Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ladarevolution

0 bejegyzést írt és 125 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Oké, oké, péntek van, tudom. Az is alig. Szíves elnézést kérek. Az úgy volt, hogy egy nap haladékot PWRacing Áki kért személyesen. Nem azért, mert nem haladt, ellenkezőleg, azért, mert akkorát haladt, hogy egy mindenestül lezárt munkafázist szeretet volna megmutatni. Mit tehettem…..
A mai nap egyik érdekes híre a Ladához kötődik. Az oroszokról nem sok hírt hallottunk, mióta kiderült, hogy az FIA több beadványukat is elutasította az autó módosításával kapcsolatban. Akadtak, aki már temették a márkát, ám úgy tűnik, a munka csöndben, de serényen…..
ladarevolution 2012.03.28 17:27:32
Belsőség Szíváshét, szenteste 2012.02.12 06:44:00
Ez hosszú lesz. Csak szóltam. A cégnél az év végi szabadságolások előtti utolsó rohamot éltük éppen, az Andrássy már teljes díszbe öltözött, az utcákon mindenhonnan a „Last Christmas” zengett, már émelygett a gyomrom. A távolban felderengett a Szenteste, az…..
ladarevolution 2012.02.12 20:19:49
@uranus: Én Supralux Konvertet vettem eleinte, nem volt éppen olcsó :) De annak a gyártását megszűntették. A boltban ajánlották helyette a Korrantot és azt vettem.

Állaga, színe, hatása, viselkedése ugyan az. Csak kb harmadába kerül.
Jó cucc. Egyetlen hátránya amit észrevettem, hogy csiszolni szar. Teljesen megszáradva is, ha elkezded csiszolni, ilyen gumiszerűen foszlik.
Mindenesetre olyan felületnél amit nem kell csiszolni ott tökéletes :)
Profi szerelőtől vettem, teljes volt a bizalmam hozzá. Én hülye. Életem egyik legnagyobb fejtörőjének bizonyult, de persze, a lehetőségek is szűkösek voltak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ladarevolution 2012.02.05 19:57:39
@kefete: abban nem is akadhattak volna össze, mert a ruszkik a szíjas motor dugóiba mélyebb zsebet martak, így teljesen benyitott szelepnél is átfordult a főtengely. Szíjszakadásnál nem kellett motorgenerállal indítani :)
ladarevolution 2012.02.05 20:12:58
@visszakettopadlogaz: passz, nem tudom az opel milyen volt.
Az oroszok fogták a láncos 1.3-as motort, a blokk meg a hengerfej elejéből "levágták" a láncot takaró részt, raktak a lánckerekek és a lánc helyére szíjtárcsákat és szíjat, aztán tulajdon képen kész is volt a szíjas motor.
Minden fő alkatrész megegyezik a láncossal. Főtengely, vezérműtengely, stb. A dugóba meg annyi a különbség, hogy a láncos síktetős, a szíjas meg zsebes.
:)
Ma délben a menzán Csikós kolléga megkérdezett, tudom-e, hogy mennyit futott a múlt heti Hangyász Hétfő. – Nem én – feleltem, és felidéztem magamban a levelet, amiben beküldtem a posztot a TC levlistájára "2000 jól megérdemelt oldalletöltés" felütéssel. Nagyjából ennyire…..
ladarevolution 2012.01.09 22:35:50
Úgy tűnik, nem csak boxutcai pletyka a Lada újbóli érdeklődése a WTCC iránt. Korábban már megírtuk, hogy az orosz gyár rendelkezik egy túraautó VB-s szereplésre is alkalmas autóval, a Lada Grantával, amelybe már 1,6 turbós motort is gyártottak. A kocsira egy saját márkakupa…..
ladarevolution 2011.12.27 16:41:13
@Lanti_WTCC:
Szerintem az angol cikk írója is úgy értelmezte mint te :) De a TMS és a Granta Cup oldalán is a hivatalos versenynaptárban is az van írva hogy WTCC betétfutam.

A TMS az egy sima cég. Utcai és versenyautók tuningolásával, készítésével foglalkozik.
A Russian Bears meg egy csapat.
A kettő közt annyi az összefüggés, hogy Shapovalov alapította a csapatot, majd tavaly (vagy tavaly előtt, nem emlékszem fejből) Megválasztották a TMS cég vezérigazgatójának.
Ezenkívül sok közük nincs egymáshoz.
Belsőség Féktelenül 2 2011.11.11 11:34:00
Megszakítjuk adásunkat: a 28 éves BMW műszaki hibát produkált. 1200 Forintba került a javítása. Az történt ugyanis, hogy egyik reggel épp betolattam a parkolóházi helyre, amikor furcsán hiányzott valami a tükörből. A nagy piros folt a falról, hát persze, minden nap megnézem…..
Nem elég, hogy jó áron adják és műszakilag is rendben van, még szép is legyen? ..
ladarevolution 2011.11.10 23:49:28
@fogash: *teljes terhelés mellett, tegyük hozzá :) Szóval csak sofőrrel kb 19 vagy több, mérés pontjától függően :D
Jajj,de csúnya! Ingolstadt? Piha. 2011.06.27 11:48:23
Azt nagyon jól tudjuk, hogy a Vadkelet lakói a sok fagyállónak vodkának köszönhetően elég érdekes világképet alakítottak ki maguknak. Elég csak rácsodálkozni a moszkvai Vaszilij Blazsennij Székesegyházra, melynek kupoláiról hamarabb jut eszünkbe a cirkusz és a vidámpark, mint…..
Megvan a tökéletes megoldás a futásteljesítmény hamisításának visszaszorítására, mégsem használjuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
ladarevolution 2011.02.16 09:58:27
@Legions_in_Hiding: :)
Ebbe nem hullott szét.
Eredetiségvizsgás csávó azt mondja nekem: "Még azt is el tudom képzelni, hogy nincs átfordulva az óra" Mire én: "Ez biztos h nincs átfordulva" xD
ladarevolution 2011.02.17 05:33:40
@Franky4fingers: Csak megemlítettem, hogy nem minden esetben vissza vannak tekerve.

Nem a kis cégekre gondoltam itt elsősorban.
Mindenesetre előfordul, hogy a céges Diesel, többet megy óra szerint mint a valóságban és hogy, hogynem a kis munkásembernek aki nap mint nap hajtja, szintén Diesel családi autója van :D

A többi kitalálható :-)
Az idősebbek talán emlékeznek még azokra a szomorú időkre, mikor a parkolóban a Daciák egymásnak háttal, összeérő lökhárítóval parkoltak azért, nehogy az éjszaka leszívják belőlük a benzint. Az öreg Dákók azóta kikoptak a magyar utakról, az életszínvonal emelkedett, a…..
ladarevolution 2011.02.09 12:50:25
@romayor:
Nem kell zárható sapka, csak szétbasszák a fényezést a tankajtó körül.
Ez kell:
iaro.3dmax.hu/images/2011/02/09/tank01.jpg

iaro.3dmax.hu/images/2011/02/09/tank02.jpg
ladarevolution 2011.02.09 17:34:31
@romayor: Nincs benne semmi extra. 2-es perforált lemez, akkora átmérőlyű hengerre hajtva mint a betöltőnyílás belső átmérője.
Majd összehegesztve, és az alja is behegesztve.
Ez a "lukacsos" cshengerpalást van behegesztve a tank nyílásába. Vagy keményforrasztva. Nálam utóbbi, hogy ha tankot kell cserélni akkor ki lehessen szedni...
Egyetlen hátránya van. Ha csurig van tankolva akkor 5-6 litert le tudnak szívni, mert belelóg a tartályba kicsit.
Nem hinném, hogy egy hétnyi zsigulizás után lenne még olyan magyar az országban, aki ne tudná, hogy e szovjet remek alapjául egy hatvanas évekbeli Fiat, a 124-es szolgált. Bár: ma reggel kikérdeztem a szomszéd nénit, és – a teremburáját - nem tudta pontosan megmondani, melyik…..
Egy villogós 1500-ös. Egy taxi 1300-as. Mellettük a tulajdonosok, akik oly komolyan veszik a játékot, hogy társaságukban a ma csupán díszlet. Egy kicsit az átkosbeli színfalak mögé is belepillantunk. Tartsanak velünk, de vigyázzanak, mély a kút. Vélemények az azonos című…..
Nem húzom a dolgot: az első Zsiguli idén negyven éve gördült le a futószalagról Togliattiban. A vasfüggyöny mögötti országok autósaira új nap virradt, ekkortól kezdve a béketábor átlépett a modern motorizáció korszakába, amikortól - elméletileg - mindenkinek juthatott autó.…..
ladarevolution 2010.12.06 14:22:04
@tibsi: A tények azok tények. Akkor belenyúltál a tutiba. :D
ladarevolution 2010.12.06 14:30:52
@hirtelendi: mechás karbi megdobja kicsit, de a 10-15liter az rengeteg. Mondhatni erős túlzás.
Második hozzászólásban már csak 9-10 átlag lett. Az már mindjárt máshogy hangzik. :)

07-es karbi rulez :) 7,5-es éves(!) átlag :)
ladarevolution 2010.12.06 14:32:26
@ladarevolution: széria fúvókák+UIS (mondjuk ez hozzteszem)
Belsőség Hiszed, ha látod 2010.11.13 08:00:00
Néha már magam is meglepődöm, hogy a kezdeti, lagymatag tempóhoz képest mennyire felpezsdült a Scuderia Patkány (n+1 név) istálló élete. Mondjuk nem nehéz, hiszen a személyzet száma meglehetősen redukált: egy. Azaz én. A pezsgést persze javarészt az olvasói leveleknek,…..
ladarevolution 2010.11.13 21:28:27
@hakapeszimaki1986: Zárójelben megsúgom: nem bowdenes a gázpedál :)
ladarevolution 2010.11.13 21:33:17
@Devil2: Igen. Tuningba van hogy átalakítják, mert egyszerűbb megoldani főleg duplakarbinál.
Hihhhetetlen, hogy egyikük-másikuk mennyire béna, egyszerűen felfoghatatlan. Aztán vannak rendes szopógépek is, na, azok a legröhejesebbek. Formula–1-es pilóták „at their worst”. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nem mintha nagy truváj lenne, az összes ablaktörlőlapátot úgy találták ki, hogy még az is ki tudja cserélni őket, akinek máskülönben a kapucsengő használatával is problémája van, mert komplikált. Nem túlzok, ha azt állítom, hogy ablaktörlőlapátot az autók jó részén…..
ladarevolution 2010.06.08 18:40:17
@flamer: én sosem vettem még lapáttal, mert minek dobjam ki a jó lapátot.
kb. 2 percel tart tovább kihúzni a régi gumit, és visszahúzni az új párszáz ft-osat.
Igaz kell hozzá egy olló is mint segédeszköz a méretre vágáshoz :D

Szóval ez nagy kamu h szopás lenne. Inkább azt mondanám h aki béna az vegyen komplett lapátot xD
Belsőség Ez nem vicc volt 2010.04.09 11:44:00
Nem vicc, bár kétségtelen, hogy az utóbbi évek egyik legjobb – enyhe szarkazmussal átszőtt – honlapja szűnt meg április elsején. A céggel együtt, amelyik mögötte van.   Bár kétségtelen, hogy a távolodó kapitalista termékek után csak zihálva kezet nyújtó,…..
ladarevolution 2010.04.10 13:37:43
@Gyurma73: 5,9-6,5 között. 5,9 volt a legjobb 600km-es részeredmény és az épp román benzinnel :D

Képzeld amúgy én olyan hülye vagyok h az összes számlát elteszem tankolásnál. És azért éves szinten 10ekm-re levetítve már viszonylag pontos adat jön ki.

