Adatok
rvilike
0 bejegyzést írt és 34 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Összecsapnak a katalógusadatok a valósággal, kicsi turbómotorok a kétliteres szívóval: melyik benzines fogyaszt kevesebbet?
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
rvilike
2014.08.04 21:31:36
@ommm: azért ez tök szomorú, hogy a többiek is ekkorát hazudnak, 100-150 kilót letagadnak simán. Erre miért nincs valami szabályozás, hogy a valós adatokat kelljen megadniuk a gyártóknak? Mert ez azért nem mérési pontatlanság, hogy az Opel 200 kilót letagad .. ez nem a vásárlók megtévesztése? És ha én valami technokrata autóvásárló vagyok, aki csak a számok alapján dönt? Tömeg: köze sincs a gyárilag megadotthoz ... fogyasztás: detto ... fékpadra is el kéne vinni őket, gondolom teljesítményre is azt írnak oda, amit akarnak ...
rvilike
2014.08.04 21:37:46
@ommm: hát rohadjak meg én ezt se értem ... mi az, hogy a forgalmiban szereplő érték nem egyezik meg a gyár által megadottal? Akkor oda mit írnak? Hasukra csapnak, és valamit beírnak a forgalmiba? :D Beszarás komolyan ... beleírhatnának akkor valami pár kilowattal alacsonyabb teljesítményt is, ne fizessek már ennyi adót bakker ...
Veszek egy 8gb-os pendrive-ot és kiderül csak 4gb-os, akkor visszaviszem a kurva anyjába a boltba hogy átbasztak ... veszek egy opelt ami 1400 kilósnak van hirdetve, kiderül hogy ja bocs 1650 és ezért bekap másfélszer annyi benzint ja meg nem is megy ... és ennyi??
Veszek egy 8gb-os pendrive-ot és kiderül csak 4gb-os, akkor visszaviszem a kurva anyjába a boltba hogy átbasztak ... veszek egy opelt ami 1400 kilósnak van hirdetve, kiderül hogy ja bocs 1650 és ezért bekap másfélszer annyi benzint ja meg nem is megy ... és ennyi??
Turbófeltöltőt vásárolna, motort csapágyaztatna, vagy inkább elmenne tíz napra a Balatonhoz a családjával? Érdemes az autó karbantartására odafigyelni, sok pénz múlhat rajta.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
rvilike
2014.05.09 11:04:40
@novothauto: "A cikk erről szól, figyelemfelkeltés preventív jelleggel."
Hát igen, igazából ez a szomorú, hogy az autótulajdonosnak kell (kéne) ezeket tudni, meg fejben tartani ... mert a márkaszervíz az ennyit csniál, kicseréli a turbót és kész, meg se nézik ezeket a dolgokat. Tiszta gáz ez szerintem, az ember azt hiszi időben hordja olajcserére meg kötelező szervízre, márkaszervízbe, azt gondolnám akkor nincs miért aggódni, ők tudják mit mikor kell ellenőrizni meg karbantartani ... a valóság meg az, hogy nekem kell odamenni okoskodni, hogy még ez is meg az is legyen, meg nekem kell mindenhez értenem, mert a kötelezp szervíz az ezek szerint nem kielégítő.
Számomra teljesen elképesztően hangzik ez az inkompetencia, hogy márkaszervízben ezek szerint ennyire "szakszerűen" hárítanak el egy hibát, mint ez a turbócsere ...
Aki meg a gyári előírásokra annyira esküszik, hogy az a karbantartás elég és az okos mérnökök mennyire jól kitaláltak mindent... hát nem tudom, a közvetlen befecskendezéses motorokra sincs semmilyen szervizfüzet szerint tervezett karbantartás ha jól tudom arra, hogy betrutyisodik a közvetlen befecskendezés miatt.
Meg azt is gondolom, egy magyar márkaszervíznek azért tisztában kellene lennie az ország sajátosságaival, és aszerint állni hozzá a dolgokhoz. Például hogy igen nálunk nem ritka eset, ha egy autóra nem lett odafigyelve, el lett hanyagolva, és nem az ideális módon lett használva vagy szervízelve ... akkor meg tök indokolt lehet egy csomó olyan ellenőrzés vagy karbantartás is, amit lehet amúgy a gyártó nem ír elő. Ezt nekik szerintem tudniuk kéne és mondaniuk meg csinálniuk.
