Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Xezs7

0 bejegyzést írt és 1115 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves olvasók! A kommentekben többen is kérdeztétek, az elmúlt két hétben miért nem került ki új poszt. Ennek az az oka, hogy a vírushelyzet kirántotta az eddig biztos talajt a lábunk alól, és egyik pillanatról a másikra kétségessé vált a blog jövője. 15 év nagyon sok idő, és sok munkánk van a…..
Xezs7 2021.02.11 12:24:12
@Mitkeresekénittmegint: Ezek az interneten szövődő barátságok többször nem sikerülnek, mint ahányszor igen. Nem is értem, miért gondoltad hogy ebből bármi jó kisülhet. Interneten mindenki azt hazudik magáról, amit csak akar. Háry Jánosok tömkelege.
Xezs7 2021.03.10 16:48:59
@Club Sandwich: Szerintem utóbbi.
Új év sincsen Kevin nélkül. Balázsék úgy érezték, nem akarják kiszolgáltatni magukat a csatornák kényének-kedvének, és akkor akarják megnézni a betörőket rommá amortizáló Macaulay Culkint, amikor csak eszükbe jut, így aztán egy dvd-gyűjtemény beszerzésével futottak…..
Xezs7 2021.03.04 19:52:58
@Reactor: Szalag. Az a legbiztonságosabb.
Márta írt levelet a Szomszédháború blognak. Esetükben a problémát egy idős szomszédjuk jelenti, aki mivel állandóan otthon van, minden alkalmat megragad a hatóságok helyszínre. Kemény dió. Vagy mégsem?   Kedves Szomszédháború!   Sajnos nem véletlenül találtam rá a blogra, de most már az ideg és…..
Xezs7 2021.01.18 22:07:19
@SinnerLover: Azért ludas vagy te is a dolgokban. Az rohadtul nem normális hogy a kutyád ugat, mert idézlek "Persze, mert házat őriz és látta, hogy a szomszéd előtt megállt egy autó". Ki kell hogy ábrándítsalak, de a házőrzés rohadtul nem az, hogy a kutya ugat. Neked csak könnyebb erre fogni azt, hogy a kutyád mint valami bolond, ugat minden hülyeségért. A neveletlen, kutyaiskolát még kívülről sem látó kutyák ugatnak. Vidd el kutyaiskolába, és megnevelik.
Klára írt levelet a Szomszédháború blognak, amiből megtudhatjuk, hogy a gondatlan közös képviselőnek is köszönhetően, milyen az a mindennapokban, amikor képletesen egy szögverő üzem költözött az otthonunkba.   Jó napot! Szeretném elmesélni a történetemet, amit esetemben nem a szomszédok idéztek…..
Ha egy jól működő, stabil, megbízható laptopra vágysz, akkor elég csalódott leszel, amikor a laptopod nem működik jól, nem stabil és a legkevésbé sem megbízható. Olvasónk lassan két hónapja szenved az újra és újra megjelenő, váratlan kékhaláltól, a szerviz pedig elég döcögősen kezeli a…..
Xezs7 2020.06.15 18:11:29
@NoOne: Én mondjuk senkinek sem javasolnám, hogy a "felesleges" háttérszolgáltatásokat baszogassa, mert utána az ilyen kikapcsolgatásokból van az, hogy megborul egy alkalmazás, amit a user használ, vagy a jövőben használni szeretne, és nagyjából senki se fog rájönni, hogy mi okozza, mert egyrészt a hibaüzenetek nem utalnak rá egyértelműen, másrészt meg kevesebb idő újratelepíteni. Persze, nem tudom, hogy te pontosan miket tiltogatsz le, de én nagy általánosságban azt mondom, hogy nem kell piszkálni a W10-et telepítés után.
B. két Booking.com-os tapasztalatát írta meg nekünk, ebből az egyik bosszantóbb, mint a másik. A második pedig még fájdalmas is: a lépcsőn teleltetett muskátliktól nem lehet rendesen elférni, aminek baleset lesz a vége. De kinek az érdekeit védi ilyenkor egy szállásadó oldal? A szállásét, vagy a…..
