Adatok
EB Guru
8 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Karácsony zökkenőmentesen: nem ellentmondás
2018.12.04 17:06:51
A karácsonyi vásárlásdömping nem csak a bevételeket pörgeti, hanem az év azon időszaka, amikor PR-ben is nagyot lehet alkotni bizalomépítés terén – de csak, ha kellő tudatossággal alakítjuk és mérjük a teljesítményünket. A visszajelzési rendszerek építésével foglalkozó Staffino kommunikációs…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
A szemét nem mászik el magától a kukáig, vagy kidobod a sajátod, vagy mi dobunk ki téged
2018.09.05 14:42:53
Míg Magyarországon főleg a Facebook birtokolja a trónt a közösségi platformok között, addig Amerikában a Twitter éli aranykorát. Bármelyik felületet is preferáljuk, vállalatként az alapvető funkciója mindegyiknek ugyanaz: brandépítés. De vajon milyen stratégiát érdemes követni, hogy a kívánt…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Oldd fel a meetingek feszültségét, elmondjuk, hogyan!
2018.07.27 16:53:16
Egyáltalán nem szokatlan helyzet, hogy a folytonos meetingek stresszhelyzetet szülnek, mely akár a munkavállaló felmondásához is vezethet. Na de mit is tehetünk ez ellen? A válasz egyszerűbb, mint gondolnánk!
Észre sem vesszük, mégis gyakran előforduló eset, hogy a kis- és középvállalati (KKV)…..
Tavasszal rendezték meg a Nextent Informatika Zrt. és a SelfDrvn Enterprise közös szakmai délelőttjét, ahol hazánkban első alkalommal mutatták be a SelfDrvn gamification alapú digitális platformját (Saas), melynek használatával a vállalatok növelhetik munkatársaik elkötelezettségét, folyamatos…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
A munkáltatói márka építése indukálja a változásokat
2018.04.19 14:48:49
A 2018-as Márkaépítés a munkaerőpiacon konferencián jártunk, melynek fókuszában a KKV-k számára használható megoldások, eszközök és a HR technológiai újdonságok álltak. A rendezvény kapcsán Káli György-gyel, a a Brandbook magazin és a brandbook.hu főszerkesztőjével beszélgettünk.
Miért a…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Önazonosság és elkötelezettség, a hatékony munkavállaló két ismérve
2018.03.29 16:51:14
Miért fontos a belső kommunikáció egy vállalat életében, hogyan motiválhatjuk a munkavállalókat, miért fontos az érintetti párbeszéd és miért kell nagyobb hangsúlyt fektetni nemcsak a toborzási folyamatokra de a megtartásra is? Többek között ezekre a kérdésekre kerestük a válaszokat, cikkünk…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Munkáltatói márkaépítés közösségi irodákkal
2018.02.20 14:36:38
Az egyik legerősebb szempont a munkavállalásban a rugalmas munkaidő, a változatos munkakörnyezet. Ma már nehéz kellően motiválni egy Z generációs munkaerőt egy jól fizető, de 8 órás kötött munkaidővel. Ezért érdemes fontolóra venni a egyre divatosabbá váló home office lehetőségét, mely nem csak…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
M-M-MM: Munka – magánélet – munkáltatói márka. Mi az összefüggés ezek között?
2018.01.12 19:09:11
Amennyiben a fiatal munkakereső generációk (Y és Z) valóban a munka és a magánélet kiegyensúlyozottságát, és az ezekkel kapcsolatos döntési szabadságot preferálják, a szervezeteknek erősen el kell gondolkozni azon, hogy ezt a rugalmasságot miként tudják kialakítani, és ezzel együtt milyen módon…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz