Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Cogito84

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Telekom nagy felháborodást kiváltó "Bocsi Anyu! – Egy rendhagyó Anyák napja" című videója kapcsán több szakmai elemzés is megjelent, sok cikk próbálta értelmezni a cég elég fura gesztusát az édesanyák felé. A reklámozó telefontársaság is a nyilvánosság elé lépett magyarázatával. Azonban a film…..
Cogito84 2019.05.12 01:24:22
@beszédírók: El tudom hinni, hogy azon iskolák, ahol erre alkalmas tortnaterem/auditórium áll rendelkezésre (és nem szabják meg max 2 főben a gyerekekre jutó vendégek számat az ünnepségek alkalmával megfeleő helyszín hiányában), ott örömmel látják azon nagyszülőket is, akik vannak olyan szerencsések, hogy egy településen / egy országban(!) laknak az unokáikkal. Semmilyen statisztikai adatot nem tudok felkutatni, ami alapján tudnék arról értkezni mi számít ma általánosnak. Én azon pechesek közé tartozom, akiknek tágabb értelemben vett családi és baráti környezétére inkább az általam előbb leírtak jellemzőek. A reklám negatív fogadtatásban részesült, vagyis bukó a cég számára. Hoztak egy döntést, mutassunk tükröt, nem jött be. Nem szeretünk tükörbe nézni. Ezt a marketingeseknek tudni kell!
Cogito84 2019.05.12 00:30:19
A cég valószínűleg ott hibázhatott, hogy nyitva hagyott nagyon sok értelmezési lehetőséget. Én nem szerteném megmondani (nem is tudhatom), hogy mit akarhattak, mint ahogy senki érzésébe, meglátásába nem szeretnék belekötni, mert szerintem nem lehet. Csak szeretném elmondani, én hogy láttam és, hogy enegem miért gondolkodtatott el.

Szerintem ez a reklámfilm az anyukák anyukáiról szól. Az anyák napján könnyen elfelejtjük, hogy nem csak az ovis/kis iskolás gyermekeknek vannak anyukáik, akiknek készül ünnepi műsor, sok ajándék stb... hanem az anyukáknak is vannak anyukáik. Nekik már nem készül ünnepi műsor, ők az anyák napi szeretetből csak morzsákat kapnak. A gyermekek a filmben azokat a hangokat adják vissza, amiket saját anyukáiktól hallanak akkor, amikor ők a nagymamákkal (az ő anyukáikkal) beszélnek. (Szerintem az mindenképp félreértelmezés, hogy ezeket a mondatokat kisgyerekek kapják meg anyukáiktól...)

Igen a kicsik anyukái az ünnepeltek aznap. De egyben ők is kellene, hogy ünnepeljenek valakit. A reklám talán arra utal, hogy erről megfeledkezünk. És a csattanó... megjelennek a nagymamák(!) az unokákkal... . Nagyon szeretem a nagymamámat, és a feleségem és az édesanyám is. Nem akarok álszentnek tűnni, a filmben elhangzó mondatokat sokszor elmondom édesanyámnak, nagymamámnak pedig... szinte mindig :(

Engem ez a reklám arra össztökélt, hogy húzzam a cipőm és meglátogassam Mamát. Nem anyák napján, pláne nem amiatt... azért mert szeretem.

Ez volt a reklám célja? Nem tudom. Bántó ez a film? Lehet. Rám hatással volt? Igen, Mamával nagyon szép napot töltöttünk együtt. Nem hívom fel (nem hallja...) de tudom már mikor megyek hozzá legközelebb (is)!