Adatok
Suum Cuique
15 bejegyzést írt és 845 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Eminenciás Bíboros Úr!
Krisztus Urunk mondja: "Az első ez: Halljad, Izrael! Az Úr a mi Istenünk az egyetlen Úr. Szeresd a te Uradat, Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből, teljes elmédből és minden erődből. A második ez: Szeresd felebarátodat, mint önmagadat. Ezeknél nagyobb parancs…..
Suum Cuique
2017.10.12 11:46:54
Az meg külön vicces, hogy a kereszténység legvadabb ellenségei hivatkoznak a keresztény irgalom elvére. Mégis hogy merészelnek ezek a Szentírásra hivatkozni, és a kereszténység ellen fordítani, keresztényföld elpusztításának elősegítésére használni? Balliberális ateisták morognak, hogyan merészelnek ezek a gazok Ferenc pápáról tiszteletlenül beszélni? Ez mégis mi?
De tévednek, mert mit is mond a hiteles kereszténység a bevándorlásról? Lássuk:
kereszteny.mandiner.hu/cikk/20150922_mit_mond_aquinoi_szent_tamas_a_bevandorlasrol
valasz.hu/itthon/a-szeretet-akkor-igaz-ha-okos-114483
vigyazo.blog.hu/2015/06/06/irgalom_es_onvedelem_kereszteny_szemmel_a_menekultkerdesrol
A béke nem mindig igazságos, nem követendő minden áron, főleg ha megalkuvást jelent. XII. Piusz pápaságának jelmondata szerint „Opus iustitiae pax” – vagyis a béke az igazságosság gyümölcse. Ebből a contrario következik, hogy az olyan béke, amely nem az igazságra, hanem a megalkuvásra épül, nem megőrzendő érték és őrizése nem erény, hanem gyávaság. Ezzel szemben a bátorság (fortitudo) a kereszténység sarkalatos erénye.
Az én kereszténységem nem pipogya, feminim és érzelgős kereszténység, hanem harcos kereszténység. Bangha Béla szavaival élve: “A kereszténység a szeretet vallása, igenis, és ezt az ellentáborból jövő kioktatások előtt is tudtuk mindnyájan; de ez a szeretet nem jelentheti azt, hogy a mi hitvallásunk gyáva nyulak és örökké meghátráló vénasszonyok pipogya világnézete legyen.”
Az én kereszténységem nem ilyen hippiszerű, ferencpápás himihumi kereszténység, hanem harcias, erőtől duzzadó, férfias. Nem csoda, hogy manapság nem divat kereszténynek lenni, ha a kereszténység valóban azonos lenne ezzel a hippiszerű szellemi maszturbációval, tényleg csak homunkuluszoknak lenne való. Ajánlom figyelmedbe: Muscular Christianity nomeg Miles Christianus. Az Egyháznak vissza kell térnie ehhez az ideálhoz, ehhez a szemlélethez, mert így valóban szinte csak öregasszonyok járnak templomba.
Kereszténynek lenni nem annyi, mint maflának, megalkuvónak, rabszolgának lenni és megadni magunkat ama sorsnak, amit az emberi nem ellenségei szándékoznak ránk, nemzetünkre és az egész európai civilizációra mérni. A tolerancia ugyanis a másik emberre – és nem a bűnre – a megbocsátás pedig a megbánt rosszra, és nem minden rosszra vonatkozik. A gonosz és csatlósai ellen igenis védekezni, harcolni kell, ahogy Szent Pál is tanítja: „Öltsétek föl az Isten fegyverzetét, hogy a sátán cselvetéseinek ellenállhassatok. Nem annyira a vér és a test ellen kell küzdenünk, hanem a fejedelemségek és hatalmasságok, ennek a sötét világnak kormányzói és az égi magasságoknak gonosz szellemei ellen. Ezért öltsétek fel az Isten fegyverzetét, hogy a gonosz napon ellenállhassatok, és mindent legyőzve megtarthassátok állásaitokat.” (Ef 6,11).
Before the advent of the Second Vatican Council, there were very few institutional pronouncements claiming immigration as part of a body of “natural rights”. This changed in the mid 20th century, with the development of Social Catholicism. Certainly, individual clerics had promoted the migration of Catholics from Europe to the United States for example, however there was no Papal or dogmatic claim of it being a “right” and these people ultimately shared a common European heritage. In 1952, the Papal encyclical Exsul Familia (“On the Spiritual Care of the Migrant”) was authored by Pope Pius XII, which promoted a sympathetic approach to European refugees and exiles; the specific context of this was, in the aftermath of the Second World War there were 11.8 million displaced persons in Europe.
Support of mass immigration may be seen as one part of the generally leftist ideology of the Second Vatican Council. The specific origins of the modern policy toward immigration is the Pacem in Terris by Pope John XXIII in 1963. This stated: “Every human being has the right to freedom of movement and of residence within the confines of his own country; and, when there are just reasons for it, the right to emigrate to other countries and take up residence there.” While certainly, this was qualified in the sense that it claimed there are limits, rather than complete open borders, it was argued that “powerful” (ie – successful, ethnic European) nations, had a stronger obligation to accommodate immigrants.
The Church has an increasing number of non-White members and as such its loyalties are split.
De tévednek, mert mit is mond a hiteles kereszténység a bevándorlásról? Lássuk:
kereszteny.mandiner.hu/cikk/20150922_mit_mond_aquinoi_szent_tamas_a_bevandorlasrol
valasz.hu/itthon/a-szeretet-akkor-igaz-ha-okos-114483
vigyazo.blog.hu/2015/06/06/irgalom_es_onvedelem_kereszteny_szemmel_a_menekultkerdesrol
A béke nem mindig igazságos, nem követendő minden áron, főleg ha megalkuvást jelent. XII. Piusz pápaságának jelmondata szerint „Opus iustitiae pax” – vagyis a béke az igazságosság gyümölcse. Ebből a contrario következik, hogy az olyan béke, amely nem az igazságra, hanem a megalkuvásra épül, nem megőrzendő érték és őrizése nem erény, hanem gyávaság. Ezzel szemben a bátorság (fortitudo) a kereszténység sarkalatos erénye.
Az én kereszténységem nem pipogya, feminim és érzelgős kereszténység, hanem harcos kereszténység. Bangha Béla szavaival élve: “A kereszténység a szeretet vallása, igenis, és ezt az ellentáborból jövő kioktatások előtt is tudtuk mindnyájan; de ez a szeretet nem jelentheti azt, hogy a mi hitvallásunk gyáva nyulak és örökké meghátráló vénasszonyok pipogya világnézete legyen.”
Az én kereszténységem nem ilyen hippiszerű, ferencpápás himihumi kereszténység, hanem harcias, erőtől duzzadó, férfias. Nem csoda, hogy manapság nem divat kereszténynek lenni, ha a kereszténység valóban azonos lenne ezzel a hippiszerű szellemi maszturbációval, tényleg csak homunkuluszoknak lenne való. Ajánlom figyelmedbe: Muscular Christianity nomeg Miles Christianus. Az Egyháznak vissza kell térnie ehhez az ideálhoz, ehhez a szemlélethez, mert így valóban szinte csak öregasszonyok járnak templomba.
Kereszténynek lenni nem annyi, mint maflának, megalkuvónak, rabszolgának lenni és megadni magunkat ama sorsnak, amit az emberi nem ellenségei szándékoznak ránk, nemzetünkre és az egész európai civilizációra mérni. A tolerancia ugyanis a másik emberre – és nem a bűnre – a megbocsátás pedig a megbánt rosszra, és nem minden rosszra vonatkozik. A gonosz és csatlósai ellen igenis védekezni, harcolni kell, ahogy Szent Pál is tanítja: „Öltsétek föl az Isten fegyverzetét, hogy a sátán cselvetéseinek ellenállhassatok. Nem annyira a vér és a test ellen kell küzdenünk, hanem a fejedelemségek és hatalmasságok, ennek a sötét világnak kormányzói és az égi magasságoknak gonosz szellemei ellen. Ezért öltsétek fel az Isten fegyverzetét, hogy a gonosz napon ellenállhassatok, és mindent legyőzve megtarthassátok állásaitokat.” (Ef 6,11).
Before the advent of the Second Vatican Council, there were very few institutional pronouncements claiming immigration as part of a body of “natural rights”. This changed in the mid 20th century, with the development of Social Catholicism. Certainly, individual clerics had promoted the migration of Catholics from Europe to the United States for example, however there was no Papal or dogmatic claim of it being a “right” and these people ultimately shared a common European heritage. In 1952, the Papal encyclical Exsul Familia (“On the Spiritual Care of the Migrant”) was authored by Pope Pius XII, which promoted a sympathetic approach to European refugees and exiles; the specific context of this was, in the aftermath of the Second World War there were 11.8 million displaced persons in Europe.
Support of mass immigration may be seen as one part of the generally leftist ideology of the Second Vatican Council. The specific origins of the modern policy toward immigration is the Pacem in Terris by Pope John XXIII in 1963. This stated: “Every human being has the right to freedom of movement and of residence within the confines of his own country; and, when there are just reasons for it, the right to emigrate to other countries and take up residence there.” While certainly, this was qualified in the sense that it claimed there are limits, rather than complete open borders, it was argued that “powerful” (ie – successful, ethnic European) nations, had a stronger obligation to accommodate immigrants.
The Church has an increasing number of non-White members and as such its loyalties are split.
Suum Cuique
2017.10.12 13:15:04
@PearlOfScandinavia:
Már régóta a fejemben forog egy cikk, csak „papírra” (képernyőre ) kéne vetni...
Az lenne a cikk címe, hogy: Európai kereszténység, keresztény európaiság.
Arról szólna, hogy hogyan egyeztetjük össze azt, hogy a kereszténység nemzetközi, Isten nem személyválogató, meleg szívvel gondolunk a jámbor néger katolikusokra, és egyúttal védjük Európa illetve a fehér ország etnikai-kulturális struktúráját. Mondhatjuk-e egyszerre, hogy keresztény testvérként szeretjük a néger katolikusokat, mégse engedjük be őket közünk lakni?
Ezt különféle formában a libsik hozzánk is vágják, hogy hogy jön össze a kereszténység nemzetközisége, illetve a magukat kereszténynek valló nacionalizmusa? Ez olyan, mint amikor azt mondják, hogy „de hát Jézus is zsidó volt, mért szidod a zsidókat?”
Röviden: vegyük pl. a szíriai származású, de Németországban élő és publikáló Bassam Tibi által bevezetett Leitkultur fogalmát. Eszerint ha még fel is tesszük, hogy egy államon belül több kultúra él (-> multikulturalizmus), akkor is kell egy Leitkultur, vagyis hogy tudjuk, hogy melyik a vezető- vagy más néven magkultúra, és ez nincs kimondva, mert a mai államoknak egyszerűen nincs identitása. Amerikában is pl. oké, lehet, hogy élnek ott ilyenek, olyanok is, de akkor is a fehér angolszász protestáns a magkultúra, és eköré épül fel koncentrikus körökként a többi. De már ezt se szabad kimondani, mert rasszizmus, és a kultúrák egyenrangúságát vallják.
Ennek analógiájára a katolicizmusba is be kéne vezetni, hogy van egy magkultúra, magetnikum, amely köré épül fel a többi katolikus nép. És Isten akarata volt, hogy a fehér európai népek képezzék a kereszténység etnikai-kulturális magvát, mert ezt találta legalkalmasabbnak arra, hogy a keresztény teológiát, filozófiát megalkossa, művelje, fenntartsa, és a keresztény kultúra mintaadó egysége legyen. Ennek megvan a maga Szentírási alapja, mivel az apostolokat Isten irányította elsősorban Európa felé.
Így az európai etnokulturális elem védelme igenis nemhogy kompatibilis a kereszténységgel, de a kereszténység egyenesen meg is követeli azt, hogy magetnikum/magkultúra fennmaradjon. Ez nem azt jelenti, hogy a nemfehér/nemeurópai népeket gyűlöljük, nem szeretjük, vagy a kereszténységből kizárjuk. Viszont ahogy a szeretet rendje alapján a hozzánk közelebb esőket kötelesek vagyunk jobban szeretni a távolabb esőknél (ezt még Orbán is bedobta), ugyanígy lehetséges az, hogy eleget teszünk a felebaráti szeretet parancsának, mégis megőrizzük a fehér nemzetek etnikai tisztaságát.
A kereszténységen belül van egy olyan elmélet is, hogy Isten akarata volt az direkt, hogy a kereszténység elsősorban és elsőként az európai nemzeteket termékenyítse meg, vagyis ők alkossák a kereszténységet magterületét, ahonnan majd a többi nemzetet megtérítő misszionáriusok majd kirajzanak. Ha jól emlékszem, az Apostolok Cselekedeteiben ír Lukács valami olyasmit, hogy Isten azt parancsolta Szent Pál apostolnak, hogy kerülje el Asia provinciát, és a Római Birodalom magja felé igyekezzen.
"A Szentlélek megtiltotta, hogy Ázsiában hirdessék az Isten szavát, ezért Frigia és Galácia felé vették útjukat." (Apostolok Cselekedetei 16. fejezet, 6. vers)
Káldi kommentár: " Miután meglátogatta az első útban alapított likaoniai és pizidiai egyházakat, Szt. Pál nyugatra akart tartani, hogy az Asiának nevezett római tartományban hirdesse az evangéliumot a virágzó tengerparti városoknak, Szmirnának, Efezusnak és Miletusnak. [...] Annak okát, hogy a Szentlélek bensőképen eltiltá őket a tanítástól, a 9. v. adja, mely szerint Pál megintetik, hogy Europába menjen."
Vannak európa- illetve fehér-pozitív tradicionalista katolikus keresztények, akik az ApCsel 16:6 és 9. versekből azt a következtetést vonják le, hogy ezzel kinyilváníttatik, hogy Istennek konkrét szándéka volt ez, hogy az európai népeket tegye az kereszténység magterületévé. Miért? Mert az európaiak civilizáltsága, filozófia iránti nyitottsága, a népek géniusza lehetővé tette, hogy a kereszténység termékeny szellemi táptalajra hulljon, és létrehozza azt a hatalmas szellemi korpuszt.
leagueofthesouth.com/our-survival-as-a-people/
prowesternchristianity.blogspot.hu/2013/02/a-pro-western-christian-reading-list.html
Már régóta a fejemben forog egy cikk, csak „papírra” (képernyőre ) kéne vetni...
Az lenne a cikk címe, hogy: Európai kereszténység, keresztény európaiság.
Arról szólna, hogy hogyan egyeztetjük össze azt, hogy a kereszténység nemzetközi, Isten nem személyválogató, meleg szívvel gondolunk a jámbor néger katolikusokra, és egyúttal védjük Európa illetve a fehér ország etnikai-kulturális struktúráját. Mondhatjuk-e egyszerre, hogy keresztény testvérként szeretjük a néger katolikusokat, mégse engedjük be őket közünk lakni?
Ezt különféle formában a libsik hozzánk is vágják, hogy hogy jön össze a kereszténység nemzetközisége, illetve a magukat kereszténynek valló nacionalizmusa? Ez olyan, mint amikor azt mondják, hogy „de hát Jézus is zsidó volt, mért szidod a zsidókat?”