Hát igen, igazából ez a szomorú, hogy az autótulajdonosnak kell (kéne) ezeket tudni, meg fejben tartani ... mert a márkaszervíz az ennyit csniál, kicseréli a turbót és kész, meg se nézik ezeket a dolgokat. Tiszta gáz ez szerintem, az ember azt hiszi időben hordja olajcserére meg kötelező szervízre, márkaszervízbe, azt gondolnám akkor nincs miért aggódni, ők tudják mit mikor kell ellenőrizni meg karbantartani ... a valóság meg az, hogy nekem kell odamenni okoskodni, hogy még ez is meg az is legyen, meg nekem kell mindenhez értenem, mert a kötelezp szervíz az ezek szerint nem kielégítő.
Számomra teljesen elképesztően hangzik ez az inkompetencia, hogy márkaszervízben ezek szerint ennyire "szakszerűen" hárítanak el egy hibát, mint ez a turbócsere ...
Aki meg a gyári előírásokra annyira esküszik, hogy az a karbantartás elég és az okos mérnökök mennyire jól kitaláltak mindent... hát nem tudom, a közvetlen befecskendezéses motorokra sincs semmilyen szervizfüzet szerint tervezett karbantartás ha jól tudom arra, hogy betrutyisodik a közvetlen befecskendezés miatt.
Meg azt is gondolom, egy magyar márkaszervíznek azért tisztában kellene lennie az ország sajátosságaival, és aszerint állni hozzá a dolgokhoz. Például hogy igen nálunk nem ritka eset, ha egy autóra nem lett odafigyelve, el lett hanyagolva, és nem az ideális módon lett használva vagy szervízelve ... akkor meg tök indokolt lehet egy csomó olyan ellenőrzés vagy karbantartás is, amit lehet amúgy a gyártó nem ír elő. Ezt nekik szerintem tudniuk kéne és mondaniuk meg csinálniuk.
Mozgalmas, helyenként idegölő, máskor szórakoztató egy év volt ez a Totalcar életében. Nézzük, mi maradt meg belőle és mit tudnánk feledni.
Mai összefoglaló írásunk kommentposztja...
rvilike
2013.12.30 23:50:05
@ommm: "Mert a kommenteket olvasnunk kell."
Uh bazz, az néha kemény lehet... és már immunisak vagytok a sok hülység ellen, vagy még felcseszitek magatokat, amikor mennek néha a butaságok, meg anyázás van etc. ? :)
Uh bazz, az néha kemény lehet... és már immunisak vagytok a sok hülység ellen, vagy még felcseszitek magatokat, amikor mennek néha a butaságok, meg anyázás van etc. ? :)
rvilike
2013.12.31 10:15:51
@ommm: A skyactive mazda benzinesek sem az igaziak? Azokat szokták szeretni... vagy csak a szokásos euro nemtudomhányas modern motorokhoz képest?
Ön is fog fizetni gyorshajtásért, hiába szabálykövető. Elmondjuk miért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
rvilike
2013.12.11 09:09:32
rvilike
2013.12.11 13:55:18
@Csizirájder: minden szavaddal egyetértek ...
Az egy éve használtan vásárolt M6-os motorja három hónap után felrobbant. 8,5 millió a kár.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
rvilike
2013.10.10 16:18:32
@ajax1976: és abból ott milyen verdára fussa? Tudsz használt M6-ost venni/fenntartani belőle?
Ha igen, lehet én is kimegyek lassan ... :D
Ha igen, lehet én is kimegyek lassan ... :D
rvilike
2013.10.10 17:00:00
@ajax1976: "Tudod oreg, en olyanokkal szoktam vitazni, akik megfelelo intelligenciaval rendelkeznek"
Ez bizony nagyon okos dolog tőled. Gondolom akkor te biztos kiváló elme vagy, de azért mégis felhívnám a figyelmedet: eltévedhettél, ez egy autós oldal, és egy M6-os BMW-ről van szó ;)
Esetleg a fizud postolásán kívül, meg ezeken a remek megnyilvánulásokon kívül valami kevésbé off okosságot is hozzá tudsz tenni? ;)
Ez bizony nagyon okos dolog tőled. Gondolom akkor te biztos kiváló elme vagy, de azért mégis felhívnám a figyelmedet: eltévedhettél, ez egy autós oldal, és egy M6-os BMW-ről van szó ;)
Esetleg a fizud postolásán kívül, meg ezeken a remek megnyilvánulásokon kívül valami kevésbé off okosságot is hozzá tudsz tenni? ;)
rvilike
2013.10.10 17:07:09
@ajax1976: Szevasz!
Mocskos olajat töltenek a hordóba, a kannába és a flakonba, majd az ön autójába. A piac ismét a maffia markában.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
rvilike
2013.09.19 10:38:45
@ommm:
1) Valóban jó lekezelő a stílusod, nem először. És nem először ok nélkül.
"Ott vannak: hologram, márkabolt"
Akkor idézek a cikkből, először a hologram részére válaszolva:
"A formális logika tovább árnyalja a képet. Mivel tudomásunk szerint a Castrol egyelőre nem minden országban vezette be a hologramos matricát, az ezzel el nem látott flakonok sem feltétlenül származnak hamis forrásból."
Tehát nem minden hamis, amin nincs matrica.
"A Castrol magyar importőre márciusban hologramos matricával látta el a drágább árkategóriába tartozó Magnatec és Edge termékek csomagolását."
Tehát az olcsóbb árkategóriás olajaikon nincs matrica. Mi a helyzet a többi márkával? Mindenen van matrica? Nem hinném. Ja, az a matrica amúgy nem hamisítható? ;) Végülis ja, pénzt se szoktak hamisítani. Biztos kiszúrnám első ránézésre a hamis tízezrest is, ha azt kapnám visszajárónak...
"Az autószervizeknek szánt kiszereléseket általában nem látják el nehezen hamisítható jelöléssel, így még több pénzt lehet velük fogni, és a lebukás esélye is kisebb."
Tehát ezeken sincs matrica. Azt mégis honnan tudjam, az szerviz mit és honnan vesz? Vagy az szerviz honnan tudja, eredetit kapott-e, ha se matrica se semmi? Sehonnan.
Reagálok a "márkabolt" részre is:
Az a hatásvadász cím, hogy 3-ból 2 olaj hamis (az 66% ugye), vágod hogy nem azt sugallja, hogy csak a kéz alatt bizniszelt bizonytalan olajokkal van gáz, hanem abból jut bőven mindenhova... mert ha jól látom az ellenőrök az autósboltokat járják, és onnan vannak a minták.
A gyanúsan olcsó részhez:
Mi számít gyanúsan olcsónak? A márkaszervizek igen igen szép áron is szoktak olajat adni. De a márkaboltok és webshopok közt is nagy különbségek vannak. Azt ugye tudod, a "gyanúsan olcsó" az nem túl egzakt meghatározás. Kinek mi gyanús. De lehet csak én nem értek hozzá ennyire, és Ti biztos azonnal kiszúrjátok, mi az ami már gyanúsan olcsó.
Nekem azzal van a bajom, nem baj ha egy cikk nem tökéletes, csak Ti mintha sose látnátok be, hogy valami nem úgy lett megírva/megfogalmazva talán, ahogy kellett volna. Érdekes, amikor 20-an értik félre ugyanazt, vagy sok ember kifogásolja ugyanazokat a dolgokat, gondolom akkor az mind hülye, legalábbis a Ti álláspontotok az mindig ez szokott lenni, hogy a cikk az tökéletes, és azon az oldalon mindenki okos. A "Mit nem értesz ezen?" jellegű megnyilvánulások is ilyenkor szoktak jönni. Kevésbé szimpatikus.
1) Valóban jó lekezelő a stílusod, nem először. És nem először ok nélkül.
"Ott vannak: hologram, márkabolt"
Akkor idézek a cikkből, először a hologram részére válaszolva:
"A formális logika tovább árnyalja a képet. Mivel tudomásunk szerint a Castrol egyelőre nem minden országban vezette be a hologramos matricát, az ezzel el nem látott flakonok sem feltétlenül származnak hamis forrásból."
Tehát nem minden hamis, amin nincs matrica.
"A Castrol magyar importőre márciusban hologramos matricával látta el a drágább árkategóriába tartozó Magnatec és Edge termékek csomagolását."
Tehát az olcsóbb árkategóriás olajaikon nincs matrica. Mi a helyzet a többi márkával? Mindenen van matrica? Nem hinném. Ja, az a matrica amúgy nem hamisítható? ;) Végülis ja, pénzt se szoktak hamisítani. Biztos kiszúrnám első ránézésre a hamis tízezrest is, ha azt kapnám visszajárónak...
"Az autószervizeknek szánt kiszereléseket általában nem látják el nehezen hamisítható jelöléssel, így még több pénzt lehet velük fogni, és a lebukás esélye is kisebb."
Tehát ezeken sincs matrica. Azt mégis honnan tudjam, az szerviz mit és honnan vesz? Vagy az szerviz honnan tudja, eredetit kapott-e, ha se matrica se semmi? Sehonnan.
Reagálok a "márkabolt" részre is:
Az a hatásvadász cím, hogy 3-ból 2 olaj hamis (az 66% ugye), vágod hogy nem azt sugallja, hogy csak a kéz alatt bizniszelt bizonytalan olajokkal van gáz, hanem abból jut bőven mindenhova... mert ha jól látom az ellenőrök az autósboltokat járják, és onnan vannak a minták.
A gyanúsan olcsó részhez:
Mi számít gyanúsan olcsónak? A márkaszervizek igen igen szép áron is szoktak olajat adni. De a márkaboltok és webshopok közt is nagy különbségek vannak. Azt ugye tudod, a "gyanúsan olcsó" az nem túl egzakt meghatározás. Kinek mi gyanús. De lehet csak én nem értek hozzá ennyire, és Ti biztos azonnal kiszúrjátok, mi az ami már gyanúsan olcsó.
Nekem azzal van a bajom, nem baj ha egy cikk nem tökéletes, csak Ti mintha sose látnátok be, hogy valami nem úgy lett megírva/megfogalmazva talán, ahogy kellett volna. Érdekes, amikor 20-an értik félre ugyanazt, vagy sok ember kifogásolja ugyanazokat a dolgokat, gondolom akkor az mind hülye, legalábbis a Ti álláspontotok az mindig ez szokott lenni, hogy a cikk az tökéletes, és azon az oldalon mindenki okos. A "Mit nem értesz ezen?" jellegű megnyilvánulások is ilyenkor szoktak jönni. Kevésbé szimpatikus.
rvilike
2013.09.19 11:05:43
@ommm:
"Ha csökkenteni akarod a rizikót"
fda, akinek válaszoltál először (amire pedig én reagáltam), nem ezt kérdezte.
"Ha nem lehet felismerni a hamis olajat, akkor mégis mit nézzek rajta a boltban"
Ilyenek vannak ott, nem az, hogy lehet csökkenteni a rizikót. Nyilván magamtól is rájöttem (és szerintem Ő is), ha a rossz arcú ukrán tökömtuggyakitől veszem kannában az olajat, az lehet gázos.
"Feltéve, ha ragaszkodsz a Castrolhoz"
fda eredeti kommentjében említést sem tett a Castrolról, szerintem általánosságban kérdezte, a cikk alapján akkor mégis honnan lehet eldönteni, mi hamis és mi nem? Mellesleg van egy ilyen mondat is a cikkben:
"egyelőre nincs tökéletes megoldás ellenük"
És valóban jól mondod, mi van ha nem Castrolt veszek? Honnan tudjam min kéne hogy legyen matrica, meg min nem?
"És ne haragudj, de ha te nem értelmezed a cikk eleji mondanivalót helyesen, melyben Dani világosan leírja, hogy egy folyamatban lévő ügy kapcsán senkit nem nevezHET meg konkrétan (következtetni amúgy nem nehéz, lám, szóba is került egy márkanév), akkor ne nálam legyen már a hiba."
Én ezt egy szóval sem nehezményeztem sehol. ;)
"A cím nem hatásvadász"
Dehogynem ;)
"hanem idézet egy szövegrészből"
Persze, kontextusból kidagadva stb. Ahogy kell. Ettől lesz hatásvadász ;) De mondjuk az egész index ilyen, ez nem meglepetés, a cikk címe sokszor elég "félrevezető", mert valóban elhangzik, csak nem úgy, nem ott, nem olyan szövegkörnyezetben, meg nem az mondta stb. stb. Pontosan ezt hívják hatásvadásznak, tehát ne mondd erre, hogy nem az.
Egyébként én nem a cikk tartalmát kifogásolom, és lehet igazad van, nem tudtam jól értelmezni, én belátom. A kommenteket olvasva viszont elég sokaknak se sikerült még. Lehet csak félhülye gyökerek olvassák akkor a totalcart (velem együtt), nekem nincs is bajom azzal, hogy én hülye vagyok, belátom, de szerintem ha valamivel sokaknak van baja, akkor az lehet mégse volt annyira egyértelmű, és szarul veszi ki magát ez a "Mit nem értesz ezen" válasz ;)
Na mindegy befejeztem, nem vagyok egy nagy kommenthuszár, csak ezt most muszáj volt.
Peace.
"Ha csökkenteni akarod a rizikót"
fda, akinek válaszoltál először (amire pedig én reagáltam), nem ezt kérdezte.
"Ha nem lehet felismerni a hamis olajat, akkor mégis mit nézzek rajta a boltban"
Ilyenek vannak ott, nem az, hogy lehet csökkenteni a rizikót. Nyilván magamtól is rájöttem (és szerintem Ő is), ha a rossz arcú ukrán tökömtuggyakitől veszem kannában az olajat, az lehet gázos.
"Feltéve, ha ragaszkodsz a Castrolhoz"
fda eredeti kommentjében említést sem tett a Castrolról, szerintem általánosságban kérdezte, a cikk alapján akkor mégis honnan lehet eldönteni, mi hamis és mi nem? Mellesleg van egy ilyen mondat is a cikkben:
"egyelőre nincs tökéletes megoldás ellenük"
És valóban jól mondod, mi van ha nem Castrolt veszek? Honnan tudjam min kéne hogy legyen matrica, meg min nem?
"És ne haragudj, de ha te nem értelmezed a cikk eleji mondanivalót helyesen, melyben Dani világosan leírja, hogy egy folyamatban lévő ügy kapcsán senkit nem nevezHET meg konkrétan (következtetni amúgy nem nehéz, lám, szóba is került egy márkanév), akkor ne nálam legyen már a hiba."
Én ezt egy szóval sem nehezményeztem sehol. ;)
"A cím nem hatásvadász"
Dehogynem ;)
"hanem idézet egy szövegrészből"
Persze, kontextusból kidagadva stb. Ahogy kell. Ettől lesz hatásvadász ;) De mondjuk az egész index ilyen, ez nem meglepetés, a cikk címe sokszor elég "félrevezető", mert valóban elhangzik, csak nem úgy, nem ott, nem olyan szövegkörnyezetben, meg nem az mondta stb. stb. Pontosan ezt hívják hatásvadásznak, tehát ne mondd erre, hogy nem az.
Egyébként én nem a cikk tartalmát kifogásolom, és lehet igazad van, nem tudtam jól értelmezni, én belátom. A kommenteket olvasva viszont elég sokaknak se sikerült még. Lehet csak félhülye gyökerek olvassák akkor a totalcart (velem együtt), nekem nincs is bajom azzal, hogy én hülye vagyok, belátom, de szerintem ha valamivel sokaknak van baja, akkor az lehet mégse volt annyira egyértelmű, és szarul veszi ki magát ez a "Mit nem értesz ezen" válasz ;)
Na mindegy befejeztem, nem vagyok egy nagy kommenthuszár, csak ezt most muszáj volt.
Peace.
Még mindig ér nevetni rajta, de azért ha megnézzük, mekkora erőfeszítéssel propagálja és nyomja a FIA a jövőre induló Formula E világbajnokságot, lassan illik észrevenni, hogy a károsanyag-kibocsátás mumusa lassan, de biztosan túrja ki Európából nem csak a szívómotoros…..
rvilike
2013.09.08 07:26:17
@ommm: Hát igen, a villanyautó _még_ nem megoldás semmire. Kéne egy sokkal sokkal jobb akksi technológia (mennyi ilyet lehetett már olvasni ... csak gyártásig egyik sem jutott el még), na meg mondjuk az, hogy bejöjjön az ITER, és hirtelen fúziós erőművekkel kezdjük termelni az áramot :) Csak ez még pár tíz év, jó esetben is. Gondolom mire értelmezhető alternatíva lesz a villanyautó, addigra rég el fognak terjedni az üzemanyagcellás autók, vagy akármi is most a közeljövő. Mondjuk arra kíváncsi leszek, ha egyszer elhárul minden akadály a villanyautók útjából (szerintem csak idő kérdése), mennyire hamar terjednek majd el... Nemrég Frankfurtban egy csávó ott padlózta le mellettem a Tesla roadsterét, hát meggyőző volt :) Egyébként az a Musk az nem hülye csávó, és pedig úgy tűnik ők már most komolyan gondolják a villanyautózást.
Amúgy azt én se értem már évek óta, miért a F1-en kell megmenteni a földet... mert amúgy utóbbi mellett én is elkötelezett vagyok, na de a F1 olyan apró része ennek a történetnek.. vicc ez a kis turbó motor is, én újra szabad kezet adnék a mérnököknek mint régen, jöjjön a V10... az ilyen DRS, kers stb. meg kuka, ezek a buta kis hátsó szárnyak is kuka stb.
Amúgy azt én se értem már évek óta, miért a F1-en kell megmenteni a földet... mert amúgy utóbbi mellett én is elkötelezett vagyok, na de a F1 olyan apró része ennek a történetnek.. vicc ez a kis turbó motor is, én újra szabad kezet adnék a mérnököknek mint régen, jöjjön a V10... az ilyen DRS, kers stb. meg kuka, ezek a buta kis hátsó szárnyak is kuka stb.
rvilike
2013.09.08 07:49:26
@wmiki: Gratulálok....Ha unalmas ne nézd. Nem a te életedet veszélyezteti.
A környezetpusztító dolgok listáján az autóverseny kb. a hatszázhuszonnyolcadik. Ellenben egy rakás fejlesztést köszönhetünk a versenysportnak, könnyen lehet a te üleped alatt is olyan technika van.
A környezetpusztító dolgok listáján az autóverseny kb. a hatszázhuszonnyolcadik. Ellenben egy rakás fejlesztést köszönhetünk a versenysportnak, könnyen lehet a te üleped alatt is olyan technika van.
Budapest csodás város. Szó szerint, mert itt olyan csodák történnek, mint kevés más helyen. A gázvezetékek pont olyankor szorulnak cserére, mikor az összes városlakó visszaér a nyaralásból, elkezd megint munkába járni, meg gyerekeket iskolába szállítani. A gázvezeték tehet…..
rvilike
2013.09.03 13:54:51
Focus ST170
Természetesen érinti az összes hülye focus-os típushiba: gyújtótrafó, központi zár stb... utóbbiból gyakorlatilag már semmi nem működik, random nyitja zárja magát, se jobb se bal előről nem nyitja belülről a központit stb. Otthon guggolnak az első…..
rvilike
2013.08.12 09:25:37
@szabi1983: Kösz :)
Mi értelme az ötvenes táblának a három sávos úton? Miért kell hetvennel cammogni az autópálya-bevezetőn?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
rvilike
2013.07.17 13:52:41
@kadibela: Szerintem ez nem így működik. Amíg laknak ott mondjuk 20-an, és minden hajnalban mondjuk a hülyegyerek ott túráztatja a sportkipufogós ladáját, addig lehet azt mondani, hogy bakker legyél már tekintettel az itt lakókra, ezt ne itt csináld jó? És igazuk lesz. Ha meg (sajnos) már több ezer autó jár arra, akkor kénytelenek lesznek a lakók tekintettel lenni arra, hogy sajnos kedvezőtlenül alakultak a forgalmi viszonyok a környékükön. Szerintem sem okés, hogy kevés ember miatt szív nagyon sok.
Persze, ki lehet bírni azt a 800m-es szakaszt, de nem csak egy 800m-es szaksz van csak ott, hanem még sok, épp ez a lényeg. Ha meg mindet összeadod az már sok szívás.
Szerintem meg pont ez a tipikus magyar hozzáállás, hogy én nekem itt kérem jogaim vannak nekem ez és ez jár, aztán mindenki legyen rám tekintettel. Én kérem középosztálybeli Józsibácsi vagyok, nekem a 3 sávos M7-esen az a középső sáv az JÁR. Menjen a legszélsőben az akinek trabantja van. Vagy én most kérem itt előzök a belső sávban, 120-al megyek, tehát hűdeszabályos vagyok, akkor innentől mindenki bekaphatja, már a tükröt sem kell tulajdonképpen néznem.
Persze, ki lehet bírni azt a 800m-es szakaszt, de nem csak egy 800m-es szaksz van csak ott, hanem még sok, épp ez a lényeg. Ha meg mindet összeadod az már sok szívás.
Szerintem meg pont ez a tipikus magyar hozzáállás, hogy én nekem itt kérem jogaim vannak nekem ez és ez jár, aztán mindenki legyen rám tekintettel. Én kérem középosztálybeli Józsibácsi vagyok, nekem a 3 sávos M7-esen az a középső sáv az JÁR. Menjen a legszélsőben az akinek trabantja van. Vagy én most kérem itt előzök a belső sávban, 120-al megyek, tehát hűdeszabályos vagyok, akkor innentől mindenki bekaphatja, már a tükröt sem kell tulajdonképpen néznem.
rvilike
2013.07.17 14:02:14
@panaszmuki: várjál értelmezem neked, látom nem megy! :D
Nem minden értelmetlenül kirakott tábla után jön csekk, de (majdnem) minden csekk az "indokolatlanul és gusztustalanul kihelyeztt sebesség korlátotó táblák" miatt jön.
(és nem pedig azért mert 300-al ment autopályán).
Na, már érted? :D Szólj ha kell még segítség :D
Nem minden értelmetlenül kirakott tábla után jön csekk, de (majdnem) minden csekk az "indokolatlanul és gusztustalanul kihelyeztt sebesség korlátotó táblák" miatt jön.
(és nem pedig azért mert 300-al ment autopályán).
Na, már érted? :D Szólj ha kell még segítség :D
rvilike
2013.07.17 14:22:28
@mantorp: Ausztriában sokkal kanyargósabb részeken sincs 100-as tábla, sőt semmilyen. Mégse szokott senki kisodródni a kanyarban :)
A helyzet sajnos az, hogy nem csak karban nem tudjuk tartani a gépeket de sokszor fel sem fogjuk, hogy megvenni a legkönnyebb. Aztán a feketeleves.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
rvilike
2013.06.12 13:40:40
@ommm: Már nem azért, de a fél cikk arról szól, hogy hugodnak mi fér bele a fizetésébe, meg mi nem, meg a párja milyen autót tud neki megvenni, meg mennyire megy jól a cégnek stb. :)
Fogalmunk sincs, pontosan mi történt ma reggel a Budai rakparton, amikor Varga Endre kerékpárjával át akart kelni egy kereszteződésnél. Az eddig mintegy hatezer Facebook-felhasználó által megosztott üzenetében ugyanis azt írja, egy szürke Suzuki Swift, melynek rendszáma 666-ra…..
Mert nagyon sok családban tabu témának számít. Este a vacsoránál ahogy tilos halálról, rossz, kellemetlen dolgokról beszélni, ugyanúgy a pénzről is. Pillanatnyilag kényelmesebb lehet a megoldás, talán az étel is ízletesebb, de nincs mese: életünk egyik legfontosabb témáját…..
rvilike
2009.03.09 11:30:22
@bogee: vannak sokan, akiknek havi 5e ft is hiányozna.
Kinek áll ez érdekében? Több Naiv Ügyfél arra panaszkodott, hogy jó ideje képtelenség klipeket és más hülyeségeket nézegetni a UPC rabszolgáinak. Olvassák el alant ern0 beviagrázott tenyészcsődörrel fenyegető esetleírását, és írják meg, hogy tapasztaltak-e otthon…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz