Regisztráció Blogot indítok
Adatok
MCNtelecom

32 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A beérkező panaszos telefonhívások kezelése, a szakszerű válaszadás és nem utolsó sorban az ügyintézők motiválása kihívás elé állítja az ügyfélszolgálat vezetőjét. Viszont nagyon fontos, hogy mindezeknek megfeleljen, mert sok mindent elvárunk egy jó ügyfélszolgálattól: empátiát, segítséget,…..
A telemarketing kampányok kora messze nem járt még le! Jelenleg is nagyon nagy számban vannak olyan célcsoportok, amelyek hatékonyan érhetők el telefonon. Amennyiben telemarketing tevékenységben gondolkodunk, ne feledjük, hogy az adatbázisnak van a legfontosabb szerepe. A törvényi változások miatt…..
Miért kell a nagyobb teljesítményű hálózat? Azért, mert mindent interneten irányítunk majd. Vagyis már most is, de 2025-re az 50 milliárdot is elérheti az összekapcsolt eszközök száma. Az 5G nem egyszerű egy újabb sebességfokozat a 4G után, hanem teljesen új megközelítéseket hoz az élet minden…..
Jövőre tovább erősödnek a chatbotok és az 5G hálózat, egyre több dolgot kapcsolunk hálózatba  egymással és tároljuk őket a felhőkben, valamint kezdjük egyre jobban felhasználni az adatokban rejlő lehetőségeket. Nézzük, milyen változásokon megyünk keresztül és hogy néz ki 2019-re a digitális…..
Valójában nem is olyan titkos, hiszen azonnal látható és a vásárlók használják. Akkor mégis miért írtuk a "titkos" szót? Mert sok cég nem használja ezeket a funkciókat, és nem érti, hogy profibb "ügyfélszolgálattal" rendelkező konkurens hogyan halássza el a vevőket. Ma már hazánkban az online…..
Vevőként utáljuk, hogy nem érünk célt egy cég ügyfélszolgálatán, mert mondjuk nem veszik fel a telefont, nem jó helyre kapcsolnak, vagy állandóan foglaltat jelez a rendszer. Ugyanennyire kellemetlen ezt megélni cégként is, hogy potenciális ügyfelek úsznak el a rossz rendszerünk miatt. A hosszú…..
Tantusz, kétforintos, drótmese, távirat. Ezek mind olyan szavak, amelyeket az 1900-as években hagytunk magunk után. Elevenítsük most fel a telekommunikáció múlt századi ikonjait. Telefonos meseszolgálat, avagy a "drótmese" Több mint 60 éve kezdődött az a szolgáltatás, amely így köszönt: „Halló,…..
A digitális átállásnak nevezett új kori ipari forradalom a következő negyed évszázadban több változást hozhat, mint amennyit az egész emberi társadalom eddig átélt. Nézzük, hogy az IDC Tracker tanulmány szerint milyen változásokra számíthatunk 2020-ra. fotó ICD kutatói nemrég elkészítették…..
Szeretjük a gyors megoldásokat, a gyors válaszokat a kérdésinkre, a gyors problémamegoldást, hogy ki tudjunk pipálni teendőket a todo listánkról. A posta levél időintervalluma ma már rettentő hosszúnak tűnik, és lassan az email sem a gyors, főként nem az interaktív kapcsolatfelvétel módja. Mi van…..
Hiába múlt el május 25-e - a digitális adatok kezelésének egyik fontos mérföldköve - sok cég még mindig nem teljesen felkészült GDPR szempontból. A változás lényegében minden egyes céget, vállalatot érint, amely valamilyen formában adatokat kezel, főként, ha hangfelvételeket is rögzít. Nézzük meg,…..
Milyen korán adjuk a gyerekünk kezébe az okoseszközöket? Inkább minél korábban, hogy könnyen csöppenj bele a digitális világba, hogy lépést tartson a kortársaival, vagy inkább minél később, hogy megpróbáljuk kütyümentesen biztosítani a gondtalan gyermeki éveket? Netán digitális bébicsőszként nyomjuk…..
A digitális transzformációnak, vagyis digitális átállásnak nevezett új kori ipari forradalom a következő negyed évszázadban több változást hozhat, mint amennyit az egész emberi társadalom eddig átélt. Az egyik trend a blockchain, vagyis a blokklánc alkalmazása. Hogy mi is ez pontosan és miért…..
Az okoseszközeink kényelmes és hasznos segítségei mindennapijainknak, de legnagyobb ellenségeink is lehetnek, ha a rajtuk tárolt adatokat ellopják és/vagy ellenünk fordítják. Az intelligens háztartási eszközök, kamerák vagy éppen a riasztók többsége az interneten keresztül, távolról is elérhetőek,…..
A csevegő alkalmazások hipersebességgel hódítják meg az emberek közötti beszélgetéseket. Messenger, Viber, Whatsup, iMessage és még sorolhatnánk. Akkor is használjuk, ha fogalmunk sincs, milyen kód fut a háttérben, illetve hogy eszik-e vagy isszák a chatbotokat. Éppen ezért a cégeknek kihagyhatatlan…..
Manapság az okostelefonunk minden olyan funkciót tud, amihez a 20. században még rengeteg eszközt kellett igénybe venni, némelyeket ráadásul elég drágán. De lássuk, te melyiket használtad ezek közül! E-mail helyett fax Manapság már inkább csak ruhaakasztónak vagy papírtárolónak használjuk a…..
A mesterséges intelligencia és a jövő robotembere már itt kopogtat az ajtónkon? Vajon hogyan tekintsünk virtuális asszisztenseinkre, és a velük folytatott diskurzusokra? Gondolkodó gépeknek tartjuk őket, vagy csak ügyes szoftvereknek? Képes lehet egy szoftver a beszélgetés emberi jellegét…..
Pár éve a felhőről még a borús égbolt jutott eszünkbe, ma már ebben tárolunk mindent. Na nem az esőfelhőben, hanem a virtuálisban. Lássuk, mi is ez pontosan, hogyan használjuk és miért könnyíti meg az egyre digitálisabb életünket? A felhőszolgáltatások egyre nagyobb teret kapnak napjainkban. Számos…..
Ez már nem a telefonközpontos Icukák kora, ideje a KKV-knak is 21. század kommunikációs módszerekre váltani! Rugalmas beállítás, teljes statisztika, hatékony hívásirányítás, hívásrögzítés, online monitoring, tiltó és kedvenc listák, és a felsorolás itt még nem ért véget. Lássuk, miért érdemes a…..
Egy könnyen megjegyezhető telefonszám nagyon fontos egy cég számára, ugyanis megkönnyíti az ügyfelekkel való kapcsolattartást. Ügyfélként jobban emlékszünk a minket érdeklő cég elérhetőségére (legalább, amíg beírjuk a telefonunkba), cégként pedig örülünk, hogy az ügyfél könnyen elér minket. Nézzük…..
A VoIP, azaz a hang Internet Protokollon történő továbbítása (Voice over Internet Protocol) tele van kényelmi funkciókkal, és a pénztárcánkon is egyértelműen érezni fogjuk az előnyeit. A VoIP telefonálási mód nagyon hasznos azoknak, akik sokat vagy életvitelszerűen tartózkodnak külföldön, és ingyen…..
Manapság már számos módja van, hogy felvegyük egy céggel a kapcsolatot, ráadásul nem csak egy, hanem egyszerre több kommunikációs csatornát is igénylünk (e-mail, FB oldal, chat, telefon, sms). Manapság az egyik legnépszerűbb a chat funkció. Miért is olyan népszerű kommunikációs módszer és miért…..
A mai digitális világban mindenhol személyes adatok vesznek körbe minket, így egy cég életében is ezek védelme kiemelt szerepet kap. Emiatt vezetik be május 25-től a GDPR-t, amely a nemzeti jogszabályokat felülírva egységesíti az uniós tagállamok adatkezelési szabályait. Mindenkit érint, aki…..
A ‘90-es években és a 2000-res évek elején a telefonos értékesítés Magyarországon is fénykorát élte. Cégnevek nélkül paplant, fogyasztószereket, sporteszközöket és konyhai felszereléseket egyaránt meg lehetett rendelni telefonon keresztül. A vonalas telefonok használatának csökkenésével és a…..
A telekommunikációs cégeknek, bankoknak és nagyvállalatoknak ma már nagyon profi ügyfélszolgálatuk van. Ugyan a várakozási idő olykor dühít bennünket, de évről-évre az is egyre rövidebb és valóban gyakran tesszük le úgy a telefont, hogy gyors, pontos, valódi segítséget kaptunk - csupán néhány perc…..
Akinek a tevékenységéből fakadóan kell ügyfélszolgálatot üzemeltetni, az pontosan tudja, hogy az bizony nem egy egyszerű műfaj. A beérkező panaszos telefonhívások kezelése, a szakszerű válaszadás és nem utolsó sorban az ügyintézők motiválása igen nagy kihívás elé állítja az ügyfélszolgálat…..