Röviden: vegyük pl. a szíriai származású, de Németországban élő és publikáló Bassam Tibi által bevezetett Leitkultur fogalmát. Eszerint ha még fel is tesszük, hogy egy államon belül több kultúra él (-> multikulturalizmus), akkor is kell egy Leitkultur, vagyis hogy tudjuk, hogy melyik a vezető- vagy más néven magkultúra, és ez nincs kimondva, mert a mai államoknak egyszerűen nincs identitása. Amerikában is pl. oké, lehet, hogy élnek ott ilyenek, olyanok is, de akkor is a fehér angolszász protestáns a magkultúra, és eköré épül fel koncentrikus körökként a többi. De már ezt se szabad kimondani, mert rasszizmus, és a kultúrák egyenrangúságát vallják.
Ennek analógiájára a katolicizmusba is be kéne vezetni, hogy van egy magkultúra, magetnikum, amely köré épül fel a többi katolikus nép. És Isten akarata volt, hogy a fehér európai népek képezzék a kereszténység etnikai-kulturális magvát, mert ezt találta legalkalmasabbnak arra, hogy a keresztény teológiát, filozófiát megalkossa, művelje, fenntartsa, és a keresztény kultúra mintaadó egysége legyen. Ennek megvan a maga Szentírási alapja, mivel az apostolokat Isten irányította elsősorban Európa felé.
Így az európai etnokulturális elem védelme igenis nemhogy kompatibilis a kereszténységgel, de a kereszténység egyenesen meg is követeli azt, hogy magetnikum/magkultúra fennmaradjon. Ez nem azt jelenti, hogy a nemfehér/nemeurópai népeket gyűlöljük, nem szeretjük, vagy a kereszténységből kizárjuk. Viszont ahogy a szeretet rendje alapján a hozzánk közelebb esőket kötelesek vagyunk jobban szeretni a távolabb esőknél (ezt még Orbán is bedobta), ugyanígy lehetséges az, hogy eleget teszünk a felebaráti szeretet parancsának, mégis megőrizzük a fehér nemzetek etnikai tisztaságát.
A kereszténységen belül van egy olyan elmélet is, hogy Isten akarata volt az direkt, hogy a kereszténység elsősorban és elsőként az európai nemzeteket termékenyítse meg, vagyis ők alkossák a kereszténységet magterületét, ahonnan majd a többi nemzetet megtérítő misszionáriusok majd kirajzanak. Ha jól emlékszem, az Apostolok Cselekedeteiben ír Lukács valami olyasmit, hogy Isten azt parancsolta Szent Pál apostolnak, hogy kerülje el Asia provinciát, és a Római Birodalom magja felé igyekezzen.
"A Szentlélek megtiltotta, hogy Ázsiában hirdessék az Isten szavát, ezért Frigia és Galácia felé vették útjukat." (Apostolok Cselekedetei 16. fejezet, 6. vers)
Káldi kommentár: " Miután meglátogatta az első útban alapított likaoniai és pizidiai egyházakat, Szt. Pál nyugatra akart tartani, hogy az Asiának nevezett római tartományban hirdesse az evangéliumot a virágzó tengerparti városoknak, Szmirnának, Efezusnak és Miletusnak. [...] Annak okát, hogy a Szentlélek bensőképen eltiltá őket a tanítástól, a 9. v. adja, mely szerint Pál megintetik, hogy Europába menjen."
Vannak európa- illetve fehér-pozitív tradicionalista katolikus keresztények, akik az ApCsel 16:6 és 9. versekből azt a következtetést vonják le, hogy ezzel kinyilváníttatik, hogy Istennek konkrét szándéka volt ez, hogy az európai népeket tegye az kereszténység magterületévé. Miért? Mert az európaiak civilizáltsága, filozófia iránti nyitottsága, a népek géniusza lehetővé tette, hogy a kereszténység termékeny szellemi táptalajra hulljon, és létrehozza azt a hatalmas szellemi korpuszt.
leagueofthesouth.com/our-survival-as-a-people/
prowesternchristianity.blogspot.hu/2013/02/a-pro-western-christian-reading-list.html
Angolul nem tudóknak a hírek sorrendben:
2014: Zimbabwe elnöke kiutasítja az országból a fehér farmereket
2015: Zimbabwe elnöke kéri a fehér farmereket, hogy menjenek vissza
2016: Zimbabwe cirka ötszáz milliárd forintnyi élelemért könyörög az éhezések enyhítésére..
Suum Cuique
2017.04.19 12:15:10
Egy régi cikkem: magyarkodo.blog.hu/2009/01/30/del_afrikarol (kommentek is jók)
Valahogy ezeknek a "fehér uralom" alól "felszabaduló" országoknak mindig ez a vége...
Valahogy ezeknek a "fehér uralom" alól "felszabaduló" országoknak mindig ez a vége...
Úgy tűnik, a japánok döntöttek, és elegük lett a randevúzásból, a másik nem meghódításából, és az egyszerűbb utat választják: a barátjukkal házasodnak. Nem csoda, hogy az ázsiai országban az egyik legalacsonyabb a születések aránya az egész világon...
Suum Cuique
2016.12.12 17:06:08
@thegabcsi:
Ajánlom figyelmedbe a szíriai származású, Németországban élő szerző elméletét a Leitkultur-ról. Szerinte ha még fel is tesszük, hogy egy államon belül több kultúra él (-> multikulturalizmus), akkor is kell egy Leitkultur, vagyis hogy tudjuk, hogy melyik a vezető- vagy más néven magkultúra, és ez nincs kimondva, mert a mai államoknak egyszerűen nincs identitása.
Amerikában is pl. oké, lehet, hogy élnek ott ilyenek, olyanok is, de akkor is a fehér angoslzász protestáns a magkultúra, és eköré épül fel koncentrikus körökként a többi. De már ezt se szabad kimondani, mert rasszizmus, és a kultúrák egyenrangúságát vallják.
Amerikában kb így épülnek fel:
1. fehér angolszász protestánsok
2. fehér nem-angol, de brit származásúak (írek, skótok, stb.)
3. egyéb északi jórészt protestáns és germán eredetű fehérek (dán, holland, német származásúak)
3. egyéb katolikus fehérek (olaszok, kelet-európaiak, stb.)
4. indiánok
5. négerek
6. újonnan jött bevándorló hispánok
A négerek persze nem "jobbak" mint a hispánok, de ők azért mégis 250 éve velük élnek, angolul beszélnek, tartanak hálaadást, stb. nem a santa muertét imádják, mint a kamukatolikus folklóros mehikánók, stb.
Olvasd el: docdro.id/dsFbeLw
Ajánlom figyelmedbe a szíriai származású, Németországban élő szerző elméletét a Leitkultur-ról. Szerinte ha még fel is tesszük, hogy egy államon belül több kultúra él (-> multikulturalizmus), akkor is kell egy Leitkultur, vagyis hogy tudjuk, hogy melyik a vezető- vagy más néven magkultúra, és ez nincs kimondva, mert a mai államoknak egyszerűen nincs identitása.
Amerikában is pl. oké, lehet, hogy élnek ott ilyenek, olyanok is, de akkor is a fehér angoslzász protestáns a magkultúra, és eköré épül fel koncentrikus körökként a többi. De már ezt se szabad kimondani, mert rasszizmus, és a kultúrák egyenrangúságát vallják.
Amerikában kb így épülnek fel:
1. fehér angolszász protestánsok
2. fehér nem-angol, de brit származásúak (írek, skótok, stb.)
3. egyéb északi jórészt protestáns és germán eredetű fehérek (dán, holland, német származásúak)
3. egyéb katolikus fehérek (olaszok, kelet-európaiak, stb.)
