Adatok
MacskaÖsszeZavaróKft
0 bejegyzést írt és 82 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Ha bénázik az onlie rendszer, fél év alatt kapja vissza a jegy árát az utas? UPDATE
2019.11.12 12:00:00
Szilvi türelmét rendesen próbára tette a MÁV, amikor a szokásos jegyrendelés folyamatában hirtelen felbukkant egy apró hiba. Az agyégető ügyfélkezelésnek köszönhetően még a kiabálós bekezdést is érthető. Mert ahogy az életben, úgy itt is igaz: ha valami egyszerű, akkor miért kell…..
Tékozló Homár
Némi nemzetközi levelezés, egy kis pénzmozgás meg mérgelődés, és hopp, máris van menetrögzítő helyett egy új posztunk!
2019.12.04 13:42:03
Levélírónkat októberi Gearbestes, kínai webáruházas posztunk ihlette írásra. Slágvortokban előadott sztorija szerinte ékes bizonyítéka annak, hogy a Paypal sem véd meg olykor. Szerintünk emellett újabb tanulságos történet arról is, hogy az olcsóság árát gyakran a sok órás ügyintézésben, a hetekig…..
Van pár apróbb új információnk a kézicsomagos mizériáról, meg itt az idő arra is, hogy tisztázzunk pár dolgot.
Az előző posztban írt fontos változást azóta többen is megerősítették, az egyik olvasó úgy fogalmaz, hogy Ferihegyen is pánikszerűen címkézik az összes csomagot, vagyis aki nem vesz…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2018.07.06 06:53:04
Erre a szegény telefonra még úgy is nagyon rossz ránézni, hogy egy ismeretlen olvasó megviselt tulajdona. Ahogy terjedtek az okostelefonok és emelkedett az áruk, egyre fontosabbá vált a készülékek védelme. Jöttek is sorra a továbbfejlesztett tokok és képernyővédők, a nép egyszerű gyermeke meg…..
Fapados tippek, trükkök, élmények
Elmenekül a Ryanair Erdélyből, a Wizz három bázist zár be
2018.03.16 16:27:35
Gyors növekedési fázisban elég ritka fejlemény, hogy bázist zárjanak be az ultra fapadosok, most mégis érdekes átrendeződés látszik. Több kicsi szenvedős bázis megy a kukába, hogy a gépeket átcsoportosítva máshol nagyobb profittal tudjanak a cégek terjeszkedni. A fő célpont: Bécs.
Úgy tűnik, a…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2018.03.19 16:36:50
@Tatai Katalin: Ott van Eszék, 1 egész wizz járattal.
Sajnos Pécsett nem lenne elég user, szerintem, pedig itt van egy köpésre a reptér. Na meg a reptér sem alkalmaz A320 fogadására sem.
Sajnos Pécsett nem lenne elég user, szerintem, pedig itt van egy köpésre a reptér. Na meg a reptér sem alkalmaz A320 fogadására sem.
MacskaÖsszeZavaróKft
2018.03.19 16:37:30
Tékozló Homár
Felrobbant a kínai töltő, egyelőre csak a Panasonic tévét és a gazdáját zavarja
2018.01.25 12:17:04
Az elmúlt években sokat fejlődtek a kínai mobilcégek, a Huawei például az egyik legnagyobb gyártó lett, igaz ehhez 15 országban létesített kutatóközpontokkal is turbózta magát. A Doogee úgy tűnik, ettől még messze van.
Tisztelt Tékozló Homár Szerkesztőség!
Nagyjából egy hete történt az eset,…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2018.02.20 17:19:01
Az alábbi sztori az a ritka eset, amikor egyszerre olvashatjuk, mit mesél az elefántról az ormányánál és a farkánál álló vak ember. Ránézésre nem csoda, hogy eldurvultak a dolgot. Mindkét fél követett el hibákat, a tanácsadók véleményét várjuk az ügyben.
Tisztelt Tékozló Homár!
