Adatok
blaB
0 bejegyzést írt és 42 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Olyan ez a sarc, mint egy benyögött mentőhazugság, amiből már nem lehet kikeveredni. Pedig lenne tuti megoldás. Mai cikkünk blogposztja...
blaB
2011.07.06 10:11:29
@Kelci: Én sem kedveltem az új autókat, de a hétvégén az egyik ismerősünk elaludt a volánnál, átment a szembe sávba és frontálisan ütközött. Új Megane-ja bár TK lett, ő sérülés nélkül kiszállt. A Skoda Felicia vezetője nem...
Eljött az önkormányzati választás ideje Dunakeszin is. A közelgő eseményről egy méltó infrastrukturális beruházással kívánt megemlékezni a városvezetés, még időben, néhány héttel a kitűzött dátum előtt. A választók számára jól látható infrastruktúra pedig nem…..
Az elsőhöz képest elképesztően iciri-piciri motorral jött meg hozzánk a második Skoda Yeti. Gondoltam, a fotókat Budapest belterületén kellene elkészíteni, de úgy, hogy legyen egy kis vadregény körülötte, elvégre ez egy kamuterepjáró, aminek akkor sem alacsony a hasa, ha…..
blaB
2010.05.18 11:24:40
@gnme: Teljesen egyetértek, biztosan nagyon trendi, hogy egy kisköbcentis turbómotor szenved a kocsiban átlagos használat mellett 9L-ért.
Nem értem ezt: 5 milláért egy Fos kocsi, amikor 3-ért sem vesznek új autókat a teszt meg igazi jó kis 'munkaanyag' - meg kellett írni vkinek.
Tegyük fel, hogy ezzel a coolgéppel vki évente 15ezer km-t tesz meg, ez benzinből majdnem 500e Ft, valamint a szervízköltség, adók, biztosítás stb. Ehhez jön a kocsi havi törlesztője (nem jellemző, hogy vki besétál a Skoda szalonba 5millával a zsebben...).
Ameddig a használt autók ára nem emelkedik drasztikusan, egyszerűen baromság újat venni.
Nem értem ezt: 5 milláért egy Fos kocsi, amikor 3-ért sem vesznek új autókat a teszt meg igazi jó kis 'munkaanyag' - meg kellett írni vkinek.
Tegyük fel, hogy ezzel a coolgéppel vki évente 15ezer km-t tesz meg, ez benzinből majdnem 500e Ft, valamint a szervízköltség, adók, biztosítás stb. Ehhez jön a kocsi havi törlesztője (nem jellemző, hogy vki besétál a Skoda szalonba 5millával a zsebben...).
Ameddig a használt autók ára nem emelkedik drasztikusan, egyszerűen baromság újat venni.
blaB
2010.05.18 11:27:51
@Devil2: 'Halottál már arról a fizikai jelenségről hogy légellenállás meg hogy az mitől függ? Egy ekkora bódé rengeteg levegőt tol maga előtt'
Szerintem a 270LE-s RX400h-m kevesebbet eszik mint ez a fos. Persze nem ekkora 'bódé' :)
Szerintem a 270LE-s RX400h-m kevesebbet eszik mint ez a fos. Persze nem ekkora 'bódé' :)
Volvo kupé-kabrió kemény tetővel, Focus-platformon, prémium áron? Evolúciós zsákutca vagy stílusos kellék? Vélemények az azonos című írásunkról...
blaB
2010.05.03 12:46:22
@Rocko-: "akkor sztem tenmagad se tudod hogy mit szeretnél. :) "
A BMW tökéletesen megfelelt volna, ha nem kellett volna 2havonta szervízbe vinni, ahol 100e alatt nem nagyon tudtam megúszni.
Köszönöm, most jól érzem magam!
A BMW tökéletesen megfelelt volna, ha nem kellett volna 2havonta szervízbe vinni, ahol 100e alatt nem nagyon tudtam megúszni.
Köszönöm, most jól érzem magam!
blaB
2010.05.03 12:48:20
@ZF2: "gondolom IS-ed van" GS-em van.
blaB
2010.05.03 13:23:46
@ZF2: "Melyik évjárat és mi volt a fő érv a a GS mellett? " 2006, brutálisan megy, ugyanakkor kényelmes is.
Még mielőtt valaki fikázná: így sem használom ki a csomagtér térfogatát.
Még mielőtt valaki fikázná: így sem használom ki a csomagtér térfogatát.
Hogyan adjunk el egy BMW X6-ost egy greenpeace-esnek? Hát persze: rakjunk a V8 mögé két villanymotort! Vélemények az azonos című írásunkról...
blaB
2010.04.30 09:45:58
@richardz: a termosztát ok, viszont a téli gumi nagyon puha. További különbség, hogy ilyenkor 30 mp alatt felmelegszik a motor, és akkor le tud állni, télen viszont kell néhány perc, és addig a 3,3-as benzines nyeli a dellát
blaB
2010.04.30 09:49:13
@Shadowbull: nyomva kell tartani a gombot kb 5 mp-ig, sípolással jelez vissza.
Egy nyugodalmas, kényelmes, jól összerakott és használható, különösebb allűröktől mentes családi autó. Bátran felveheti a versenyt bármelyik konkurensével.Mai tesztünk blogposztja...
blaB
2010.04.06 12:57:04
@ommm:
Kedves OMMM,
a 'egyedül a kis, 1.6 HDi motor morrant egyet-egyet hidegen vagy intenzív gyorsításkor'-t javítsd kérlek intenzív gázadásra, így elég bután hangzik.
Kedves OMMM,
a 'egyedül a kis, 1.6 HDi motor morrant egyet-egyet hidegen vagy intenzív gyorsításkor'-t javítsd kérlek intenzív gázadásra, így elég bután hangzik.
blaB
2010.04.06 13:18:59
@Alf: 1600kg 110LE, komolyan kérdezted, hogy miért?
Nem mai történet, de tartozom még a Swift törés utáni kalandjaival. Valahol ott maradt félbe a történet, hogy az autó bekerült a munkahelyemre, és a bontó peremén csendesen várta, mit hoz a sors. Nem volt sok esélye arra, hogy újra aszfalton találja magát, az autó…..
blaB
2010.03.10 16:43:55
Evolúciókutatói szemmel a Bayerische Fünfer agresszív közegben élő ragadozó, amire a természetes szelekció egyre több izmot, vaskosabb páncélt és a nőstényeket vonzó látványos bőrredőket pakolt.
Vélemények azonos című írásunkról...
blaB
2010.02.08 09:37:22
Kicsit hangos, kicsit bárdolatlan és egyszerű, de nem ajánlatos piszkálni, mert csúnyán orrba verheti a jómódú kölköket. Vélemények azonos című írásunkról. ..
blaB
2010.01.25 11:04:58
@BMW ///: te vezettél egyáltalán automata BMW-t vagy csak kurvára jár a szád? Hihetetlen barmok vannak.
blaB
2010.01.25 11:18:52
@BMW ///: Gratulálok a katalógusadatok kiváló ismeretéhez. Korábban évekig BMW-m volt 3-5-6 (csak automata), és a váltóikat mindvégig lassúnak találtam. A folyamatos hibák (amiket gariban javítottak) és a horror szervíz számlák, valamint a 'köcsög BMW-s' image azonban nem jöttek be.
A fos Lexus viszont évek óta tökéletes, és a 640Nm nyomatéka elég szépen agyonveri a forgalomban résztvevő autók 95%át. Igaz 120 alatt a tapadás miatt nem adja le a teljes teljesítményét, ezért csak ilyen szánalmas 5.9-es 0-100-ra képes.
A fos Lexus viszont évek óta tökéletes, és a 640Nm nyomatéka elég szépen agyonveri a forgalomban résztvevő autók 95%át. Igaz 120 alatt a tapadás miatt nem adja le a teljes teljesítményét, ezért csak ilyen szánalmas 5.9-es 0-100-ra képes.
blaB
2010.01.25 11:29:45
@ColtCzT: Ott a pont, nincs semmi értelme. Általában pályán jönnek a seggedbe ezek a kocsik, és a GS nyomatéka pont ott jön ki a legjobban :)
Az ökoterror nem kívánt mellékhatása, hogy ha sok vezetőt sikerül megtéríteni az energiatakarékos vezetésnek, megfordul a trend, és egyre kevesebb lesz az udvarias sofőr. Vélemények azonos című írásunkról...
blaB
2009.12.08 08:51:47
@zsálab:
'a haverom egy éves 1.6-os dízel Bravójával 5literes fogyi fölé nem tudta vinni'
Add ide a haverod Bravoját. Ha nem fogyaszt nálam minimum 8-at, akkor kapsz egy tele tank üzemanyagot!
'a haverom egy éves 1.6-os dízel Bravójával 5literes fogyi fölé nem tudta vinni'
Add ide a haverod Bravoját. Ha nem fogyaszt nálam minimum 8-at, akkor kapsz egy tele tank üzemanyagot!
Én biztos visszatekerném 120 ezerre – mondta Winkler, amikor meglátta a 320-ast, 2,7 millióért. A nepperek is így gondolják, mert hihetetlenül tartós. Vélemények az azonos című írásunkról...
blaB
2009.10.12 09:45:14
Ha gonosz akarok lenni, a VW-csoportnak semmi szüksége egyliteres fogyasztású tanulmányautókra, csak bele kell ültetni valamelyik normálisabban fogyasztó modellbe Gerhard Plattnert, a nemfogyasztás pápáját. Előbb-utóbb megoldja. Hiszen ugyanezzel a típussal már egyszer produkált…..
blaB
2009.10.09 13:44:24
A válságnak győztesei is vannak, és ezek között sokan olyanok, akik további áldozatokat szednek. Az elkeseredett, kétségbeesett embert el lehet csábítani könnyű álommal, és ezt nemcsak a kuruzslók, a fasiszták meg a kommunisták használják ki, hanem lehet, hogy éppen a…..