4. indiánok
5. négerek
6. újonnan jött bevándorló hispánok
A négerek persze nem "jobbak" mint a hispánok, de ők azért mégis 250 éve velük élnek, angolul beszélnek, tartanak hálaadást, stb. nem a santa muertét imádják, mint a kamukatolikus folklóros mehikánók, stb.
Olvasd el: docdro.id/dsFbeLw
A nőknél már egy ideje zajlik a plus size modellek forradalma, ami a jelek szerint lassan a férfiakat is eléri. Ennek egyik első jele, hogy Zach Miko személyében megjelent az első testesebb modell egy nagy ügynökség alkalmazásában...
Suum Cuique
2016.04.01 07:00:03
www.ferfihang.hu/2015/05/08/az-ellenkezo-nem-elvarasai-a-kulsonkkel-szemben/
A "fat acceptance" alapvetően egy radikális feminista agenda, és ezzel együtt is az marad.
Sose értettem ezt a feminista hüledezést arról, hogy jaj a gonosz férfiak “elvárásai” miatt szegény nőknek micsoda kínokat kell átélniuk, pl. sportolniuk és egészségesen táplálkozniuk! Úristen! Bocs, de az, hogy mi tetszik a férfiaknak, az adott, és az nem kényszer. Nem kötelező tetszeni a férfiaknak, pl. le is lehet tojni ezt a szempontot keresztbe. Igaz, akkor egyedül maradsz, vagy max egy elég előnytelen külsejű és státuszú férfinak fogsz csak kelleni, de hát ki tiltja ezt?
Vagy ezek tényleg azt hiszik, hogy ha sokat sulykolják, akkor a férfiaknak elkezdenek tetszeni a kövér nők?
De abban is hazudnak ezek, hogy összemossák az egészegesen, vonzóan karcsúan vonzó nőket egyes anoxerás-bulémiás modellekkel. “Zabálj csak nyugodtan, nehogy már anorexiás legyél!” De a modelleket is nekiállnak sajnáltatni, hogy szegényeknek milyen szigorúan kell ügyelniuk egész évben az alakjukra, úristen! Pedig nem kötelező ám modellnek lenni, ők választották ezt, el lehetetett volna menni pénztárosnak is, ott aztán majd nem kell ilyen szörnyű “önkínzást” folytatni. Ja, hogy az kevesebb pénzzel és csillogással jár? :D
thoughtcatalog.com/carolyn-hall/2014/04/6-things-i-dont-understand-about-the-fat-acceptance-movement/
www.returnofkings.com/27913/6-reasons-why-fat-women-are-defective
www.ferfihang.hu/2013/08/25/juszt-is-a-dagadt-nok/
www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/202dpu/you_ever_notice_how_there_is_no_male_fat/
De hát ez a férfiakra is igaz: a legtöbb nő nincs oda a hordónyi sörhassal rendelkező férfiakért, max elnézi, ha megfelelően ellensúlyozza ezt valamivel. Na mármost, ha egy férfi elkezd tenni azért, hogy formába hozza magát (étrendváltozásba, sportolásba kezd, stb.), akkor is elkezdünk hüledezni, hogy szegénynek micsoda kényszert jelent a nők által preferált testképnek való megfelelés? “Gyorsan mutogassunk kövér hapsikról képeket a nőknek, hátha meggyőzi őket, hogy ez a jó, és akkor szegény férfiak újra zabálhatják nyugodtan a trash food-ot!”
A "fat acceptance" alapvetően egy radikális feminista agenda, és ezzel együtt is az marad.
Sose értettem ezt a feminista hüledezést arról, hogy jaj a gonosz férfiak “elvárásai” miatt szegény nőknek micsoda kínokat kell átélniuk, pl. sportolniuk és egészségesen táplálkozniuk! Úristen! Bocs, de az, hogy mi tetszik a férfiaknak, az adott, és az nem kényszer. Nem kötelező tetszeni a férfiaknak, pl. le is lehet tojni ezt a szempontot keresztbe. Igaz, akkor egyedül maradsz, vagy max egy elég előnytelen külsejű és státuszú férfinak fogsz csak kelleni, de hát ki tiltja ezt?
Vagy ezek tényleg azt hiszik, hogy ha sokat sulykolják, akkor a férfiaknak elkezdenek tetszeni a kövér nők?
De abban is hazudnak ezek, hogy összemossák az egészegesen, vonzóan karcsúan vonzó nőket egyes anoxerás-bulémiás modellekkel. “Zabálj csak nyugodtan, nehogy már anorexiás legyél!” De a modelleket is nekiállnak sajnáltatni, hogy szegényeknek milyen szigorúan kell ügyelniuk egész évben az alakjukra, úristen! Pedig nem kötelező ám modellnek lenni, ők választották ezt, el lehetetett volna menni pénztárosnak is, ott aztán majd nem kell ilyen szörnyű “önkínzást” folytatni. Ja, hogy az kevesebb pénzzel és csillogással jár? :D
thoughtcatalog.com/carolyn-hall/2014/04/6-things-i-dont-understand-about-the-fat-acceptance-movement/
www.returnofkings.com/27913/6-reasons-why-fat-women-are-defective
www.ferfihang.hu/2013/08/25/juszt-is-a-dagadt-nok/
www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/202dpu/you_ever_notice_how_there_is_no_male_fat/
De hát ez a férfiakra is igaz: a legtöbb nő nincs oda a hordónyi sörhassal rendelkező férfiakért, max elnézi, ha megfelelően ellensúlyozza ezt valamivel. Na mármost, ha egy férfi elkezd tenni azért, hogy formába hozza magát (étrendváltozásba, sportolásba kezd, stb.), akkor is elkezdünk hüledezni, hogy szegénynek micsoda kényszert jelent a nők által preferált testképnek való megfelelés? “Gyorsan mutogassunk kövér hapsikról képeket a nőknek, hátha meggyőzi őket, hogy ez a jó, és akkor szegény férfiak újra zabálhatják nyugodtan a trash food-ot!”
- Mi különbözteti meg Dél-Afrikában a turistát a rasszistától? - Két hét.
„A gyilkosságoknak leginkább kitett csoport a világon, bőrszíntől függetlenül, a dél-afrikai farmerek, akiket gyakran több órás kínzások után mészárolnak le. 100 000 farmerre évente 313 gyilkosság jut, amely négyszer több,…..
Suum Cuique
2016.03.31 09:09:23
Nehéz elképzelni, hogy valami egyszer véget vethet az észak-koreai önkénynek, ha tippelnünk kellene, akkor a szegénység katalizáló erejére voksolnánk. És elég nagyot tévednénk, legalábbis egy, az országból lelépett fiatalember, Szungdzsu Lee szerint...
Suum Cuique
2016.03.03 19:24:34
@karandash:
Majd az első vonal élvezi kényelmes nyugdíjas éveit, a másodvonal meg átnevezi magát szociáldemokratának és összeállnak a vörösliberálisokkal, bevezetik a buziházasságot, a nemzeti vagyont meg eladják és/vagy szétlopják. A 40 alatti északi lányok meg majd elszegődnek hivatásos vagy nem hivatásos (diszkóban slusszkulcs alapján válogatós) kurvának Szöulba. Wait, honnan is ismerős ez?
Majd az első vonal élvezi kényelmes nyugdíjas éveit, a másodvonal meg átnevezi magát szociáldemokratának és összeállnak a vörösliberálisokkal, bevezetik a buziházasságot, a nemzeti vagyont meg eladják és/vagy szétlopják. A 40 alatti északi lányok meg majd elszegődnek hivatásos vagy nem hivatásos (diszkóban slusszkulcs alapján válogatós) kurvának Szöulba. Wait, honnan is ismerős ez?
