Adatok
superman91
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kínai termékek szubjektív tesztje
Hogyan reklamáljunk az Ebay-en? (vásárlás utáni reklamáció, pénz visszakérése, resolution center, open case)
2017.01.18 21:10:58

Nem mindenki tudja, hogyha rendelünk valamit az Ebayen, nincs nyomkövető száma (tracking number) és elveszik a küldemény, akkor az eladónak kötelessége visszafizetni az árát (ár+postaköltség), függetlenül attól hogy hol veszhetett el. Erre a várható érkezés utolsó napjától számítva 30 napunk…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Rendeltem 3 cuccot egy sellertől még korábban, de jött közben az Ebay-től az infó, miszerint: This user is no longer registered on eBay.
Azt írták, hogy mivel kifizettem a rendelést már, ezért lehet, hogy úton van és megkapom.
Letelt most már egy hete a legvégső határidő és semmi, így nyitottam egy case-t mind3 esetre a resolution centerben. Jött is rá pár percre, hogy mind3 esetben az én javamra döntöttek és érkezik a visszatérítés a PayPal-omra. Csakhogy az nekem nincs, kártyával fizettem.
Ilyen esetben mi a teendő? Próbáltam kontaktba kerülni velük e-mail útján, de nem könnyű, mert mindenhol csak ilyen gyors választ ad kb. és nem írhatsz nekik, ahol meg nem, ott nem fogadta el az item számát, merthogy ended vagy nem is tudom már. Lehetséges az, hogy a kártyához tartozó számlára jöjjön a pénz? Vagy PayPalt kéne nyitnom? Jött valami PayPal-os e-mail is ilyen kínai írásjelekkel, nyilván nem értem.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!