Adatok
Jucus92
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kínai termékek szubjektív tesztje
Hogyan reklamáljunk az Ebay-en? (vásárlás utáni reklamáció, pénz visszakérése, resolution center, open case)
2017.01.18 21:10:58
Nem mindenki tudja, hogyha rendelünk valamit az Ebayen, nincs nyomkövető száma (tracking number) és elveszik a küldemény, akkor az eladónak kötelessége visszafizetni az árát (ár+postaköltség), függetlenül attól hogy hol veszhetett el. Erre a várható érkezés utolsó napjától számítva 30 napunk…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egy eBayes sztorit szeretnék én is megosztani és kérni a segítségeteket:
Március 15-én rendeltem gyanúsan olcsón egy új HP Laptopot az eBayen (az eladónak 100%-os pozitív értékelése volt, több hasonló terméket eladott már, és mindenki meg is kapta).
Az illető Amerikából szállít free shippinggel, ekkor kezdett gyanús lenni a történet, de bízva a pénzvisszafizetési garanciában megrendeltem.
Írtam 3 üzenetet az eladónak az eBayen keresztül, mert ugye izgatottan várom hogy megérkezzen a termék, nem reagál. Írtam neki emailt (amin regisztrálva van, és amin a Paypal számlája fut), de semmi válasz.
Közben figyelgettem az oldalát és hirtelen megjelentek a negatív értékelések, mind HP Laptopot rendelt.
Természetesen megnyitottam volna a fent leírtak alapján egy pénzvisszatérítési kérelmet, de nem lehetséges, mert a Paypal szerint "Gazdátlan" a pénzem. Valószínűleg a mocsok nem igazolta vissza, hogy megkapta a pénzt, vagy feltörték a fiókját és más kapta meg a pénzem.
Olvastam a 180 napos pénzvisszatérítést a Paypalon, de reménykedek abban, hogy az eBay észreveszi hamarabb hogy csaló és nyithatok egy pénzvisszatérítési kérelmet.
Írtam az ügyfélszolgálatnak is mindeközben, de semmi reakció.
A tanácsotokat szeretném kérni, hogy kihez fordulhatnék ebben az ügyben?
Várok minden olyan választ, ami hasznos lehet.
Köszönöm!