Xezs7 2020.01.17 23:44:26
@Baluci: nekem is van olyan FB ismerősöm hogy állandóan csak kirándul, fingom sincs, hogy mikor dolgozik egyáltalán :)
Xezs7 2020.01.18 07:15:21
@Péter 2: ez egy fogyatékos, minek vitatkozol vele?
Hogy mi a válasz a levél végén feltett kérdésre, hogy érdemes e foglalkozni az üggyel, ha otthagy a buszod a nulla fokban egy pulcsiban? Hát egy óriási kövér igen. Persze ha bizonyítható, hogy a sofőr 15 perces megállót ígért, majd a 12. percben elindult, ugyanis a FlixBus ÁSZF-ben a a következőt…..
Gábor könnyen röhög sírva, illetve sír röhögve január közepén az elromlott kazánja mellett, de ha nem lenne infra panel, boiler, kandalló és fűtő klíma a házban, az ő mosolya sem lenne őszinte. Mit tehetünk, ha pont időben, a tél elejére beszerelt, jó sok pénz és időt felemésztő vadiúj kazán az év…..
Zoltán belefutott abba a nyomorult módszerbe, amikor a kereskedő leakciózza a terméket, ami nincs is, vagy csak kevés van belőle, vagy csak úgy csinál, mintha nem lenne. A végeredmény minden esetben ugyanaz: az akciós napon hiába keressük a cuccot kedvezményes áron, ám az akció után az eredeti…..
Olvasónk kifogásolja, hogy egy webáruház mindenféle előzetes tájékoztatás nélkül a csomag átvételekor fel akarta írnia a személyi igazolványa számát. A személyes adatok kezelése nem vicc, érdemes róla beszélni. A legtisztább az, ha előre tudjuk, milyen adatokra lesz szükség és az alapján döntjük el,…..
via GIPHY Bármilyen körültekintően is vásárolunk, vannak azok a helyzetek, amiket nem láttunk jönni. A webshop rendben van, nem találunk rossz véleményt a kereskedőről sem (kivéve, hogy tavaly nem volt együttműködő, na), aztán valahol, valami mégis elcsúszik. Olvasónk rokona a kinaimobilwebshop-ról…..
Xezs7 2019.11.10 15:24:34
@Zabalint: Sokszor hetekre is képtelenek tervezni. Nekem az amerikai modell pl. nagyon nem tetszik, ahol sok helyen hetente fizetnek. Ezzel tulajdonképpen arra nevelik az embereket, hogy elég csak egy hétre tervezni, utána megint lesz pénz. Jó, nem mondom, hogy akkor innentől fél évente fizessünk munkabért, de az ilyen egyik napról a másikra élőknek tényleg ez kellene. Sajnos sok ilyen van, de nem csak minálunk, hanem szerte a világon. És ez nem fogható a szegénységre, ez inkább tudatlanság meg komplexus.
Xezs7 2019.11.11 17:27:57
@élhetetlen: Leginkább én is Pick Pack Pontra vagy webes boltba rendelek, kivéve persze, ha a termék méretei miatt azt képtelen lennék gyalogosan/kocsival elszállítani. Az okok:

- a terméket kényelmesen itthon kiválasztom, minden paraméterét megtalálom, teszteket olvasok róla
- olcsóbb, mint egy raktárkészlettel rendelkező boltban
- mire odamegyek, tudom, hogy van az adott termék
- ha lenne kiszállítási díj, azt így megúszom
- nem kell otthon ülnöm és korgó gyomorral várnom a futárt, hanem akkor megyek el otthonról, amikor akarok

Nekem pl. ez utóbbi a legfontosabb. Én nagyon utálom azt, amikor épp nem vagyok otthon egy órát és nyilván akkor jön a futár. Általában kajálni szoktam kiugrani, és valahogy mindig megtalálják azt az intervallumot. Vagy mikor szólnak, hogy aznap ez már nem fér bele (kevésszer, de volt ilyen) akkor meg mehet az újratervezés.

Egyébként szerintem Zabalint nem meggyőzni akart téged, kár így lerohannod. Senki sem mondta azt, hogy amit te csinálsz az hülyeség. Mindenki mástól érzi jól magát, csupán ennyi a történet.