Az Emag honlapján…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.12.15 12:14:27
Roland szerint 10 éve nem volt olyan káosz a Posta üzleti csomagszolgáltatásánál, mint ami az elmúlt két hétben beállt. Panaszlevele egy nagyívű, lendületes vádirat a szerinte ügyfeleivel kibabráló, saját szabályzatát suttyomban módosítgató, tehetetetlen, megbízhatatlan, elmaradott szolgáltató…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.12.10 08:29:36
"Az, hogy egy cég / Ön NEM képes IDŐBEN kifizetni nyomorult 3 000 Ft-ot, ne haragudjon, de ez ÖNT MINŐSÍTI, NEM MINKET!" - ahogy ez az egész levelezés meg a 3 in 1 Hosting Bt. képviselőjét és a céget, méghozzá még a Homáron is rég látott markáns módon.
Hello,
Bemásolom a mai levelezésemet a 3 in…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.11.25 15:23:49
Aki már olvasott Wizz Air panaszt nálunk, annak sok újdonság nem lesz ebben a sztoriban, hacsak az nem, hogy az összes klasszik utaskiborító hiba benne van. Tanács hamarosan érkezik.
Tisztelt Tékozló Homár!
Levelemmel részben a nyilvánossághoz fordulnék tanulságként, másrészt Önökhöz…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.09.17 09:58:16
Gratulálunk Vékony vásárló barátunknak! Valószínűleg hosszú békés élet vár rá, ha így folytatja, egészen elképesztően egészséges lélekre vall ugyanis, ahogy a további gyomorproblémák elkerülése érdekében levonva a tanulságokat, de fortyogó düh helyett szarkasztikus humorral bírt beszámolni a leírása…..
A papíralalpú becsekkolás annyira bosszantóan mozzanata volt évekig a repülővel utazásnak, hogy csoda, hogy nem söpört végig a földön egy eleme erejű sóhaj a megkönnyebüléstől, amikor az appok megjelenésének köszönhetően végre az enyészeté lehetett ez a végtelenül macerás és felesleges, papírpazarló…..
Az ember meglátja a Banggoodon az akciós kiskamerát meg az olcsó, de csinos menyasszonyi ruhát, megköti az évezred üzletét, aztán nagyot koppan, amikor a futár legombol róla még egyszer annyi lóvét, mint amire számított. Hétköznapi sztori, nagy tanulságokkal. A lusták csak a Péterig olvassák meg a…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.08.23 12:20:45
Köszönjük, hogy kipróbálta helyettünk ezt az etanol mutatványt, azt meg pláne, hogy aztán közkinccsé is tette a tapasztalatait. Okuljunk, az Eni-Agip érintett munkatársai meg szégyelljék magukat.
Kedves Homár!
Először is engedd meg, hogy bemutatkozzam. János vagyok, egy hete az Agip balekja.…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.08.13 18:17:05
A megalázott kisember keserű panasza. Nem nagy dolog, hiszen effektív kára nem származott belőle, de azért ki az, aki szívesen kullog végig a biztonsági szolgálat gyűrűjében az egész áruházon, pláne ártatlanul?
Tisztel Homár!
Panaszom mögött inkább súlyosabb emberi érzelmek mintsem egy nagy…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.08.01 07:25:06
@Firestarter.18: nagyon gyenge poszt! én bezzeg küldtem egy fasza posztot, azt meg nem tolják be, íme:
2015. február 7-én vásároltunk egy Huawei Ascend Y550-es készüléket ".Praktikum +NET" tarifacsomaggal 32 090 Ft-ért. Kaptunk hozzá jótállási jegyet és töltõt is.
2016. júliusában a készülék meghibásodott, be sem kapcsol és nem is tölt.
2016. július 21-én megpróbáltuk leadni a pécsi Árkádban található Telenorban, de elhajtottak, miszerint kell a leadáshoz a személyigazolvány és lakcímkártya is, továbbá a készülék töltõje is.
