Adatok
kutacs
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kádár János puritán ember volt, nem gyűjtött vadászkastélyokat és tavakat. A legnagyobb méretű luxustárgy, amit használt, a különvonata volt, ami most a Vasúttörténeti Múzeumban tekinthető meg. A speciális vonat intézménye azonban nem szűnt meg. Ma is lehet az embernek…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
az allam dolga a kozlekedes teren kb annyi lenne, hogy barmely ket telepules kozott biztositson valamilyen kozlekedesi utvonalat kozut vagy vasut. vagy-vagy. aztan dontse el a nep regionkent, hogy melyik maradjon meg az allam kezeben.
pl. a fovaros es a megyei jogu varosok el lehetne adni a vasutat 10-20-30-50 evre, megtartani/megepeteni az autopalyat.
a megyei jogu varosok kozott meg forditva. eladni az autopalyat/a foldet szinten 10-20-30-50 evre, maganberuhazasban epul az autopalya, a berbeadasbol szarmazo penzbol (az uniossal kiegeszitve) meg epulhet allami gyorsvasut.
aztan akkor nincs se allami monopolium, se maganmonopolium. lesz allami vasut, meg privat. osszevetheto lenne a mukodes. hogy most olcso vagy draga. hogy most a Heinczinger jutalma sok vagy keves.
azt meg tudomasul kene venni, hogy a raszorultakat/ratermetteket csak a befolyt adokbol lehet tamogatni.
ha 80%-nak akarunk adni 50% kedvezmenyt, mint most akkor ahhoz min. 40% afaval kellene terhelni a kozlekedest.
bocsanat a hosszadalmas postert.