De nem csak benzinre költök keveset pl a szervízköltségről annyit h az elmúlt két évben összesen 69.775 ft-ot költöttem az autóra amiben benne van egy ZK és egy vizsgadíj + 2db olaj és szűrőcsere.
Mert az is hozzátartozik a hülyeségemhez hogy nem csak a benzinszámlákat teszem el...
ladarevolution 2010.04.10 22:19:49
@mlt3:
nem sok töréstesztet láttál akkor még:)
10,56 pontot kapott a 16 ból a frontális ütközésre.
cartest.omega.kz/crash/image/lada_priora%2807%29_13.jpg

Nézzünk pl egy japánt:
Nissan Almera:
www.euroncap.com/tests/nissan_almera_2001/86.aspx
filmet megnézheted a kép alatt.
4 csillag
és csak 9 pontot kapott a fronális ütközésre.

pl egy olaszt:
Alfa romeo 147:
www.euroncap.com/tests/alfa_romeo_147_2001/108.aspx
3 csillag, 3 pont

németet:
Opel Astra:
www.euroncap.com/tests/opel_vauxhall_astra_1999/44.aspx
4 csillag, 13 pont

Ezek se nagyon sérültek mi?
A Priora váza tulajdonképpen egy 2110-esé. 1996-ban kezdték gyártani, a kilencvenes évek elején tervezték, ahhoz képest A Priórába beledobtak 2 légzsákot, elektromos övfeszítőket, meg egy két erősítést a kasztnira aztán simán veri jóval később tervezett autókat is. És mai viszonylatban sem mondható szarnak, pedig közel 20 éve tervezték az alapjait.
ladarevolution 2010.04.11 09:28:19
@2108face: ezzel: "meg egy két erősítést a kasztnira" arra gondoltam főként
Belsőség Autóbuzik karácsonya 2009.12.25 14:27:00
Üdvözlet a lázgörbe túloldaláról! Hogy ma se maradjanak autós történetek nélkül, egy vödör tea és egy slájmhegy közül kikukkantva írok a kedves olvasónak. Péter fiam alig beszél még, de az autómárkákat már tudja. Az első szó, amit kimondott, a Renault volt, bár akkor…..
ladarevolution 2009.12.26 14:37:57
@bardocz: Jó a Thompsonos háttered, nekem is az van :)
Igen ám, de gondoltak-e arra, hogy a beidegződések, a betonbiztos módszerek hibásak, netán rosszul rögzültek? Gondoltak-e már arra az éjféltől-hajnalig kéziféket rángatók, a CO-sperrel vitézkedők, hogy a mindennapi közlekedés sokkal komolyabb, nehezebben megoldható feladat elé…..
ladarevolution 2009.12.18 14:32:28
@Hagalex: Hát nekem a full-silica anyagú nyárival nem ez a tapasztalatom. 0-ban épp csak meg se nyikkan ott ahol a télit elforgatom :)
Tény h sok múlik a márkán/minőségen/méreten is.
ladarevolution 2009.12.18 14:33:58
@Walter Melone:
Ember: ott van hó és te a gép előtt ülsz? :D
ladarevolution 2009.12.18 14:35:12
@Walter Melone:
Ember: ott van hó és te a gép előtt olvasgatsz? :D
Remélem jó volt a kávé, mert most jön a legnagyobb ajándék, ez tényleg világszenzáció. Persze ez az egyetlen, amit mindenki tudott előre, hiszen az egész karácsonyi ajándékakció beharangozó posztjában ezt az egy tételt veséztük ki alaposan. Remélem már izgulnak, itt tényleg…..
Először is, hadd köszönjük meg a rengeteg vidám kommentet, amit ma olvashattunk tőletek itt a Totalcaron, a Karácsonyi Hiéna-overkill kapcsán. Az ajándékokat köszönjük meg együtt az ajándékozóknak, cégek, magánszemélyek is voltak közöttük. Könnyeink potyogtak, és minden…..