Meglehetősen érzékeny kérdés, vajon hány korábbi partner kívánatos az ember társának esetében, hiszen az sem jó, ha semmi tapasztalat sincs, és azzal is lehetnek gondok, ha (hogy is fogalmazzunk szépen…) túl sok van. Szerencsére mint mindenre, erre is van már felmérés (és még…..
Suum Cuique
2016.03.02 18:02:45
Komment egy mondathoz: „Szeretnénk, ha lányaink az önmegvalósítás legmagasabb minőségének azt tartanák, ha unokákat szülhetnének nekünk”. (Kövér László)
Három gyerekem van, több tucat főből áll a nagyobb családom három-négy gyerekes kiscsaládokkal, mégse venném a…..
Suum Cuique
2015.12.13 18:49:16
Nem csitul a harc a modellek testalkata körül, miközben a teltkarcsú hölgyek lassan, de biztosan egyre több helyen jelennek meg, egy brit képviselő törvényileg szabályozná, ki léphet rá a kifutókra.
A vita a nemrégiben megrendezett londoni divathét kapcsán robbant ki megint, és…..
Arról, hogy az amerikai filmgyártás központjának számító Hollywoodban finoman szólva sem az egyenlőség hívei, legalábbis amikor a szerepeket osztják, már mi is többször írtunk. Most…..
A kérdésre nyilván a legtöbb ember kapásból rávágja, hogy igen, a helyzet azonban ennél egy kicsit összetettebb, legalábbis ez derül ki egy nemrég elvégzett kutatásból, melyben 64 párt szokásait vizsgálták.
(flickr.com / Bryan Brenneman)
Jellemzően a férfiak azok, akik a…..
Itt az igazi kánikulai nyár, amikor a minél kevesebb ruha a menő, nem is szólva a strandokról, ahol aztán minden láthatóvá válik. Talán az is, aminek nem kellene… legalábbis akadnak, akik úgy vélik, jobb lenne, ha a kicsit teltebb hölgyek több mindent tartanának magukon. Itt a…..
Suum Cuique
2015.07.03 09:58:18
Feminista frontról egyfolytában azt halljuk, hogy néhány radikális mérgezi csak az összképet, de a feminizmus valójában egy kedves, aranyos mozgalom amit kizárólag az egyenjogúság érdekel. Vessünk hát egy pillantást a közelmúlt feminizmushoz kapcsolódó eseményeire, vagyis…..
A mai Sunday Times, a brit konzervativizmus hagyományos minőségi lapjának hétvégi (pünkösdi!) kiadása azzal szólítja meg a brit konzervatívot, hogy miként képzeli el a divatos (dizájner) dildót. A kérdés evidensen a magánélet szentségét kezdi ki (nem azzal, hogy a…..
Suum Cuique
2015.05.25 10:51:54
Ami engem illet, a véremben (ad hoc analízis a családi emlékezet alapján, régen láttam ugyan a családfát is, de túl terebélyes volt, hogy megjegyezzem) kb: horvát, szerb, zsidó, cigány, osztrák, szász, székely, magyar, kun, skót, román. Na ja, anyai ágon kiterjedt nemesi…..
Suum Cuique
2015.05.21 18:13:19
Egy ismerősöm lájkolta site: www.facebook.com/aron.nagy.948/posts/1638741796358721
"Most értesültem az Indexről, hogy "új őrület terjed a Facebookon: egyre többen posztolják ki felmenőik családnevét, bizonyítva, hogy a magyarok nemcsak hogy egymás mellett éltek különböző etnikumú népekkel, hanem bizony keveredtek is. (...) a posztolók ugyanakkor hozzáteszik azt is, hogy a sok vérkeveredés ellenére – vagy éppen azért – magyarnak tartják magukat."
No, ami engem illett Nagy, Győry, Großhaupt és Rabl nevű felmenőkkel büszkélkedhetem, regisztrált német nemzetiségi vagyok, a magyar és a német szokásokat, hagyományt is magaménak vallom, de ez NEM MULTIKULTI ugyanis mindkettő az egyetemes európai és keresztény kultúra része."
"Most értesültem az Indexről, hogy "új őrület terjed a Facebookon: egyre többen posztolják ki felmenőik családnevét, bizonyítva, hogy a magyarok nemcsak hogy egymás mellett éltek különböző etnikumú népekkel, hanem bizony keveredtek is. (...) a posztolók ugyanakkor hozzáteszik azt is, hogy a sok vérkeveredés ellenére – vagy éppen azért – magyarnak tartják magukat."
No, ami engem illett Nagy, Győry, Großhaupt és Rabl nevű felmenőkkel büszkélkedhetem, regisztrált német nemzetiségi vagyok, a magyar és a német szokásokat, hagyományt is magaménak vallom, de ez NEM MULTIKULTI ugyanis mindkettő az egyetemes európai és keresztény kultúra része."
A brazil nőknél nagyobb nyomás alatt kevés nemzet hölgyei vannak, legalábbis ami a csinos, szexi külsőt illeti. Ez abból is látszik, hogy például éves bevételeikből arányosan 11-szer annyit költenek szépségápolásra, mint például a brit nők.
Amíg az ember szép, fiatal és…..
Suum Cuique
2015.05.16 19:40:01
velvet.hu/trend/2013/05/19/a_tulzott_gyuras_lehet_a_ferfiak_anorexiaja/
pinkpuli.com/2014/10/30/nem-csak-a-kockahas-szep-am/
Kár tagadni, hogy a férfiakra is nehezedik jókora szépségideálbeli elvárás, mégis valahogy kevesebb a sírás arról, hogy “jaj szegény férfiaktól elvárják, hogy magasak, izmosak stb. legyenek, micsoda lelki frusztrációt okoz ez nekik, tegyünk sörhasú ‘modelleket’ a címlapra”.
Én sose értettem ezt a feminista hüledezést arról, hogy jaj a gonosz férfiak “elvárásai” miatt szegény nőknek micsoda kínokat kell átélniuk, pl. sportolniuk és egészségesen táplálkozniuk! Úristen! Bocs, de az, hogy mi tetszik a férfiaknak, az adott, és az nem kényszer. Nem kötelező tetszeni a férfiaknak, pl. le is lehet tojni ezt a szempontot keresztbe. Igaz, akkor egyedül maradsz, vagy max egy elég előnytelen külsejű és státuszú férfinak fogsz csak kelleni, de hát ki tiltja ezt?
Vagy ezek tényleg azt hiszik, hogy ha sokat sulykolják, akkor a férfiaknak elkezdenek tetszeni a kövér nők?
De abban is hazudnak ezek, hogy összemossák az egészegesen, vonzóan karcsúan vonzó nőket egyes anoxerás-bulémiás modellekkel. “Zabálj csak nyugodtan, nehogy már anorexiás legyél!” De a modelleket is nekiállnak sajnáltatni, hogy szegényeknek milyen szigorúan kell ügyelniuk egész évben az alakjukra, úristen! Pedig nem kötelező ám modellnek lenni, ők választották ezt, el lehetetett volna menni pénztárosnak is, ott aztán majd nem kell ilyen szörnyű “önkínzást” folytatni. Ja, hogy az kevesebb pénzzel és csillogással jár? :D
Arról nem is beszélve, hogy nem csak azért célszerű karcsúnak maradni, mert ezzel vonzod a férfiakat, hanem a közvetlen saját érdekedben is, az egészséged és az életminőséged miatt. Szerencsére a marhaságuk nem igen nyer teret, ha valami igen, akkor inkább ez:
www.origo.hu/itthon/20130622-az-eros-az-uj-sovany-nok-es-az-eroedzesek.html
De hát ez a férfiakra is igaz: a legtöbb nő nincs oda a hordónyi sörhassal rendelkező férfiakért, max elnézi, ha megfelelően ellensúlyozza ezt valamivel. Na mármost, ha egy férfi elkezd tenni azért, hogy formába hozza magát (étrendváltozásba, sportolásba kezd, stb.), akkor is elkezdünk hüledezni, hogy szegénynek micsoda kényszert jelent a nők által preferált testképnek való megfelelés? “Gyorsan mutogassunk kövér hapsikról képeket a nőknek, hátha meggyőzi őket, hogy ez a jó, és akkor szegény férfiak újra zabálhatják nyugodtan a trash food-ot!”
pinkpuli.com/2014/10/30/nem-csak-a-kockahas-szep-am/
Kár tagadni, hogy a férfiakra is nehezedik jókora szépségideálbeli elvárás, mégis valahogy kevesebb a sírás arról, hogy “jaj szegény férfiaktól elvárják, hogy magasak, izmosak stb. legyenek, micsoda lelki frusztrációt okoz ez nekik, tegyünk sörhasú ‘modelleket’ a címlapra”.
Én sose értettem ezt a feminista hüledezést arról, hogy jaj a gonosz férfiak “elvárásai” miatt szegény nőknek micsoda kínokat kell átélniuk, pl. sportolniuk és egészségesen táplálkozniuk! Úristen! Bocs, de az, hogy mi tetszik a férfiaknak, az adott, és az nem kényszer. Nem kötelező tetszeni a férfiaknak, pl. le is lehet tojni ezt a szempontot keresztbe. Igaz, akkor egyedül maradsz, vagy max egy elég előnytelen külsejű és státuszú férfinak fogsz csak kelleni, de hát ki tiltja ezt?
Vagy ezek tényleg azt hiszik, hogy ha sokat sulykolják, akkor a férfiaknak elkezdenek tetszeni a kövér nők?
De abban is hazudnak ezek, hogy összemossák az egészegesen, vonzóan karcsúan vonzó nőket egyes anoxerás-bulémiás modellekkel. “Zabálj csak nyugodtan, nehogy már anorexiás legyél!” De a modelleket is nekiállnak sajnáltatni, hogy szegényeknek milyen szigorúan kell ügyelniuk egész évben az alakjukra, úristen! Pedig nem kötelező ám modellnek lenni, ők választották ezt, el lehetetett volna menni pénztárosnak is, ott aztán majd nem kell ilyen szörnyű “önkínzást” folytatni. Ja, hogy az kevesebb pénzzel és csillogással jár? :D
Arról nem is beszélve, hogy nem csak azért célszerű karcsúnak maradni, mert ezzel vonzod a férfiakat, hanem a közvetlen saját érdekedben is, az egészséged és az életminőséged miatt. Szerencsére a marhaságuk nem igen nyer teret, ha valami igen, akkor inkább ez:
www.origo.hu/itthon/20130622-az-eros-az-uj-sovany-nok-es-az-eroedzesek.html
De hát ez a férfiakra is igaz: a legtöbb nő nincs oda a hordónyi sörhassal rendelkező férfiakért, max elnézi, ha megfelelően ellensúlyozza ezt valamivel. Na mármost, ha egy férfi elkezd tenni azért, hogy formába hozza magát (étrendváltozásba, sportolásba kezd, stb.), akkor is elkezdünk hüledezni, hogy szegénynek micsoda kényszert jelent a nők által preferált testképnek való megfelelés? “Gyorsan mutogassunk kövér hapsikról képeket a nőknek, hátha meggyőzi őket, hogy ez a jó, és akkor szegény férfiak újra zabálhatják nyugodtan a trash food-ot!”
Senki nem úgy kezd bele egy komolyabb tartós kapcsolatba (házasságba, együttélésbe), hogy azt gondolná: valaha hűtlen lesz, vagy valaha meg fogják csalni.
Ezt a gondolatot olvastam a minap egy angol nyelvű cikkben.
Fogalmam sincs, a szerző honnan vette ezt az axiómát, de szerintem…..
Suum Cuique
2015.05.06 10:03:50
www.youtube.com/watch?v=rWVpO1zYmhc MGTOW, avagy mi kell a nőnek ?!
www.youtube.com/watch?v=8kqsVeoZKR4 A monogámia bukása
www.youtube.com/watch?v=2ZF7MK5Idho Feminizmus, férfierőszak, nemi szerepek
www.youtube.com/watch?v=8kqsVeoZKR4 A monogámia bukása
www.youtube.com/watch?v=2ZF7MK5Idho Feminizmus, férfierőszak, nemi szerepek
Nem az első eset, hogy valaki azzal vádolja meg az amerikai filmipart, hogy szexista és a nőknek és a kisebbségeknek csak mellékszerep jut a nagymenők között. Most napjaink egyik legnagyobb női sztárja, Kristen Stewart fakadt ki.
(fotó: Gage Skidmore)
Az Alkonyat-sorozat sztárja a…..
Suum Cuique
2015.05.03 09:43:20
Suum Cuique
2015.05.03 10:00:08
Meglehetősen provokatívra sikeredett az egyik táplálék-kiegészítőket forgalmazó cég reklámkampánya. Sokan azzal vádolják, hogy szexista, lett is nagy felzúdulás és ellenkampány.
„Készen állsz a fürdőruha-szezonra?” - olvasható egy brit táplálék-kiegészítőket…..
Suum Cuique
2015.04.28 15:05:13
Hallhattunk már minden érvet és ellenérvet a különböző fehérnemű és egyéb márkák hirdetéseivel kapcsolatban, az ellenzők leggyakoribb vádja, hogy ezek a cégek olyan testideált közvetítenek a nők (és nem mellesleg: a férfiak) felé, melynek nem sok alapja van.
Nyilván…..
Suum Cuique
2015.04.12 15:35:49
Ferenc pápa ugyan leváltotta az egyik legbefolyásosabb konzervatív főpapot, Burke bíborost a legfontosabb pozíciókról, amiket eddig betöltött, de a szelleme még sokáig fog hatni a Katolikus Egyházban, hiszen nincsenek túl sokan, akik olyan nyíltan szembeszegültek volna a pápának,…..
Suum Cuique
2015.03.27 16:45:17
@kaleidoscope:
Dehogynem, az elvált “újraházasodottak” áldozásának a megengedése egy olyan “feladat”, amelyet úgy kellene megoldani, hogy három alapelv érvényben maradjon. Ezek az alapelvek:
1. A keresztény házasság felbonthatatlan.
2. A házasságon kívüli szexuális cselekedet súlyos bűn.
3. Az áldozásnak szükséges feltétele a megszentelő kegyelem állapota.
Ez a feladvány megoldhatatlan, tehát kezdődhet a kör négyszögesítése...
Dehogynem, az elvált “újraházasodottak” áldozásának a megengedése egy olyan “feladat”, amelyet úgy kellene megoldani, hogy három alapelv érvényben maradjon. Ezek az alapelvek:
1. A keresztény házasság felbonthatatlan.
2. A házasságon kívüli szexuális cselekedet súlyos bűn.
3. Az áldozásnak szükséges feltétele a megszentelő kegyelem állapota.
Ez a feladvány megoldhatatlan, tehát kezdődhet a kör négyszögesítése...
Számomra a feminizmus egyik legfontosabb része megtalálni az elfogadó és támogató közegeket. Ahol nőként és férfiként mindenkit egyenjogúként kezelnek, és nem a neme, származása, vallása, szexuális identitása és orientációja vagy anyagi helyzete alapján döntenek valaki…..
Suum Cuique
2015.03.13 18:04:33
Újabban az evolúciós pszichológia mondja meg nekünk, kibe szeressünk bele, elősegítve génjeink továbbélését. Ennek alapján mindenki a legrátermettebb jelöltet választaná, aki tehát magas, ambiciózus, intelligens és megbízható. Akkor hogy lehet, hogy nők néha egy fura fazont részesítenek előnyben,…..
Suum Cuique
2015.01.25 01:59:40
Ha rendőrök lőnek le egy fiatalt, az mindenképpen szomorú. Ha tévedésből, az aggasztó is. De ha még a kommunikáció is annyira félrecsúszik, mint az USA-beli rendőrbotrányok esetében, az még tovább ront a helyzeten. Avagy mit ne mondjunk, ha már egyszer megtörtént a baj.
Az…..
Múlt héten felrobbant az internet, amikor nyilvánosságra kerültek a Baranya megyei rendőrség által, prevenciós céllal készített, de sokak szerint jelentős szakmai inkompetenciáról tanúskodó videók. A kisfilmek nem a szexuális bántalmazás elfogadhatatlanságára és az elkövető…..
Suum Cuique
2014.12.04 16:32:33
www.ferfihang.hu
valodiegyenloseget.blog.hu
egynoanokert.blogspot.hu
huffnagel.blog.hu
„Uniszex” társadalom – avagy „ha felnő, majd eldönti”
Szakállas vicc (szó szerint), de aktuális. A liberális a parkban tolja a babakocsit. Oda megy hozzá egy ember, megcsodálja a gyermeket, majd megkérdezi: „de aranyos, kisfiú vagy kislány?” Erre a kérdezett felháborodva kifakad: „mit tudom én, majd ha felnő eldönti!”. Kicsit olyan ez, mint a „főnök vicce”. Addig röhögünk rajta, amíg rá nem jövünk, hogy az a napi feladat (esetünkben a szomorú valóság). A politikai korrektség szellemi alapjaira épülő liberalizmus a férfi és női családi/társadalmi szerepeket csereszabatosnak tekinti, a két nemet pedig nem csak egyenlő jogúnak, de gyakorlatilag egyformának is. A mindenki számára szembetűnő különbségeket a kultúra, a vallás és a szocializáció/neveltetés számlájára írják. Nincsenek már „férfi szerepek”, „férfias szakmák”, sem „női szerepek”, nincs már apa vagy anya, csak „szülő 1″ és „szülő 2″, – s aki ezt kétségbe vonja, az bizony „szexista”.
Tekintetbe véve, hogy ma egy családot egy szülő (az apa) jövedelméből igencsak nehéz fenntartani, vagyis a jelen rendszer nem csak ideológiai, de gazdasági eszközökkel is szinte kikényszeríti a nők munkába állását, a feminizmus azon követelésével, miszerint ugyan azon munkáért a nőnek ugyan olyan bér jár, mint egy férfinak, nem lehet vitatkozni. Ahogy azzal sem, hogy ha egy munkakörre egy nő egyébként fizikailag, szellemileg alkalmas, akkor női mivoltára hivatkozva ez a munkakör nem tagadható meg tőle. De Sz, már a harmincas években figyelmezettet: „Bűnt követ el az a rendszer, amelyik a nőt szent hivatásától elvonja, mint munkást kihasználja és anyagi feltételek után rohanó “férfinőt” teremt belőle.” A kulturális marxizmus lelkes támogatását élvező, s már a politikai korrektség szerves részévé vált feminizmus azonban éppen ezt teszi. A cél a hagyományos család szétverése – mindez az „egyenjogúság”, a „nők felszabadítása” jelszavai mögé rejtve, tekintve, hogy a család felszámolásának szándékát (ami egy érezhetően negatív dolog) kevés nővel lehetne a maga csupasz valójában megetetni, ezért pozitív, az emberek által általában szimpatikusnak gondolt fogalmakba (egyenlőség, szabadság, boldogulás, önmegvalósítás) csomagolják. A feminizmus a nőket a hiúságukon, büszkeségükön keresztül próbálja a kulturális marxizmus céljaira motiválni. „Te is képes vagy rá”, „valósítsd meg önmagad”, „tudod te ezt még jobban is, mint egy férfi” és hasonlók. Így azon nők, akiket a gazdasági szükségszerűség esetleg nem kényszerít munkába, állást vállalnak azért, hogy megmutassák a világnak, hogy vannak olyan jók, mint a férfiak. Megjegyezzük, némely területen még jobbak is, de ez egy másik fejezet témája. Így a rendszer által mesterségesen keltett lelki (önmegvalósítás, bizonyítási vágy) illetve anyagi (a puszta létfenntartástól a presztízs-fogyasztásig széles a skála) szükségletek képesek rákényszeríteni a nőt arra, ami ellen egész valója a leghevesebben tiltakozik. E tiltakozás letörését szolgálja a tudatipar, az iskolától az egyetemig, majd a média és a kultúra. Ennek köszönhetően a hagyományos anyaszerep mára „ciki” lett, a családjáért élő nő „elnyomott rabszolga”. A szórakoztatóipar ma a nőket keménynek, rámenősnek ábrázolja és szinte kivétel nélkül szinglinek, aki a munkájában, kedvteléseiben (szórakozás, fogyasztás) teljesedik ki. „Ma a nyugati nők milliói osztoznak a feministák házassággal és anyasággal szemben tanúsított ellenséges beállítottságában. Milliók tették magukévá a mozgalom célkitűzéseit, és nem áll szándékukban férjhez menni, pláne gyermeket szülni. Marcuse Élvezeti Elvével való azonosulásuk, a szexuális forradalomban vállalt elkötelezettségük azt jelenti, hogy a házasság a sor végére került. És – amint válási és születési statisztikáink mutatják – még a megkötött házasságok is kevésbé tartósak és termékenyek.” (Buchanan)
A nők a gazdasági kényszer, illetve a pszichológiai kondicionálás előtt meghajolva, bárki által elvégezhető munkák felvállalásával bizonyítják értéküket a világnak, miközben a senki más által el nem végezhető és a társadalom számára nélkülözhetetlen hivatásukat második helyre szorítják, esetleg teljesen feláldozzák a karrier, illetve a megélhetés oltárán. Tanár, orvos, ügyvéd, közgazdász vagy „manager”, esetleg gyári munkás bárki lehet, édesanya viszont nem. Olyan nők persze mindig voltak, leginkább a középkorban, akik a hivatásukért lemondtak a családról, hogy teljes lényükkel átadhassák magukat annak, amit csinálnak. Őket hívják apácának. De őket nem az „önmegvalósítás”, a pénzszerzés vagy az érvényesülés motiválta, és csupán egy dolgot „akartak megmutatni”, a világnak: Krisztus szeretetét.”
valodiegyenloseget.blog.hu
egynoanokert.blogspot.hu
huffnagel.blog.hu
„Uniszex” társadalom – avagy „ha felnő, majd eldönti”
Szakállas vicc (szó szerint), de aktuális. A liberális a parkban tolja a babakocsit. Oda megy hozzá egy ember, megcsodálja a gyermeket, majd megkérdezi: „de aranyos, kisfiú vagy kislány?” Erre a kérdezett felháborodva kifakad: „mit tudom én, majd ha felnő eldönti!”. Kicsit olyan ez, mint a „főnök vicce”. Addig röhögünk rajta, amíg rá nem jövünk, hogy az a napi feladat (esetünkben a szomorú valóság). A politikai korrektség szellemi alapjaira épülő liberalizmus a férfi és női családi/társadalmi szerepeket csereszabatosnak tekinti, a két nemet pedig nem csak egyenlő jogúnak, de gyakorlatilag egyformának is. A mindenki számára szembetűnő különbségeket a kultúra, a vallás és a szocializáció/neveltetés számlájára írják. Nincsenek már „férfi szerepek”, „férfias szakmák”, sem „női szerepek”, nincs már apa vagy anya, csak „szülő 1″ és „szülő 2″, – s aki ezt kétségbe vonja, az bizony „szexista”.
Tekintetbe véve, hogy ma egy családot egy szülő (az apa) jövedelméből igencsak nehéz fenntartani, vagyis a jelen rendszer nem csak ideológiai, de gazdasági eszközökkel is szinte kikényszeríti a nők munkába állását, a feminizmus azon követelésével, miszerint ugyan azon munkáért a nőnek ugyan olyan bér jár, mint egy férfinak, nem lehet vitatkozni. Ahogy azzal sem, hogy ha egy munkakörre egy nő egyébként fizikailag, szellemileg alkalmas, akkor női mivoltára hivatkozva ez a munkakör nem tagadható meg tőle. De Sz, már a harmincas években figyelmezettet: „Bűnt követ el az a rendszer, amelyik a nőt szent hivatásától elvonja, mint munkást kihasználja és anyagi feltételek után rohanó “férfinőt” teremt belőle.” A kulturális marxizmus lelkes támogatását élvező, s már a politikai korrektség szerves részévé vált feminizmus azonban éppen ezt teszi. A cél a hagyományos család szétverése – mindez az „egyenjogúság”, a „nők felszabadítása” jelszavai mögé rejtve, tekintve, hogy a család felszámolásának szándékát (ami egy érezhetően negatív dolog) kevés nővel lehetne a maga csupasz valójában megetetni, ezért pozitív, az emberek által általában szimpatikusnak gondolt fogalmakba (egyenlőség, szabadság, boldogulás, önmegvalósítás) csomagolják. A feminizmus a nőket a hiúságukon, büszkeségükön keresztül próbálja a kulturális marxizmus céljaira motiválni. „Te is képes vagy rá”, „valósítsd meg önmagad”, „tudod te ezt még jobban is, mint egy férfi” és hasonlók. Így azon nők, akiket a gazdasági szükségszerűség esetleg nem kényszerít munkába, állást vállalnak azért, hogy megmutassák a világnak, hogy vannak olyan jók, mint a férfiak. Megjegyezzük, némely területen még jobbak is, de ez egy másik fejezet témája. Így a rendszer által mesterségesen keltett lelki (önmegvalósítás, bizonyítási vágy) illetve anyagi (a puszta létfenntartástól a presztízs-fogyasztásig széles a skála) szükségletek képesek rákényszeríteni a nőt arra, ami ellen egész valója a leghevesebben tiltakozik. E tiltakozás letörését szolgálja a tudatipar, az iskolától az egyetemig, majd a média és a kultúra. Ennek köszönhetően a hagyományos anyaszerep mára „ciki” lett, a családjáért élő nő „elnyomott rabszolga”. A szórakoztatóipar ma a nőket keménynek, rámenősnek ábrázolja és szinte kivétel nélkül szinglinek, aki a munkájában, kedvteléseiben (szórakozás, fogyasztás) teljesedik ki. „Ma a nyugati nők milliói osztoznak a feministák házassággal és anyasággal szemben tanúsított ellenséges beállítottságában. Milliók tették magukévá a mozgalom célkitűzéseit, és nem áll szándékukban férjhez menni, pláne gyermeket szülni. Marcuse Élvezeti Elvével való azonosulásuk, a szexuális forradalomban vállalt elkötelezettségük azt jelenti, hogy a házasság a sor végére került. És – amint válási és születési statisztikáink mutatják – még a megkötött házasságok is kevésbé tartósak és termékenyek.” (Buchanan)
A nők a gazdasági kényszer, illetve a pszichológiai kondicionálás előtt meghajolva, bárki által elvégezhető munkák felvállalásával bizonyítják értéküket a világnak, miközben a senki más által el nem végezhető és a társadalom számára nélkülözhetetlen hivatásukat második helyre szorítják, esetleg teljesen feláldozzák a karrier, illetve a megélhetés oltárán. Tanár, orvos, ügyvéd, közgazdász vagy „manager”, esetleg gyári munkás bárki lehet, édesanya viszont nem. Olyan nők persze mindig voltak, leginkább a középkorban, akik a hivatásukért lemondtak a családról, hogy teljes lényükkel átadhassák magukat annak, amit csinálnak. Őket hívják apácának. De őket nem az „önmegvalósítás”, a pénzszerzés vagy az érvényesülés motiválta, és csupán egy dolgot „akartak megmutatni”, a világnak: Krisztus szeretetét.”
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
„Egyes embertársaink ugyanis közel állnak hozzánk természetes eredetüket tekintve, amelyen nem képesek változtatni, mivel ennek alapján azok, amik. De az erény jóságát, amely által egyesek megközelítik Istent, az egyes ember megszerezheti és elveszítheti, és ez a jóság növekedhet és csökkenhet, amint a fentebb mondottakból kitűnik. Ezért a természetfeletti szeretetből következően akarhatom azt, hogy aki hozzám közel álló, jobbá váljon a másiknál, és így a boldogságnak nagyobb fokára jusson el.
Van azután egy másik mód is, ahogy a természetfeletti szeretetből következően jobban szeretjük a hozzánk közel állókat, mivel több módon szeretjük őket. Azok iránt ugyanis, akik nem állnak hozzánk közel, csak a természetfeletti szeretetből következő barátság van meg bennünk. Azokkal viszont, akik közel állnak hozzánk, másmilyen jellegű barátság is összefűz minket, a velünk való kapcsolatuk módja szerint. Mivel pedig az a jó, amelyen bármilyen tisztességes barátság alapul, a természetfeletti barátság alapját képező jóra irányul, mint célra, az következik, hogy a természetfeletti szeretet parancsolja bármely más barátság actusát, miként a céllal kapcsolatos mesterség parancsolja az eszközökkel kapcsolatos mesterséget. Így a természetfeletti szeretet által parancsolható maga az, hogy valakit azért szeretünk, mert vérrokon, házastárs, polgártárs; vagy bármely más megengedett ok miatt, ami a természetfeletti szeretet céljára irányítható. így a természetfeletti szeretettől kiváltva vagy parancsolva több módon szeretjük a hozzánk közelebb állókat.”
És a lényeg leglényege:
„…a természetfeletti szeretetből következően jobban kell szeretnünk azokat, akik közelebb állnak hozzánk, egyrészt, mivel azokat intenzívebben szeretjük, másrészt, mivel több okunk van őket szeretni. Ámde a szeretet intenzitása a szeretett és a szerető lény közötti kapcsolatból ered. Ezért a különböző személyek közötti szeretet mértékét a kapcsolat különböző alapja szabja meg, úgy tudniillik, hogy minden egyes embert a kapcsolat alapját képező dolgokban a többieknél jobban kell szeretnünk. Továbbá a szeretet különféle formáit a különböző kapcsolatok alapján kell összehasonlítanunk.
Így tehát azt kell mondanunk, hogy a vérrokonok barátsága természeti eredetű kapcsolaton alapul; a polgártársak barátsága a polgári közösségen, és a katonák barátsága a háborús közösségen. Ezért a természethez tartozó dolgokban a többieknél jobban kell szeretnünk a vérrokonokat; a polgári érintkezésben a polgártársakat és a háborús ügyekben a katonatársakat.”
"“we ought out of charity to love those who are more closely united to us more"
"Wherefore in matters pertaining to nature we should love our kindred most, in matters concerning relations between citizens, we should prefer our fellow-citizens, and on the battlefield our fellow-soldiers."
mozgasterblog.hu/blog/kereszteny_kurzus
www.teologiablog.hu/a-szeretet-prioritasai-4/
www.teologiablog.hu/a-szeretet-prioritasai-5/