Személyi hitelt szerintem is hülyeség felvenni, de ha a te esetedben ez egy olyan dolog volt, hogy nem sűrűn fordul elő, belátható időn belül megkerested a hifi árát, a személyi hitel (fel)ára a fizetésedhez képest nem volt túlságosan nagy, akkor azt mondom, hogy talán. Az ember nem egy gép, nem lehet mindig mindent képletek szerint csinálni, de azért igyekezni kell.

Zabalinttal viszont mi kifejezetten arról a rétegről beszéltünk, akik rendszeresen, erőn felül veszik felfele a hiteleket, és ahogy kicsengették az egyiket, máris jön a másik, és soha eszükbe sem jut, hogy talán lejjebb kéne adni az igényeket, és emellett elkezdeni észszerűen pénzt gyűjteni. És jellemzően olyan termékeket vesznek, amikre nincs igazán szükségük, vagy csak státuszként van jelen az életükben. A drágább okostelefonok tipikusan ez a kategória.
Xezs7 2019.11.11 21:34:15
@élhetetlen: Teljesen másról beszélsz, mint amiről szó van. Enni simán kimehet az ember, az ebédidő az ebédidő. Nem mindig van főtt kaja a konyhámban. A hitelt meg senki sem a lakásra értette, és pláne nem a 0 THM-esre. Ha igazán érteni akarnád, akkor értenéd, hogy itt azokról van szó, akik erőn felül veszik fel a _NEM_ 0% THM-es hiteleket olyan dolgokra, amikre nekik egyébként nem is tellne _SOHA_, még gyűjtögetéssel sem. És itt be is fejeztem, mert minden elhangzott, amit érdemesnek találtam a témában.
Olvasónkat óriási bajban van, miután egy furcsa fordulattal az autókölcsönzés után közel egymilliós mínuszba került a számlája. Az a számla, amin nincs is hitelkeret. Nem értik, mi történhetett, de a bank nem tud mit tenni: újabb utazást, ügyvéd fogadását és kölcsönt javasol.  Kedves Homár! Az…..
Xezs7 2019.10.18 16:48:53
@Snagal: Szerintem szarkazmus volt csak nem írta oda hogy <sarcasm>.
Xezs7 2019.11.04 20:21:34
Xezs7 2019.11.08 13:45:59
@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Nem teljesen értem ez utóbbi hsz-t, de mindegy is. Technikai hiba, nyújts be panaszt, hogy te nem szeretnél egy ilyen hiba miatt ügyleti kamatot fizetni. Esetleg ha nagyon izmoznak, belengeted, hogy otthagyod őket. Ez általában mindig segít.
Olvasónk a megszokott márkájú öblítőjébe csalódott akkorát, hogy a gyártót is megkereste a problémával. Ugyan a mosógép, a mosógép aktuális a tisztasága, a program, a hőmérséklet mind mind befolyásolja az illat erősségét, ha semmit nem érezni a ruhán, az valóban nem indokolt. Az erről folytatott…..
Xezs7 2019.11.05 12:07:24
@hülyék gyámolítója: szerinted érdekel bárkit is a vergődésed?
Xezs7 2019.11.06 21:29:25
@SZIGMA: Csinálj már egy videót arról, ahogy ezt véghezvinnéd, mert roppant kíváncsivá tettél. Eleve a legtöbb gyártó flakonja teljesen más alakú és méretű mint a konkurenciáé (szándékosan persze, hiszen nem akarják, hogy véletlenül a másikat vedd). Aztán még ha ugyanolyan is lenne a flakon, hogy a jó istenbe szednéd le róla azt a böhöm nagy matricát, hogy ne szakadjon el? Próbáltál már ilyet lehúzni?
Xezs7 2019.11.08 13:37:59
@SZIGMA: Hát ezt a jelenetet egy vígjátékban tudnám elképzelni maximum :)
A pár hetes telefon beadja a kulcsot, a szerviz először nem talál hibát, majd beázásra hivatkozva megvonja a garanciát. Ha biztosan tudjuk, hogy nem járt víz közelében, ki és hogy bizonyíthatja azt, hogy miattunk ázott be? Történhet ilyen csak simán a páratartalomtól is? Csalódott olvasónk kérdései…..
Xezs7 2019.11.06 21:19:42
@Nancsibacsi: Természetesen nem garancia, de nekik egy kicsit azért jobban fáj egy negatív hír, mint egy sufniboltnak. Mondjuk úgy, hogy ők a kisebbik rossz a sok rossz lehetőség közül.