Nem nagy titok, hogy amikor nemrégiben egyedül vertem sátrat Budapesten, családom Pozsonyban maradt. Ideiglenes megoldásként a hétvégi utazás mellett döntöttünk, hol én megyek oda, hol ők jönnek ide. Nincs is ezzel nagy gond, hiszen a Pozsony–Budapest távolság elenyésző,…..
Egy időben lenyűgözően szép volt, csúnya lett, most megint jól néz ki. Nem tudja azt, amit egy német luxusautó, mert puhább, szűkebb, igénytelenebb, de van egyfajta hangulata, kultúrája. Igaz, baj is akad vele.Mai tesztünk blogposztja...
Május közepén mutatták be a nagyközönségnek a stuttgarti márka lexusluxuslimuzinját. Az európai gyártók lassan egy évtizede érdeklődve, de kissé lesajnálóan szemlélik a japánok vergődését az akkumulátorokkal. Nagy, nehéz, drága, veszélyes, környezetszennyező, a…..
blaB
2009.07.07 16:15:36
@Il mio nome è Nessuno:
Kedves Kommentelő, Te ugye 450h-t használsz, és tesztelted a fogyasztását?
Csak azért mert én ezt használom 1 éve, és szerintem sokkal kevesebbet fogyaszt, mint egy hasonló teljesitményű nem-hibrid. Simán 11L körül van a fogyasztásom, miközben egy átlag 1.6-os benzines kompakt autóval (Focus, Megane, Golf) a fogyasztásom 12L volt.
Olyan fasza, hogy mindenki irkál mindenféle hülyeséget arról hogy mit gondol, anélkül, hogy bármi tapasztalata lenne a témában.
Kedves Kommentelő, Te ugye 450h-t használsz, és tesztelted a fogyasztását?
Csak azért mert én ezt használom 1 éve, és szerintem sokkal kevesebbet fogyaszt, mint egy hasonló teljesitményű nem-hibrid. Simán 11L körül van a fogyasztásom, miközben egy átlag 1.6-os benzines kompakt autóval (Focus, Megane, Golf) a fogyasztásom 12L volt.
Olyan fasza, hogy mindenki irkál mindenféle hülyeséget arról hogy mit gondol, anélkül, hogy bármi tapasztalata lenne a témában.
A brit cégnyilvántartásban fellelhető irat szerint „Mrs. Istvan Kocsis” a fő tulajdonosa annak az offshore hátterű brit cégnek, amely egymilliárd forintért adott bérbe az MVM-nek egy horvátországi szállodát. Az MVM akkori vezére Kocsis István volt...
Bajban ismerszik meg az igaz barát, avagy olyankor válik el a szar a májtól, mondhatnám. Az autókkal is már csak így van ez. Vidám dolog autót vásárolni, az első boldog kilométerek, az ismerkedés izgalma, óvatosan parkolni a garázsban, jaj, csak meg ne húzzam. De ahogy…..
Szakmai ártalom. Amikor kiderül, mivel foglalkozom, már jön a menetrendszerű kérdés: és milyen autód van? Szerencsém van, ha laikus teszi fel, nekik a Volvo még mindig biztonság és svéd kockadizájn, de aki egy picit is konyít az autókhoz, annak jobb esetben is szánalommal vegyes…..
blaB
2009.06.19 09:02:49
@::::::vadparaszt:::::::
Egyetértek. Nincs senki a TC-n aki egy ilyen szemetet kimoderálna?
Eddig pont azt szerettem benne, hogy nem vesztegették az időmet ilyen fos cikkekkel.
Egyetértek. Nincs senki a TC-n aki egy ilyen szemetet kimoderálna?
Eddig pont azt szerettem benne, hogy nem vesztegették az időmet ilyen fos cikkekkel.
blaB
2009.06.19 10:31:02
@gz:
Hello, szerintem ami a TC főoldalon a főcikk, az igenis TC. Ezért pedig a TC felelős. Nyár van. No more comment.
Hello, szerintem ami a TC főoldalon a főcikk, az igenis TC. Ezért pedig a TC felelős. Nyár van. No more comment.
Képtelen megkülönböztetés: magyarok, külföldiek, gyorshajtás és helyszíni bírságolásAz ombudsman szerint rendőrség hátrányos megkülönböztetést alkalmaz, amikor a gyorshajtásról készült felvételt a helyszíni bírságolás során csak a külföldiek nézhetik meg, a…..
Három órát álltunk az M7-esen. Rosszabb is lehetett volna - sütött a nap, szinte már piknikhangulat volt, a vadkerítésen belül voltak akkora bokrok, amiket ki lehetett nevezni vécének, egyszóval senki sem panaszkodott és idegeskedett. Időnként jött egy rendőrautó a leállósávban…..
blaB
2009.05.05 22:36:34
blaB
2009.05.05 23:09:11
@ekutya: Fóton. Ez szerintem a szándékos geciség kategória. Ha valaki itt lelassit 30-ra, ledudálják. Nem is értem miért csak 42-vel mentem ott.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz