 2013.12.01 09:56:46
@RÁJEN: Szerintem a volt a gond, hogy hátul piros színű az index a Pontonon és elsőre nem tűnik fel. Nekem is furcsa volt mikor először követtem...
Két évvel ezelőtt volt egy autóm, melyet legalább annyira szerettem, mint anno a Renault 15GTL-emet: egy 166-os Alfám. Hathengeres, benzines, csodás (és használhatatlan) bőrbelsővel, takony GM-automatával és 17 literes fogyasztással. Sosem akartam eladni, ahogy az ember sosem akar…..
127_sud 2013.10.26 17:41:50
@Yaesu: A Distinctive-hez nem járt alapban a multikormány, az bizony külön volt rendelhető. Pl. a GT-ben is így van, tele van tempomattal de a multikormány nem alap.
127_sud 2013.10.26 18:47:40
@vau: Miért nem lehet rendesen kinyitni a kesztyűtartót? Ezt gondolom olyan ember találta ki aki még soha nem ült ilyen autóban jobb elöl :) Bizony ez nem igaz.
127_sud 2013.10.26 19:56:31
@vau: Akkor nekem mákom van mert az enyém simán nyitható. Szerencsés ember vagyok! Viccet félretéve, tök ciki ha ilyen slendriánul szerelnek össze egy autót és még cikibb ha a minőség ellenőrzésen ez nem akad fenn, de számomra ez azért egy kis hiba. Bármelyik autógyártó is követte volna el. Egy konstrukciós hiba vagy hiányosság nekem nagyobb gond. Persze nem vagyunk egyformák és ez nem is baj...
Eljutottunk idáig is, Ponton Dezső a legfőbb bírák ítélőszéke elé került. A Mozaikba. Az öt évre szóló OT-s műszakit ugyanis csak zárt technológiás helyeken mérik, amint ezt tavalyelőtt az okmányirodában megtudtam, amikor épp a zöld Merci papírjait intéztem volna, és…..
Lapaj szerint Nigel, a Rettenetes 2013.08.23 17:12:03
Az Oroszlán nemrég, augusztus 8-án ünnepelte 60. születésnapját, nekem pedig szerencsére épp kezem ügyébe akadt egy korábbi rövid írásom, ami róla szól. Fogadják, fogadjátok szeretettel:   Nigel Mansell Brit,( 1953- ), 187 Nagydíj, 31 győzelem, 32 edzéselsőség, egy…..
Mielőtt bármit is mondanék, ide írom az egyik leglényegesebb történés rövid sztoriját: Roger Benoit, Niki Lauda egyik újságíró barátja, 1979. szeptember 30-ának reggelén, amikor találkozott az edzésre készülődő Nikivel, „rágta” a kedvence még meglévő fülét, hogy :…..
Minden kérdés, óhaj-sóhaj jöhet. A Totalcar-Hungaroring Pályanap fóruma ez. Bővebb infót itt találsz!..
Mostanában egyre jobban kezdem megérteni, hogy az élvezetes örömautózáshoz nem kell 200 lóerő. Mindenkinek kellene egy 127-es Fiat, hogy helyre zökkenjen a világnézete. Nem, nem találtam fel a meleg vizet, volt már erről írás a Totalcaron. Csikós is nagyon szerette  és egy…..
127_sud 2013.02.06 21:07:50
@1kutya: Ezt láttam életben, belül nagyon szép megkímélt de az alja nagyon elhagyta magát. Sajnos a lengőkar bekötési pontoktól kezdve sok más fontos helyen szét van rohadva pedig alapvetően egy szép autó lenne.
127_sud 2013.02.06 21:14:19
@Dennis01: Valahogy így is lehetett mert az első tulajtól vette meg a kereskedő, szerintem egy jó pár év szabad ég alatt állás tehetett be az autónak (és valószínű nem betonon).
127_sud 2013.02.06 21:16:37
@1kutya: Az is egy megoldás...
Sajnos mindig a kasztni állapota a szűk keresztmetszet.
„Ha az iparban, mezőgazdaságban, illetve közigazgatásban végzett, felelősségteljes tevékenységünk mellett csak egy parányi szabad időhöz jutunk, kiviharzunk modern lakásunkból, és samponnal, szivacsokkal felszerelve rávetjük magunkat krómtól-lakktól tündöklő…..
127_sud 2013.02.03 18:47:58
@MetroGoldwinMayer: Az 1,3 az Mjet nem Jtd!
127_sud 2013.02.03 20:02:07
@vafeco: Igazad van, a Lybra-ról kellene beszélni.
A Lybra valóban csodás, persze a tetszik nem teszik dolog szubjektív de nagyon sok dolog igényesen van kitalálva rajta és meg is van csinálva. Régebben én is gondolkodtam egy Lybra megvételén de végül nem az lett. Reméljük Árpád (és családja) sok örömét leli az autóban!
Mint a rossz lelkiismeret, úgy üldöz engem a Puch. Ez az autó a legsötétebb lelkiismeretem fizikai megtestesítője. Egyetlen szerencsém vele - oly régóta lohol a nyomomban, hogy alig kellett ráköltenem. Nem viccelek, valamennyi közül a legelfeledettebb, legmellőzöttebb, ugyanakkor…..
Sajnos nem vagyok olyan könnyű helyzetben, mint önök, akik csak olvassák a Totalcart; én találkozom is az olyan cikkek íróival, mint ez, valamint ez, és kávézás közben könyörtelenül térítenek, győzködnek. Nem erőszakosan, hanem úgy passzív agresszív módszerrel, Göbi, neked…..
127_sud 2012.12.28 17:19:15
@Motordoktor: Gondoltam, hogy még nincs kész de kicsit kötekedtem. Majd kíváncsi leszek az első komolyabb "beállítás/karbantartás" után milyen lesz a gép.
127_sud 2012.12.28 17:21:18
@Quattroman: Szerintem napok kérdése és lesz rajta az is. Így meg könnyebb és gyorsabb :)
Tudják-e melyik az az egyetlen, magyar – nem oktató-, és nem versenyfilm -, amely kizárólag autókról szól? Sokan talán nem ismerik, hiszen elég rég készült, a címe: Kár a benzinért! Igazából nem egy filmről van szó, hanem négy és félről, amelyeket a narrátor, Kibédy…..
Belsőség Megint asztalon a motor 2012.10.06 08:02:50
Már egész összeállt a tuning motor a Bogárban, erősnek is éreztem, mentem is vele néhány ezer kilométert, amikor az egyik olajcserénél az olajleeresztő mágnesén fura fém darabokat találtam. Három szeleptőkén már elindult a kopás Elég jól ismerem a motort belülről, ha…..
127_sud 2012.10.06 18:03:56
@127_sud: Bocsi, akarom mondani/írni használtak voltak.
127_sud 2012.10.07 13:25:02
@Motordoktor: Igen gondolom, én sem tennék bele használtat új tengelyhez de 5000km után tényleg nagyon csúnyák. Pedig gondolom nem valami bizonytalan gyártmányú gagyi cucc volt. Válhetően a másik gyártmány jó lesz amit most tettél bele.
Ehhez nem sok kommentár szükséges. Nyilvánvaló, hogy a Ferrari tulajdonosa nem számított ekkora verésre, amikor odagurult mellé a nyolcvanas évek végéről ránk maradt, nem különösebben szép állapotú, E30-as szériából származó BMW 3-as. Ennek a sorozatnak a legerősebb tagja a…..
127_sud 2012.10.06 17:47:32
Kilakatolva pöpecre, lefényezve vakítóra, futóművek felújítva, motor, váltó, diffi csekkolva – innentől már csak egy nagyra méretezett legó az egész, egy-két napnyi munkával már készen is lesz, gondolhatta volna bárki a Ponton-projektről a legutóbbi, júliusi poszt…..
127_sud 2012.09.30 19:26:43
@Béla, tudod a Béla: Az se rossz történek. Érdekes a "színes" biztonsági öv, nagynénimnek volt régen egy 82-es Honda Civicje amiben bordó volt az öv a kárpit meg a műszerfal. Nagyon baró volt...
Nekem az Alfa Romeo-ban vörös a szőnyeg úgyhogy vörös öveket is kap (Cinquecento Sporting).
Belsőség Péntek este bandázás! 2012.09.20 19:40:17
Komoly protekciónk van odafent, hét közben lehet rossz idő, de a pénteki autósmozik már jó időben zajlanak -így volt ez múlt héten is, most sem lehet másképp. Lehet, hogy hűvös lesz, ezért egy pokrócot érdemes hozni.  A Zapóval mindig csak a baj van. Simon…..
Nem állítanám, hogy eseménytelenül telt ez az év. Rézmányival Kaliforniában jártunk, annyi dolgot láttunk, átéltünk, hogy azóta is folyamatosan jönnek belőlünk a sztorik. Voltunk garázsokban, műhelyekben, beszélgettünk Jay Lenoval. De mindezekkel együtt is az volt az év…..
127_sud 2012.09.19 10:51:09
@ommm: Múlt pénteken nem úgy alakult de most keress majd és meg fogsz találni :)
...mondta Papp Tibi és Csikós, amikor együtt megnéztük ezt az önmagában friss, valójában régebbi (javarészt még VHS) felvételeket összegyűjtött videót. Bizony, lehet valami igazuk, az erős, könnyű, elsőkerekes kisautó + csatolt lengőkaros futómű-kombináció már a 205GTI-t…..
Belsőség Napóleon nem adja fel 2012.03.26 18:00:00
A futómű igen csecse lett, ha kell a kavicságyon is átgázolok, igaz, Becsületesnepper úr?:) Pista már hetek óta ismételgette: Zolikäm, olyän nincs, hogy nem jössz el a Sloväkiaringre! Persze feleslegesen oltogatott, naná, hogy ott leszek. Nem csak azért, mert egy pályanap (ahogy…..
127_sud 2012.03.27 07:56:31
@tükörfúró: Biztosan Escort főfékhenger volt, Bendix cikkszám szerint is. Csak az egyik csatlakozó volt M12x1-es a többi mind M10x1-es volt, a főfékhenger átmérője pedig ugyanúgy 22,22mm-es volt mint a Sierra. Azért ha van rá lehetőség inkább egy új főfékhengert választanék mint egy bontottat vagy felújítottat.

Sajnos a legtöbb esetben valóban az utolsó pillanatokban történik meg a szükséges szerelés de persze ennek is megvan a varázsa.