Xezs7 2019.11.06 21:25:39
@Péter 2: Jogos az észrevétel. Mindig értetlenkedve olvasom az olyan teszteket, ahol csillogó szemekkel közli a tesztelő, hogy az épp legújabb telefon/tablet/laptop hány tized mm-rel véknyabb az elődjénél. És ez némely tesztelő szerint hatalmas újítás.
Xezs7 2019.11.06 21:26:44
@Reggie: Köszi, legalább ma is tanultam valamit.
Mi történik akkor, ha úgy érezzük, nem tájékoztattak megfelelően egy termék tulajdonságairól? Olvasónk úgy gondolja, azzal hogy nem hívták fel a figyelmét arra, hogy az új mobilja 32 bites, megtévesztették, és most szeretne valami megoldást. Ám az a helyzet, hogy ha az ellenkezőjét sem állították,…..
Xezs7 2019.11.02 23:40:13
@LaszloPal: írsz a Xiaomi-nak, hogy te bootloadert akarsz nyitni, aztán meg felrakod rá a Cyanogenmodot. Nem nehéz.
Xezs7 2019.11.03 21:47:33
A napokban megszaporodtak a Comore-szigeteki hívások, csak senki nem tudja elcsípni a telefonálót. Ezért mindenki visszahívja az ismeretlent, utána pedig fizet. A Délmagyar írta meg, milyen trükkös csalásról van szó. Az elmúlt napokban szolgáltatótól függetlenül sok ember kapott kéretlen hívást a…..
Ádám belefutott a kamunak bizonyult asicsfutocipo.com-ba, amit már 2017-ben sikerült egyszer letiltatni, de a kommentek alapján látszik, hogy pár hónapja újra szedi áldozatait. A kamu webshopos csalásoknak nagy hagyománya van, a végén még örülhetünk, ha csak a termékért fizetett pénzt buktuk és nem…..
Zsuzsa mobilja pár hónap után használhatatlan lett, amin sajnos a szerviz sem tudott segíteni. A hiba újra és újra visszajött. Végül Zsuzsának elege lett, erre se pénz, se mobil.  2018. március 09-én vásároltam az eMag webáruházban egy Doogee X5 max típusú mobiltelefont, amit annak rendje és…..
Xezs7 2019.10.25 11:11:51
@a lekvár neve puffin: minden kínai. Ott vannak egymás mellett a gyártósorok, szerintem sokszor azt se tudják, hogy éppen melyik nagy cégnek gyártanak :)
Xezs7 2019.11.04 19:58:55
@SKG: Egyfelől igazad van, másfelől viszont tudható a mai világban, hogy minden terméknél, legyen az bármi, az alsó árszegmens a kotu szar kategória. Ennek belátásához nem kell érteni a telefonokhoz, mert az élet minden táján így van. Egy felelős laikusnak is úgy kellene gondolkodnia, hogy a 20-30 ezres szegmenst alapból ignorálja, mert látja, hogy az a legalja árkategória, onnan nem válogatunk. De ha nem ért hozzá, akkor meg miért nem kérdez? Ha nincs ismerős, akkor van fórum, van Facebook, bármi. Kérdezni szabad.
Xezs7 2019.11.04 20:00:27
@The Good Boy: Akkor meg P30 Pro, halál mindegy. A lényeg az árfekvés, amit érzékeltetni akartam, de látom megfogtad a lényeget.
via GIPHY A MINDENTOLCSON.HU lelkes csapata (ez áll minden aláírás alatt) egyszer már szerepelt nálunk, akkor egy lombfúvó nem akart működni. Most még akár működhetne is a megrendelt termék, ám Andrea sajnos nem azt kapta, amiért fizetett. Ezzel viszont a lelkes ügyfélszolgálat látványosan nem…..
Xezs7 2019.10.26 17:12:58
@CsakLajosAz: Kórea, az. Korea esetleg?
Xezs7 2019.10.27 14:46:02
Xezs7 2019.10.27 20:00:38
@KaTe: Bakker, itt röhögök. Honnan a pékből szeditek ezeket a noname oldalakat? Gugli dobja ki?
Azt hiszem abban egyetérthetünk, hogy a fenti fürdőszobán semmi sírnivaló nincs. Nem túl nagy, az igaz, de ezt leszámítva teljesen pöpec darab. Hogy miért kell mégis sírni rajta, pontosabban benne, azt az alábbi levél részletesen kifejti, fotókkal és egy - még a fotóknál is lehangolóbb - videóval…..
Xezs7 2019.10.22 17:20:23
@Szolnok Építőipar: Nettó vagy bruttó?
Xezs7 2019.10.23 21:56:48
@Navarone: Valószínűleg azért írsz ilyeneket, mert te is hasonló minőségű munkát adsz ki a kezedből, akárhol is dolgozol. Egy ilyen munkánál rohadtul nem elfogadható, hogy a fugázás meg a csempézés így nézzen ki. Érdekes, nekem a kivitelezőm ezt önmagától is tudta. Mellesleg a csaj nem a fuga miatt sírt, csak lusta voltál elolvasni. Sokkal több és sokkal nagyobb problémák vannak ezzel a fürdővel.
"Azért, hogy mások ne járhassanak úgy, mint mi"- ajánlotta figyelmünk József félresikeredett családi nyaralásuk történetét, mely egy tunéziai all inclusive hetet jelentett az észak-afrikai országokba kifejezetten rutinos utaztatónak számító Kartago Tours szervezésében. A fotókkal gazdagon…..
Xezs7 2019.10.22 17:23:57
@Jankove: Azért ez nem ilyen egyszerű. El kell olvasni, és mérlegelni. A hitel az egy ugyanolyan termék, mint a boltban a kenyér. Ha az egyik helyen penészes a kenyér, vagy túl drága, nem ott veszed meg. Egy hitelt alapvetően sokféle tényezője határoz meg, de a két legfontosabb talán a THM és a kamatperiódus. Na ezekről a legtöbb ember azt se tudja hogy micsoda, de főleg a másodikról. Én mindig végigolvasok mindent, mert tudni akarom, hogy mire számíthatok.
via GIPHY Olvasónk tudja, miért fontos időben megvenni egy koncertjegyet, de hiába minden, a System Of A Down jövő júniusi koncertjéről mégis jól lemaradt, hacsak nem akarja végigülni az egészet. És ezzel valószínűleg nincs egyedül, a Live Nation facebook oldalán jó pár csalódott kommentet…..
Xezs7 2019.10.22 17:14:44
@DarkWolf: Ez már nagyon sokszor ki lett vesézve rengeteg helyen, de a lényeg: a Neptun önmagában nem lenne szar, csak az egyetemek nem veszik meg a felhasználói bázis méretéhez ajánlott hardware erőforrásokat. Megpróbálják megoldani okosba, kevesebb szerverrel, aminek aztán az elégedetlenkedés a vége.
via GIPHY A nyitvatartási idő örök problémája, hogy az ott dolgozók sem szeretnének tovább bent maradni, mint a vásárlók, vagy hát jelen esetben a fürdőzők és olvasónk, az izzadni vágyó szaunázó vendég. Épp ezért fél órával a hivatalos zárás előtt kizavarnak mindenkit. Tehát hiába vettük jegyet…..
Xezs7 2019.10.18 17:07:24
@body_andras: Szerintem a kocsmárosné nem dolgozni nem akart, hanem nem hitte el, hogy 11-kor leléptek. Bevallom, én is jártam már úgy, hogy be voltam baszva, és mondták is, hogy zárás lesz, de mi még ott beszélgettünk fél vagy akár háromnegyed órát. Nem direkt, nem kibaszásból, hanem mert be voltunk baszva. Ilyenkor egy jó pultos azt csinálja, hogy odaáll az asztal mellé és nyomatékosan felszólítja a vendégeket, hogy tényleg takarodó van. Akkor mindenki kimegy, kivéve a balhésok, de azok balhéznak másért is. Szóval én megértem a kocsmárosnét aki nem nézte jó szemmel, hogy beültetek a végére. Persze nem volt igaza, ti tényleg elmentetek 11-kor, de hát honnan tudhatta volna.
Xezs7 2019.10.22 17:12:15
Szokatlan kérdés érkezett hozzánk: ovlasónk szerint a UPC nem tájékoztatja megfelelően a hálóztai hibák előforsulásáról. A mi kérdésünk persze az volt a tanácsadók felé, hogy ezt jogosan teszi-e. Szia Homár! Gondolom megosztom veletek a UPC-vel eset kálváriámat, talán nem vagyok vele…..
Xezs7 2019.03.27 19:32:33
@evilwolf: Én ott vagyok, és semmi panaszom nincs rájuk. Nagyon kevés a leállás, ráadásul a mostani 1 éves határozott szerződésem messze a legjobb áron van tőlük, és nem is nekem kellett lealkudni, hanem ők ajánlották. Szerintem nagyjából ez úgy működik, hogy ahol van nekik konkurenciájuk, ott összekapják magukat. Mondjuk az átvételek sosem zökkenőmentesek. Gondold el, hogy a helyi kábeltévé által összegányolt hálózatot kezdik el használni, lecserélni az egészet meg nagyon sok pénz lenne.
Xezs7 2019.10.20 21:09:07
@nézek: Az rengeteg. 6000 körül fizetek nekik netért és tévéért és egyik sem a legalsó csomag, hanem mindkettő a legnagyobb (tévéből persze nincs HBO meg ilyen különfizetős dolgok). Két opciód van: most azonnal megnézed, hogy milyen olyan csomagajánlatok vannak a UPC oldalán, amik a te általad használt szolgáltatásokhoz képest felfelé váltás, de mégis olcsóbbak annál, amit most fizetsz. Ezt azonnal át is kérheted magadnak, mivel hűségidőn belül a nagyobb csomagra váltás teljes mértékben díj- és kötbérmentes. Én ezt nagyon sokszor eljátszottam velük, átlag 3-4 havonta megnézem a honlapjukon, hogy érdemes-e valamit alakítani. A gond az, hogy a sok év során én már eljutottam a legmagasabb csomagokig, így nekem ez a módszer kilőve. A másik módszer, amit jelenleg is csinálok az az, hogy mikor felhív az ügyintéző azzal, hogy hűségidőt kéne hosszabbítani, akkor megvárom hogy mi az ajánlat. Ha nekem az túl sok, akkor nekiállok panaszkodni, hogy ennyiért ez nem jó, a tévé tele van reklámokkal, meg minden hülyeséggel előjövök, amik azért részben igazak is (a tévét például tényleg többször le akartam mondani, csak jó árat adnak rá). Na ilyenkor általában előkerül egy jobb ajánlat, vagy ha nagyon kötik az ebet a karóhoz, akkor szépen lerakjuk a telefont, és várom, hogy pár hét múlva újra hívjanak. Akkorra már valahogy mindig előkerül az az ajánlat, amire én várok, és olyankor elfogadom. Vicc, de ezek a "telekommunikációs szolgáltatók" jobban hasonlítanak a piaci kofákhoz, mint komoly informatai cégekhez. Úgy is kell velük bánni, mint a piaci kofával: fitymálni a portékát, kellemetlenkedni.
Xezs7 2019.10.20 21:14:31
@nézek: Csak rápillantottam a mostani kínálatra. A legdrágább net most náluk 5000 Ft, a TV Comfort (ami egész sok adót tartalmaz) meg ugyancsak 5000 Ft. És ez még nem is csomagban, csak külön-külön. Tehát már kapásból ott vagyunk, hogy új belépőként 10 ezer lenne az, ami neked most 16 ezer.
"Helló! Arra van vmi szabályozás, h a vendéglátóipari egységnek kell-e (nyilvános) wc? - szegezte nekünk a kérdést jk nevű olvasónk, amire azon túl, hogy előkerestük a videót a wc-tematikájú tajvani kávézóról (ahol az üzemeltetők válasza egész biztosan  egy nagy és határozott igen), rákérdeztünk a…..
Xezs7 2019.10.18 17:11:06
@cemeteryman: Én viszonylag sokszor jártam oda, és bátran mondhatom, hogy okkal. Ne tudd meg, hogy a csövesek miket műveltek azokkal a WC-kkel. Volt, amelyik beült aludni. Egy okádék volt az egész. Mióta fizetős, sokkal normálisabban néz ki a WC. Az mondjuk igaz, hogy az ottani vendéglátóhelyeken adhatnának kupont, hogy ha már bezabáltál valamelyikben, szarhass egy jót ingyen.