Adatok
Benyovsz
3 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

A banner halott? Sokan kérdezik tőlem, hogy van-e értelme a banneres hirdetésnek. Hiszen itt van nekünk az a jó kis PPC, meg mostmár a Facebook-on is lehet mindenféléket csinálni, "a banner meg úgyse hatékony".Hát, lássuk be, ez tök hülyeség. Olyan ez, mintha azt…..

Itt az év vége, és ilyenkor jönnek az unalmas és semmitmondó "ez történt 2010-ben" jelegű írások, és persze jönnek a még unalmasabb és még általánosabb "mi lesz 2011-ben" írások is.Hiszen aki kicsit is a piacon van, az pontosan látja, mi történik: látja,…..

Ma Pécsett adtam elő a Pécsi Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Kar Emberi Erőforrás Fejlesztési Intézet Ergonómia és Munkapszichológia Intézeti Tanszéke felkérésére. (Huh, de hosszú a nevük...)
Szóval előadtam a Civilek a hálón,…..
Benyovsz
2010.12.15 02:28:06

Miközben olyan kultúráért felelős minisztert kaptunk, hogy azt megemlegetjük, valahogy olyan érzésem van, nem veszik a lapot a nagy kereskedelmi tévék: nekik újra Mohács kell.
Ez annak kapcsán jutott az eszembe, hogy a Kreatív főszerkesztője, Szigeti Péter fontosnak érezte…..

Az életben talán az a legfontosabb, hogy boldognak érezzük magunkat. A boldogsághoz igen sok mindenre van szükség. Vagy csak egész kevésre? Már az is boldogság, ha „jól érezzük magunkat a bőrünkben”, vagyis kívül-belül elégedettek vagyunk önmagunkkal,…..

Az elektrolipolízisről bővebben Civilizált világunkban a legelterjedtebb népbetegség az elhízás. Nemcsak esztétikai probléma, számos egyéb, az elhízás talaján kialakuló kórkép miatt egészségpolitikai, gazdasági kérdés is.Az egészségtelen – szénhidrát- és zsírdús,…..

ÖRÖMTELI VESZTESÉG - TARTÓS HELYI FOGYASZTÁS ZSÍROLDÁS LIPOLÍZISSEL - A LEGKORSZERŰBB MÓDSZERREL Francia módszerrel és műszerekkel, magyar orvosi közreműködéssel a világsiker most már Budapesten is igénybe vehető. Plasztikai műtét vagy zsírleszívás nélkül látványos…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A kattintási arányok/árak folyamatosan egyre rosszabb arányban állnak egymással (amit a kutatások pontosan igazolnak), ezért most értünk el arra a pontra, hogy senkinek nem éri meg. Az oldalnak nem éri meg, a hirdetőnek sem. Ha az oldal olyan olcsón adja, hogy a hirdetőnek is megérje, akkor már az oldalnak ez lényegtelenné válik (bevétel szempontból), vagyis most tartunk ott, hogy nem jó üzleti modell. Ez tény, nincs értelme ezt boncolgatni. Csak az a hátralévő egy - két év kell, amíg a piac ehhez igazodik, hogy beteljesüljön a jóslat, bocs - inkább konkrét statisztikai görbe a banner piacon. Más, és jobb modellek kellenek, hogy egy oldalnak megérje működnie (ha ez a cél) és ezek vannak már (ugyan itthon még nem), de ez két három dologtól függ alapvetően:
1. A hazai piac túl kicsi a nemzetközi szereplőkhöz képest (pl. Google, Facebook hirdetési modell tökéletes),
2. másrészt, hogy szokás szerint nem figyelünk kifelé (a hírhedt -x éves lemaradás bejátszik a nyugattal szemben még folyamatosan).
3. nincs elég bátorságunk itthon előre nézni/lépni (konkrét példa erre nincs a piacon).
Összegzés: Ami nem megy ne erőltessük, mert csak időleges megoldást jelent. Keressünk más utakat, mert vannak. Higgyük el, hogy jobban kell azokra figyelnünk, akik pár lépéssel előttünk járnak, mert Ők már túl vannak ezeken a gondokon.