Nem egészen értettük a dolgot, de arra gondoltunk, talán nem sok embernek van meg másfél évvel a vásárlás után a töltõ, így remekül lehet elhajtani õket ezzel az indokkal.
2016. július 22-én leadtuk immáron személyigazolvány és lakcímkártya által azonosítva magunkat. Továbbá a töltõt is leadtuk, ekkor az USB kábelt is kérték ( szét lehet választani a töltõfejet az USB kábeltõl ebben az esetben).
A munkafelvételi lapon az látszik, hogy "2015.02.27"-tõl garanciális a telefon, és itt szerepel az IMEI száma is.
2016. július 28-án 18:47-kor felhívtak, hogy nem jó a jótállási jegy, mert egy másik "céges" telefonnak az IMEI számát tartalmazza, ez a telefon pedig "nem céges".
Kérték, hogy vigyük be a számlát. Mondtuk, hogy a számlával sajnos nem rendelkezünk, de van eredeti szerzõdésünk.
Az sajnos nem jó. Esetleg a megfelelõ jótállási jegyet hozzuk be.
Mivel egy darab Y550-es telefonnal rendelkezünk, így egy darab jótállási jegyet kaptunk hozzá, ami Önöknél van.
Mivel aznap hajnali három után volt az ébresztõ, ezért inkább leraktuk a telefont.
Kicsit feleszmélve megfogalmazódott bennünk, hogy miért nem a munkalap kiállításánál nézték meg az IMEI számot a jótálláson, miért egy hét múlva derül ez ki?
Még 19 óra elõtt pár perccel felhívtuk a 1220-as ügyfélszolgálatot, ahol azt az IMEI számot diktálták be, ami a munkalapon és a szerzõdésen is van, de nem tudtak mit mondani, mit tegyünk.
Ekkor megpróbáltam visszahívni azt a számot, amin hívtak a "nem stimmelõ" IMEI számmal kapcsolatban, de nem vették fel a telefont,
pedig egy órahosszat hívtam, kisebb-nagyobb megszakításokkal.
Mivel hibásan állították ki a jótállási jegyünket, ezért talán nem minket kellene büntetni, hogy nem javítják meg a telefonunkat.
Neten utánakeresve egy "A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthetõ. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történõ átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét. A jótállási jogot tehát ilyen esetben is lehet érvényesíteni, a vásárlás tényét és idõpontját azonban természetesen ekkor is igazolni kell, hiszen a jótállás csak a vásárlástól (üzembe helyezéstõl) számított meghatározott idõn belül érvényesíthetõ."
"
A jótállási jegy hibás kiállítása a forgalmazót a jótállási kötelezettségének teljesítése alól nem mentesíti és akár szabálysértésért szankcionálható."
Az eredeti szerzõdésünkben (amivel rendelkezünk), ott van a dátum/név/személyigazolványszám/cím és az IMEI szám is, aláírva a Telenor ügyintézõje által.
A telefon eredeti doboza is megvan.
Ez nem elég a bizonyításhoz, hogy nem loptuk a telefont és jogosan szeretnénk, ha megjavítanák?
Számlamásolatot nem tudnak állítólag adni.
2015. február 7-én vásároltunk egy Huawei Ascend Y550-es készüléket ".Praktikum +NET" tarifacsomaggal 32 090 Ft-ért. Kaptunk hozzá jótállási jegyet és töltõt is.
2016. júliusában a készülék meghibásodott, be sem kapcsol és nem is tölt.
2016. július 21-én megpróbáltuk leadni a pécsi Árkádban található Telenorban, de elhajtottak, miszerint kell a leadáshoz a személyigazolvány és lakcímkártya is, továbbá a készülék töltõje is.
Nem egészen értettük a dolgot, de arra gondoltunk, talán nem sok embernek van meg másfél évvel a vásárlás után a töltõ, így remekül lehet elhajtani õket ezzel az indokkal.
2016. július 22-én leadtuk immáron személyigazolvány és lakcímkártya által azonosítva magunkat. Továbbá a töltõt is leadtuk, ekkor az USB kábelt is kérték ( szét lehet választani a töltõfejet az USB kábeltõl ebben az esetben).
A munkafelvételi lapon az látszik, hogy "2015.02.27"-tõl garanciális a telefon, és itt szerepel az IMEI száma is.
2016. július 28-án 18:47-kor felhívtak, hogy nem jó a jótállási jegy, mert egy másik "céges" telefonnak az IMEI számát tartalmazza, ez a telefon pedig "nem céges".
Kérték, hogy vigyük be a számlát. Mondtuk, hogy a számlával sajnos nem rendelkezünk, de van eredeti szerzõdésünk.
Az sajnos nem jó. Esetleg a megfelelõ jótállási jegyet hozzuk be.
Mivel egy darab Y550-es telefonnal rendelkezünk, így egy darab jótállási jegyet kaptunk hozzá, ami Önöknél van.
Mivel aznap hajnali három után volt az ébresztõ, ezért inkább leraktuk a telefont.
Kicsit feleszmélve megfogalmazódott bennünk, hogy miért nem a munkalap kiállításánál nézték meg az IMEI számot a jótálláson, miért egy hét múlva derül ez ki?
Még 19 óra elõtt pár perccel felhívtuk a 1220-as ügyfélszolgálatot, ahol azt az IMEI számot diktálták be, ami a munkalapon és a szerzõdésen is van, de nem tudtak mit mondani, mit tegyünk.
Ekkor megpróbáltam visszahívni azt a számot, amin hívtak a "nem stimmelõ" IMEI számmal kapcsolatban, de nem vették fel a telefont,
pedig egy órahosszat hívtam, kisebb-nagyobb megszakításokkal.
Mivel hibásan állították ki a jótállási jegyünket, ezért talán nem minket kellene büntetni, hogy nem javítják meg a telefonunkat.
Neten utánakeresve egy "A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthetõ. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történõ átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét. A jótállási jogot tehát ilyen esetben is lehet érvényesíteni, a vásárlás tényét és idõpontját azonban természetesen ekkor is igazolni kell, hiszen a jótállás csak a vásárlástól (üzembe helyezéstõl) számított meghatározott idõn belül érvényesíthetõ."
"
A jótállási jegy hibás kiállítása a forgalmazót a jótállási kötelezettségének teljesítése alól nem mentesíti és akár szabálysértésért szankcionálható."
Az eredeti szerzõdésünkben (amivel rendelkezünk), ott van a dátum/név/személyigazolványszám/cím és az IMEI szám is, aláírva a Telenor ügyintézõje által.
A telefon eredeti doboza is megvan.
Ez nem elég a bizonyításhoz, hogy nem loptuk a telefont és jogosan szeretnénk, ha megjavítanák?
Számlamásolatot nem tudnak állítólag adni.
Régóta meg kellett volna születnie ennek a leírásnak, de végre itt van, és aki még bizonytalan, vagy nem használta, végig követheti, miként működik az internetes utasfelvétel a wizznél.
Frissítés: Az online utasfelvétel formailag már nem így néz ki, de szerencsére nem lett…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.05.23 10:26:00
Akarod őrületbe kergetni kedvenc gumisodat? A gumi megrendelésekor kösd ki, hogy idei DOT-számú (azaz idei gyártású) gumit kérsz. Ez az elvárás különösen e sorok írásakor, azaz még így az év eleje felé csal érdekes grimaszokat a gumis kolléga arcára...
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.04.23 17:54:46
Azt hiszem nagy szerencséje van az Extreme Digitalnak, hogy Balázs nyilvánvalóan egy a tökéletesség legmagasab szintjére jutott jógi, aki nem zárkózik el a modern kor vívmányaitól, így előfordul, hogy néha kell neki mondjuk egy kábel. Egy vehemensebb ember ugyanis már rég…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.04.14 13:50:03
Legutóbbi menő helyes csalódást okozó posztunk egy kézműves kávézóról szólt, ezúttal egy egész franciás hangulatú családias reggelizőhely-étterem hagyott nem túl például állítható nyomott egy olvasónkban. (Fotó: Balkányi László / We Love Budapes)
Tisztelt Homár Szerkesztők!
Ilyen pofátlansággal…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.04.04 15:30:11
Gabi maga is elismeri, hogy mindkét alkalommal volt alapja a légitársaság problémázásának, de nem érti, hogy miért nem akartak segíteni a megoldásban, pláne, hogy fizetni is hajlandó lett volna.
Szia Homár
El szeretném mesélni hogyan nem szálhattam fel a Wizzair egy-egy járataira, ami…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.04.04 11:50:35
Tavaly december 1-jével megszűnt az Elmű Nyrt., a szolgáltást pedig az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt. vette át, mely az online világban a csodálatos elmuemaszenergiaszolgaltato.hu url-en lakozik. A fogyasztók a változásból elvileg nem vettek észre semmit., a gyakorlatban viszont könnyen…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.03.23 08:09:15
@EBL: Nem az e-mail cím a felhnév, hanem a FOGYASZTÓ neve!!!! X Y ! érted?! sajnos nem igazán van publikálva sehol ez... így működik a rendszer... :D
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.03.23 10:41:53
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.03.23 16:31:43
@EBL: sajna nagyon szomoru, hogy nem tudtak beleirni a login screenbe ezt.
en tok veletlenul jottem ra, de most mar sikerult, es elinteztem, amit akartam ( a nagyjat ) onlany.
az, hogy irtam az ugyfelszolgalatnak 2 hete es le se szarnak, mar nem is megdobbento...
en tok veletlenul jottem ra, de most mar sikerult, es elinteztem, amit akartam ( a nagyjat ) onlany.
az, hogy irtam az ugyfelszolgalatnak 2 hete es le se szarnak, mar nem is megdobbento...
Tékozló Homár
Még nem fizetett, de már felszerelte saját rendszámtábláját az AAA/Frissült az AAA Autó válaszával
2015.10.13 14:31:51
A prágai székhelyű, nemrég Szegeden második magyarországi telephelyét nyitó használtautó-kereskedő cég, az AAA Autó nem először szerepel nálunk. Ami igazán érdekes a róluk szóló posztokban az az, hogy a panaszos levelek egy kaptafára készülve mind kecsegtető…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.03.17 11:34:10
Tékozló Homár
Mi igenis jó kávét csinálunk, csak magának nincs ízlése! / Frissült a MLM válaszával
2016.03.16 09:10:00
Hát a spanyol inkvizíció mellett szerintem erre sem nagyon számított senki! A kínálata tekintetében extra igényes, megjelenésében pedig végletesen letisztult My Little Melbourne sztárkávézó egy felkiáltójelhalommal, beragadt caps lockkal, sőt, minden írásbeli modorosságok csimborasszójával, a…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.03.16 11:40:44
Tékozló Homár
Tuskó módon szolgálja ügyfeleit a Wizz Air / Frissült a fejleményekkel
2016.02.02 14:52:10
Már az is érthetetlen, hogy a Wizz Air rendszerét kicsinálja, ha a Gipsz Jakab család azonos nevű tagjai együtt szeretnének utazni, de ez még lehet sima technikai zűr. De vajon miért olyan baromi nehéz az ügyfélszolgálatukkal kommunikálni?
Tisztelt Fogyasztóvédelmi iroda,
A mai napon a Wizzair…..
Tudta ön, hogy a Leddiszkontnál Beavis és Butthead látja el a kommunikációs-, imidzsépítő-, és pr-feladatokat heti váltásban? Mi más magyarázná az olyan húzásokat, mint a hírlevélről leiratkozó gyíkarcok gyúnyolása meg a bolt profiljától eléggé műfajidegen pucér mellel ünnepelt boltnyitás?…..
MacskaÖsszeZavaróKft
2016.01.15 15:23:59
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én kérek elnézést, sehol senki tetszik lenni korrektor még mindig?!