Regisztráció Blogot indítok
Adatok
EB Guru

8 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A karácsonyi vásárlásdömping nem csak a bevételeket pörgeti, hanem az év azon időszaka, amikor PR-ben is nagyot lehet alkotni bizalomépítés terén – de csak, ha kellő tudatossággal alakítjuk és mérjük a teljesítményünket. A visszajelzési rendszerek építésével foglalkozó Staffino kommunikációs…..
Míg Magyarországon főleg a Facebook birtokolja a trónt a közösségi platformok között, addig Amerikában a Twitter éli aranykorát. Bármelyik felületet is preferáljuk, vállalatként az alapvető funkciója mindegyiknek ugyanaz: brandépítés. De vajon milyen stratégiát érdemes követni, hogy a kívánt…..
Egyáltalán nem szokatlan helyzet, hogy a folytonos meetingek stresszhelyzetet szülnek, mely akár a munkavállaló felmondásához is vezethet. Na de mit is tehetünk ez ellen? A válasz egyszerűbb, mint gondolnánk! Észre sem vesszük, mégis gyakran előforduló eset, hogy a kis- és középvállalati (KKV)…..
Tavasszal rendezték meg a Nextent Informatika Zrt. és a SelfDrvn Enterprise közös szakmai délelőttjét, ahol hazánkban első alkalommal mutatták be a SelfDrvn gamification alapú digitális platformját (Saas), melynek használatával a vállalatok növelhetik munkatársaik elkötelezettségét, folyamatos…..
A 2018-as Márkaépítés a munkaerőpiacon konferencián jártunk, melynek fókuszában a KKV-k számára használható megoldások, eszközök és a HR technológiai újdonságok álltak. A rendezvény kapcsán Káli György-gyel, a a Brandbook magazin és a brandbook.hu főszerkesztőjével beszélgettünk. Miért a…..
Miért fontos a belső kommunikáció egy vállalat életében, hogyan motiválhatjuk a munkavállalókat, miért fontos az érintetti párbeszéd és miért kell nagyobb hangsúlyt fektetni nemcsak a toborzási folyamatokra de a megtartásra is? Többek között ezekre a kérdésekre kerestük a válaszokat, cikkünk…..
Az egyik legerősebb szempont a munkavállalásban a rugalmas munkaidő, a változatos munkakörnyezet. Ma már nehéz kellően motiválni egy Z generációs munkaerőt egy jól fizető, de 8 órás kötött munkaidővel. Ezért érdemes fontolóra venni a egyre divatosabbá váló home office lehetőségét, mely nem csak…..
Amennyiben a fiatal munkakereső generációk (Y és Z) valóban a munka és a magánélet kiegyensúlyozottságát, és az ezekkel kapcsolatos döntési szabadságot preferálják, a szervezeteknek erősen el kell gondolkozni azon, hogy ezt a rugalmasságot miként tudják kialakítani, és ezzel együtt milyen módon…..