Adatok
dvcampro
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Fapados tippek, trükkök, élmények
Bekeményít a Ryanair is: hétfőtől fizetni kell a csomagtartóért
2018.01.11 21:31:55

Egyszer eltolták az új rendszer indulását, de jövő hétfőn életbe lép: lényegében arról van szó, hogy aki fel akarja tenni a csomagját a csomagtartóba, annak fizetnie kell érte. Ingyen csak azt a csomagot lehet felvinni a gépre, ami befér az ülés alá. Átnevezték az elsőbbségi beszállást "elsőbbségi…..

Ha én most RTL-sajtós lennék, sokat törném a fejem hogy lehetne úgy tálalni 2018 második hetének első két napi nézettségét, hogy abból jól jöjjek ki, de aztán rájönnék, hogy sehogy, és kiemelném azt a két műsort, amivel lehet valamit kezdeni. Az egyik a Híradó, ami továbbra is agyonvágja a Tényeket…..
Hova megy ez a vonat?
A Reichstagtól a kártyavárig - diagnózis a Metropol EN megszűnéséről
2017.12.14 10:29:53

A „nagy hírt” már mindenki ismerte több hónapja, először csak a „zuhanyhíradó” forrásaiból, majd hivatalos közleményekből is megismerve: kilenc menetrendi évad után újra megszűnt a közvetlen éjszakai vonat Budapest és Berlin között. Szerzőink többsége ugyan kifejezetten szereti felkeresni mind a…..
dvcampro
2017.12.26 11:43:56
@ruba: azért annak valami oka lehet, hogy a nagy nyugati vasutak sem bíbelődnek már ezzel a szolgáltatással.
Egyre több ember sajnálja az idejét és nem fog 11 órát vonatozni Berlinbe, amikor 55 perc alatt odarepülhet - olcsóbban. Ne a FIP árakból tessék kiindulni egy átlagutasnak jó 40-50.000-be fájt egy Metropol éjszaka, főleg ha nem akart vadidegenekkel együtt aludni.
A vasút nem kapcsolt, ez az utazási mód ma már kényelmetlen. Ahogy érthetetlen, hogy mai napig eszébe sem jut senkinek zárható poggyásztartókat szerelni a személykocsikba.
Egyre több ember sajnálja az idejét és nem fog 11 órát vonatozni Berlinbe, amikor 55 perc alatt odarepülhet - olcsóbban. Ne a FIP árakból tessék kiindulni egy átlagutasnak jó 40-50.000-be fájt egy Metropol éjszaka, főleg ha nem akart vadidegenekkel együtt aludni.
A vasút nem kapcsolt, ez az utazási mód ma már kényelmetlen. Ahogy érthetetlen, hogy mai napig eszébe sem jut senkinek zárható poggyásztartókat szerelni a személykocsikba.
dvcampro
2018.01.09 11:53:54
@Ellátott utas: a repülő Berlinbe sokkal nagyobb frekvencival jár, mint ahogy azt a vonat tette. A felfűzésről: nehezen hiszem, hogy az tömeges igény, hogy elindulok a reggeli vonattal, és leszállok egy napra Pozsonyban, még egyre Drezdában, utána majd harmadik napon Berlinbe érek. Nem beszélve ennek költségéről. Csomagszállítás? :) Szerinted erre tényleg tömeges igény van? Egyrészt a repülő is elviszi, másrészt a vonaton még csak pisilni sem tudsz elmenni ha egyedül vagy pl, mert nincs aki vigyázzon a csomagra. Nem mondom, van létjogosultsága a vonatnak is - de a mai világban nem ezzel a sebességgel és megállási renddel. Ha olyan lesz az infrastruktúra, hogy Budapestről Berlinben 6-6.5 óra alatt kiér a vonat, akkor meggondolandó. (Prága esetén pl. a vonat az autó jó alternatívája, talán-talán még a repülőé is, de Berlinnél már nem).
Fapados tippek, trükkök, élmények
Újraindul a hajnali londoni járat, de a menetrend pocsék maradt
2017.12.30 10:40:51

Már februártól újraindítja hajnali londoni járatát a Wizz, de még így is borzasztó szar marad a menetrendje: hajnalban és délelőtt három gépet is indít Lutonból Budapestre, aztán egyet este hatkor és nincs is több.
Pont egy hónapja írtunk arról, hogy a Wizz Air iszonyatosan idiótára változtatta meg…..
dvcampro
2017.12.31 13:25:28
@Jakab.gipsz: Kedves Uram, miután kiosztották a reggeli gyógyszereket nézzen utána az alapvető dolgoknak ezzel kapcsolatban, például ki volt akkor kormányon, khmm...:-)
Alapvetően azért ez nem egy first world probléma. Az üzleti szektor kevésbé utazik ezekkel a járatokkal, mivel mire kiderül, hogy utazni kell, addigra már majdnem ugyanannyiba (vagy többe) kerül a jegy mint a BA-nél, vagy esetleg KLM amszterdami átszállással. Sok cégnél a customer support hiányosságai miatt nem is engedik, hogy bárki low-costtal utazzon, ugyanígy munkajogi kockázatként merül fel, ha a kedves kolléga a Budapest Airport "egyszerűsített beszállítás" szolgáltatása közben jól megfázik. Sokan ezért inkább kihagyják ezeket a járatokat.
Alapvetően azért ez nem egy first world probléma. Az üzleti szektor kevésbé utazik ezekkel a járatokkal, mivel mire kiderül, hogy utazni kell, addigra már majdnem ugyanannyiba (vagy többe) kerül a jegy mint a BA-nél, vagy esetleg KLM amszterdami átszállással. Sok cégnél a customer support hiányosságai miatt nem is engedik, hogy bárki low-costtal utazzon, ugyanígy munkajogi kockázatként merül fel, ha a kedves kolléga a Budapest Airport "egyszerűsített beszállítás" szolgáltatása közben jól megfázik. Sokan ezért inkább kihagyják ezeket a járatokat.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
sokan máshogy utaznak, végigidegeskedi, dugdossa a zsebébe a fél bőröndjét mert fizetni nem akar, leszáll, rohan a szállásra, visszafelé már 3 órával a gép budapest felszállása előtt sorban áll a kapunál.
megint mások ezek keveréke. mindenféle ember van, sokan még mindig azt hiszik, hogy 2490 forintért ténylegesen lehet repülni, és a különbséget máshol nem szedik be.