Regisztráció Blogot indítok
Adatok
crazy tizen3rom

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Rendszeres Homár olvasók biztosan nem ijednek meg sehol „ A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el!" kiírástól, hiszen jól tudják, bármi is van kilógatva a boltban, fogyasztói jogainkkal blokk vagy számla bemutatása ellenében igenis élhetünk. Az már izgibb kérdés, hogy mi van, ha…..
crazy tizen3rom 2018.04.03 20:32:52
@Taxomükke (UK): azaz, jár a plusz egy.
Kérjük, hogy aki az embertársai átverésénél könnyebb pénzkereseti lehetõséget ismer, emelje fel az ujját. Hogy mi? Politika? Hol itt az ellentmondás? Bazsom nevû olvasónk lepett meg egy ukrajnai "szolgáltatás" emilben terjedõ reklámjával. Fizess elõlegként 70 rugót, add ki a…..
crazy tizen3rom 2018.04.02 08:43:59
@Horvath krisztian: hát nem félsz a Jóistentől, Húsvéthétfőn?
crazy tizen3rom 2018.04.02 21:05:12
@Horvath krisztian: dehogy tilos érdeklődni. Értve olvasni, azt tilos!
Lehet, hogy nem rendszerszintű, lehet, hogy csak bénázás, félrekommunikálás, új munkatárs, négynapos ünnep, technikai zűr, árvíz áll a háttérben, de egy megbízható cég mindezeket az akadályokat simán legyűri, és visszautalja a visszavitt termék árát egy hónapon belül - pláne, ha 5 napot…..
Este 9-es műszakzárás? Hiperszigorú ügyfélszolgálati protokoll? Vagy esetleg tényleg az Idők Atyja beszélgetett Adrival Narniából, amíg belefért neki? Akinek van tapasztalata az OTP netbank csetjável, esetleg segíthetne megfejteni a rejtélyt!  Sziasztok, Szeretném veletek megosztani az esetet,…..
crazy tizen3rom 2018.03.20 21:34:39
@Szasza Bódi: elmentek hazulról?
A fenti képen szereplő tárgy meglehetősen hasonlít az otthoni szupercsendes porszívónkra. Pedig nem azt ábrázolja, hanem egy radardetektort, amiről talán nem mindenki tudja, hogy mi, de Lázár János biztosan. Meg Imre is, aki rendelt egyet az eMagról, majd meglepődve tapasztalta, hogy a kütyü nem…..
Az alábbi levél írójával hosszan leveleztem, mert a sztori annyi extrém elemet tartalmazott. Eleve mi az, hogy egy 2 nappal korábbi vásárlás miatt csapnak le valakire? Nem beszélve arról, hogy rekonstruálják a vásárlását, egrecíroztatják az irodában, majd zárésnak aláíratnak vele egy…..
crazy tizen3rom 2018.02.26 16:31:10
crazy tizen3rom 2018.03.02 08:24:54
@kaktusz20: ...és akkor két nap után írtál, hogy az összes empátiát elveszítetted.
crazy tizen3rom 2018.03.02 09:28:16
Zsófi története nem egyedi, bár ő messze tovább jutott az ügyintézésben, mint a legtöbb hozzánk forduló, neki ugyanis a Wizz Air elismerte a panasza jogosságát, és megítélte a kártérítést. Csak épp nem fizeti ki majd féléve. Mielőtt bárki azt gondolná, hogy mindezt panaszosunk csendes beletörődéssel…..
crazy tizen3rom 2018.03.01 10:37:26
"A legértékesebb elveszett csomag"  kihívásunkat egy egyszeri (és nem is túl jó) kínunkban röhögős viccnek szántuk, egyáltalán nem számítottunk rá, hogy a valóság és olvasóink egyre ijesztőbb számokkal fognak beszállni a versenybe. Az eddigi listavezetőnk a 160 ezer forintos tévéjét kereste a Postán…..
Nehéz megmondani, hogy bénázás vagy csapda, mindenestre érdemes tudni, hogy az Euronics honlapon látható árak netes árak, az üzletekbe rongyolva más, akár jóval magasabb összeggel is találkozhat "a szomszédban készleten" jelzésen fellelkesült vásárló. Ja, és persze mindez benne van az ÁSZF-ben, de…..
crazy tizen3rom 2018.01.22 15:05:52
Olvasónk gondosan akart eljárni, ami teljesen érthető egy többszázezer forint értékű elszívórendszer kiépítésénel, ennek ellenére az önfeledt és szag nélküli főzőcskézés helyett az üzlet és a beszerelő cég egymásra mutogatása maradt neki, meg a végtelen hosszú ügyintézés. Üdv!  Próbálom a…..
crazy tizen3rom 2018.01.19 15:23:20
crazy tizen3rom 2018.01.19 15:42:57