Regisztráció Blogot indítok
Adatok
w124

0 bejegyzést írt és 120 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Átéltem a katasztrófát 2013.03.15 17:39:50
Az Átéltem a katasztrófát című cikkünk kommentposztja. Kérjük, ezúttal is kerüljék az indulatos megnyilvánulásokat, és az alaptalan vádaskodást. ..
w124 2013.03.16 15:59:43
@ha1tt: Az autópályán veszteglőkkel ellentétben, nekik van módjuk támadni. A vezető beosztásnak nemcsak pozitív oldala van ( amikor fel kell venni a magas fizetést ), hanem felelősséget is kell vállalni. Igenis vérlázító, mokor a Pintér, és a csapata arról nyilatkozik, hogy mindent jól csináltak, és minden a legnagyobb rendben zajlott. Nem akkor kellett volna hál'Istenkedni, mikor már mindent hó borított. Majd' 2 hete pofázták, hogy milyen idő lesz. Nem a szelet kellett volna megállítani, hanem a közlekedést korlátozni, és az utat addig takarítani,amíg lehet. A bajba jutottakon, meg nem 16-20 óra elteltével segíteni.
w124 2013.03.16 16:37:09
@Zsoo: ...amindenit, ezt jól megkaptam ! Nagyon sok okos dolgot írtál de azért hadd reagáljak. Úgy érzem , megszólíttattam...
Komolyan érdekel, hogy miért engem kellene korlátozni, vagy, hogy mitől vagyok beszámíthatatlan. Nem tudom melyik sor nem igaz, Azért örülök, hogy van ember aki a Pintéréken kívül is elégedett a helyzet kezelésével. Azért szerintem többen vannak akik nem így éreznek. Valakivel összekeversz, Én nem írtam "úttakarító flottá"-ról. Tényleg túl sok filmet nézek de a tegnapi nap a valóság volt.
w124 2013.03.18 18:42:25
@ha1tt: "A havat nem lehet előre letakarítani". A forgalmat, és a közlekedést ( főleg a kamionforgalmat ), lehet korlátozni. A sofőrök nem jó dolgukban kockáztatják saját, és más életét. Amíg nincs stop a fuvaroztató ( nem a fuvarozó) elvárja, hogy menjen az áru. A riasztást előbb ki lehetett volna adni, akár, mint a példa mutatja akár sms.-ben is. A hófogókat nem kellett volna beszedni, és visszaszerelni időben a szerelvényeket a hókotrókra, és sózó autókra. Az nem lehet véletlen, hogy sokan akár több tíz, vagy száz km.-es szakaszokon sem láttak hókotrót. Aztán igen ehhez adódik hozzá az emberek felelőssége. Egyébként a "felelőtlenek" között volt a kormányszóvivő, és a Pintér államtitkára is. 2006.-augusztus 20,-án még az akkori kormány tehetett a viharról, és a károkról, áldozatokról. Politikától függetlenül kellene, hogy legyen felelős. A végére egy kis olvasnivaló, azoktól akik igazán közel vannak a tűzhöz.
ize.hu/click.php?id=23923&url=http%3A%2F%2Fwww.alsoorsi-hirhatar.hu%2Fhirek%2Fa-tuzoltok-nyilt-levele-a-kormanyhoz
Belsőség Egyliteres benzintemető 2012.10.01 16:55:57
Sokan tartják, hogy az elsőre mindig emlékezni fogunk. Én tizennyolc voltam, amikor megtörtént: gyorsan beleszerettem a gyönyörű feketébe, olyannyira, hogy túlságosan el is kapkodtam a dolgot. Az idő persze megszépíti az emlékeket, de az együtt eltöltött két év alatt rengeteg…..
Milyen olajat tegyek a nagy fordulatú motoromba? Majdnem mindegy, mert nem a fordulat számít. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Aránytalanok a közlekedési bírságok? Veszélyeztetik az egzisztenciát? Egyetértünk. De mégis ki a franc szigorította nemrég a szabálysértési törvényt? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
w124 2012.04.26 19:15:20
@dukeekud: Remélem akkor is ilyen erélyesen kiállsz majd a vezéred, és a szigor mellett, ha befejezett útépítésnél kintfelejtett tábla miatt kell fizetned 50 ezret. A munkámből kifolyólag havonta legalább 6-8 ezer km-t vezetek. Szerinted kinek van nagyobb esélye szabályt szegni ? Nekem, vagy aki hétvégenként lemegy a mamaához.Rajtad kívül mindenki megértette, hogy csak pénzbehajtásról van szó. Minden balaseti statisztika javult, tehát semmi nem indokolja a szigorítást. Egy dolgot leszámítva, hogy kevesebb lett a bevétel az elkövetett szabálysértésekből, mert mindenki fosik, mint a pelikán...Ja és gondolom te minden nap ellenőrzöd a mentődobozod szav.idelyét...
Szlovák rendszámom van, és nem félek használni Mai cikkünk blogposztja...
w124 2012.01.03 14:04:45
@szgy:
Nem hinném, hogy időzavarban lennék. Mint te is látod a cikk, ma íródott. Tehát a " probláma ", ma is fennáll. Annak ellenére is, hogy ezek a szájkaratésok fenyegetőznek, Pintér Sanya meg 2 hét alatt rendet tett. Megoldódott regadós dologról annyit, hogy eső után köpönyeg. Ráadásul a 315 forintos euro, sem hozza meg a külföldi vásárlást. Ennek a problémája pedig az elmúlt 1-2 hónapban kezdpdött. Amiket írtam egyébként sem a szlovák rsz. kérdésre, hanem az általános adőzási morálra, egy másik kommentelőnek.
w124 2012.01.03 14:13:32
@szgy:
Értem, és ebben igazad is van. Csak azt próbáltam érzékelni, hogy ezek, és még sok le nem írt dolog, csak tovább fogják rontani a helyzetet. A regadó csokkentés, pedig csak rohadt jól hangzik. A csóringer továbbra sem fogja érzezni, mivel az elérhető áru 1-2 ezer euros autókat nem érinti. Meg ugye a már vázolt 315-ös euro...
w124 2012.01.03 14:37:58
@yager01:
Miért nem hangzik jól ? Gyere haza, adunk neked kedvezményes regadót ( azon is lehet vitatkozni, mennyire etikus azzal szemben aki befizette, és eleve magyar rendszámot akart ), aztán kapsz egy NAV revíziót. Hát nem is értem, hogy maradtak még mindig szlovák rsz.-os autók !?
A két lábbal a földön állók aránya a vevők között ezrelékekben mérhető. Ezért, mint vásárlóerő, kalkulálni velük nem lehet. Mai cikkünk blogposztja...
Mindig a legszörnyűbb rémálom válik valóra, főleg, ha öreg Mercit vesz vagy ad el az ember. Ott ült a sámliján a műhelyben, jó mélyre leszívta a cigit, mint mindig, amikor a gondolatot szó követi majd. Közben a lábával egy automataváltót billegtetett, a nyári vihar előtti…..
w124 2011.09.03 12:06:52
@Bende Tibor: Az eset nem egyedi. Rá lehet baszni akármilyen autóval. Én éppen az egyik cimborám Galaxyját tudnám ide behelyettesíteni. Igaz neki az eladó letolta a kedven nadrágját, és szemezhetett az egyszeművel...Ja meg Ő kb 1,5 milliót költött rá eddig, és most is szar. Az vigasztaljon, hogy az össz költséged sem éri el 4 új "csodadiesel" porlastó árát !
Azt hiszem, a rendőrségi szájkarate a kelleténél is jobban megtette a hatását. De nyugi, ha rendőrök akarnák, már senkinek sem lenne jogsija. Mai cikkünk blogposztja...
w124 2011.08.10 09:15:57
@Linux-power: Demagóg faszság. Az, hogy mikor indulsz nem mindig rajtad múlik. El sem tudod képzelni mennyire kibaszol a teherautóssal, Pesttől a határig nem előzhet. Nem a te dolgod eldönteni ki mennyivel menjen. Itt az útra megengedett legnagyobb sebességekről beszélünk, nem a száguldozásról.
w124 2011.08.10 09:22:58
@Linux-power: Úgy látszik a notórius lassan hajtóknak a felfogásukkal is baj van. Senki nem a gyorshajtásra bíztat. Itt arról van szó, és a cikk is arról ír, hogy ahol 90 a megengedett ne menjen senki 70-el Ilyen egyszerű.
w124 2011.08.10 09:24:19
@bal-og: Igen igazad van. Viszont az útra megengedett előírt sebességhatárok, pont így vannak megállapítva!
Nem is olyan régen MotorDani (Zách Dani) gondolkodott el azon, mi lenne, ha az új jogszabályhoz - melynek értelmében a rendőr dönti el tkp. szemmértékkel, jogosan hajtottunk-e át a sárgán - igazodnának maguk a jelzőlámpák is, hogy ne csak egy rossz szájízű pénzlehúzásnak…..
w124 2011.08.05 19:10:21
Világos, az izzócsere nem mindig olyan egyszerű, mint ahogy képzeljük. A rendes fényszóróállításhoz pedig műszer kell. De az autón világító apró izzószálak arról dönthetnek, hogy meglát-e a fáradt, szemeit dörzsölő éjszakai autós vagy sem. Ha egy párszáz forintos…..
w124 2011.08.05 13:33:04
@amatőr: Jgen van benne igazság, talán tényleg az a legjobb hely, és nem is annyira zavaró ha rajta hagyja az előtted álló. Mivel minden autó más, és mondjuk 10 éve is más szempontok voltak az autó gyártásban, mint most nem tehette mindenki oda. Jó példa a suzuki de ebben nem ő volt az úttörő, sőt az első swift dupla ködlámpája a legzavaróbb a volágon.
w124 2011.08.05 13:58:08
@tAB: Vigyázz, mert még tippeket adsz a nagyon nagy NEMZETI KÖZLEKEDÉSI HATÓSÁGNAK .Számtalan olyan példa van ami egész Európában, vagy a világon bárhol megfelel, itt nem. Egyébként csak arra reagáltam, hogy motornak hat a szimpla ködzáró fény. Szerintem ez hülyeség.
w124 2011.08.05 15:03:30
@BBSTi: Rendben, értem. Jobban néz ki az igaz de biztonsági szempontból jobb a szimpla, ahogy a pótféklámpa is középen. A ködlámpa használatot én megoldom, mert nem használom. Mostanában igazán szar idők vannak de azért szerencsére nagyon ritka, mikor igazán indokolt lenne.
Az ECO-üzemmódba kapcsolt kamion ugyanis nem más, mint egy gördülő forgalmi akadály. A mögötte tucatszám feltorlódó, kilencvenes tempóra limitált, és annak megfelelő útvonaltervvel útjára bocsátott sofőr baromi frusztrált lesz, ha nem éri el időben a kijelölt célt. Mai…..
w124 2011.05.22 11:13:50
@Wesse: ...hát ezért írtam, hogy mindenki logisztikus Igazad van !
w124 2011.05.22 19:53:07
@no_holy_shit: Igen, nagyon sok különbség van a személyautó, és a kamion között. Az egyik legfontosabb, hogy a személyautót olyan ember vezeti aki annyit megy egy évben, mint a kamionos másfél-két hónap alatt. Aztán a kamion fékeit, fékerőszabályzóját ABS-ét az adott tömeghez méretezték. A féktárcsa akkora, mint a kobakod, egy betét meg, mint 4 átlagos személyautóé. A fékerőröl, és fékhatásról 12 kerék gondoskodik, nem négy. A méretekből adódó nyilvánvaló különbségeket pontosan a sebesség korlátozásával igyekeznek kompenzálni. A személyautó nincs leszabályozva. Hidd el, egy 160-170 km/h-val hajtó kisautó is tud csinálni igen nagy "kocsedót", ha nem bír megállni.
w124 2011.05.23 09:28:20
@no_holy_shit: Természetesen nem a fizikáról vitatkozunk. Nem lehet a kettőt összehasonlítani, éppen ezért kell külön vizsgázni teherautóra, és nem vehet akármilyen hülyegyerek magának, csak úgy balhéból kamiont. Azért legyünk tárgyilagosak, a kamion sem mindig 40t. Üresen 14 körül van, száraz póttal viszonylag ritkán gurul teljes terheléssel. Akárhogy is van, egyel több ok, hogy fasz mindegy hogy 85 vagy 90.
Belsőség Papír? Pénz! 2010.07.04 07:00:00
Sarc. Ez a szó jut eszembe elsőként. Minden egyes autó megvételekor újra és újra megdöbbent, hogy micsoda elcseszett aratógép kapja el az ember lengedező kabátujját abban a pillanatban, amikor a nevét az adásvételi aljára karcolja. Egy teljesen mezei kétütemű Trabant, amelynek a…..
Belsőség A söprögető félcápa 2010.04.08 09:25:59
  Négy ajtó, öt méter, hat henger. Vettem egy öreg luxusautót, és nem bántam meg. Vélemények az azonos című írásunkról...
Az élet útján ott közlekedik a halál is. Ezt egy nagyon okos filmben mondja egy irtó bölcs ember, úgyhogy biztosan igaz lehet. Az mindesetre tény, hogy aki folyton jön-megy, olykor kockázatos szituációkba kerül. Elhárít, megold, megúszik ezekből tízet, húszat, százat, de…..
w124 2010.04.06 17:14:47
@phrascarica: Mivel az ő pótkocsija nyúlott át a másik sávba,ezért nem volt más választása,minthogy elismerje.Ezért írtam fentebb,hogy ha a "B" K.R.E.S.Z. többet foglalkozna a kamionok mozgásával,közlekedésével,a suzumukival lehet,hogy elkerülhette volna a koccanást.Nem lehúzódni,hanem megállni kellet volna,amikor meglátta a kamiont.(nem okoskodni akarok,csak mivel egy úrvezetőnek ezt senki nem tanítja,gondolom nem is számított rá,hogy kanyarodáskor a pótkocsi kijön az autó síkjából)
w124 2010.04.06 17:19:37
@no_holy_shit: A hozzászólásodból látszik,hogy nem vezetsz kamiont.A te logikádat követve a jó sofőr akárhol elfér,még az autó is kisebb lesz az ő keze alatt...
Volt régen egy gyerekdal,"...apu,hogy megy be az elefánt,az oroszlán barlangjába...?"
w124 2010.04.06 20:06:40
@Suttora: Igazad van félre értettem!Azért a "B" K.R.E.S.Z. dolgot fenntartom!
Nem volt vita egy percig sem. Nem is lehetett volna, hiszen a képeket először megpillantva azonnal tudtam, hogy kiomlott belekben térdig gázolok, ha kell, de ez az autó ott lesz a standunkon. Nem volt rá szükség, akit kérdeztem, az csak bólintott. Winkler a V8 miatt, Bende az…..
w124 2010.03.21 13:35:55
Amikor Winkler elkezdte összeszedni életének tíz legcsapnivalóbb járművét, iszonyatos ötletbörze indult be a TC-ben, ennek aztán az lett a vége, hogy belelkesültünk, és Csikós is összegyűjtötte a magáét, meg én is. Elvégre, tizenöt év nagy idő, van miből szemezgetni.…..
  Subarut venni rémálom, ennél csak eladni rosszabb. Soha többé. Soha többé. Soha többé. Mínusz 800 ezer.  Vélemények az azonos című írásunkról...
w124 2009.07.08 20:51:58
@Bende Tibor:

Nekem egy hasonló állapotú 250TD-m van,mint a 320-asod volt.(ez turbó,nem kombi).Ki van fizetve,és egyáltalán nem akarom eladni.Nem vágyom hasonló gyönyörökre,a '24-es hálás kocsi.
Fején találtam a szöget?Már bánod te is?
A 420 más világ,biztos nagyon fasza volt.
w124 2009.07.08 20:59:16
@Bende Tibor:

Nekem egy hasonló állapotú 250TD-m van,mint a 320-asod volt.(ez turbó,nem kombi).Ki van fizetve,és egyáltalán nem akarom eladni.Nem vágyom hasonló gyönyörökre,a '24-es hálás kocsi.
Fején találtam a szöget?Már bánod te is?
A 420 más világ,biztos nagyon fasza volt.
Citroen Kacsa, Mini, Renault R4, Volkswagen Bogár, Mercedes G-osztály – tudják mi közös bennük? Valamennyien egy kis kasztba tartoznak, a harminc éven túl azonos műszaki alapokra gyártott autókéba. Igen, a G-osztály is túllépte az autómatuzsálemi kort, első példányai…..
w124 2009.03.18 18:50:04
Megérte korán kelnünk, mégha ez azt is vonja maga után, hogy elmarad a megszokott szerelős-poszt. Csikóssal kettesben egy olyan autóhoz volt szerencsénk, amely garantáltan megosztja a közvéleményt. Nagy harc lesz a jövő héten. A készülő Csikós Zsolt a 4.B-ből és az…..
w124 2009.03.15 08:06:15
Elég sokan értesültek róla itt a Belsőségben, hogy lyukas, öreg, szürke állólámpásunk, Bazeg, aki két éven át hű társunk volt itthoni és külföldi nyaralásaink során, eladósorba került. Elég sokan kifogásolták, miért nem tartom meg, úgy látszik, nem értették a…..
w124 2008.12.03 21:27:53
Belsőség A kocsi előállt 2008.11.26 01:12:00
Finom, úri étterem, hangtalanul surrannak a pincérek gumitalpú cipőikben a puha szőnyegen, diszkrét mormogás, halk jazz. Fizetek. A főpincér arisztokratikus gőggel az arcán int a fiúnak: hozza az autót. Csípős szél marja az arcot, finom esőpermet szitál, mikor az ajtónálló…..
Belsőség Imádott szemellenzőink 2008.09.10 03:21:00
  Elhiszem én, hogy a kedves autóvásárló feje zúg a sok információtól. Pláne hogy azok gyakran ellent is mondanak egymásnak. Ha fáradságos is, de azért létezik jó módszer a tájékozódásra. Csak a sztereotípiákat felejtsék el, azokra hallgatni felér a legsötétebb…..